dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- …
- 350
- chevron_right
Cik saprotu,ka bez elektriķa cauri netikšu...
Nevajag ofic elektriki vnk vajag cilveku kas jau to ir darijis. paris stundas ko darit alu dzerot!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Izlasīju tikai tagad, ka viss jau izdarīts.Jānis.P rakstīja:Here i go again. Izskatās pēc beigtas droseles. Viņai konektors pielikts vispār?Svechturis rakstīja:Ja nu kādām pēc svētkiem garlaicīgi, tad :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit BMWTNR HW SW-FSW ERRORS / SHADOW-MEMORY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME -> 7.500.255 15 E3 8 errors / 13 errors
(tipa tekošās kļūdas)
DME -> A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
Shadow-memory: (kļūdas atmiņā)
A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
34/02 - Activation, solenoid valve, exhaust flap
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump
manuprāt augšējās lambdas tiešām nav saslēgtas kā vajag. Jo met kļūdu, dīviani ka tikai vienai.
Pa lielam jau saprotu, kas tur rakstīts. Mazums, varbūt kādam aiz gara laika ir ko piemest.
Zonde - hvz, pačeko vērtības kad dzinējs darbojas.
Konektoru liekot nebija klikšķis (tobiš jā, nebija pieslēgts vispār). Par lambdām zināju, ka jāpārbauda (mainot vietām), bet tas neizslēdz faktu, ka arī te Tev taisnība.... Galva Tev strādā.
Diegabiksis
Bet vai visiem 2,8 motoriem nāk tas ews????
Intereses pēc, no kurienes tāda informācija?Armando rakstīja:nee, pirmajiem 95g nenaca
Manam auto izlaiduma gads/mēnesis ir 1995. janvāris, EWS arī ir.
Tad sanāk ka tiem kam ir alumīnija vārstu vāks tiem nenāk arī EWS? Vai arī tam nav saistības...Armando rakstīja:nee, pirmajiem 95g nenaca
Nav saistības, visiem kam ir plastmasas vāks ir ews un tiem kam ir alumīnija, vienkārši ir iespēja, ka nav, bet lielākajai daļai tāpat ir.kasp1js rakstīja:Tad sanāk ka tiem kam ir alumīnija vārstu vāks tiem nenāk arī EWS? Vai arī tam nav saistības...Armando rakstīja:nee, pirmajiem 95g nenaca
Man personīgi ir bijis ar alumnīnija vāku gan ar ewsu, gan bez
Sveiki! Tā nu ir gadījies, ka dēļ ziemas priekiem un lielajiem apgriezieniem motortelpā kaut kas ir sācis smirdēt. Tuvākais kā var aprakstīt smaku ir kā kususi plastmasa vai kā draugi teica pēc nodzēstām svecēm ļoti līdzīgi.
Itkā izskatīju motortelpu no augšas cik varēju ,bet neko neatradu. Biju domājis varbūt kautkāds plastmasas maisiņš kautkādā veidā ierauts. Varbūt kāds zin kuras vietas vajadzētu apskatīties ? Braucot ātrumā smakas nav, bet, kad apstājas tad uzreiz rauj iekšā. iespējams ,ka tas varētu nakt no apskšas.
Paldies jau iepriekš.
Itkā izskatīju motortelpu no augšas cik varēju ,bet neko neatradu. Biju domājis varbūt kautkāds plastmasas maisiņš kautkādā veidā ierauts. Varbūt kāds zin kuras vietas vajadzētu apskatīties ? Braucot ātrumā smakas nav, bet, kad apstājas tad uzreiz rauj iekšā. iespējams ,ka tas varētu nakt no apskšas.
Paldies jau iepriekš.
Mos ellu esi dabujis uz izpludes kolektora un ta cepas un smird?Rihisogre rakstīja:Sveiki! Tā nu ir gadījies, ka dēļ ziemas priekiem un lielajiem apgriezieniem motortelpā kaut kas ir sācis smirdēt. Tuvākais kā var aprakstīt smaku ir kā kususi plastmasa vai kā draugi teica pēc nodzēstām svecēm ļoti līdzīgi.
Itkā izskatīju motortelpu no augšas cik varēju ,bet neko neatradu. Biju domājis varbūt kautkāds plastmasas maisiņš kautkādā veidā ierauts. Varbūt kāds zin kuras vietas vajadzētu apskatīties ? Braucot ātrumā smakas nav, bet, kad apstājas tad uzreiz rauj iekšā. iespējams ,ka tas varētu nakt no apskšas.
Paldies jau iepriekš.
EE-7878 rakstīja:Mos ellu esi dabujis uz izpludes kolektora un ta cepas un smird?Rihisogre rakstīja:Sveiki! Tā nu ir gadījies, ka dēļ ziemas priekiem un lielajiem apgriezieniem motortelpā kaut kas ir sācis smirdēt. Tuvākais kā var aprakstīt smaku ir kā kususi plastmasa vai kā draugi teica pēc nodzēstām svecēm ļoti līdzīgi.
Itkā izskatīju motortelpu no augšas cik varēju ,bet neko neatradu. Biju domājis varbūt kautkāds plastmasas maisiņš kautkādā veidā ierauts. Varbūt kāds zin kuras vietas vajadzētu apskatīties ? Braucot ātrumā smakas nav, bet, kad apstājas tad uzreiz rauj iekšā. iespējams ,ka tas varētu nakt no apskšas.
Paldies jau iepriekš.
Noteikti paskatīšos, bet tā īsti nav degošas eļļas smaka.
tātad vakar sanāca pabraukt pa biezu sniegu, tādu ka sniegs bija aizsitis filtra kasti. braucot auto noslāpa, iztīriju filtra kasti no sniega, tad tas pieleca, bet braucot raustijās.
tad izbraucu 10km pa šoseju, ar 3.5k apgriezieniem, auto sāka strādāt kā vajag.
šodien braucot no darba, pēctam kad auto bija nostāvējis ārā visu nakti, auto pieleca bez problēmām, rūca smuki un vienmērīgi, bet braucot raustijās.
kad kādu laiku pabraukts ar uzsilišu motoru problēma pazuda.
kas varētu būt pie vainas?
tad izbraucu 10km pa šoseju, ar 3.5k apgriezieniem, auto sāka strādāt kā vajag.
šodien braucot no darba, pēctam kad auto bija nostāvējis ārā visu nakti, auto pieleca bez problēmām, rūca smuki un vienmērīgi, bet braucot raustijās.
kad kādu laiku pabraukts ar uzsilišu motoru problēma pazuda.
kas varētu būt pie vainas?
1) rimi maisiņš pielipis/aizķēries pie izpūtēja, un smirdēs ilgi, kamēr neizkūpēs. (reāls gadījums)
2) Jebkuršs break cleaner, eļļa, penetration oil, kas tiek uz kolektora, trubām.
3) skaties vai kulisei tā paralona lielā detaļa ir, vai ir kārbas izolācija (bieži to nav). Tas viss veicina smirdoņu salonā.
2) Jebkuršs break cleaner, eļļa, penetration oil, kas tiek uz kolektora, trubām.
3) skaties vai kulisei tā paralona lielā detaļa ir, vai ir kārbas izolācija (bieži to nav). Tas viss veicina smirdoņu salonā.
Diegabiksis
steidzami diezganK.F. rakstīja:tātad vakar sanāca pabraukt pa biezu sniegu, tādu ka sniegs bija aizsitis filtra kasti. braucot auto noslāpa, iztīriju filtra kasti no sniega, tad tas pieleca, bet braucot raustijās.
tad izbraucu 10km pa šoseju, ar 3.5k apgriezieniem, auto sāka strādāt kā vajag.
šodien braucot no darba, pēctam kad auto bija nostāvējis ārā visu nakti, auto pieleca bez problēmām, rūca smuki un vienmērīgi, bet braucot raustijās.
kad kādu laiku pabraukts ar uzsilišu motoru problēma pazuda.
kas varētu būt pie vainas?
Mož gaisa filtrs samirka no tā sniega un kad pastāvēja sasala gaisa filtrs un nav normāla gaisa plūsma, kad uzsilst dzinējs tad arī atsilst gaisa filtrs...K.F. rakstīja:steidzami diezganK.F. rakstīja:tātad vakar sanāca pabraukt pa biezu sniegu, tādu ka sniegs bija aizsitis filtra kasti. braucot auto noslāpa, iztīriju filtra kasti no sniega, tad tas pieleca, bet braucot raustijās.
tad izbraucu 10km pa šoseju, ar 3.5k apgriezieniem, auto sāka strādāt kā vajag.
šodien braucot no darba, pēctam kad auto bija nostāvējis ārā visu nakti, auto pieleca bez problēmām, rūca smuki un vienmērīgi, bet braucot raustijās.
kad kādu laiku pabraukts ar uzsilišu motoru problēma pazuda.
kas varētu būt pie vainas?
Izņem paskaties un mošk ienes mājā un noliec uz radiatora vai kaut kā tā.
šito pamēģināšu, bet laikam jau bez diagnostikas neiztikt
izņēmu filtru, pāras reizes uzgāzēju ar aukstu motoru un apgriezieni tā kā ''ķeras'' uz apmēram 3k apgriezieniem
izņēmu filtru, pāras reizes uzgāzēju ar aukstu motoru un apgriezieni tā kā ''ķeras'' uz apmēram 3k apgriezieniem
bet ja kādam ir kādas idejas droši varat ieteikt
Filtrs nebija sasalis?K.F. rakstīja:šito pamēģināšu, bet laikam jau bez diagnostikas neiztikt
izņēmu filtru, pāras reizes uzgāzēju ar aukstu motoru un apgriezieni tā kā ''ķeras'' uz apmēram 3k apgriezieniem
Nu maybe kaut ko apakšā norāvi ja jau tā stūmi sniegu
bija minimāls ledus
Nu tad izžāvē un tad skaties ko viņš saka.K.F. rakstīja:bija minimāls ledus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- …
- 350
- chevron_right