dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- …
- 350
- chevron_right
Ar testerinazgra rakstīja:Ar trubiņām viss ok. Eļļas stienis ir līdz galam. Kā var pateikt vai zonde čakarējas nepieslēdzot pie kompi?
Ja tā ir platjoslene, ne pis neko neizmērīsi ar testeri.māriņš rakstīja:Ar testerinazgra rakstīja:Ar trubiņām viss ok. Eļļas stienis ir līdz galam. Kā var pateikt vai zonde čakarējas nepieslēdzot pie kompi?
Pa lielam ar osciloskopu vai kompi un skatoties kā reaģē un cik voltus rāda kurā brīdī. Bosch no 0.1-09V, Siemens no 0.1-5V.
Aukstam dzinējam zonde nestrādā. Zondei jāuzsilst, lai tā sāktu strādāt. Skaties, vai netiek "papildus" gaiss sistēmā aiz GMM. Kas ar ieplūstošā gaisa temp. devēju? Ar testeri var pārbaudīt, cik omi rāda. Ja rāda vairākus tūkstošus omi, tad +/- strādājošs.
Kas notiek, ja turi pedāli nospiestu? Tāpat noslāpst?
Kas notiek, ja turi pedāli nospiestu? Tāpat noslāpst?
Sveiki biedri,
Tātad jautājums zinātājiem.. Pazūd tosols(m52b28) un diezgan stipri.. Aptuveni 0,5-1l uz 700km (+-).. Noplūdes nekādas nav ,radiators un termostats jauns..pečka silda labi un logi nesvīst (izņemot lietus laikā nedaudz). Balti dūmi ari īpaši nav manāmi (izņemot salā un lietainās ,vēsās dienās)
Bet zem eļļas korķa ir jogurts.. Kompresiju vel neesmu mērījis..
Vai tiešam blokā caurums vai ari ir kādi citi iespējamie varianti? Kā rīkoties?
Tātad jautājums zinātājiem.. Pazūd tosols(m52b28) un diezgan stipri.. Aptuveni 0,5-1l uz 700km (+-).. Noplūdes nekādas nav ,radiators un termostats jauns..pečka silda labi un logi nesvīst (izņemot lietus laikā nedaudz). Balti dūmi ari īpaši nav manāmi (izņemot salā un lietainās ,vēsās dienās)
Bet zem eļļas korķa ir jogurts.. Kompresiju vel neesmu mērījis..
Vai tiešam blokā caurums vai ari ir kādi citi iespējamie varianti? Kā rīkoties?
Uz eļļas ščupa arī kefīrs?
Es jau lieku uz to, ka noplūde. Kas ar tosola trubām dzinēja aizmugurē un zem ieplūdes kolektora?
Es jau lieku uz to, ka noplūde. Kas ar tosola trubām dzinēja aizmugurē un zem ieplūdes kolektora?
Eļļas sčupa ir normāla itka..dogMa rakstīja:Uz eļļas ščupa arī kefīrs?
Es jau lieku uz to, ka noplūde. Kas ar tosola trubām dzinēja aizmugurē un zem ieplūdes kolektora?
Ja tosols ietu dzinēja,tad eļļas līmenim nebutu jāceļas? Un kā ar kompresiju ?
Tas trubas neesmu skatījies ,rit to izdarīšu .. Domā ,ka tur varetu but tik liela noplūde?
Un no kà jogurts uz korķa?
kompresijas mērīšana neko nedos, ja gāzes neiet dzeses sistēmā.ArchyLive rakstīja:Eļļas sčupa ir normāla itka..dogMa rakstīja:Uz eļļas ščupa arī kefīrs?
Es jau lieku uz to, ka noplūde. Kas ar tosola trubām dzinēja aizmugurē un zem ieplūdes kolektora?
Ja tosols ietu dzinēja,tad eļļas līmenim nebutu jāceļas? Un kā ar kompresiju ?
Tas trubas neesmu skatījies ,rit to izdarīšu .. Domā ,ka tur varetu but tik liela noplūde?
Un no kà jogurts uz korķa?
baltās nogulsnes uz korķa - nestrādājoša kartera ventilācija vai īsie gabali, eļļa neuzsilst.
Meklē vien dzeses šķidruma noplūdes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Visdrizak vnk kkur tek un izgaro, nav jau ari nemaz tik daudz 0.5-1l uz 700km
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Atverot radiatora korki un tad pieskilot motoru limenis nesak kapt pari lebam?ArchyLive rakstīja:Sveiki biedri,
Tātad jautājums zinātājiem.. Pazūd tosols(m52b28) un diezgan stipri.. Aptuveni 0,5-1l uz 700km (+-).. Noplūdes nekādas nav ,radiators un termostats jauns..pečka silda labi un logi nesvīst (izņemot lietus laikā nedaudz). Balti dūmi ari īpaši nav manāmi (izņemot salā un lietainās ,vēsās dienās)
Bet zem eļļas korķa ir jogurts.. Kompresiju vel neesmu mērījis..
Vai tiešam blokā caurums vai ari ir kādi citi iespējamie varianti? Kā rīkoties?
seeingman rakstīja:Atverot radiatora korki un tad pieskilot motoru limenis nesak kapt pari lebam?ArchyLive rakstīja:Sveiki biedri,
Tātad jautājums zinātājiem.. Pazūd tosols(m52b28) un diezgan stipri.. Aptuveni 0,5-1l uz 700km (+-).. Noplūdes nekādas nav ,radiators un termostats jauns..pečka silda labi un logi nesvīst (izņemot lietus laikā nedaudz). Balti dūmi ari īpaši nav manāmi (izņemot salā un lietainās ,vēsās dienās)
Bet zem eļļas korķa ir jogurts.. Kompresiju vel neesmu mērījis..
Vai tiešam blokā caurums vai ari ir kādi citi iespējamie varianti? Kā rīkoties?
Siltu vai aukstu dzineju?
Abos gadijumos
Tātad,tikko izmērīju kompresiju un visos ir 12 (+- 0,1)seeingman rakstīja:Abos gadijumos
Un līmenis ITKA nekāpj nevienā gadījumā..
Nu bļ, ja uzrakstiji ka uz korķa ir jogurts tad iet eļļā tak!ArchyLive rakstīja:Tātad,tikko izmērīju kompresiju un visos ir 12 (+- 0,1)seeingman rakstīja:Abos gadijumos
Un līmenis ITKA nekāpj nevienā gadījumā..
Jogurts var but ari no Kārtera ventilācijas jo ta bija aizdirsusiesmāriņš rakstīja:Nu bļ, ja uzrakstiji ka uz korķa ir jogurts tad iet eļļā tak!ArchyLive rakstīja:Tātad,tikko izmērīju kompresiju un visos ir 12 (+- 0,1)seeingman rakstīja:Abos gadijumos
Un līmenis ITKA nekāpj nevienā gadījumā..
Nu tad mekle nopludi, aukstam motoram uztaisi pribambasu lai var iepust radiatora spiedienu, ieput 1bar un skaties kur pil
Ja nekur nepil un attaisot ellas korki un pieliekot ausi var kaut ko dzirdet, tad apsveicu.
Ja nekur nepil un attaisot ellas korki un pieliekot ausi var kaut ko dzirdet, tad apsveicu.
Zondei kapi.
tik pat labi var būt arī vadam kas ved uz zondi kirdik
paņem pie strādājoša motora (vislabāk pie auksta) pamēri vai zondei pienāk abi plusi un vai ir mīnuss, mazums kur sakusis/nopuvis vads, kas nav retums
paņem pie strādājoša motora (vislabāk pie auksta) pamēri vai zondei pienāk abi plusi un vai ir mīnuss, mazums kur sakusis/nopuvis vads, kas nav retums
m50b25 radusies problēma.. auksts lec un rūc, griežas viss ok, kad uzsilst lidz 90" noslapējot, pec briža piešķiļot, sakuma ruc, tad sāk burbuļot, rīstities, taka drsku šaut kolektora(kad droļī gazes pedāli) pagaidot apmeram lidz 1 min (tukšgaita rucot) pekšķi viss aiziet, vai ari kartigi iegriežot redlaina ari pazud problema.. un vel citreiz(paliek aizvien biežāk) ir tā kad nelec, ilgi jagriež, tad atkal labi pielec utt.. arko vsp sākt? vairak gan liekas elektriska problema neka mehaniska, bet varbut kļudos
Sākt ar datordiagnostiku.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- …
- 350
- chevron_right