dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- …
- 350
- chevron_right
m50b25 bez vanosa dzinējs, stāvot uz vietas ik pa mirklim ļoti minimāli nodrebinas, braucot neko nejūt, ar LPG nav max apgriezieni, tik kādi 5 - 5.5 (reti bet dažreiz ir arī visi 6.5) un jūt ka neiet kā gāja, sajūta it kā kāds cilindrs nestrādā kā vajag.
Izjaucu ieplūdes kolektoru, samainīju trubiņas, viss čotka. Izdomāju nomainīt sveces un atklāju, ka visos iekšā bija eļļa, vienā pat tā ka pāri svecei jau bija, labi, iztīrīju, nomainīju sveces, blīvslēgu, eļļu garām nelaiž bet problēma vispār nav pazudusi. Biju diagnostikā, visi gmm, zondes, dačiki strādā. Pagaidām nav iespēja veikt kompresijas mērīšanu.
Tā kā tagad ir laiks paskrūvēt un pašam pameklēt problēmu tad jautājums par to ka bija eļļa iekšā, tas varēja iespaidot spoles vai tā vadus? Ir velviena lieka spole mājās, mazliet savādāka, ņēmu pa vienai un visas mainīju, nevienā mirklī problēma nezuda un nekas nemainījās, ļoti liela iespēja ka spoles nav vainīgas (ja nu tā ko mainīju arī ir tik pat beigta), tad jautājums, kā pareizāk, labāk izmēra vai ir kontakts līdz svecēm, ar testeri pie vadiem? kā parbaudīt cik laba dzirkstele pašai svecei
Izjaucu ieplūdes kolektoru, samainīju trubiņas, viss čotka. Izdomāju nomainīt sveces un atklāju, ka visos iekšā bija eļļa, vienā pat tā ka pāri svecei jau bija, labi, iztīrīju, nomainīju sveces, blīvslēgu, eļļu garām nelaiž bet problēma vispār nav pazudusi. Biju diagnostikā, visi gmm, zondes, dačiki strādā. Pagaidām nav iespēja veikt kompresijas mērīšanu.
Tā kā tagad ir laiks paskrūvēt un pašam pameklēt problēmu tad jautājums par to ka bija eļļa iekšā, tas varēja iespaidot spoles vai tā vadus? Ir velviena lieka spole mājās, mazliet savādāka, ņēmu pa vienai un visas mainīju, nevienā mirklī problēma nezuda un nekas nemainījās, ļoti liela iespēja ka spoles nav vainīgas (ja nu tā ko mainīju arī ir tik pat beigta), tad jautājums, kā pareizāk, labāk izmēra vai ir kontakts līdz svecēm, ar testeri pie vadiem? kā parbaudīt cik laba dzirkstele pašai svecei
tik viegli pārbaudīt nevar, bet jā, tava nelaime ir spolēs/ stabulēs
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
tātad, pie spolēm pienāk kontakts ar trīs vadiņiem, ar testeri iztestēju visās pzoīcijās un visus sešu vadus, nezinu ko tie rādījumi nozīmē bet liku dāžādās pozīcijās un visiem bija vienādi rādījumi 13, 14, un 6. visos sešos vados šādi, izņemot vienu, 6 vietā bija 4, respektīvi 13 14 un 4, nezinu ko tas nozīmē un neesmu elektriķis, bet saprotu, ka visos sešos vados rādījumiem bija jābūt vienādiem, taaaaad, kompis vainīgs, vads bojāts, kas vel uz ko gatavoties
Čau, problēma manai žurciņai, cerams spēsiet palīdzēt - m43b18 kāmis. Uzsilstot sāk momentiem raustīties, tukš. apgriezieni nokrīt līdz 400-500, bet braucot tāda sajūta itkā reaģē tikai uz grīdā iespiestu pedāli... zonde ir atslēgta es vainoju vakuma caurules domāju viņas skatīties, varbūt kādam ir bijis kautkas līdzīgs ?
Bija kaut kas līdzīgs, tikai visam bonusā vēl arī slāpa nost tukšgaitā. Es to atrisināju ar M43B18 nomaiņu uz M50B25Falken1993 rakstīja:Čau, problēma manai žurciņai, cerams spēsiet palīdzēt - m43b18 kāmis. Uzsilstot sāk momentiem raustīties, tukš. apgriezieni nokrīt līdz 400-500, bet braucot tāda sajūta itkā reaģē tikai uz grīdā iespiestu pedāli... zonde ir atslēgta es vainoju vakuma caurules domāju viņas skatīties, varbūt kādam ir bijis kautkas līdzīgs ?
Bet ja nopietni, tad tur ir ļoti daudz variantu - zonde, gmm, sadalenes/kloķenes un citi devēji, sprauslas, vadība...ta vienalga kas...ar izslēgšanas metodi jāmeklē vaininieks. Man personīgi bija slinkums tāpēc...
Es jau arī gribētu noswapot uz kādu 2.8 bet pagaidām iespējas nav lieta tajā ka diagnostika neko īsti pat nerāda..Inferno rakstīja:Bet ja nopietni, tad tur ir ļoti daudz variantu - zonde, gmm, sadalenes/kloķenes un citi devēji, sprauslas, vadība...ta vienalga kas...ar izslēgšanas metodi jāmeklē vaininieks. Man personīgi bija slinkums tāpēc...
AFM'u ja atvieno kaut kas mainās?Bez zondes viņam itkā vajadzētu iet,sveces kādas?
Tur jau bija tas prikols, ka zonde ir vienīgais devējs (ja nemaldos), kurš sāk darboties sasniedzot darba temperatūru. Un principā, ja viņu atvieno un nekas nemainās, tad var ļoti ilgi lauzīt galvu. Sakaru ar svecēm šeit neredzu vispār nekādu.Ģirts rakstīja:AFM'u ja atvieno kaut kas mainās?Bez zondes viņam itkā vajadzētu iet,sveces kādas?
droseles stāvokļa devēju kāds ir iedomājies paskatītites?Falken1993 rakstīja:Čau, problēma manai žurciņai, cerams spēsiet palīdzēt - m43b18 kāmis. Uzsilstot sāk momentiem raustīties, tukš. apgriezieni nokrīt līdz 400-500, bet braucot tāda sajūta itkā reaģē tikai uz grīdā iespiestu pedāli... zonde ir atslēgta es vainoju vakuma caurules domāju viņas skatīties, varbūt kādam ir bijis kautkas līdzīgs ?
es topašu iedomājosseeingman rakstīja:droseles stāvokļa devēju kāds ir iedomājies paskatītites?Falken1993 rakstīja:Čau, problēma manai žurciņai, cerams spēsiet palīdzēt - m43b18 kāmis. Uzsilstot sāk momentiem raustīties, tukš. apgriezieni nokrīt līdz 400-500, bet braucot tāda sajūta itkā reaģē tikai uz grīdā iespiestu pedāli... zonde ir atslēgta es vainoju vakuma caurules domāju viņas skatīties, varbūt kādam ir bijis kautkas līdzīgs ?
kurš mācēs atbildet uz šitik sarežģītu jautajumu?
motors m44b19 gribu uzlikt automātu zf 5hp18 no m52b28 motora.. fiziski viss der.. kā ar vadību ? sapratīsies viņi savā starpā ?
motors m44b19 gribu uzlikt automātu zf 5hp18 no m52b28 motora.. fiziski viss der.. kā ar vadību ? sapratīsies viņi savā starpā ?
Automatam tak savs kompis. Bet tam m44 tev automata pravotka?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
abi motori ir no automātiem.. skaidrs kad uz m44 atstāšu savu motora ECU a kārbai 5hp18 savu ecu... jautajums vai viņi sapratīs viens otru ? vai arī vajadzēs programmēt ? un vispār vai tas ir iespējamsbestbmw rakstīja:Automatam tak savs kompis. Bet tam m44 tev automata pravotka?
Neredzu iemeslu lai neietu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
iespējams arī membrānai kapi... tai kura ieplūdes kolektoram pa vidu un kurai pievienota caurule no vārstu vāka...māriņš rakstīja:es topašu iedomājosseeingman rakstīja:droseles stāvokļa devēju kāds ir iedomājies paskatītites?Falken1993 rakstīja:Čau, problēma manai žurciņai, cerams spēsiet palīdzēt - m43b18 kāmis. Uzsilstot sāk momentiem raustīties, tukš. apgriezieni nokrīt līdz 400-500, bet braucot tāda sajūta itkā reaģē tikai uz grīdā iespiestu pedāli... zonde ir atslēgta es vainoju vakuma caurules domāju viņas skatīties, varbūt kādam ir bijis kautkas līdzīgs ?
manam bija tā pie vainas, nomainīju un viss atkal ok
Mauka,vrb stulbs jautājums,bet kur atrodas droseles stāvokļa devējs e36 m40?
no gaisa filtra pienāk melna truba pie motora gaisam, tur kur vinja skrūvējas klāt tā irdrosele pie droseles sānā pienāk štekeris ar 3vadiem tas arī ir tevis meklētais pats devējs melns plastmasas pieskrūvēts ar divām skrūvēm pie droseles.vitjazz rakstīja:Mauka,vrb stulbs jautājums,bet kur atrodas droseles stāvokļa devējs e36 m40?
kaa saprast vai zonde ir beigta?un kaa saprast vai gaisa masas meriitajsnestraadaa uz m50b20 bez vanosa
no gaisa filtra pienāk melna truba pie motora gaisam, tur kur vinja skrūvējas klāt tā irdrosele pie droseles sānā pienāk štekeris ar 3vadiem tas arī ir tevis meklētais pats devējs melns plastmasas pieskrūvēts ar divām skrūvēm pie droseles.[/quoteAgrais rakstīja:vitjazz rakstīja:Mauka,vrb stulbs jautājums,bet kur atrodas droseles stāvokļa devējs e36 m40?
Ah,kurva Paldies Tev!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- …
- 350
- chevron_right