Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 81
- chevron_right
Nesūdīgi 'apskates diski' varbūt pat smukāki par RC
Kāpēc ņēmi nost catchcan? es gāju ar, neko neteica
Kāpēc ņēmi nost catchcan? es gāju ar, neko neteica
Baigi atkarīgs no inspektora, vismaz Rīgā, man pēdejās reizes trāpijās skarīgi čaļifunkyasshit rakstīja:Jā, BMW un normāli izieta tehniskā neiet kopā galīgi. Gan manu ex E39 drāza kā var, gan kompotu drāza kā var. Septembrī nākamā skate, nezinu kā ies, daudz kas mainījies, daudz kas sapists. Bail iedomāties.
Pa 0 vēlreiz točna vairs neiziešu šogad.
Pēdējais labojis kars - 12 Mai 2016, 23:38, kopā labots 1 reizi.
Ogre ir tads uzvarda ARSTE csdd njem visus pa pilnu programu man bijusajam e39 aizm benkus izraveja , lai atrastu jostu 3 , bet neatrada. Beigas pats atradu paslepusos apaksa ;D Labak iet riga , tur lielakai dalai zajops ir un ka tik atrak diena beidzas , Kad rigas gaju visas parejas reizes pat bagaznieks vala nebija javer
Ogrē nav nekādas vainas, jā, Rīgā viņiem lielāks vienalga, bet nu...
Vladlen, kāds Tev sajūgs un spararats ir virsū?
Vladlen, kāds Tev sajūgs un spararats ir virsū?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Uz Ogri toč nebrauc. Lisais ar quattro jaku paņems arī par lietām kuras ir legal
Pēdējais labojis A_C - 13 Mai 2016, 09:34, kopā labots 1 reizi.
M50b20 vienmasnieks atvieglinats lidz ~5kg un 2.8 sajuga komplektsLinda rakstīja:Ogrē nav nekādas vainas, jā, Rīgā viņiem lielāks vienalga, bet nu...
Vladlen, kāds Tev sajūgs un spararats ir virsū?
Ta ka prieksa stav bremzes no e46 330, sen jau vajadzeja nomainit vakumniku un gbc uz kko lielaku, tapec tiku pie
vakumnika ar gbc no m3 3.2 evo, protams viss plug&play. Un vel biju savirze, tagad prieksa -4, aizmugure -2.
vakumnika ar gbc no m3 3.2 evo, protams viss plug&play. Un vel biju savirze, tagad prieksa -4, aizmugure -2.
Pēdējais labojis Vladlen - 15 Mai 2016, 21:48, kopā labots 1 reizi.
e34 nebija tāds pats vakumņiks?
Savirzē kādu savērsumu uzliki priekšā/aizm. ?
Savirzē kādu savērsumu uzliki priekšā/aizm. ?
kars rakstīja:e34 nebija tāds pats vakumņiks?
Savirzē kādu savērsumu uzliki priekšā/aizm. ?
nekur neatradu info, zinu ka gbc tads pats visiem e34
garaza papirs no savirzes
Viņš tiešām arī atšķiras? Jo pēc kataloga visiem modeļiem sākot ar 1.6 compact līdz m3 3.2 ir vienāds pastiprinātājs.
Te detaļas kods, piemēram, ar ASC+T - 34331162965
Te detaļas kods, piemēram, ar ASC+T - 34331162965
vakumniks 34 33 2 228 094funkyasshit rakstīja:Viņš tiešām arī atšķiras? Jo pēc kataloga visiem modeļiem sākot ar 1.6 compact līdz m3 3.2 ir vienāds pastiprinātājs.
Te detaļas kods, piemēram, ar ASC+T - 34331162965
un rekur atshkiriba gbc
niva, bmw oem, m3(bacoks nav no bmw vnk)
Cik tàds vakumńika komplekts maksà?
Ir tagad starpìba bremzèjot?
Ir tagad starpìba bremzèjot?
Videji 100e, starpiba ir nevajag spiest grida, bremze minimali pieskaroties pie pedalaRENIO rakstīja:Cik tàds vakumńika komplekts maksà?
Ir tagad starpìba bremzèjot?
Grīdā spiežot vieglāk heel/toeVladlen rakstīja:Videji 100e, starpiba ir nevajag spiest grida, bremze minimali pieskaroties pie pedalaRENIO rakstīja:Cik tàds vakumńika komplekts maksà?
Ir tagad starpìba bremzèjot?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bmw pedāļi pateicīgi h/t var gan ar mīkstu gan ar cietu taisīt.TomSkarsts rakstīja:Grīdā spiežot vieglāk heel/toeVladlen rakstīja:Videji 100e, starpiba ir nevajag spiest grida, bremze minimali pieskaroties pie pedalaRENIO rakstīja:Cik tàds vakumńika komplekts maksà?
Ir tagad starpìba bremzèjot?
Bet uz trases kad tev uzkarsīs bremzes tad labāk lai ir ciets (sākumā) tā kā šāds upgrade noteikti ir vēlams
Nopirku haubej jaunus amisus , tagad lai atvert haubi nevajag pat neko pasam darit, bet aizvert gan gruti Un lai tas amis turas vajadzeja nomainit lockringu uz aftermarket, savadak tas kurs naca komplekta visu laiku krita nost, kad aizveru haubi :)
Neskatoties uz tādu laiku, tāpat liela dała aiz muguras
Interesantākais jau sākas pēc 100
Interesantākais jau sākas pēc 100
Sākumā apskatījos 0-60 padomājot par jūdzēm un bij wtf, ko es esmu palaidis garām
Un cik ļoti nesakrīt ar speedo?
Un cik ļoti nesakrīt ar speedo?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 81
- chevron_right