dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- …
- 350
- chevron_right
jaa. veel parchekoju visu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Pie starters nebija kontakta. Satirits un viss chotka.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Re cik beigās vienkāršibestbmw rakstīja:Pie starters nebija kontakta. Satirits un viss chotka.
Nu vienkarsi jau nebija un jaizarad viss kas saistas AR iepludi. Savadak netiek klaat.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Starteris mainas ari iepludes kolektoru nost nenemot, janonem tikai gofra un laikam drosele hvz
Es izņēmu filtra kasti un godru, varbūt arī droseli, neatceros.seeingman rakstīja:Starteris mainas ari iepludes kolektoru nost nenemot, janonem tikai gofra un laikam drosele hvz
Sveika tauta! Jautājums tāds, kas var būt pie vainas, kad atver dzinēja eļļas korķi dzinējs konkrēti rauj iekšā gaisu? uzliekot plaukstu virsū rauj konkrēti caur pirkstiem gaisu! O_o
No kā veidojas , tas vakums?
No kā veidojas , tas vakums?
Kas pa dzinēju?
Viss normāli. Jāsāk uztraukties, kad korķi šauj nost attaisot.markskise rakstīja:Sveika tauta! Jautājums tāds, kas var būt pie vainas, kad atver dzinēja eļļas korķi dzinējs konkrēti rauj iekšā gaisu? uzliekot plaukstu virsū rauj konkrēti caur pirkstiem gaisu! O_o
No kā veidojas , tas vakums?
Tas nav īsti normāli man liekas, varētu būt pie vainas kartera ventelācijas vārsts?funkyasshit rakstīja:Viss normāli. Jāsāk uztraukties, kad korķi šauj nost attaisot.markskise rakstīja:Sveika tauta! Jautājums tāds, kas var būt pie vainas, kad atver dzinēja eļļas korķi dzinējs konkrēti rauj iekšā gaisu? uzliekot plaukstu virsū rauj konkrēti caur pirkstiem gaisu! O_o
No kā veidojas , tas vakums?
m52b25tudogMa rakstīja:Kas pa dzinēju?
Atverot korķi motoram nevajadzētu tā kā drīz noslāpt?
Nu viņs ar atvērtu korķi takā sāk detonēt! bet neslāpst!kasp1js rakstīja:Atverot korķi motoram nevajadzētu tā kā drīz noslāpt?
kādēļ?kasp1js rakstīja:Atverot korķi motoram nevajadzētu tā kā drīz noslāpt?
Nē.kasp1js rakstīja:Atverot korķi motoram nevajadzētu tā kā drīz noslāpt?
Uz pareizo pusi jau domā. Skaties tās ventilācijas.markskise rakstīja:Tas nav īsti normāli man liekas, varētu būt pie vainas kartera ventelācijas vārsts?funkyasshit rakstīja:Viss normāli. Jāsāk uztraukties, kad korķi šauj nost attaisot.markskise rakstīja:Sveika tauta! Jautājums tāds, kas var būt pie vainas, kad atver dzinēja eļļas korķi dzinējs konkrēti rauj iekšā gaisu? uzliekot plaukstu virsū rauj konkrēti caur pirkstiem gaisu! O_o
No kā veidojas , tas vakums?
Un, kas vel ir noverots pamīšus tam vakumam ir tas, ka piedarbinot izsit baltu dūmu mākoni, bet patstāvīgi nav balto dūmu! es zinu, ka 6.podu dīzelim sit baltus dūmus āra, ja kartera ventelācija ir ciet, bet ar benzīnu nejedzu! vai tas no tā!!!
Problēma sekojoša:
*silts auto shvaki pielec
*siltam auto paaraak maza jauda
*un veelreiz, silts auto slāpst nost, bet ne visu laiku, principaa peec taa kad tukshgaitaa uzsit pa gaaziiti noslaapst
*no tukshgaitas negribiigi celj apgriezienus, burboljot kkaa pamokaas un aiziet... augstajos diapazonos straadaa normaali, bet shkjeersaam taapat nesalikt..
Tas viss tikai tad kad zhurka uzsilst.. pie auksta motora kaa pulksteniitis darbojās..
Masas meeriitaaja atvienoshana neko nemaina, degvielas suuknis nomainiits, kjēde vietaa, nekur nav paarlekusi...
Versijas, ieteikumi?
P.S 2.8
*silts auto shvaki pielec
*siltam auto paaraak maza jauda
*un veelreiz, silts auto slāpst nost, bet ne visu laiku, principaa peec taa kad tukshgaitaa uzsit pa gaaziiti noslaapst
*no tukshgaitas negribiigi celj apgriezienus, burboljot kkaa pamokaas un aiziet... augstajos diapazonos straadaa normaali, bet shkjeersaam taapat nesalikt..
Tas viss tikai tad kad zhurka uzsilst.. pie auksta motora kaa pulksteniitis darbojās..
Masas meeriitaaja atvienoshana neko nemaina, degvielas suuknis nomainiits, kjēde vietaa, nekur nav paarlekusi...
Versijas, ieteikumi?
P.S 2.8
slēdzam diagnostiku, skatamies ko rāda lambdas, vai nav pārāk trekns
un no sākuma pārbaudam vai nekur nepiesūc gaisu
tads taisam diagnostiku
lambdas un skatamies vai nav misfire
un no sākuma pārbaudam vai nekur nepiesūc gaisu
tads taisam diagnostiku
lambdas un skatamies vai nav misfire
čaļi,help lūdzu!
Kāds ir M43B18 IS dzinējam virzuļu diametrs?
varētu būt 81 mm ar attiecību 3,19?
Kāds ir M43B18 IS dzinējam virzuļu diametrs?
varētu būt 81 mm ar attiecību 3,19?
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- …
- 350
- chevron_right