dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- …
- 350
- chevron_right
sveiki. m50b25 vanosa dzineejam nenormals degvielas paterins. ~20l uz 100km. kur varetu slepties probleema?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nav acīm redzami bojājumi? Piemeram gofra? Problēmas jau ir daudz iespējamas. Drīzāk uz kādu diagnostiku aizdzenrupijs rakstīja:sveiki. m50b25 vanosa dzineejam nenormals degvielas paterins. ~20l uz 100km. kur varetu slepties probleema?
Sent from my iPhone using Tapatalk
aciimredzamu probleemu itkaa neatradu. pastaav iespeeja ka temperatuuras devejs nestradaa? laiku atpakal biju diagnostikaa, paraadija gmm. bet vai tiesaam del vina var tik krasi mainiities degvielas paterins? un atvienojot tgd vinam stekeri, taka apgriezini noraustas, takaa pielauju ka vins kko dara.. zinu kas vsp braukaa ar vinu atvienotu un nav tik liels degvielas paterins.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sveiki nopirku kupeju nesen, bet problema ir tāda, kad auto ir auksts(nav vēl uzsilis) ar apgriezieniem stavgaitā ir normāli stāv uz 600 apmēram, bet kad uzsilst, tad stāv uz kaut kādiem 1500, bet piemeram stāvu pie luksafora un paņēmu ar roku pavelku gāzes pedāli atpakaļ tad apgriezieni nokritās kā vajaga, kā sāk braukt un atkal apstajas tā atkal apgriezieni ir 1500, varbūt kāds zins kas pa vainu varētu būt? Sākumā domāju ka varbūt trosite ķeras, saeļoju, bet nekas nemainījās
Saregulē trosīti, vai arī skaties, vai nav bojāta. Varbūt arī drosele ķeras.
Bet kāpēc tikai tad kad viņš ir uzsilis?dogMa rakstīja:Saregulē trosīti, vai arī skaties, vai nav bojāta. Varbūt arī drosele ķeras.
It kā metāls biš izplešas, kad uzsilst. Tak paskaties, tev tas neko daudz neprasa, un viss viegli pieejams.
kada izpludi uztunet butu labak 2,0 niekam?!
1) Taisna 60mm truba visa garuma ar pedejo remus bunduli..(bez katalizatoriem)
2) Vai org katalizatorus atstat un tikai orginalo gala bunduli (bannana) nomainit uz to Remus?
negribu 160DB un lai salona var sarunaties ar sievu bet lai skanai ir bisk kkada odzina...
1) Taisna 60mm truba visa garuma ar pedejo remus bunduli..(bez katalizatoriem)
2) Vai org katalizatorus atstat un tikai orginalo gala bunduli (bannana) nomainit uz to Remus?
negribu 160DB un lai salona var sarunaties ar sievu bet lai skanai ir bisk kkada odzina...
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Ir tada problema ka m50b25 bez vanosa pats kko regulejas visu laiku, atvienoju zondi nekas neizmainijas atvienoju gmm un nekas vairs neregulejas pats no sevis, mainits ir viss pec kartas ko vien var samainiit, nekas nemainas, veel nedaudz detone pa izputeju citreiz. Ir kadam kadi varianti? Biju diagnostika bija 2 kludas lambdas relejs un lambda. Itka samainiju bet nejutas ka kkas labak vai savadak ietu.
Ko samainīji? Uzliki citu zondi?
Atvienojot zondi, problēmu neatrisina.
Atvienojot zondi, problēmu neatrisina.
mainitas ir spoles,sveces sprauslas ar rampu,tie 3 releji,lambda, kompji ieksa bija 403 tag ielikts 402. parbaudits tuksgaitas varsts visas trubas, viss cotka, ka pievieno gmm taa regulejas!
Regulejas kas?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
apgriezieni staiga un motora skanja mainas
Nuu tad jau visdrizak gmm vainigs, ja jau piesledz vinu un sak staigat apgriezieni
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
bet tad kompis uzraditu,
Izdari to, ko kompis rādīja. Ja pievieno ejošu GMM un viss ir slikti, tad arī ir viss slikti. Meklē problēmu!
es pie sevis domaju ka varbuut ir problema pravotka ja reiz kompis lambdu radija un releju, jo tos abus samainiju un nekadas izmainjas. vienigi atk braukt slegties pie kompja!
Izzvanīti vadi un devēji samērīti- viss bumbās. Degvielas reikā spiediens arī ir labs. Tad atliek tikai sprauslas laikam.VAZeliins rakstīja:Cik sapratu no iepriekšējā saimnieka, tad esot bijis pie dogMa's uz diagnostiku un teicis, ka sprauslu gļuks esot.VAZeliins rakstīja:M44B19 sekojoša problēma:
Pie slodzes noteiktos apgriezienu diapazonos dzinējs kļūst neatsaucīgs un ir sajūta kā strādātu uz 3 cilindriem vai degvielu grieztu nost(pēc skaņas izklausās). Bez slodzes tādu problēmu nav- viss diapazons bez raustīšanās utml. gļukiem.
Lieku domu uz MAF/sprauslām/droseles poci/degvielas sūkni-filtru(mazāk iespējams). Varbūt arī kas cits...
Sveces, spole ir salīdzinoši nesen mainīta.
Jūsu idejas vai jāsāk taustīties tumsā ar testeri un veikt vienkāršo diagnostiku visam.
Ja kāds var iedot iztestēt uz atgriešanu PM vai 20560326.
Rīga(vislabāk Teika, Jugla, Purvciems vai centrs)/Jūrmala
Liekot m20 spararatu un sajūgu uz m50b25, sajūga izspiedējcilindrs paliek no m50?
Jaliek no e21.Thundahh rakstīja:Liekot m20 spararatu un sajūgu uz m50b25, sajūga izspiedējcilindrs paliek no m50?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- …
- 350
- chevron_right