dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
tomysss rakstīja:
Lācis rakstīja:
tomysss rakstīja:m42b18 dzinējs. Raustās idle. Var kāds paskaidrot, kapēc pie atvērta eļļas ieliešanas korķa, idle sāk strādāt gandrīz ideāli kā vajadzētu?
tev taču teica - kartera ventilācija.
un ja man tāds vārsts nemaz nav? Manam dzinējam tāds nemaz nav nācis, jo ir viens no pirmajiem m42 dzinējiem. Palasiju ārzemju forumus, lasīju, ka tik no 94` gada sāka ieviest tādu vārstu.
nu, bet viņa tā vai tā ir ciet.

ja atverot eļļas vāku kamēr strādā velk iekšā vai pūš ārā gaisu, tas ir pirmais rādītājs, ka ventilācija ir ciet

nerunājot par potenciālo galvas blīvi, vārstu saļņikiem un visiem pārējiem labumiem, kas vēl var būt beigti
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Atverot eļļas vāku pie strādājoša dzinēja, tam būtu jāslāpst, right?
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Norek rakstīja:Atverot eļļas vāku pie strādājoša dzinēja, tam būtu jāslāpst, right?
Nē, viņš noraustās, bet slāpt gan nevajadzētu
Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Crap, tad man arī kaut kas ar ventilāciju nav ok, jo atraujot korķi, noslāpst. Meklējoties i-netā, uzgāju, ka tas ir tjipa ok, jo zūdot spiediens (precīzi neatceros, kas un kā). Varbūt slāpst dēļ zondēm, jo tās ir beigtas? T.i. - zondes jau tā rausta to motoru ik pa laikam + ja atrauj korķi, tad tā kombinācija kompim vispār nepatīk? Ir gadījies, ka dēļ zondēm tukšgaitā ripojot, noslāpst tāpat. Ir doma atjaunot ogles filtru un pareizi ventilāciju sataisīt. Tad jau redzēs, kas tur notiks tālāk.
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
Gribētu uzklausīt jusu viedokļus..
Mašinai (m52b28) parādijās kautkāda mistiska vibrācija.. Tā ir gan braucot,gan stāvot uz vietas pie augstiem RPM (4k rpm + ) lidz tiem ari ir,bet ne tik intenīva..
DogMa arī apskatija un izbrauca ar auto un vispar neko nevarejām atrast..visi dzineja spilveni,pusramji utt veseli,izspiežot sajugu ari nekādas izmaiņas,tātad arī kārba atkrīt..
Vienīgais reālais ko varejām izdomāt ir spararats..
Varbūt kāds ir ar ko lidzīgu saskāries? :rolleyes:
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga
ArchyLive rakstīja:Gribētu uzklausīt jusu viedokļus..
Mašinai (m52b28) parādijās kautkāda mistiska vibrācija.. Tā ir gan braucot,gan stāvot uz vietas pie augstiem RPM (4k rpm + ) lidz tiem ari ir,bet ne tik intenīva..
DogMa arī apskatija un izbrauca ar auto un vispar neko nevarejām atrast..visi dzineja spilveni,pusramji utt veseli,izspiežot sajugu ari nekādas izmaiņas,tātad arī kārba atkrīt..
Vienīgais reālais ko varejām izdomāt ir spararats..
Varbūt kāds ir ar ko lidzīgu saskāries? :rolleyes:
ja ir divmasu spararats tad laikam vinsh,jo braalim uz e34 tas pats :lol:
:lol:
Profila bilde
tomysss
Ziņojumi: 46
Pievienojies: 05 Mar 2016, 17:05
Braucu ar: e30 Coupe 89er
nu, bet viņa tā vai tā ir ciet.

ja atverot eļļas vāku kamēr strādā velk iekšā vai pūš ārā gaisu, tas ir pirmais rādītājs, ka ventilācija ir ciet

nerunājot par potenciālo galvas blīvi, vārstu saļņikiem un visiem pārējiem labumiem, kas vēl var būt beigti
nu labi, ir ciet. Bet kā tad to labot, ja šī vārsta nav vispār? P.S. Galvas blīves un pati galva, visi blīvslēgi mainīti pirms 500 km.
Profila bilde
minime
Ziņojumi: 130
Pievienojies: 28 Mai 2012, 00:27
tomysss rakstīja:m42b18 dzinējs. Raustās idle. Var kāds paskaidrot, kapēc pie atvērta eļļas ieliešanas korķa, idle sāk strādāt gandrīz ideāli kā vajadzētu?
vispirms tiec ar idli galā- vāciņš nav tava problēma
Pārbaudi vai nav vakuuma noplūdes !
tukšgaitas regulators vai strādā !?

Attaisot korķi sāk strādāt normāli jo pirmajiem m42 motoriem ventilācija no vārstu vāka gāja pa taisno uz droseli, līdz ar to sāk sūkt papildus gaisu klāt caur korķi, ja ciet, tad nav ko sūkt (pieņemot ka nepūs garām gredzeniem)
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Problema ar M50B25:

Pazīmes:
1. Tukšgaita bish rough, bet kopumā stabila
2. Atverot droseli apgriezieni nevis kāpj, bet bish nokrītās, dzinējs sāk riktīgi bubināt un izpūtējā ik pa laikam šauj. tā laikā konkrēti smird pēc degvielas, attiecīgi pieņemu, ka auto riktīgi pārlejās. Atlaižot gāzes pedāli/aizverot droseli apgriezieni uzkāpj un nostājās atpakaļ uz relatīvi stabilas tukšgaitas
3. Noslāpējot un darbinot pielec momentāli, bet problēma nepāriet
4. Apgriezienus var uzaudzēt tikai kačājot pedāli. Procesā auto šauj un spļāudās.

Laiku pa laikam pats no sevis pāriet, kādu laiku ir ok un tad atkal parādās.

Kurā virzienā meklēt problēmu? Sveces jaunas, degvielas sūknis 2 mēnešus vecs, bāka pilna un tīra, kļūdu nav.
Degvielas sistēma vai aizdedze? :rolleyes:
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Izskatās pēc mirstoša kloķenes devēja, bet bez kompja 100% nevaru pateikt.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
tapat var būt ar droseles pozīcijas devēju, pietam ļoti izplatīta kaite uz m50
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
M50b25 auksts liekas ka iet daudzmaz ok, ka temp tikko uzkapj virs zilas iedalas liekas ka dala jaudas pazud .. kur, ko meklet, skatities?

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
izklausas pec beigtas zondes
...
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Vēl var apskatīties ieplūdes gaisa temperatūras devēju.

Bet protāms labāk uzsākt ar datora pieslēgšanu kļūdu nolasīšanai :rolleyes:
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Motors neraustas, tuksgaita normala, paterins ari normals, pa soseju 10l var ierakstities normali braucot .. ok, slegs pie kompja tad uz skatisies ko rada

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Aukstam vienmēr liksies jauda lielāka, bet, ja tiešām ļoti krasi, tad kāds devējs pieteicies.
VAZeliins
Ziņojumi: 212
Pievienojies: 28 Mai 2014, 18:46
Braucu ar: E28 520; 318ti
Atrašanās vieta: Jūrmala
Kr4 hz, bet atkal sākas sūdi- brīvdienās pieliku pie inpas 0 kļūdas viss gerai, iet arī pienācīgi.
Vakar arī viss kārtībā, nolieku auto un šorīt braucu uz darbu un atkal sākās mans bēdu stāsts- raustās paātrinoties un arī ir krietns jaudas zudums. Sajuta, ka kāds no podiem neiet.
Zonde jauna Bosch, GMM arī uz Bosch samainits, svečvadi garām pīpītēs nesit, sveces kādu laiku atpakaļ mainītas.
M44B19


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Kas ar degvielas filtru?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
VAZeliins
Ziņojumi: 212
Pievienojies: 28 Mai 2014, 18:46
Braucu ar: E28 520; 318ti
Atrašanās vieta: Jūrmala
bestbmw rakstīja:Kas ar degvielas filtru?
Amputēts
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Ar šādu rīku izdosies izjaukt m50 dzinējam atsperes?
IMG_20160419_210306.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.