dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
kasp1js rakstīja:Ar šādu rīku izdosies izjaukt m50 dzinējam atsperes?
IMG_20160419_210306.jpg
Gan jau, ka daudz dabūs pārtaisīt, bet derēs.
VAZeliins
Ziņojumi: 212
Pievienojies: 28 Mai 2014, 18:46
Braucu ar: E28 520; 318ti
Atrašanās vieta: Jūrmala
VAZeliins rakstīja:Kr4 hz, bet atkal sākas sūdi- brīvdienās pieliku pie inpas 0 kļūdas viss gerai, iet arī pienācīgi.
Vakar arī viss kārtībā, nolieku auto un šorīt braucu uz darbu un atkal sākās mans bēdu stāsts- raustās paātrinoties un arī ir krietns jaudas zudums. Sajuta, ka kāds no podiem neiet.
Zonde jauna Bosch, GMM arī uz Bosch samainits, svečvadi garām pīpītēs nesit, sveces kādu laiku atpakaļ mainītas.
M44B19


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kr4 izdomāju pavērt kapotu pa tumsu- uzgāzējot smuki zibeņo viens svečvads. Āķis tāds, ka pirms laika jau nomainīju viņu. Elektroda atstarpi samazināju, bet turpina ēst nost svečvadus.
Sveces Denso- ne pašas lētākās, ne pašas dārgākas.
Kur problēma?
Vienīgais, kas nāk prātā ir slikts zemējums(masa)
Profila bilde
Robiss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 24 Apr 2014, 23:23
Braucu ar: BMW 320
Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu? :pupi:
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu? :pupi:
udensukni paskaties,,,,,,
Profila bilde
Uga
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 16 Nov 2014, 14:50
Braucu ar: žurku
Atrašanās vieta: Rūjienā/Valmiera
Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu? :pupi:

galva, vai blīve varētu būt viens no varinatiem :lol:
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Uga rakstīja:
Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu? :pupi:

galva, vai blīve varētu būt viens no varinatiem :lol:
Ari par to pashu iedomajos, sukni parasti sak tecet bet ja karse ta kartigi ta ir blive vai galva.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Robiss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 24 Apr 2014, 23:23
Braucu ar: BMW 320
bestbmw rakstīja:
Uga rakstīja:
Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu? :pupi:

galva, vai blīve varētu būt viens no varinatiem :lol:
Ari par to pashu iedomajos, sukni parasti sak tecet bet ja karse ta kartigi ta ir blive vai galva.
oi, cerams ka galva nebūs pie vainas, vēl jau spēlē tas ka nesilda pečka, teorētiski var karst tāpēc ka nav cirkulācija tāpēc sākšu ar sūkni :D citi varianti vairs nevarētu būt?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Peckas varstu vajag notestet vins aiz dzineja atrodas pienak tosola trubas vinjam klat pirms pecka iejiet, vairakas reizes ir bijis ka aiz vecuma iekilejis, vel variants ka salona radiators aizaudzis.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Ja liki motoru lietotu apskaties udensukni varbut sparninji aplauzsti vai vel sazin kadi brinumi....... tak nevar zinat kadam likrocim bijis motors! Kad ir darba temperatura patausti trubas kas ir aiz motora u iet uz salona.....vinaam jabuut siltaam....
Profila bilde
Agrais
Ziņojumi: 288
Pievienojies: 21 Nov 2011, 23:37
Braucu ar: e36 kuutinju
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 2
 
motors m50b20 vanos, siemens protams. auksts tikko pielaists ir ok, bet kad brītiņu padarbojas tukšgaitā sāk bubināt, nestrādā uz visiem podiem. sveces mainīju, spoles ar pīpītēm arī, kloķenes devēju un pat kompi piemetu citu nekas nemainās. wtf
Profila bilde
archijs
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 10 Feb 2016, 17:45
Braucu ar: Dīzeļ kūti
Tātad ir M52B20 motors. Pēdējā laikā novērots, ka sācis dūmot mazliet vairāk kā vajag, tieši, kad motors ir sasniedzis darba temperatūru. Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni. Dūmi nav pārāk daudz, bet manāmi. Ja vēlreiz tieši tā pat izdara, zilu dūmu nav. Respektīvi, ja ir zilgans dūms, tad jābūt arī eļļas patēriņam, kurš arī ir :D Minimāls, bet ir...
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Katra zinja vieglak citu, jo ka saksi list motora bus liekas izmaksas. Viss beigas nostasies normala 2.5 vertiba
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Pārbaudi kartera ventilācijas sistēmu

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
archijs
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 10 Feb 2016, 17:45
Braucu ar: Dīzeļ kūti
he9600 rakstīja:Pārbaudi kartera ventilācijas sistēmu

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Kartera ventilācija tiešām var izraisīt dūmošanu pie silta dzinēja ?
VAZeliins
Ziņojumi: 212
Pievienojies: 28 Mai 2014, 18:46
Braucu ar: E28 520; 318ti
Atrašanās vieta: Jūrmala
Realatīvi var, ja eļļu neatdala no kartera gāzēm.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
Darks
Ziņojumi: 842
Pievienojies: 12 Sep 2015, 12:21
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Rīgā
Reputācija: 3
 
Pamanīju ka tek eļļa kur savienojas 1.det. Ar 2. Ka to labot? ,jamaina tas varts zem ieplūdes(2.det.) ?
Attēls
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
VAZeliins
Ziņojumi: 212
Pievienojies: 28 Mai 2014, 18:46
Braucu ar: E28 520; 318ti
Atrašanās vieta: Jūrmala
Paskaties vai tas vārsts nav aizaudzis un vizuāli ir spējīgs pildīt savu funkciju. Kā arī kartera trubinu vai nav aizsērējusi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
paskevakas
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 31 Mar 2014, 18:49
Agrais rakstīja:motors m50b20 vanos, siemens protams. auksts tikko pielaists ir ok, bet kad brītiņu padarbojas tukšgaitā sāk bubināt, nestrādā uz visiem podiem. sveces mainīju, spoles ar pīpītēm arī, kloķenes devēju un pat kompi piemetu citu nekas nemainās. wtf
arii liidziiga probleema, bet man nevis bubina, bet paraadaas taadi kaa caurkritieni tukshgaitaa un motoru noshuupo. Ir jeega kaut ko skatiities degvielas reikaa?? paareejais it kaa samainiits, gaisu it kaa nekur nesuuc. un varbuut ir kaads, kas ir gatavs gar motoru paburties, ne tikai brutaali kompi piesleegt un pateikt ka viss ok? maksaaju!!
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Darks rakstīja:Pamanīju ka tek eļļa kur savienojas 1.det. Ar 2. Ka to labot? ,jamaina tas varts zem ieplūdes(2.det.) ?
Attēls
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Diezvai neredzot to savienojumu varēs pateikt, kas tieši jāmaina. Izņemt vārstu un apskaties :)

P.S. Samainīt to vārstu par sliktu toč nenāks
kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
archijs rakstīja:Tātad ir M52B20 motors. Pēdējā laikā novērots, ka sācis dūmot mazliet vairāk kā vajag, tieši, kad motors ir sasniedzis darba temperatūru. Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni. Dūmi nav pārāk daudz, bet manāmi. Ja vēlreiz tieši tā pat izdara, zilu dūmu nav. Respektīvi, ja ir zilgans dūms, tad jābūt arī eļļas patēriņam, kurš arī ir :D Minimāls, bet ir...
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni- tieši tā arī izpaužas beigti vārstu blīvslēgi, strādājos zemākos apgriezienos, uz vārstiem sakrājas eļļa un iedodot mizā to ierauj cilindrā, no cilindra izpūtēja un dūmi pa gaisu

pamēģini karstam motoram pabubināt tukšgaitā dažas minūtes un pēc tam parūcināt uz lielākiem apgriezieniem, vajadzētu arī būt sākumā dūmiem

no rīta šķiļot aukstu eļļa ir auksta un bieza, tāpēc arī netiek tik daudz cilindros