dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- …
- 350
- chevron_right
uzsildi kārtīgi motoru, lai dzesēšanas sistēmā ir spiediens un šļaukas cietas, lai knapi var ar pirkstiem saspiest, noslāpē dzinēju, pārliecinies, ka radiatora vāciņš ir hermētisks un nelaiž spiedienu ārāRobiss rakstīja: oi, cerams ka galva nebūs pie vainas, vēl jau spēlē tas ka nesilda pečka, teorētiski var karst tāpēc ka nav cirkulācija tāpēc sākšu ar sūkni citi varianti vairs nevarētu būt?
atstāj lai stāv pa nakti, no rīta aukstam motoram izskrūvē sveces un paskaties cilindros (var vados iestiprināt led lampiņu un ielaist cilindrā iekšā), ja galvai vai blīvei kapi, tad ar spiedienu cilindrā būs saspiests dzesēšanas šķidrums- ja to tur redzi, tad vaina atrasta. sev šitā arī nodiagnosticēju...
ja nevari atgaisot un pechka siltu nepuush, tad visdriizaak silto no motora puush, bliive! skruuveet sveces chakars, bet ir citi tautiski mehaanismi;kexxx rakstīja:uzsildi kārtīgi motoru, lai dzesēšanas sistēmā ir spiediens un šļaukas cietas, lai knapi var ar pirkstiem saspiest, noslāpē dzinēju, pārliecinies, ka radiatora vāciņš ir hermētisks un nelaiž spiedienu ārāRobiss rakstīja: oi, cerams ka galva nebūs pie vainas, vēl jau spēlē tas ka nesilda pečka, teorētiski var karst tāpēc ka nav cirkulācija tāpēc sākšu ar sūkni citi varianti vairs nevarētu būt?
atstāj lai stāv pa nakti, no rīta aukstam motoram izskrūvē sveces un paskaties cilindros (var vados iestiprināt led lampiņu un ielaist cilindrā iekšā), ja galvai vai blīvei kapi, tad ar spiedienu cilindrā būs saspiests dzesēšanas šķidrums- ja to tur redzi, tad vaina atrasta. sev šitā arī nodiagnosticēju...
balti duumi un salkana smarzha no riita pieshkiljot;-bliive
trubas ir akmens cietas;-bliive
kad uzkarst atkariibaa no uzbuuves bachokaa burbuljo, vai saduumojums;-bliive
ja blīves bojājums ir maziņš, tad var nebūt tik traku simptomu.paskevakas rakstīja:ja nevari atgaisot un pechka siltu nepuush, tad visdriizaak silto no motora puush, bliive! skruuveet sveces chakars, bet ir citi tautiski mehaanismi;kexxx rakstīja:uzsildi kārtīgi motoru, lai dzesēšanas sistēmā ir spiediens un šļaukas cietas, lai knapi var ar pirkstiem saspiest, noslāpē dzinēju, pārliecinies, ka radiatora vāciņš ir hermētisks un nelaiž spiedienu ārāRobiss rakstīja: oi, cerams ka galva nebūs pie vainas, vēl jau spēlē tas ka nesilda pečka, teorētiski var karst tāpēc ka nav cirkulācija tāpēc sākšu ar sūkni citi varianti vairs nevarētu būt?
atstāj lai stāv pa nakti, no rīta aukstam motoram izskrūvē sveces un paskaties cilindros (var vados iestiprināt led lampiņu un ielaist cilindrā iekšā), ja galvai vai blīvei kapi, tad ar spiedienu cilindrā būs saspiests dzesēšanas šķidrums- ja to tur redzi, tad vaina atrasta. sev šitā arī nodiagnosticēju...
balti duumi un salkana smarzha no riita pieshkiljot;-bliive
trubas ir akmens cietas;-bliive
kad uzkarst atkariibaa no uzbuuves bachokaa burbuljo, vai saduumojums;-bliive
un galvu veltīgi noraut ir lielāks čakars, nekā sveces izskrūvēt
ja blīves bojājums ir maziņš, tad var nebūt tik traku simptomu.
un galvu veltīgi noraut ir lielāks čakars, nekā sveces izskrūvēt [/quote]
driizaak traki ja dzeseeshanas skjidrumu jau ar aci var redzeet cilindros!!
un galvu veltīgi noraut ir lielāks čakars, nekā sveces izskrūvēt [/quote]
driizaak traki ja dzeseeshanas skjidrumu jau ar aci var redzeet cilindros!!
driizaak traki ja dzeseeshanas skjidrumu jau ar aci var redzeet cilindros!![/quote]paskevakas rakstīja:ja blīves bojājums ir maziņš, tad var nebūt tik traku simptomu.
un galvu veltīgi noraut ir lielāks čakars, nekā sveces izskrūvēt
toties 100% zini, ka jārauj galva nost
eļļas patēriņš tika līdz kosmosam... Nedēļas laikā no max, jau ir zem min. Tur laikam vairs nebūs tikai blīvslēgi vainīgi. Dūmo ar nejēgā. Visi, kas šodien pamanijās Rīgā aiz manis pabraukt nebija īpaši priecīgi par gaisa un redzamības kvalitāti It īpaši uzsākot pie zaļākexxx rakstīja:Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni- tieši tā arī izpaužas beigti vārstu blīvslēgi, strādājos zemākos apgriezienos, uz vārstiem sakrājas eļļa un iedodot mizā to ierauj cilindrā, no cilindra izpūtēja un dūmi pa gaisuarchijs rakstīja:Tātad ir M52B20 motors. Pēdējā laikā novērots, ka sācis dūmot mazliet vairāk kā vajag, tieši, kad motors ir sasniedzis darba temperatūru. Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni. Dūmi nav pārāk daudz, bet manāmi. Ja vēlreiz tieši tā pat izdara, zilu dūmu nav. Respektīvi, ja ir zilgans dūms, tad jābūt arī eļļas patēriņam, kurš arī ir Minimāls, bet ir...
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
pamēģini karstam motoram pabubināt tukšgaitā dažas minūtes un pēc tam parūcināt uz lielākiem apgriezieniem, vajadzētu arī būt sākumā dūmiem.
no rīta šķiļot aukstu eļļa ir auksta un bieza, tāpēc arī netiek tik daudz cilindros
Kas pa hui.. Siksnu met nost vislaik netieku skaidrībā?
Un pēc motora parkramešanas sajūgs nau vnk pedalis iet pa tukšo pirms tam viss bija kulē ?
Un pēc motora parkramešanas sajūgs nau vnk pedalis iet pa tukšo pirms tam viss bija kulē ?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pirmkārt izskatās, ka to siksnu vajag mainīt un skaties vai nav ruļļiem vai pārējiem gultņi sadiluši, kā arī vai visiem skriemeļiem siksnas ceļiņi ir tīri.
Kaa jatgaiso sajūgu? Nekad nesmu neko tādu darījis tāpēc vēlos uzzināt to principu ka tas notiek
Tā pat kā bremzes. Spumpē sajūgu, izspied, turi. Otrs lejā atskrūvē skrūvīti, izlaiž gaisu. Un to atkārto līdz lejā tek tikai tīra dots.zurkae36 rakstīja:Kaa jatgaiso sajūgu? Nekad nesmu neko tādu darījis tāpēc vēlos uzzināt to principu ka tas notiek
Vieglāk paštecē.
Paštecē neatgaisosi kā nākas.Inferno rakstīja:Vieglāk paštecē.
Protams, ka ja ir salaists ļoti daudz gaiss ,tad vajag sākumā vienkārši atvērt visu vaļā un pagaidīt kad šķidrums sāk tecēt cauri, tad aizskrūvē ciet un pietiks jau ar kādām 2-3 reizēm gaisošanas.
Skriemeļi uz maiņi jo uz viņa jau ir rievas kas nozime ka viņš ķile. Sajugs, teicot par sajugu. Biju pildijis pilnu bremzes tvertni un vnk skiedi sajugu (tvertne bija vaļa) pec tam sajutisi smagumu var pabraukat un viss bus zbs.
Arī paštecē viņš tīri labi atgaisojas. Perfekti nebūs, bet pietiekami labi gan.edzis rakstīja:Paštecē neatgaisosi kā nākas.Inferno rakstīja:Vieglāk paštecē.
Protams, ka ja ir salaists ļoti daudz gaiss ,tad vajag sākumā vienkārši atvērt visu vaļā un pagaidīt kad šķidrums sāk tecēt cauri, tad aizskrūvē ciet un pietiks jau ar kādām 2-3 reizēm gaisošanas.
M52B20
Braucu, skatos ,pēkšņi temperatūra uzlekusi līdz sarkanajam.
Apstājos, viss tosols izgāžas ārā no lielā spiediena, radiators uzpūties.
Saleju pa jaunam ūdeni iekšā, tukšgaitā darbojas, ļauju uzsilt, mēģinu gaisot, bet nekas nesanāk. Salonā kā nav silts gaiss tā nav. Izmetu mazu aplīti, atkal temperatūra uzkāpj un sistēmā tāds spiediens, ka visu tosolu spiež ārā.
Domāju termostats neatveras, to nomainiju, nekādu izmaiņu. Vēl joprojām nevar sagaisot un sistēmā rodas milzīgs spiediens.
Kur meklēt problēmu?
Negribas ticēt, ka galvas blīve vai galva vienkārši braucot pēkšņi var aiziet pie dieviem.
Un otrs jautājums - Turot gāzes pedāli nedaudz nospiestu vienā pozīcijā, apgriezieni lēnām turpina kāpt aizvien augstāk un augstāk. Ja reāli turu gāzi lai apgriezieni būtu ap 1500rpm, tad pēc kādām 20sec viņi jau ir pie 4500rpm, nemainot gāzes pedāļa stāvokli. Agrāk nebiju pamanijis tādu lietu.
Tas tā normāli, vai kkas nav kā vajag?
Braucu, skatos ,pēkšņi temperatūra uzlekusi līdz sarkanajam.
Apstājos, viss tosols izgāžas ārā no lielā spiediena, radiators uzpūties.
Saleju pa jaunam ūdeni iekšā, tukšgaitā darbojas, ļauju uzsilt, mēģinu gaisot, bet nekas nesanāk. Salonā kā nav silts gaiss tā nav. Izmetu mazu aplīti, atkal temperatūra uzkāpj un sistēmā tāds spiediens, ka visu tosolu spiež ārā.
Domāju termostats neatveras, to nomainiju, nekādu izmaiņu. Vēl joprojām nevar sagaisot un sistēmā rodas milzīgs spiediens.
Kur meklēt problēmu?
Negribas ticēt, ka galvas blīve vai galva vienkārši braucot pēkšņi var aiziet pie dieviem.
Un otrs jautājums - Turot gāzes pedāli nedaudz nospiestu vienā pozīcijā, apgriezieni lēnām turpina kāpt aizvien augstāk un augstāk. Ja reāli turu gāzi lai apgriezieni būtu ap 1500rpm, tad pēc kādām 20sec viņi jau ir pie 4500rpm, nemainot gāzes pedāļa stāvokli. Agrāk nebiju pamanijis tādu lietu.
Tas tā normāli, vai kkas nav kā vajag?
Gribi tici, negribi netici, bet blīvei 100% ir beigas un galvai 95% ir plaisa. Pat ja pie vainas bija kaut kāds sūknis, mufte vai termostats, tad tagad tam vairs īsti nav nozīmes. Es kaut kā neticu, ka divreiz ielaižot motoru sarkanajā ar galvu un blīvi viss būs kārtībā.ValtersD rakstīja:M52B20
Braucu, skatos ,pēkšņi temperatūra uzlekusi līdz sarkanajam.
Apstājos, viss tosols izgāžas ārā no lielā spiediena, radiators uzpūties.
Saleju pa jaunam ūdeni iekšā, tukšgaitā darbojas, ļauju uzsilt, mēģinu gaisot, bet nekas nesanāk. Salonā kā nav silts gaiss tā nav. Izmetu mazu aplīti, atkal temperatūra uzkāpj un sistēmā tāds spiediens, ka visu tosolu spiež ārā.
Domāju termostats neatveras, to nomainiju, nekādu izmaiņu. Vēl joprojām nevar sagaisot un sistēmā rodas milzīgs spiediens.
Kur meklēt problēmu?
Negribas ticēt, ka galvas blīve vai galva vienkārši braucot pēkšņi var aiziet pie dieviem.
Un otrs jautājums - Turot gāzes pedāli nedaudz nospiestu vienā pozīcijā, apgriezieni lēnām turpina kāpt aizvien augstāk un augstāk. Ja reāli turu gāzi lai apgriezieni būtu ap 1500rpm, tad pēc kādām 20sec viņi jau ir pie 4500rpm, nemainot gāzes pedāļa stāvokli. Agrāk nebiju pamanijis tādu lietu.
Tas tā normāli, vai kkas nav kā vajag?
skaties vai spriegotajs vispar spriego, un jaa siksnu obligati nomaini, sii ir beigta.zurkae36 rakstīja:Kas pa hui.. Siksnu met nost vislaik netieku skaidrībā?
Un pēc motora parkramešanas sajūgs nau vnk pedalis iet pa tukšo pirms tam viss bija kulē ?
par sajugu, gaisojot sajugu traukam jabut vislaik pilnam lidz lupai, jo sajuga caurulite ir augstak kaa bremzu. pec katras atgaisoshanas skruves atskruvesanas, papildini trauku
...
Sākumā ieteiktu paskatīties, kas ar ūdensūkni, vai tikai aizmugure nav noplīsusi! Ja tur viss kārtībā tad galvas blīve! Varbūt neesi paspējis pārkarsēt un saiet ar ūdensūkņa maiņu, ja viņš ir beigts. Nesen bija tieši tāpat ar TDSU!Inferno rakstīja:Gribi tici, negribi netici, bet blīvei 100% ir beigas un galvai 95% ir plaisa. Pat ja pie vainas bija kaut kāds sūknis, mufte vai termostats, tad tagad tam vairs īsti nav nozīmes. Es kaut kā neticu, ka divreiz ielaižot motoru sarkanajā ar galvu un blīvi viss būs kārtībā.ValtersD rakstīja:M52B20
Braucu, skatos ,pēkšņi temperatūra uzlekusi līdz sarkanajam.
Apstājos, viss tosols izgāžas ārā no lielā spiediena, radiators uzpūties.
Saleju pa jaunam ūdeni iekšā, tukšgaitā darbojas, ļauju uzsilt, mēģinu gaisot, bet nekas nesanāk. Salonā kā nav silts gaiss tā nav. Izmetu mazu aplīti, atkal temperatūra uzkāpj un sistēmā tāds spiediens, ka visu tosolu spiež ārā.
Domāju termostats neatveras, to nomainiju, nekādu izmaiņu. Vēl joprojām nevar sagaisot un sistēmā rodas milzīgs spiediens.
Kur meklēt problēmu?
Negribas ticēt, ka galvas blīve vai galva vienkārši braucot pēkšņi var aiziet pie dieviem.
Un otrs jautājums - Turot gāzes pedāli nedaudz nospiestu vienā pozīcijā, apgriezieni lēnām turpina kāpt aizvien augstāk un augstāk. Ja reāli turu gāzi lai apgriezieni būtu ap 1500rpm, tad pēc kādām 20sec viņi jau ir pie 4500rpm, nemainot gāzes pedāļa stāvokli. Agrāk nebiju pamanijis tādu lietu.
Tas tā normāli, vai kkas nav kā vajag?
Spriegotajs laikam ir tāds čābīgs ķīpa spriego bet siskna vaļīga. Un ar sajūgu bija tā kad pirmais spiediens līdz puss pedalim bija normāls un tad vnk pa tukšo saka iet bet pedalis atpakaļ nakArmando rakstīja:skaties vai spriegotajs vispar spriego, un jaa siksnu obligati nomaini, sii ir beigta.zurkae36 rakstīja:Kas pa hui.. Siksnu met nost vislaik netieku skaidrībā?
Un pēc motora parkramešanas sajūgs nau vnk pedalis iet pa tukšo pirms tam viss bija kulē ?
par sajugu, gaisojot sajugu traukam jabut vislaik pilnam lidz lupai, jo sajuga caurulite ir augstak kaa bremzu. pec katras atgaisoshanas skruves atskruvesanas, papildini trauku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- …
- 350
- chevron_right