dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- …
- 350
- chevron_right
Nu M52 pietiek tikai ielaist sarkanajā laukā lai viss aizietu pa pieskari. Too much aluminum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gribi tici, negribi netici, bet nomainiju ūdensūkni un viss ir kārtībā!Inferno rakstīja:
Gribi tici, negribi netici, bet blīvei 100% ir beigas un galvai 95% ir plaisa. Pat ja pie vainas bija kaut kāds sūknis, mufte vai termostats, tad tagad tam vairs īsti nav nozīmes. Es kaut kā neticu, ka divreiz ielaižot motoru sarkanajā ar galvu un blīvi viss būs kārtībā.
Sagaisoju sistēmu un salonā sajūta kā pirtī
shitas gan ir veiksmes staasts!!!! ir iemesls uzsaukt chomiem!!ValtersD rakstīja:Gribi tici, negribi netici, bet nomainiju ūdensūkni un viss ir kārtībā!Inferno rakstīja:
Gribi tici, negribi netici, bet blīvei 100% ir beigas un galvai 95% ir plaisa. Pat ja pie vainas bija kaut kāds sūknis, mufte vai termostats, tad tagad tam vairs īsti nav nozīmes. Es kaut kā neticu, ka divreiz ielaižot motoru sarkanajā ar galvu un blīvi viss būs kārtībā.
Sagaisoju sistēmu un salonā sajūta kā pirtī
Un Tu uz 100% esi pārliecināts, ka galvai un blīvei viss ir top zustand, jo vairs nekarst?ValtersD rakstīja:Gribi tici, negribi netici, bet nomainiju ūdensūkni un viss ir kārtībā!Inferno rakstīja:
Gribi tici, negribi netici, bet blīvei 100% ir beigas un galvai 95% ir plaisa. Pat ja pie vainas bija kaut kāds sūknis, mufte vai termostats, tad tagad tam vairs īsti nav nozīmes. Es kaut kā neticu, ka divreiz ielaižot motoru sarkanajā ar galvu un blīvi viss būs kārtībā.
Sagaisoju sistēmu un salonā sajūta kā pirtī
Tieši uz tādiem pašiem 100%, kā tu, ka blīvei būs beigas.Inferno rakstīja:Un Tu uz 100% esi pārliecināts, ka galvai un blīvei viss ir top zustand, jo vairs nekarst?ValtersD rakstīja:Gribi tici, negribi netici, bet nomainiju ūdensūkni un viss ir kārtībā!Inferno rakstīja:
Gribi tici, negribi netici, bet blīvei 100% ir beigas un galvai 95% ir plaisa. Pat ja pie vainas bija kaut kāds sūknis, mufte vai termostats, tad tagad tam vairs īsti nav nozīmes. Es kaut kā neticu, ka divreiz ielaižot motoru sarkanajā ar galvu un blīvi viss būs kārtībā.
Sagaisoju sistēmu un salonā sajūta kā pirtī
Kad sistēma ir pilna ar gaisu un spiedienu, temperatūŗas dačiks dirš un ja rāda jau uz sarkanā, tas nenozīmē, ka paša motora temperatūra tiešām ir tik augsta. Kad dačiks bija uz sarkanā, atskrūvēju gaisošanas skrūvi un izlaidu visu tvaiku ārā. Piešķīlu pa jaunam un temperatūra atkal normas robežās līdz atkal sistēma ir pilna ar tvaiku un temperatūras dačiks lāga tosolā nemaz nav iemērcies.
Kad motors reāli uzvārās, tu vari darīt ko gribi un skrūvēt gaisošanas skrūvi ārā cik gribi, temperatūra vēl pāris min tāpat turēsies uz sarkanā.
arii liidziiga probleema, bet man nevis bubina, bet paraadaas, kad uzkarst, taadi kaa caurkritieni tukshgaitaa un motoru noshuupo. Ir jeega kaut ko skatiities degvielas reikaa?? paareejais it kaa samainiits, gaisu it kaa nekur nesuuc. un varbuut ir kaads, kas ir gatavs gar motoru paburties, ne tikai brutaali kompi piesleegt un pateikt ka viss ok? maksaaju!![/quote]
joprojaam mekleeju kaadu kursh ir izgaajis cauri visaam utiim M50 motoram!!!!! Man ir M50 Swaps E30 un paarlodeeta tikai dalja no vadiem, un baidos ka kompim tas nebuus pietiekoshi lai jeel ko nolasiitu, taadeelj man nederees klasiskie ieteikumi par diagnostiku!!
joprojaam mekleeju kaadu kursh ir izgaajis cauri visaam utiim M50 motoram!!!!! Man ir M50 Swaps E30 un paarlodeeta tikai dalja no vadiem, un baidos ka kompim tas nebuus pietiekoshi lai jeel ko nolasiitu, taadeelj man nederees klasiskie ieteikumi par diagnostiku!!
joprojaam mekleeju kaadu kursh ir izgaajis cauri visaam utiim M50 motoram!!!!! Man ir M50 Swaps E30 un paarlodeeta tikai dalja no vadiem, un baidos ka kompim tas nebuus pietiekoshi lai jeel ko nolasiitu, taadeelj man nederees klasiskie ieteikumi par diagnostiku!!paskevakas rakstīja:arii liidziiga probleema, bet man nevis bubina, bet paraadaas, kad uzkarst, taadi kaa caurkritieni tukshgaitaa un motoru noshuupo. Ir jeega kaut ko skatiities degvielas reikaa?? paareejais it kaa samainiits, gaisu it kaa nekur nesuuc. un varbuut ir kaads, kas ir gatavs gar motoru paburties, ne tikai brutaali kompi piesleegt un pateikt ka viss ok? maksaaju!!
[/quote]
Pag, bet ECU provotku esi sagraizījis vai tikai x20 galu?
Autodata + multimetrs paludzes! Skaties kajas uzreiz uz vadibas bloka pec tam parbaudi radijumus pie deveja. M50 pa lielam jau ir dinozaurs kuru var viegli saremontet. Obligati parbaudi t° deveju. Jo no viņa ir atkarigs degmaisijums kad motors sildas. Pa lielam autodate visu pateiks! Neesmu baigais specis bet kkada saprašana no elektribas man tomer ir.
Vai ari kkur vnk zalajs iesedas parbaudi lodetos vadus
nu, mainiiti ECU ir, visas gofras, trubas, tukshgaitas regulaators, sveces, spoles u.t.t. vieniigais ko neesmu aizticis ir degvielas magjistraale, iznjemot suukni un izpluudi nopirku jau gatavu ar MagnaFlow galaa, man tas defekts pat iisti netraucee, bet tomeer sajuuta ka arii tie 190 zirgi iisti nav. Te vajag tieshi blusu mekleeshanu, kaads kas njeemies ar M50 jau gadiem noteikti uzreiz saprastu kuraa virzienaa luureet?!?!?!?!?!!MeX2oo9 rakstīja:Vai ari kkur vnk zalajs iesedas parbaudi lodetos vadus
Kas vadiem paarlodeets nepateikshu, laikam tikai tas shtekeris uz kuzavu, bet kad man lodeeja teica, ai, shito Tev nevajag, ai shito nevajadzees u.t.t
nu taada kaut kaada taa situaacija
Tas sprostiņs atsperite vai kas arī tas ir domāts. Nāk virsū uz izpiedrja gultna dakšas vai zem?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Neesmu m50 spevis bet es domaju ka problema ir vados jo baigi pec ta izskataspaskevakas rakstīja:nu, mainiiti ECU ir, visas gofras, trubas, tukshgaitas regulaators, sveces, spoles u.t.t. vieniigais ko neesmu aizticis ir degvielas magjistraale, iznjemot suukni un izpluudi nopirku jau gatavu ar MagnaFlow galaa, man tas defekts pat iisti netraucee, bet tomeer sajuuta ka arii tie 190 zirgi iisti nav. Te vajag tieshi blusu mekleeshanu, kaads kas njeemies ar M50 jau gadiem noteikti uzreiz saprastu kuraa virzienaa luureet?!?!?!?!?!!MeX2oo9 rakstīja:Vai ari kkur vnk zalajs iesedas parbaudi lodetos vadus
Kas vadiem paarlodeets nepateikshu, laikam tikai tas shtekeris uz kuzavu, bet kad man lodeeja teica, ai, shito Tev nevajag, ai shito nevajadzees u.t.t
nu taada kaut kaada taa situaacija
Neesmu m50 spevis bet es domaju ka problema ir vados jo baigi pec ta izskataspaskevakas rakstīja:nu, mainiiti ECU ir, visas gofras, trubas, tukshgaitas regulaators, sveces, spoles u.t.t. vieniigais ko neesmu aizticis ir degvielas magjistraale, iznjemot suukni un izpluudi nopirku jau gatavu ar MagnaFlow galaa, man tas defekts pat iisti netraucee, bet tomeer sajuuta ka arii tie 190 zirgi iisti nav. Te vajag tieshi blusu mekleeshanu, kaads kas njeemies ar M50 jau gadiem noteikti uzreiz saprastu kuraa virzienaa luureet?!?!?!?!?!!MeX2oo9 rakstīja:Vai ari kkur vnk zalajs iesedas parbaudi lodetos vadus
Kas vadiem paarlodeets nepateikshu, laikam tikai tas shtekeris uz kuzavu, bet kad man lodeeja teica, ai, shito Tev nevajag, ai shito nevajadzees u.t.t
nu taada kaut kaada taa situaacija
Kas ar zondi notiek? Lielākoties M50 sāk dirsties, kad zonde atdod galus. Kur, nu, vēl, ja tikai siltam problēma. Varu palīdzēt, ja interesē.paskevakas rakstīja:nu, mainiiti ECU ir, visas gofras, trubas, tukshgaitas regulaators, sveces, spoles u.t.t. vieniigais ko neesmu aizticis ir degvielas magjistraale, iznjemot suukni un izpluudi nopirku jau gatavu ar MagnaFlow galaa, man tas defekts pat iisti netraucee, bet tomeer sajuuta ka arii tie 190 zirgi iisti nav. Te vajag tieshi blusu mekleeshanu, kaads kas njeemies ar M50 jau gadiem noteikti uzreiz saprastu kuraa virzienaa luureet?!?!?!?!?!!MeX2oo9 rakstīja:Vai ari kkur vnk zalajs iesedas parbaudi lodetos vadus
Kas vadiem paarlodeets nepateikshu, laikam tikai tas shtekeris uz kuzavu, bet kad man lodeeja teica, ai, shito Tev nevajag, ai shito nevajadzees u.t.t
nu taada kaut kaada taa situaacija
riit atdziivinaashu testeri, notesteeshu zondi, veel jo vairaak galiigi jauna meetaajas skapiidogMa rakstīja:Kas ar zondi notiek? Lielākoties M50 sāk dirsties, kad zonde atdod galus. Kur, nu, vēl, ja tikai siltam problēma. Varu palīdzēt, ja interesē.paskevakas rakstīja:nu, mainiiti ECU ir, visas gofras, trubas, tukshgaitas regulaators, sveces, spoles u.t.t. vieniigais ko neesmu aizticis ir degvielas magjistraale, iznjemot suukni un izpluudi nopirku jau gatavu ar MagnaFlow galaa, man tas defekts pat iisti netraucee, bet tomeer sajuuta ka arii tie 190 zirgi iisti nav. Te vajag tieshi blusu mekleeshanu, kaads kas njeemies ar M50 jau gadiem noteikti uzreiz saprastu kuraa virzienaa luureet?!?!?!?!?!!MeX2oo9 rakstīja:Vai ari kkur vnk zalajs iesedas parbaudi lodetos vadus
Kas vadiem paarlodeets nepateikshu, laikam tikai tas shtekeris uz kuzavu, bet kad man lodeeja teica, ai, shito Tev nevajag, ai shito nevajadzees u.t.t
nu taada kaut kaada taa situaacija
Valter, paskaidro man lūdzu, kā var temperatūras dačiks nebūt iemērcies tosolā? M5* motoriem tie devēji ir galvā, kaut kā grūti iedomāties situāciju lai tieši tur pie viņiem veidotos Tevis pieminētais burbulis un kaut kāds mistisks tvaiks viņiem čakarētu rādījumus. Situācijas arī mēdz būt dažādas. Ja bultiņa pāriet pāri blakus iedaļai un Tu uzreiz izskrūvē skrūvi un izlaid to spiedienu ārā, tad ok, es varu noticēt Tevis teiktajam. Bet, ja Tu ielaid motoru sarkanajā tik tālu, ka viss antifrīzs jau pats gāžas ārā pa visām malām, tad Tu man vari stāstīt ko vien gribi par spiedienu un tvaiku, bet tur jau sen vairs nav 90 grādi, un ir LIELA iespēja, ka blīve ir caura. Bet nu labi, netaisos es tagad par šo turpināt diskutēt. Neizpūta blīvi? Super, apsveicu, Tev paveicās. Ne man Tev jāstāsta cik ļoti M5* motori ienīst karšanu.
riit atdziivinaashu testeri, notesteeshu zondi, veel jo vairaak galiigi jauna meetaajas skapii[/quote]pietika ar to ka es to zondi vienkaarshi atvienoju, autinjsh vienkaarshi aizgaaja!!!!! un arii caurkritiens pazuda tukshgaitaa. jaacelj uz paceelaaja un jaamaina tik nost!!dogMa rakstīja:
Kas ar zondi notiek? Lielākoties M50 sāk dirsties, kad zonde atdod galus. Kur, nu, vēl, ja tikai siltam problēma. Varu palīdzēt, ja interesē.
bet taa pat gribeetu uztaisiit sprauslu diagnostiku. kur varat ieteikt to dariit un vai nonjemtu magjistraali, vai labaak dziit ar visu autinju?
Ieprieksh pateicos
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- …
- 350
- chevron_right