dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
mkmini rakstīja:Kam pārbaudīt?
Kāpēc slīpēt?
Pārbaudīt vai nav plaisas galvā.

Tu gribi teikt, ka mainiji galvas blīvi un nenoslīpēji galvu? :gigigi:

Kāda materiāla blīvi uzliki?
Profila bilde
mkmini
Ziņojumi: 150
Pievienojies: 03 Mar 2016, 16:46
Reputācija: 1
 
māriņš rakstīja:
mkmini rakstīja:Kam pārbaudīt?
Kāpēc slīpēt?
Pārbaudīt vai nav plaisas galvā.

Tu gribi teikt, ka mainiji galvas blīvi un nenoslīpēji galvu? :gigigi:

Kāda materiāla blīvi uzliki?
Pats es nevaru pārbaudīt vai nav plaisas? Piespiežot pie plaknes un pumpējot spiedienu?

Kāpēc jāslīpē pirms blīves maiņas? Materiālu neatceros, pirms gada mainīju.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Pats pilniba neko nevar parbaudit. Ir janonjem galva jaizved specialistiem lai parbauda uz plaisam un noslipe ja tas nepiecieshams.
1. galvas kanala uz varstu var but plaisa kuru uz aci nekad neredzesi.
2. Galva karstuma mainjas iespaida var nedaudz klut lika un lai ka tu vinju pievilktu kads sturis nepiespiedisies pie blives,bloka tik daudz cik tas nepiecieshams.
Visos gadijumos kad netiks viss kartigi izdarits pec reglamenta bus problemas ar kompresiju un spiedienu dzeseshanas sistema vai karseshanu. Citi vel blivi smere ar specialu smeri.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
bestbmw rakstīja:Pats pilniba neko nevar parbaudit. Ir janonjem galva jaizved specialistiem lai parbauda uz plaisam un noslipe ja tas nepiecieshams.
1. galvas kanala uz varstu var but plaisa kuru uz aci nekad neredzesi.
2. Galva karstuma mainjas iespaida var nedaudz klut lika un lai ka tu vinju pievilktu kads sturis nepiespiedisies pie blives,bloka tik daudz cik tas nepiecieshams.
Visos gadijumos kad netiks viss kartigi izdarits pec reglamenta bus problemas ar kompresiju un spiedienu dzeseshanas sistema vai karseshanu. Citi vel blivi smere ar specialu smeri.
Daudz maz visam piekrītu.
Slinkums kaut ko rakstīt :D
Gribēju tik piebilst, ka mikroplaisu tu neredzēsi un tā var pavērties tikai siltam dzinējam.
Profila bilde
mkmini
Ziņojumi: 150
Pievienojies: 03 Mar 2016, 16:46
Reputācija: 1
 
Kā viņi pārbaudīs plaisas ? Uzsildīs galvu līdz darba temperatūrai un presēs šķidrumu, lai pārbaudītu vai nav noplūdes?
Viņi (kas varētu būt tie viņi? šo problēmu man nepieciešams atrisināt) arī tās plaisas novērsīs, vai tikai noslīpēs un pateiks, ka viss super?

Uzsēdinot galvu uz bloka, bez blīves var taču redzēt vai tie sapas, vai nesapas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Es nezinu par ''viņiem''. Es vedu pie viena onkulīša uz Saldu un tur daudzi ved arī no servisiem. Viņš savā garažā visu izdara un nav sudzību.
Kādas tās tehnoloģojas ir es īsti nepateikšu, neesmu interesējies.
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 
Ir iepseja dabut m52 motoru bet bez ews un Hola devējs uzlikts no is :doh: un nau vēl gmm. Bet ir vēl iepseja pa saldu cipatu ieķert m50 ar izpustu galvas blīvi tik vēl nezinu vai vanos. No tiem abiem ir iepseja uzkombinet vienu rucošu dzinēju domāju m52 piemēram ar m50 vadibu?
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 
zurkae36 rakstīja:Ir iepseja dabut m52 motoru bet bez ews un Hola devējs uzlikts no is :doh: un nau vēl gmm. Bet ir vēl iepseja pa saldu cipatu ieķert m50 ar izpustu galvas blīvi tik vēl nezinu vai vanos. No tiem abiem ir iepseja uzkombinet vienu rucošu dzinēju domāju m52 piemēram ar m50 vadibu?
Ieķer labu m43 vai m42 un vālē!
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 
vitjazz rakstīja:
zurkae36 rakstīja:Ir iepseja dabut m52 motoru bet bez ews un Hola devējs uzlikts no is :doh: un nau vēl gmm. Bet ir vēl iepseja pa saldu cipatu ieķert m50 ar izpustu galvas blīvi tik vēl nezinu vai vanos. No tiem abiem ir iepseja uzkombinet vienu rucošu dzinēju domāju m52 piemēram ar m50 vadibu?
Ieķer labu m43 vai m42 un vālē!
Man vaijg prieks slīpēšanas tāpēc labāk 6cly
Davidos
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 27 Mar 2015, 15:08
Braucu ar: 320i coupe
Atrašanās vieta: Jūrmala
Čau visiem! Dzinējs ir m50b20 vanos.
Jautājums: lai noņemtu galvu, sadalenes var nenoņemt, bet vanos ir jānoņem, ja? Protams, neskaitot pārējās lietas kas jāņem nost..
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ērtāk būs, ja izņemsi sadalenes, citādāk vajadzēs garu, tievu E tipa muciņu. Un drošāk arī, ja izņem sadalenes.
Davidos
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 27 Mar 2015, 15:08
Braucu ar: 320i coupe
Atrašanās vieta: Jūrmala
Kādā ziņā drošāk? ja izņem, tad viegli ielikt atpakaļ sadalenes? vai tur tie spectūli vajadzīgi un kkādi knifi?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Spectūli bloķēšanai tikuntā vajadzēs, tā kā droši skrūvēt sadalenes nost

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Sandiis18
Ziņojumi: 103
Pievienojies: 24 Mai 2016, 18:31
Braucu ar: BMW 325i m50b25
Atrašanās vieta: Dobeles
Sveiki, pagajuso nedel iegadajos savu pirmo BMW, ka jau noprotat E36 :yes: Tatad man ir 325TD un tukšgaita nedaudz raustās apgriezieni, bet tas nav vienmer. Citreiz tas notiek pie auksta motora un citreiz pie darba temperaturas. Kas varētu but pie vainas? Apgreizienu devējs?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Kada sprausla tik pat labi var but pie vainas.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
mkmini
Ziņojumi: 150
Pievienojies: 03 Mar 2016, 16:46
Reputācija: 1
 
Sandiis18 rakstīja:Sveiki, pagajuso nedel iegadajos savu pirmo BMW, ka jau noprotat E36 :yes: Tatad man ir 325TD un tukšgaita nedaudz raustās apgriezieni, bet tas nav vienmer. Citreiz tas notiek pie auksta motora un citreiz pie darba temperaturas. Kas varētu but pie vainas? Apgreizienu devējs?
Variantu ir daudz, aizved uzreiz kādam kas saprot, sanāks citādi vēl pārmaksāt..
Profila bilde
Bērziņ Jānis
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 11 Dec 2012, 00:21
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastienes
Nevaru tikt skaidrībā ar jaudas zudumu.Motors m50b25nv. lieta tāda, ka uz vietas gāzējot apgriezienus smuki uzrauj un laksta pa ierobežotāju, bet kā sāc stiept, tā galīgi pazūd jauda uz galu, piemēram kūpinot vai liekot slīpi pa trasi nevar dabūt ierobežotāju nemaz, motors pilnīgi kā mokās un par 6k vairāk neceļ apgriezienus, pārmetot nākamajā robā atkal drusku paceļ un tad sāk mocīties.
Šodien slēdzām pie diagnostikas, kļūda bij kkad ierauta par kloķenes devēju, tad nodzēsa kļūdu un braucām ar visu kompi patestēt, mēgināju kūpināt gan pastiept pa taisni, bet nekā, motoram tāpat jaudas nebij uz galu un vienīgo kļūdu uzmeta par kkadu ātruma devēju.
Varbūt kādam ir bijusi tāda pati sāpe un var palīdzēt, vai dot kādu padomu?
Sestdien jābūt trasē un baigi vajag dabūt jaudu :gigigi:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
mkmini rakstīja:Kā viņi pārbaudīs plaisas ? Uzsildīs galvu līdz darba temperatūrai un presēs šķidrumu, lai pārbaudītu vai nav noplūdes?
Viņi (kas varētu būt tie viņi? šo problēmu man nepieciešams atrisināt) arī tās plaisas novērsīs, vai tikai noslīpēs un pateiks, ka viss super?

Uzsēdinot galvu uz bloka, bez blīves var taču redzēt vai tie sapas, vai nesapas.
man darbā bauda, caur galvu laižot cauri šķidrumu, ko silda, tā galvu pakāpeniski uzkarsē līdz 100*C un paceļ spiedienu uz 6-7bar un visu smuki var redzēt.
Saplaisājusi galva ies visdrīzāk uz tolmetu, nevis slīpēšanu, jo e36 galvu metināt vairumā gadījumu neatmaksājas.
kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
Bērziņ Jānis rakstīja:Nevaru tikt skaidrībā ar jaudas zudumu.Motors m50b25nv. lieta tāda, ka uz vietas gāzējot apgriezienus smuki uzrauj un laksta pa ierobežotāju, bet kā sāc stiept, tā galīgi pazūd jauda uz galu, piemēram kūpinot vai liekot slīpi pa trasi nevar dabūt ierobežotāju nemaz, motors pilnīgi kā mokās un par 6k vairāk neceļ apgriezienus, pārmetot nākamajā robā atkal drusku paceļ un tad sāk mocīties.
Šodien slēdzām pie diagnostikas, kļūda bij kkad ierauta par kloķenes devēju, tad nodzēsa kļūdu un braucām ar visu kompi patestēt, mēgināju kūpināt gan pastiept pa taisni, bet nekā, motoram tāpat jaudas nebij uz galu un vienīgo kļūdu uzmeta par kkadu ātruma devēju.
Varbūt kādam ir bijusi tāda pati sāpe un var palīdzēt, vai dot kādu padomu?
Sestdien jābūt trasē un baigi vajag dabūt jaudu :gigigi:
Sveces labas? Vēl varētu degvielas spiedienu pamērīt, moš pie redlaina trūkst degvielas...
Profila bilde
Bērziņ Jānis
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 11 Dec 2012, 00:21
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastienes
kexxx rakstīja:
Bērziņ Jānis rakstīja:Nevaru tikt skaidrībā ar jaudas zudumu.Motors m50b25nv. lieta tāda, ka uz vietas gāzējot apgriezienus smuki uzrauj un laksta pa ierobežotāju, bet kā sāc stiept, tā galīgi pazūd jauda uz galu, piemēram kūpinot vai liekot slīpi pa trasi nevar dabūt ierobežotāju nemaz, motors pilnīgi kā mokās un par 6k vairāk neceļ apgriezienus, pārmetot nākamajā robā atkal drusku paceļ un tad sāk mocīties.
Šodien slēdzām pie diagnostikas, kļūda bij kkad ierauta par kloķenes devēju, tad nodzēsa kļūdu un braucām ar visu kompi patestēt, mēgināju kūpināt gan pastiept pa taisni, bet nekā, motoram tāpat jaudas nebij uz galu un vienīgo kļūdu uzmeta par kkadu ātruma devēju.
Varbūt kādam ir bijusi tāda pati sāpe un var palīdzēt, vai dot kādu padomu?
Sestdien jābūt trasē un baigi vajag dabūt jaudu :gigigi:
Sveces labas? Vēl varētu degvielas spiedienu pamērīt, moš pie redlaina trūkst degvielas...
Sveces nesen saliktas jaunas. Šodien pamērīšu degvielas spiedienu.