dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- …
- 350
- chevron_right
jā, es sev redzēju sasistas sveces, tiesa gan, kautgan bija noluzis mazs sturitis, pectam ieliku jaunas, vairs nesita, kadu laiku gaaja velValtersD rakstīja:Bet tad tie nolūzušie vārsti tak maltos pa cilindriem un samīcītu sveces un visu iekšā sadragātu?70cc rakstīja:neesmu pro interneta diagnostiķis, bet tāda figņa bija kad nolūza 1,2 poda katraa pa iepludes varstam
sveces melnas? kā viens no variantiem- gaisa masas mērītājs gļukoValtersD rakstīja:Ar ko sākt, ja m50tub20 (siemens) motors neiet uz visiem cilindriem? Sajūta, ka strādā tikai kādi 3-4 cilindri. Kad apgriezieni ir ap 5k, tad liekas, ka sāk jau iet gandrīz visi cilindri.
Sveces un indukcijas spoles nomainiju, nekas neizmainijās.
Iedodot strauji pilnu gāzi, motors gandrīz vai nosmok. Un strauji gāzējot mēdz šaut atpakaļ filtra kastē
No m50 Siemens vadības kloķenes dačiks derētu uz m52?
Jo cik saprotu no m43 bosch vadības devēji derot uz m50 bosch motora.
Tas teorētiski vajadzētu no m50 uz m52 Siemens arī derēt ?
Jo cik saprotu no m43 bosch vadības devēji derot uz m50 bosch motora.
Tas teorētiski vajadzētu no m50 uz m52 Siemens arī derēt ?
realoem.com ! paskaties salidzini kodus, ja vienadi der, ja nav tad neder.zurkae36 rakstīja:No m50 Siemens vadības kloķenes dačiks derētu uz m52?
Jo cik saprotu no m43 bosch vadības devēji derot uz m50 bosch motora.
Tas teorētiski vajadzētu no m50 uz m52 Siemens arī derēt ?
Man līdzīga problēma uz M52, ValtersD- kloķenes devējam vadi sadrupuši un rauj uz īso. Rīt atnāks jauns VDO tad skatīšos ko tālāk teiks.
Tāds backfire kolektorā ka likās ka tūlīt dzinējs uzies pa gaisu [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tāds backfire kolektorā ka likās ka tūlīt dzinējs uzies pa gaisu [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kādam varbūt ir viena lieka šaiba, kas nāk zem vārstu atsperes?
Motors m50b20 vanos 1992-12
Motors m50b20 vanos 1992-12
Bet dīvaini, ka tukšgaitā rūc normāli un lec uz pusapgriezienu.VAZeliins rakstīja:Man līdzīga problēma uz M52, ValtersD- kloķenes devējam vadi sadrupuši un rauj uz īso. Rīt atnāks jauns VDO tad skatīšos ko tālāk teiks.
Tāds backfire kolektorā ka likās ka tūlīt dzinējs uzies pa gaisu [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Anyway, takā rindā gaida m50b20 ko likt iekšā, tad nemaz neiedziļināšos tā m50tub20 problēmā un sāku jau ķidāt visu nost, lai mainītu motoru. Nafig to siemens vadību
Veči!!!ValtersD rakstīja:Bet dīvaini, ka tukšgaitā rūc normāli un lec uz pusapgriezienu.VAZeliins rakstīja:Man līdzīga problēma uz M52, ValtersD- kloķenes devējam vadi sadrupuši un rauj uz īso. Rīt atnāks jauns VDO tad skatīšos ko tālāk teiks.
Tāds backfire kolektorā ka likās ka tūlīt dzinējs uzies pa gaisu [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Anyway, takā rindā gaida m50b20 ko likt iekšā, tad nemaz neiedziļināšos tā m50tub20 problēmā un sāku jau ķidāt visu nost, lai mainītu motoru. Nafig to siemens vadību
Vajag idejas- ieliku jaunu VDO kloķenes devēju, tāpat problēma turpinās. Nedaudz uzlabojās brīvgaita un neslāpst pēc 15 sec nost vairāk. Zondes norautas nost.
INFO no diagnostikas:
0 kļūdas
Engine roughness visiem cilindriem ir staigājošs(0-800 robežās) izņemot 3, kuram ir ap 1400 un diezgan statiski
Motora noslodze pārsniedz brīvgaitā pieļaujamo vērtību(aizmirsu konkrēti piefiksēt rādījumu)
Ieplūstošā gaisa daudzums pārsniedz pieļaujamo brīvgaitas vērtību(tas varētu būt sīkums)
ICV jeb brīvgaitas vārsta apietā gaisa vērtības arī pārsniedz pieļaujamo.
Aizdomas sāk krist uz degvielas sistēmu(sūknis, sprauslas).
Pacienta dosjē:
nestabila brīvgaita, šāvieni ieplūdes kolektorā dodot gāzi un nepalielinās RPM, ja sanāk uzcelt tad sajūta ka 1-2 cilindri maļas pa tukšo.
Auto Compact's ar M52B25 (iepriekš bija M44B19)
Motora slodze tie rekinata no droseles stavokla un gmm, ja ir par daudz gaisa, tad logiski bus ari parak liela slodze.
Kompresiju meriji?
Atvieno sadalenes deveju.
Kartera ventilacijas varstu iznem no kolektora un noglusi caurumu.
Ja tas viss neko nemaina, tad sanak viens interesants gadijums.
Kompresiju meriji?
Atvieno sadalenes deveju.
Kartera ventilacijas varstu iznem no kolektora un noglusi caurumu.
Ja tas viss neko nemaina, tad sanak viens interesants gadijums.
Paldies par padomiem.
Problēma atrisināta- tomēr pie vainas bija degvielas sistēma, bākā bija labi daudz nosēdumu, kurus acīmredzot uzcēla līdz sprauslām mistiski un 2 no sešām sprauslām bija ciet. [emoji6]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Problēma atrisināta- tomēr pie vainas bija degvielas sistēma, bākā bija labi daudz nosēdumu, kurus acīmredzot uzcēla līdz sprauslām mistiski un 2 no sešām sprauslām bija ciet. [emoji6]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Izpalīdziet džeki, varbūt kādam arī tā gadījies. Pretīga čīkstoņa pielaižot aukstu motoru. Manas aizdomas krīt uz starteri. Ir tā ka čīkstoņa ilgst kādas 2 sekundes pēc pielaišanas, bet kad motors ir silts tad pretīgā skaņa pielaižot vairs nav. Varbūt kādam ir idejas kas par lietu?
Celiņsiksnas spriegotāji vesali un pati siksna?
Es pieņemu, ka šeit ir vaina.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Es pieņemu, ka šeit ir vaina.
Sent from my iPhone using Tapatalk
siksna ir jāmaina jā, bet ja jau siksna būtu pie vainas tādai skaņai, tad tā skaņa būtu visu laiku nevis tikai mazu brīdi un pie auksta motora ne?VAZeliins rakstīja:Celiņsiksnas spriegotāji vesali un pati siksna?
Es pieņemu, ka šeit ir vaina.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Starteris diez vai, pēc piedarbināšanas tak vairs negriežās. Siksnas var brīžiem ilgi skanēt, brīžiem vispār neskan. domāju, pieliec ausi un sapratīsi, vai ir siksna.
M50B20 mainot automātu uz manuāli, motora pravodka paliek tā pati?
Skatos, ka kārbas kompja vads un štekeris, kurš aiziet uz pašu kārbu, viss ir savienots kopā ar motora pravodku un nost nedalās?
Skatos, ka kārbas kompja vads un štekeris, kurš aiziet uz pašu kārbu, viss ir savienots kopā ar motora pravodku un nost nedalās?
Var atstāt to pašu, tik atvieno kārbas kompi un izņem spidometrā spuldzīti. Vajadzēs tikai salonā pie šiftera pareizos vadus savienot kopā + atpakaļgaitu novilkt līdz kārbai.
Davidos rakstīja:Kādam varbūt ir viena lieka šaiba, kas nāk zem vārstu atsperes?
Motors m50b20 vanos 1992-12
ja vajag es tev visu motoru varu adot pa 50e bik aplasīts
MixCerpins rakstīja:Izpalīdziet džeki, varbūt kādam arī tā gadījies. Pretīga čīkstoņa pielaižot aukstu motoru. Manas aizdomas krīt uz starteri. Ir tā ka čīkstoņa ilgst kādas 2 sekundes pēc pielaišanas, bet kad motors ir silts tad pretīgā skaņa pielaižot vairs nav. Varbūt kādam ir idejas kas par lietu?
skaties siksnas viss labakais veids butu panemt kko pusamu wd-40 kko tadu un uzspust man ta toreiz bija ar generatora siksnu
nav nekas jamaina es sev kad mainiju karbu no automata uz manualo es atstaju visu pravotku vecoValtersD rakstīja:M50B20 mainot automātu uz manuāli, motora pravodka paliek tā pati?
Skatos, ka kārbas kompja vads un štekeris, kurš aiziet uz pašu kārbu, viss ir savienots kopā ar motora pravodku un nost nedalās?
Sveiki , šodien braucu un sāka raustīties mašīna , dodu gāzi sāk raustīties , apstājoties noslāpst vai arī jādod gāze , kas varētu būt par problēmu ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- …
- 350
- chevron_right