dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- …
- 350
- chevron_right
Truba noteikti izskidusi uz tuksgaitas regulatoru, vai regulators beidzas,
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sveiki! Problēma ar skates iziešanu atgāzu dēļ. Tukšgaitā viss ir normas robežās, bet tiklīdz tiek gāzēts lamdas vērtība nokrītās uz 0.91 un CO uzlec uz 1.45. Žurka ir 1996. gada M52B20, svaigi nomainītas abas lambdas, ielikts jauns gaisa filtrs, eļļa nesen nomainīta, jaunas sveces un izpūtējs nav caurs. Kas varētu būt pie vainas?
Kurā brīdī atgāzes mēra gāzējot?
Sorry, bet kā tas tika domāts?dogMa rakstīja:Kurā brīdī atgāzes mēra gāzējot?
Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?
Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Es dzīvoju Dānijā un pieļaujamā CO vērtība ir 0.5 tukšgaitā un 0.3 pie 2500 rpm. HC skaitļus es diemžēl nepiefiksēju, bet tehniskajā apskatē čalis pa lielam skatījās tikai uz CO daudzumu. Kā jau rakstīju, tad tukšgaitā visi cipari bija normas robežās CO rādīja 0.45, bet tiklīdz čalis sāka gāzēt uz 2500 apgriezieniem, tā CO uzkāpa līdz 1.45 un lejā vairs nekrita. Kas varētu būt pie vainas?he9600 rakstīja:Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?
Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Man ir 318i un problēma ir tāda , ka spiediens baigais uzkāpj nedaudz pabraukājot. Ir doma ka termo mufte varētu būt beigta. Uzkarst motors ar neslikti. Ir kādi varianti vēl varbūt kādam?
All the way up
Atrodi izdruku un nosauc hc lielumus, pēc tā varēs vieglāk spriest.Klifans rakstīja:Es dzīvoju Dānijā un pieļaujamā CO vērtība ir 0.5 tukšgaitā un 0.3 pie 2500 rpm. HC skaitļus es diemžēl nepiefiksēju, bet tehniskajā apskatē čalis pa lielam skatījās tikai uz CO daudzumu. Kā jau rakstīju, tad tukšgaitā visi cipari bija normas robežās CO rādīja 0.45, bet tiklīdz čalis sāka gāzēt uz 2500 apgriezieniem, tā CO uzkāpa līdz 1.45 un lejā vairs nekrita. Kas varētu būt pie vainas?he9600 rakstīja:Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?
Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
HC lielums tukšgaitā 314, pie 2500 apgriezieniem - 145.he9600 rakstīja:Atrodi izdruku un nosauc hc lielumus, pēc tā varēs vieglāk spriest.Klifans rakstīja:Es dzīvoju Dānijā un pieļaujamā CO vērtība ir 0.5 tukšgaitā un 0.3 pie 2500 rpm. HC skaitļus es diemžēl nepiefiksēju, bet tehniskajā apskatē čalis pa lielam skatījās tikai uz CO daudzumu. Kā jau rakstīju, tad tukšgaitā visi cipari bija normas robežās CO rādīja 0.45, bet tiklīdz čalis sāka gāzēt uz 2500 apgriezieniem, tā CO uzkāpa līdz 1.45 un lejā vairs nekrita. Kas varētu būt pie vainas?he9600 rakstīja:Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?
Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Meklē kur piesūc lieko gaisu.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sāc ar termostatu. Iespējams, iesprūdis aizvēries.Eedz rakstīja:Man ir 318i un problēma ir tāda , ka spiediens baigais uzkāpj nedaudz pabraukājot. Ir doma ka termo mufte varētu būt beigta. Uzkarst motors ar neslikti. Ir kādi varianti vēl varbūt kādam?
Ok, tā arī darīšu. Varbūt ir kādi ietekumi ar ko sākt?he9600 rakstīja:Meklē kur piesūc lieko gaisu.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
kartera ventilācijas trubas, vakuuma truba uz degvielas regulatoru, kolektora blīves utt
a vispār kati vēl tajā izpūtējā ir? nav sadrupuši gabalos?
a vispār kati vēl tajā izpūtējā ir? nav sadrupuši gabalos?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ir tāda problēma, ka pirmajā robā un dažreiz otrajā nedaudz bembuks sāk raustīties. Parējos robos viss iet labi. 1.8 is 94. gada kupeja.
Kāds zin kas varētu būt par vainu?
Kāds zin kas varētu būt par vainu?
Ok, paldies par info, iešu visam cauri. Nē, katalizators šķiet vesels, nekas negrab un nav sadrupis.he9600 rakstīja:kartera ventilācijas trubas, vakuuma truba uz degvielas regulatoru, kolektora blīves utt
a vispār kati vēl tajā izpūtējā ir? nav sadrupuši gabalos?
M43B16, svaiga varstuvaka blive, ella, sveces, visi filtri (ari degvielas), gofra vesela.
Vakar nedaudz pamociju auto lietus laikaa, pec diviem iemeteniem auto noslapa.
Piedarbinat var, bet noturet apgriezienus ir gruti, turot, piemeram, ap 2k, izklausas itka strada nevienmerigi, atlaizhot pedali uzreiz slapst nost.
Ja atvieno GMM, piedarbinot un uzgazejot viss normalizejas, un brivgaita turas pati, var braukt un dzinejs strada vienmerigi, neslapst.
Esmu pameģinajis jau citu GMM - bez rezultatiem.
Atsledzot brivgaitas regulatoru - pa lielam nekas nemainas, slapst nost, iztirot to - ari.
Kapec taa? Abi GMM bija beigti, un jamekle vel vienu, dzīvu?
Ir kadi citi iespejamie iemesli?
Vakar nedaudz pamociju auto lietus laikaa, pec diviem iemeteniem auto noslapa.
Piedarbinat var, bet noturet apgriezienus ir gruti, turot, piemeram, ap 2k, izklausas itka strada nevienmerigi, atlaizhot pedali uzreiz slapst nost.
Ja atvieno GMM, piedarbinot un uzgazejot viss normalizejas, un brivgaita turas pati, var braukt un dzinejs strada vienmerigi, neslapst.
Esmu pameģinajis jau citu GMM - bez rezultatiem.
Atsledzot brivgaitas regulatoru - pa lielam nekas nemainas, slapst nost, iztirot to - ari.
Kapec taa? Abi GMM bija beigti, un jamekle vel vienu, dzīvu?
Ir kadi citi iespejamie iemesli?
Gaisu kaut kur lieki sūc. Gofra?dynamite rakstīja:M43B16, svaiga varstuvaka blive, ella, sveces, visi filtri (ari degvielas), gofra vesela.
Vakar nedaudz pamociju auto lietus laikaa, pec diviem iemeteniem auto noslapa.
Piedarbinat var, bet noturet apgriezienus ir gruti, turot, piemeram, ap 2k, izklausas itka strada nevienmerigi, atlaizhot pedali uzreiz slapst nost.
Ja atvieno GMM, piedarbinot un uzgazejot viss normalizejas, un brivgaita turas pati, var braukt un dzinejs strada vienmerigi, neslapst.
Esmu pameģinajis jau citu GMM - bez rezultatiem.
Atsledzot brivgaitas regulatoru - pa lielam nekas nemainas, slapst nost, iztirot to - ari.
Kapec taa? Abi GMM bija beigti, un jamekle vel vienu, dzīvu?
Ir kadi citi iespejamie iemesli?
Gofraa vesela, to tikko nomainiju.Edža rakstīja:Gaisu kaut kur lieki sūc. Gofra?dynamite rakstīja:M43B16, svaiga varstuvaka blive, ella, sveces, visi filtri (ari degvielas), gofra vesela.
Vakar nedaudz pamociju auto lietus laikaa, pec diviem iemeteniem auto noslapa.
Piedarbinat var, bet noturet apgriezienus ir gruti, turot, piemeram, ap 2k, izklausas itka strada nevienmerigi, atlaizhot pedali uzreiz slapst nost.
Ja atvieno GMM, piedarbinot un uzgazejot viss normalizejas, un brivgaita turas pati, var braukt un dzinejs strada vienmerigi, neslapst.
Esmu pameģinajis jau citu GMM - bez rezultatiem.
Atsledzot brivgaitas regulatoru - pa lielam nekas nemainas, slapst nost, iztirot to - ari.
Kapec taa? Abi GMM bija beigti, un jamekle vel vienu, dzīvu?
Ir kadi citi iespejamie iemesli?
lidziga problema gruti pa reizei iedarbinat m50b20 bez vanosa,ja dabu ierucinat itka ruc uzgazejot lidz 5t abarotu viss pazud tuksa tizla skana spalga tik,ristas un raustas meginot braukt jakacha gazes pedalis....piesledz pie kompa kludas nerada nevienu tik redz ka apgriezienu atruma devejs leka 0-40-60-80-120-0-60-40-80 un t.t. ko mainit klokenes deveju,zondi.. ta nav ne jausmas Padalieties ar informaciju ludzu
P.S...pie visa bija vainigs nespejigs benzina suknis,nomainits un viss mochi un notiek
P.S...pie visa bija vainigs nespejigs benzina suknis,nomainits un viss mochi un notiek
Pēdējais labojis Lx320i - 13 Jūl 2016, 21:43, kopā labots 1 reizi.
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Cik man zināms, tas norāda, ka kloķenes devējs mirst, bet neesmu 100% pārliecināts.Lx320i rakstīja:lidziga problema gruti pa reizei iedarbinat m50b20 bez vanosa,ja dabu ierucinat itka ruc uzgazejot lidz 5t abarotu viss pazud tuksa tizla skana spalga tik,ristas un raustas meginot braukt jakacha gazes pedalis....piesledz pie kompa kludas nerada nevienu tik redz ka apgriezienu atruma devejs leka 0-40-60-80-120-0-60-40-80 un t.t. ko mainit klokenes deveju,zondi.. ta nav ne jausmas Padalieties ar informaciju ludzu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- …
- 350
- chevron_right