Alpa gāzē`n`spolē kūtiņa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 12
- chevron_right
TDS'iem motortelpaa
Man kupejai nebija apakšā, bet tāka sanāk pret pēdāļiem. No motortelpas varēja redzēt un no apakšas ar.
Kopā ir 3 varianti, kur atrodas degvielas filtrs :)
man liekas ka filtrs nāca tur itkā motortelpā/apakšā pie pedāļiem, tikai vecākiem gadiem. Tas ir, vieniem no pirmajiem. Jo atceros ka savam ex sedanam mainiju un tur bija, tam bija 91.gads
Tas nozīmē, ka man, iespējams, nedraud degvielas filtra pārsišana, ja gadījumā sanāks gludināt kā saka?
Vai tas īpaši neko nemaina?
Vai tas īpaši neko nemaina?
Skaties, kur tev filtrs.
Ja sēdini, tad liec motortelpā.. un pārējām trubām uzliec aizsargu drošībās pēc.
Ja sēdini, tad liec motortelpā.. un pārējām trubām uzliec aizsargu drošībās pēc.
Un nebrau pohujā pa zeminieku ar lieliem akmeņiem
Man ar pie pedaliem
Nu ja pie pedāļiem, tad arī vajag uz motortelpu stutēt? vai tad nav tik traki iespējams pārsist?
Mjā esi tiešam daudz ko negatīvu piedzīvojis, pērn
Bet nu no manas puses laba vēlējumi, kā saka jauns gads, jauni mērķi un iespējas tos realizēt
Lai veicas sagatavot priekš drifta sezonas, un labi nobraukt un lai veicas visos pārējos darbos ap e36, ja godīgi arī man kkā pēdējā laikā iepatikušās e36 kūtiņas, nezinu kāpēc bet patīk.
P.S. Un jā tev taisnība, kad e36 vadās daudz vieglāk pa e30, savulaik kad bija e30 pašam, viņu kkā diezgan grūti bija valdīt kontrolēt ejot slīpi, bet e36 tiešām ļoti klausīgs
Tikšu uz laukiem arī degvielas filtru likšu kkur pie motora, jo man arī sanāk zem sēdekļa
Bet nu no manas puses laba vēlējumi, kā saka jauns gads, jauni mērķi un iespējas tos realizēt
Lai veicas sagatavot priekš drifta sezonas, un labi nobraukt un lai veicas visos pārējos darbos ap e36, ja godīgi arī man kkā pēdējā laikā iepatikušās e36 kūtiņas, nezinu kāpēc bet patīk.
P.S. Un jā tev taisnība, kad e36 vadās daudz vieglāk pa e30, savulaik kad bija e30 pašam, viņu kkā diezgan grūti bija valdīt kontrolēt ejot slīpi, bet e36 tiešām ļoti klausīgs
Tikšu uz laukiem arī degvielas filtru likšu kkur pie motora, jo man arī sanāk zem sēdekļa
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Veiksmi un tādu pašu un vēl lielāku pacietību, apņēmību 2013.gadā.
Prieks, ka nepadevies pēc šādiem notikumiem.
Prieks, ka nepadevies pēc šādiem notikumiem.
ja filtrs ir motortelpa pie pedaliem-manuprat nereali tur neko parsist.STUDENTS rakstīja:Nu ja pie pedāļiem, tad arī vajag uz motortelpu stutēt? vai tad nav tik traki iespējams pārsist?
Sen nekas nav rakstīts un arī netika nekas īpaši rakstīts.
Sezona tuvojas ar lieliem soļiem, tad nu beidzot bija jāsāk kaut kas darīt (parādījās beidzot arī haltūras, lai būtu $$) un arī sāku pieķreties pie darāmo lietu saraksta sastādīšnas un arī pie pašas darīšanas.
Apskates vēl aizvien nav un laikam labi vien ir, ka nav.
Pirmais pie kā pieķēros bija salona savešana kārtībā, kas drīz arī būs pabeigta.
Tika nomainīts salona paklājs uz melno (gribējās melnu + motivācija bija tā, ka pažarnieki septembrī bija salonā salējuši ūdeni un tas nozīmēju tikai un vienīgi to, ka tepiķis bija slapjš. Pozitīvi arī bija tas, ka man grīda nav izrūsējusi un nekur neprasās pēc ķīmiskas apstrādes), tika samainīts priekšējais panelis uz melnu.
Plānā ir savest salonu, lai tas izskatās šādi - Melns + Balts.
+ iepriekš uzinstalēta MTech2 stūrīte.
Pilnai laimei pietrūkst dabūt durvju apšuvumi (kas jau ir sazīmēti pie Marihuāna) un bagāžniekā melno grīdiņu.
Procesā
Tika ielikts jauns salona gaisa filtrs, kurš nezināmu iemeslu pēc tur nemaz neatradās.
Piemērīju arī jumta reliņus, lai saprastu, vai gribu, vai nē.. par to, ka no praktiskā viedokļa man viņus vasarā vajadzētu nebija nemazākās šaubas.
Un tad nu beidzot arī saraksts ar lietām, kas man IR jāizdara un ko es apņemos izdarīt līdz 1. aprīlim.
- Samainīt grabošo pusasi
- Salikt salonu līdz galam
- Tikt galā ar lampu, kas svīst ciet
- Iziet Tehnisko apskati
Bet līdz 11. maijam, kas ir 1. Drifta kausa posms esmu ieplānojis:
- Iegādāties pats savus style 5 R15 e34 diskus
- Svest kārtībā, lai mūzika skan (tagad neskan)
- Iegādāties Kumho KU15 un uzmontēt priekšā
- Tikt pie tumšajiem pagriezieniem
- M50 ieplūdnieku uzinstalēt
- Likvidēt rūsu
- Uzstādīt gāzes sistēmu
- Pāršut pašrocīgi stūri
- Notonēt priekšējās lampas + pagriezienus melnus
- Uztaisīt melnās nāsis
- Notonēt pakaļējos logus
- Zaļus xenonus dabūt
- Pārkrāsot mašīnu (zaļa, matēta - viegli kopjama trases apstākļos )
Mana nepabeigtā skice par to, kā es esmu to visu iedomājies: Zinu būsi tādi, kam nepatiks tas, ko es daru un kā, bet man ir mīkstais uz to.
Auto priekš sevis, priekš drifta un pašapmierinājuma gūšanas braucot.
Papildus meklēju atbalstītājus, lai sasniegtu augstāko rezultātu šogad visus posmos. Ja kaut kas šausmīgi krasi nemainīsies, tad braukšu visu sezonu!!
Vairāk par komandu, ko palīdzu vadīt un kurā arī braukšu. Happy Drift Friends - http://www.facebook.com/HappyDriftFriends
Liels paldies Korsam par detaļām un lielo atsaucību.
End of story.
Sezona tuvojas ar lieliem soļiem, tad nu beidzot bija jāsāk kaut kas darīt (parādījās beidzot arī haltūras, lai būtu $$) un arī sāku pieķreties pie darāmo lietu saraksta sastādīšnas un arī pie pašas darīšanas.
Apskates vēl aizvien nav un laikam labi vien ir, ka nav.
Pirmais pie kā pieķēros bija salona savešana kārtībā, kas drīz arī būs pabeigta.
Tika nomainīts salona paklājs uz melno (gribējās melnu + motivācija bija tā, ka pažarnieki septembrī bija salonā salējuši ūdeni un tas nozīmēju tikai un vienīgi to, ka tepiķis bija slapjš. Pozitīvi arī bija tas, ka man grīda nav izrūsējusi un nekur neprasās pēc ķīmiskas apstrādes), tika samainīts priekšējais panelis uz melnu.
Plānā ir savest salonu, lai tas izskatās šādi - Melns + Balts.
+ iepriekš uzinstalēta MTech2 stūrīte.
Pilnai laimei pietrūkst dabūt durvju apšuvumi (kas jau ir sazīmēti pie Marihuāna) un bagāžniekā melno grīdiņu.
Procesā
Tika ielikts jauns salona gaisa filtrs, kurš nezināmu iemeslu pēc tur nemaz neatradās.
Piemērīju arī jumta reliņus, lai saprastu, vai gribu, vai nē.. par to, ka no praktiskā viedokļa man viņus vasarā vajadzētu nebija nemazākās šaubas.
Un tad nu beidzot arī saraksts ar lietām, kas man IR jāizdara un ko es apņemos izdarīt līdz 1. aprīlim.
- Samainīt grabošo pusasi
- Salikt salonu līdz galam
- Tikt galā ar lampu, kas svīst ciet
- Iziet Tehnisko apskati
Bet līdz 11. maijam, kas ir 1. Drifta kausa posms esmu ieplānojis:
- Iegādāties pats savus style 5 R15 e34 diskus
- Svest kārtībā, lai mūzika skan (tagad neskan)
- Iegādāties Kumho KU15 un uzmontēt priekšā
- Tikt pie tumšajiem pagriezieniem
- M50 ieplūdnieku uzinstalēt
- Likvidēt rūsu
- Uzstādīt gāzes sistēmu
- Pāršut pašrocīgi stūri
- Notonēt priekšējās lampas + pagriezienus melnus
- Uztaisīt melnās nāsis
- Notonēt pakaļējos logus
- Zaļus xenonus dabūt
- Pārkrāsot mašīnu (zaļa, matēta - viegli kopjama trases apstākļos )
Mana nepabeigtā skice par to, kā es esmu to visu iedomājies: Zinu būsi tādi, kam nepatiks tas, ko es daru un kā, bet man ir mīkstais uz to.
Auto priekš sevis, priekš drifta un pašapmierinājuma gūšanas braucot.
Papildus meklēju atbalstītājus, lai sasniegtu augstāko rezultātu šogad visus posmos. Ja kaut kas šausmīgi krasi nemainīsies, tad braukšu visu sezonu!!
Vairāk par komandu, ko palīdzu vadīt un kurā arī braukšu. Happy Drift Friends - http://www.facebook.com/HappyDriftFriends
Liels paldies Korsam par detaļām un lielo atsaucību.
End of story.
Alps sadod viņiem no LAF.
Viss super cīnies daries, tieši tur tā burvība ir.
Viss super cīnies daries, tieši tur tā burvība ir.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
malacis, ta tik turpini
Ta tik turet --
Sodas strūkla
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Lai izdodas viss iecerētais!
Turēsim
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 12
- chevron_right