Mans 325tds individual touring!
motors nebija vel noklapeets! Man isi pec pirksanas bija brauciens pa vaciju, tur biskit pavilku un tas arii izardija visu! Pats vainigs nevar vainot saimnieku! Tiesam nedomaju, ka vins paredzeja to!!
Kaut kas briest!
Veiksmi atdzīvināšanas darbos!
Ja nav noslēpums-kādās naudās iet 2,5tds dzinējs?
Varbūt var nedaudz piesviest un iemest 3,0 d? Vai tā ir pārāk liela piņķerēšanās!?!
Ja nav noslēpums-kādās naudās iet 2,5tds dzinējs?
Varbūt var nedaudz piesviest un iemest 3,0 d? Vai tā ir pārāk liela piņķerēšanās!?!
Ja neko nejaucu, tad Marihuāns kaut kur minēja ciparu 2000, lai 3.0 dīzelīti ieliktu. Bet viņš gan no benzīnnieka mainīja...
man marihuans mineeja +- 1000ls ar visu kopaa..
Var jau būt, es tiešām varu kaut ko jaukt. Lai nu kā, bet cipars bija
>bandiT< rakstīja:motors nebija vel noklapeets! Man isi pec pirksanas bija brauciens pa vaciju, tur biskit pavilku un tas arii izardija visu! Pats vainigs nevar vainot saimnieku! Tiesam nedomaju, ka vins paredzeja to!!
Var jau buut ,ka taa ir vnk apstaaklju sakritiiba jebshu arii ieprieksheejo saimnieku nolaidiiba uzturot auto ..
Lai vai kaa tur buutu - noticis ir tas kas noticis.
Ceru ,ka es nenonaakshu shaadaa situaacijaa ,bet ja nu gadijumaa nonaakshu noteikti apsveershu domu par m57 motoru.
Kapeec m57 nepapeetiiji ?
Kā tad... M57 dzinēju sāka ražot tad, kad žurkas beidza ražot un tāds swaps nav legāls. Katru gadu ejot TA būs inspektoram jānoloka ūdenszīmju papīrīši. Ideja, kā tāda, jau diezgan padumja saknē.
Nu pasam bija doma par 3.0 diizeli! Bet izvertejot situaciju un parunajot ar meistariem sapratu, ka tas vienkarsi galigi neizdevigi! Bmw ir sarezgiits, katram motoram savadaki vadi un viss parejais, loti liela tjeepa to nomainit! +reali tads motors ir nenormali dargs + karbu ari vaig! Un tads motors ar manualo ir vel dargaks!
Motoru nopirku no anglijas! Teiksu godigi taada veiksme! 67 marcinas ebayaa! + vel transports, bet tapat nenormali smiekliga cena un protams bus daudz veseligaks jo cik zinu tur apdrosinat jaunietim tadu masinu ir neiespejami! Motoram kjeedes nomainitas paris tukstosus atpakal! Sprauslas jaunas, udens pumpis jauns! Dabusu ar visu atrum karbu! Visu visu! Reali baigi paveicas!
Es vel ar ieprieksejo saimnieku uzturu patstavigu kontaktu! TIesam saubos vai vins zinaja, ja ari zinaja, pats jau pirku, nevaru parmest vinam! Lai vai ka tresdien jau liksim ieksa jaunu sirsninu! Nevaru sagaidiit!
Motoru nopirku no anglijas! Teiksu godigi taada veiksme! 67 marcinas ebayaa! + vel transports, bet tapat nenormali smiekliga cena un protams bus daudz veseligaks jo cik zinu tur apdrosinat jaunietim tadu masinu ir neiespejami! Motoram kjeedes nomainitas paris tukstosus atpakal! Sprauslas jaunas, udens pumpis jauns! Dabusu ar visu atrum karbu! Visu visu! Reali baigi paveicas!
Es vel ar ieprieksejo saimnieku uzturu patstavigu kontaktu! TIesam saubos vai vins zinaja, ja ari zinaja, pats jau pirku, nevaru parmest vinam! Lai vai ka tresdien jau liksim ieksa jaunu sirsninu! Nevaru sagaidiit!
Kaut kas briest!
Pilnīgas muļķības, pat e30 legāli vari iziet TA ar M57Rons rakstīja:Kā tad... M57 dzinēju sāka ražot tad, kad žurkas beidza ražot un tāds swaps nav legāls. Katru gadu ejot TA būs inspektoram jānoloka ūdenszīmju papīrīši. Ideja, kā tāda, jau diezgan padumja saknē.
varēt jau var arī ar vaz motoru, bet vismaz ~10 gadus atpakaļ tā skaitījās 2. kategorijas pārbūve ar visu to gemoroju. mainījām džipam dzinēju : ja būtu sākumā visu pārdomājis, tad būtu domu atmetis pašā saknē...madarsv rakstīja: Pilnīgas muļķības, pat e30 legāli vari iziet TA ar M57
šajā gadījumā arī liekas ne visai izdevīgs pasākums: 1. žurkas cena. 2. swaps.3. pārbūves izdevumi.4.pārreģistrācija.= ~E46 cena. tad kāpēc maksāt vairāk ? ja būtu kāds projekta/drifta auto, tad cita runa.
bet ja konkrētais modelis cilvēkam patīk vislabāk?un ja līdzekļi to atļauj, kapēc gan cilvēkam nelikt tādu dzinēju?katrs tak dara kā vēlas Es personigi ja dīzelim mainītu dzinēju un spētu to atļauties, tad obligāti liktu 3.0 dīzeliRons rakstīja:varēt jau var arī ar vaz motoru, bet vismaz ~10 gadus atpakaļ tā skaitījās 2. kategorijas pārbūve ar visu to gemoroju. mainījām džipam dzinēju : ja būtu sākumā visu pārdomājis, tad būtu domu atmetis pašā saknē...madarsv rakstīja: Pilnīgas muļķības, pat e30 legāli vari iziet TA ar M57
šajā gadījumā arī liekas ne visai izdevīgs pasākums: 1. žurkas cena. 2. swaps.3. pārbūves izdevumi.4.pārreģistrācija.= ~E46 cena. tad kāpēc maksāt vairāk ? ja būtu kāds projekta/drifta auto, tad cita runa.
es domaju, ka jebkurs to darit, bet reali tas galigi neatmaksajas, vienigi tad, ja esi ieplanojis braukt ar to masinu un vel delam atdot braukt
Kaut kas briest!
Rons rakstīja:varēt jau var arī ar vaz motoru, bet vismaz ~10 gadus atpakaļ tā skaitījās 2. kategorijas pārbūve ar visu to gemoroju. mainījām džipam dzinēju : ja būtu sākumā visu pārdomājis, tad būtu domu atmetis pašā saknē...madarsv rakstīja: Pilnīgas muļķības, pat e30 legāli vari iziet TA ar M57
šajā gadījumā arī liekas ne visai izdevīgs pasākums: 1. žurkas cena. 2. swaps.3. pārbūves izdevumi.4.pārreģistrācija.= ~E46 cena. tad kāpēc maksāt vairāk ? ja būtu kāds projekta/drifta auto, tad cita runa.
Vai neesi dzirdējis šādu tekstu?
BMW 3 seerija beidzaas pie e36
Pārbūves izmaksas ir nekādas ja e36 kurā jau ir diesel leik jebkādu diesel rindinieka dzinēju, tikai piereģistrēt pirmās pakāpes pārbūvi kas izmaksās apmēram 30 ls, tehniskā parbaude, plus tehniskās apliecības maiņa.Rons rakstīja:varēt jau var arī ar vaz motoru, bet vismaz ~10 gadus atpakaļ tā skaitījās 2. kategorijas pārbūve ar visu to gemoroju. mainījām džipam dzinēju : ja būtu sākumā visu pārdomājis, tad būtu domu atmetis pašā saknē...madarsv rakstīja: Pilnīgas muļķības, pat e30 legāli vari iziet TA ar M57
šajā gadījumā arī liekas ne visai izdevīgs pasākums: 1. žurkas cena. 2. swaps.3. pārbūves izdevumi.4.pārreģistrācija.= ~E46 cena. tad kāpēc maksāt vairāk ? ja būtu kāds projekta/drifta auto, tad cita runa.
izmaksas ir lielakas, jo visi vadi, kontakti, sensori un viss parejais ir savadaks! Bmw ir diezgan daudz elektronikas! Jau interesejos, bija doma nemt 3nieku, bet tiesam nau viegls swaps tas!
Kaut kas briest!
jurcis bija domajis izmaksas par pāreģistrēšanu iekš csdd>bandiT< rakstīja:izmaksas ir lielakas, jo visi vadi, kontakti, sensori un viss parejais ir savadaks! Bmw ir diezgan daudz elektronikas! Jau interesejos, bija doma nemt 3nieku, bet tiesam nau viegls swaps tas!
protams ka ielikt to 3.0 ir dārgāk un sarežģītāk
Paldies ka palaboji, aizmirsu pieminēt, tieši tā biju domājis izmaksas iekš CSDD.
Nu ja ir runa par paša dzinēja izmaksām tad protams ka tas ir dargāk nek 2.5tds, bet nu tapēc jau tas ir swaps, bet rezultāts patiešam ir Kā marihuāns teica vidējais patēriņs ~5,5 tas auto jau ne cik nesver priekš tā dzinēja, ar vadiem tur nekas traks nav.>bandiT< rakstīja:izmaksas ir lielakas, jo visi vadi, kontakti, sensori un viss parejais ir savadaks! Bmw ir diezgan daudz elektronikas! Jau interesejos, bija doma nemt 3nieku, bet tiesam nau viegls swaps tas!
jaa es to biju jau kkur dzirdejis! Pasam jau baigi gribetos to motorinu, bet tiesam dargs prieks :(
Kaut kas briest!
2000ls tas viss apstaajaas,1000ls pat detaljaas iizii salasaasmožais rakstīja:man marihuans mineeja +- 1000ls ar visu kopaa..