.
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
Pēc tam, kad visu vasaru nobraukāju ar fēnotu motoru, kur reāli arī "parādās" tā jauta, tad atmosfēriskajiem mazmotoriem grūti teikt, ka viņa "parādās"Nixon rakstīja:Pēc 4k rpm parādās tā jauda.
Bet taisnība, viņš ir jāgriež līdz redlainam, lai kārtīgi ietu. Pie tā sākumā grūti pierast, taču savādāk tas auto uz priekšu tik ātri nekustēsies.
Un lielai daļai Latvijas is'iem tā jauda pa lielam tā arī "neparādās"
Tavs fenotais Volvo motors vai tad ir rupnīcas stock!
Piemēram m42 un m44 ir internetā redzēts, ka liek virsū gaisa kompresorus, un tad viņi iet apm uz 190hp-205 hp bet pie mums šī lieta nav manīta :(
un un video kā iet ar DASC No 0-60 KPH Jūdzēm (tas sanāk no 0 -100 kilometriem stundā! Izskatās pat parāk pārliecinoši!
Un kā zināms gaisa kompresors dara mazāku skadi motoram, kā fēns!
Piemēram m42 un m44 ir internetā redzēts, ka liek virsū gaisa kompresorus, un tad viņi iet apm uz 190hp-205 hp bet pie mums šī lieta nav manīta :(
un un video kā iet ar DASC No 0-60 KPH Jūdzēm (tas sanāk no 0 -100 kilometriem stundā! Izskatās pat parāk pārliecinoši!
Un kā zināms gaisa kompresors dara mazāku skadi motoram, kā fēns!
Pēdējais labojis markskise - 04 Jan 2015, 16:36, kopā labots 1 reizi.
Es tā vispārīgi runāju, neko sliktu par to motoru, tā fēnošanu vai aprīkošanu ar kompresoru nesaku
Pilnībā pietiek ar m44 ikdienā, un 8,8l vidējais patēriņš ziemā arī der bet nu paslīdēt forši var tikai pa sniegu, ar bloķi un normālām riepām viņš ir diezgan gurdens pa slapju, kā jau te minēja ka ir jākurina normāli lai kkas notiktu, nevar kā ar 2.8 biš uzdod gāzi no zemiem apgriezieniem un pakaļa aiziet šķērsām.
BTW DASC'u jau pāris gadus kā neražo. Šamējie vairs nevarēja sadabūt nepieciešamās detaļas no subkontraktoriem. Tos var dabūt tikai jau lietotus, pārsvarā sākot no 1600-2000 amerikāņu naudiņām... Labums no viņiem ir tāds, ka tas vienkārši liekas jau virsū motoram. Vajadzīgs tik savienot vadus un piekoriģēt visu pie stenda. Tas tā, īsumā..
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4