E36-fishers
Lieliskas brīvdienas pagājušas, nepievīla, bet rokas sāp no nepārtrauktas sānslīdes. Taisni braukt bija grūti.
Secinājums, vajag priekšā labākas ziemenes. Pa šonedēļu jāatrod jaunas.
Un tagad sāku domāt, vai vajag likt bleķiniekus. Es nemaz uz to auto neesmu kārtīgi skatījies, tik iekāpt/izkāpt, skatoties bildes, kas sataisītas, sāk likties tīri ok tie diski, bet hvz.
Secinājums, vajag priekšā labākas ziemenes. Pa šonedēļu jāatrod jaunas.
Un tagad sāku domāt, vai vajag likt bleķiniekus. Es nemaz uz to auto neesmu kārtīgi skatījies, tik iekāpt/izkāpt, skatoties bildes, kas sataisītas, sāk likties tīri ok tie diski, bet hvz.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Atstāj šos ļitakus ir ok.
Ir labs!
Šodien iegādājos priekšējiem ratiem jaunas tupeles.
Šīs ir atjaunotās riepas. Lētāks risinājums par pilnīgi jaunām riepām.
Samaksāju tik 25ls gabalā.
Šīs ir atjaunotās riepas. Lētāks risinājums par pilnīgi jaunām riepām.
Samaksāju tik 25ls gabalā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Par to naudu nevarēji atrast lietotas, bet firminieces? Manuprāt, būtu labākas, nekā atjaunotās
depo var nopirkt arī jaunas pa 30 ls gabalā.
riepu servisā pat par labām atzina....
ar atjaunotajām ir kā ir- pērc kaķi maisā - varbūt atplīsīs korti utt. a moš tehnoloģija ir ievērota un vienīgais mīnuss ir svars.
riepu servisā pat par labām atzina....
ar atjaunotajām ir kā ir- pērc kaķi maisā - varbūt atplīsīs korti utt. a moš tehnoloģija ir ievērota un vienīgais mīnuss ir svars.
Pirku no pazīstama cilvēka, kurš nodarbojas ar riepām, teica, ka labāk ir pirkt šādas, nēkā lētos mēslus depo, uz ceļa turās ļoti labi, un esot ļoti labas atsauksmes par šīm. Man neinteresē svars, manas vecās bija tādā stadijā, ka steidzami vajadzēja kko citu. Cerams purns neslīdēs vairs tik traki.
kas par firmu riepām ? pagaišgad bija tieši tādas, ar tādu rakstu, kā starpsezonas riepas aizmugurē, jaunas, bet uz sniega pilnīgi metamas, neturējās vispār
Nemācēšu teikt par firmu, jo uzlīmētas uz pavisam savādākas gumijas, m + s
Nekas, rīt uzbortēšu, tad jau redzēs, vai ir labas vai sliktas.
Nekas, rīt uzbortēšu, tad jau redzēs, vai ir labas vai sliktas.
uhhh...mans personīgais viedoklis, labāk paņemt lietotas branda riepas nekā atjaunotās...
Ja riepas ir uz vienu zienu, tad ir ok.
Parasti viņas paliek cietas un nav jēgas no viņām ziemā...
bet jebkurā gadījumā forši ka uzliec jaunas
Ja riepas ir uz vienu zienu, tad ir ok.
Parasti viņas paliek cietas un nav jēgas no viņām ziemā...
bet jebkurā gadījumā forši ka uzliec jaunas
Raksts identisks gislaved nordfrost un nokian hakkapelitta. Nezinu kā šīs, bet man stāv priekšā gislaved nordfrost, tik ar radzēm uz ceļa pagājušo gadu turējās vienkārši ideāli un ne reizi nepievīla
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Jap, man teica, ka kopētas uz nokian bāzes.
Sen nekas nav rakstīts, pa šo laiku ir ļoti daudz kas sadarīts, samainītas siksnas, gultņi, radiators, blīves, bampers, diski nokrāsoti melni, sataisīti paris elekronikas gļuki, izvilkta buhte no pakaļējā spārna ko uztaisija drifters Kro, sametināts kārtīgāk izpūtējs utt.
Jā, vienu brīdi bija šaizes ar reduktoriem. Pārdevu LSD, uzliku metināto. Tas 2vas dienas izturēja un vākam auss nolūza, uzliku vēlvienu, netiku pat līdz centram, ka aprāvās, talkā nāca nākamais un tagad viss čībā. Metinātais ar 3.45. :)
Ilgi tika prātots ko darīt ar auto, tomēr izdomāju, ka auto atstāšu kādu laiku vel, likvidēšu rūsu un uz siltā laika pusi pārkrāsošu. Krāsošu es pats, jo tomēr nodarbojos ar tādām lietām, tākā vajag tīri metināšanas darbus un var jau sāk kko darīt.
Vizuāli vēljoprojām izskatās pēc musara izvešanas auto, bet nu auto ir grūti uzturēt tīru. Šodien nomazgāju, prieks uz 15min. Nepiesienaties par atšķirīgiem paviņiem, vienu nopizģija cēsīs un vienai miglai plēve virsū vēl, aizmirsu nopēst.
Jā, vienu brīdi bija šaizes ar reduktoriem. Pārdevu LSD, uzliku metināto. Tas 2vas dienas izturēja un vākam auss nolūza, uzliku vēlvienu, netiku pat līdz centram, ka aprāvās, talkā nāca nākamais un tagad viss čībā. Metinātais ar 3.45. :)
Ilgi tika prātots ko darīt ar auto, tomēr izdomāju, ka auto atstāšu kādu laiku vel, likvidēšu rūsu un uz siltā laika pusi pārkrāsošu. Krāsošu es pats, jo tomēr nodarbojos ar tādām lietām, tākā vajag tīri metināšanas darbus un var jau sāk kko darīt.
Vizuāli vēljoprojām izskatās pēc musara izvešanas auto, bet nu auto ir grūti uzturēt tīru. Šodien nomazgāju, prieks uz 15min. Nepiesienaties par atšķirīgiem paviņiem, vienu nopizģija cēsīs un vienai miglai plēve virsū vēl, aizmirsu nopēst.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kāpēc LSD pārdevi?
p.s.
fočēji ar Nikon spoguleni? gan jau neesi vēl piešāvies
p.s.
fočēji ar Nikon spoguleni? gan jau neesi vēl piešāvies
Ai tak tie lsd nerullē, ir brīži kad nesabloķējas un gribas kliegt DA NU NA***.
O jā, vakar nopirku niksōnu, atstāju vairāk naudas par viņu nēkā par pašu auto.
Da nē, fočēts ar 4s aipoonu, tpc tik sūdīgi.
O jā, vakar nopirku niksōnu, atstāju vairāk naudas par viņu nēkā par pašu auto.
Da nē, fočēts ar 4s aipoonu, tpc tik sūdīgi.
Ko bļe?!fishers rakstīja:O jā, vakar nopirku niksōnu, atstāju vairāk naudas par viņu nēkā par pašu auto.
ko ko. Tev tagad ir saimnieks
Gadās arī tā.
Bloķim noteikti šeibas bija nodilušas un tpc nebloķēja, būtu labāk par to naudu un laiku ko iztērēji ar metinātajiem čakarējoties bloķim šeibas nopircis un viss būtu bijis daudz labāk kā tagad ir, imho.
Pāreja no bloķa uz metināto vienkārši liekas solis uz atpakaļ.
Pāreja no bloķa uz metināto vienkārši liekas solis uz atpakaļ.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram