Aizdedze.
Norauj dekoratīvo plastmasu, apskaties zondes štekerus, ja tur ir dzeltenās zondes, tad vari aizmirst par "jaunāku" softu. Ja vien negribi pēcāk cīnīties ar mistiskiem dzinēja "defektiem"
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Chill, nav viņam M50 apkare un "pārejas" vadība.
Par cik, te gāja runa par zondēm, pajautāšu šeit... Dzinèjs M52B28 single vanos no 7er iecelts iekš E36. Apkare, protams, arī no E36.
DME MS41.0 no 7er ar izkodēdu EWS.
Jautājums - kādas zondes vajag?
Cik papētīju, semakam taču nāk 4 zondes?
DME MS41.0 no 7er ar izkodēdu EWS.
Jautājums - kādas zondes vajag?
Cik papētīju, semakam taču nāk 4 zondes?
pētot neesi sajaucis m52b28 ar m52tub28 semakam? jo tiem nāca gan viens, gan otrs variants
Cik man zināms, visām m52b28 (single vanos) ar ms41.0 nāk tikai divas zondes, un vienalga vai tas ir e36, e39 vai e38.
Un laikam tikai iekš e36 ir divu variantu zondēm (dzeltenās un zaļās), citām virsbūvēm nāk tikai zaļas.
Nav taisnība... uz ms41.0 var būt gan 2, gan 4 zondes. Un konkrētajā prošivkā ir 4.
Protams, aftermarket versijā var arī 1 platjoslas likt... ja nu patrāpijies turbo...
Protams, aftermarket versijā var arī 1 platjoslas likt... ja nu patrāpijies turbo...
Ir, ir šis single vanos ar 4 zondēm. Vismaz dzinējs, kad tika atvests, virsū bija kolektori ar 4 zondēm.
Paldies ROYALTY par info! Jāizkodē tad tās divas ārā.
Paldies ROYALTY par info! Jāizkodē tad tās divas ārā.
Tās pakalējās var pat nekodēt, ja nav atseviška vēlme. Tāpat maisijumā tās nepiedalās, tik cik monitorē stāvokli pēc katiem
MS41.1 un MS41.2 nāk ar 4 zondēm, MS41.0 ar 2.Byte 6 - MS41.2 & MS41.1
Bit 3 = 0 & Bit 4 = 1 = 2 channel O2 (2 pre-cat, 2 post-cat)
Bit 3 = 1 & Bit 4 = 0 = 1 channel O2 (1 pre-cat, 1 post-cat, only bank 1 active)
Byte 6 - MS41.0 only
Bit 2 = 1 = 2 channel O2
Bit 2 = 0 = 1 channel O2
Pārprogrammēt var tikai uz 1 vai 2 bankām, katrā bankā 1 (MS41.0) vai 2 (MS41.1 un MS41.2) zondes. Tātad zondes pēc katalizatora var izprogrammēt tikai downgrade'ojot vadību uz MS41.0. Tākā AF šoreiz ir taisnība, post-cat lambdas monitorē tikai katu dzīvību un nepiedalās degmaisījuma korekciju veidošanā, tad "neizprogrammējot" viņas, būs jāsadzīvo tikai ar katu kļūdām un check engine, bet nu kurai žurkai mūsdienās vēl check engine lampiņa vispār ir spidometrā..
Var atšūt klūdu par aizmugurējā, zondēm un neredzēsi check engine
Problēma ar aizdedzi, ik pa brīdim dzinēju nevar izslēgt, samainīti releji un pārbaudīta kontaktgrupa. Problēma ne vienā ne otrā. Kādi varianti vēl?
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Ja benzina motors, tad mekle kur kads gateri vados sataisijis, iespejams kads meginajis automatiskas gaismas uztaisit.
Nav tas stāsts, ka var izņemt atslēgu, ja ieslēgtas gaismas? Un attiecīgi ar gaismām noslāpēt?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
man kompaktam tā bija. gaismu ieslegšana bija pieskaroties bremžu pedalim, ar izvilktu gaismu slēdzi nevareja noslapet auto
e36 m43 bez ews
Ir tāda problēma, auto neieslēdzas aizdedze. Ir pārbaudīts, ka strāva uz + pie drošinātāju kastes pienāk, kā arī kontaktgrupas štekerī visos vados attiecīgajās kontaktgrupas pozīcijās strāva pienāk kā vajag. Drošinātāji veseli, relejus(tos 3,kas ir motora vadiem) mēğināju gan pamainīt vietām, gan likt citus. Neiedegas lampiņas panelī, tikai airbag lampiņa un obc deg un odometrs ieslēdzas. Attiecīgi arī neviens relejs netikšķ un neieslēdzas degvielas sūknis. Varbūt kāds var ieteikt kur rakt tālāk, vai arī ir kāds, kurš varētu atbraukt apskatīt auto? (Ogres raj.)
Varbūt ir vērts pamēğināt nomainīt vadības bloku?
p.s. to auto ar tādu problēmu jau nopirku, iepriekšējais īpašnieks teica, ka auto vnk noslāpēts un pēc tam nav varējis iedarbināt. Ir nomainīts kloķenes devējs(nav gan garantijas, ka uzlikts strādājošs bet cik saprotu, aizdedzei tāpat bütu jāieslēdzas?)
Ir tāda problēma, auto neieslēdzas aizdedze. Ir pārbaudīts, ka strāva uz + pie drošinātāju kastes pienāk, kā arī kontaktgrupas štekerī visos vados attiecīgajās kontaktgrupas pozīcijās strāva pienāk kā vajag. Drošinātāji veseli, relejus(tos 3,kas ir motora vadiem) mēğināju gan pamainīt vietām, gan likt citus. Neiedegas lampiņas panelī, tikai airbag lampiņa un obc deg un odometrs ieslēdzas. Attiecīgi arī neviens relejs netikšķ un neieslēdzas degvielas sūknis. Varbūt kāds var ieteikt kur rakt tālāk, vai arī ir kāds, kurš varētu atbraukt apskatīt auto? (Ogres raj.)
Varbūt ir vērts pamēğināt nomainīt vadības bloku?
p.s. to auto ar tādu problēmu jau nopirku, iepriekšējais īpašnieks teica, ka auto vnk noslāpēts un pēc tam nav varējis iedarbināt. Ir nomainīts kloķenes devējs(nav gan garantijas, ka uzlikts strādājošs bet cik saprotu, aizdedzei tāpat bütu jāieslēdzas?)
Ar kontaktgrupām tu domāji aizdedzi ?Kapteinis rakstīja: ↑02 Jūn 2019, 12:41 e36 m43 bez ews
Ir tāda problēma, auto neieslēdzas aizdedze. Ir pārbaudīts, ka strāva uz + pie drošinātāju kastes pienāk, kā arī kontaktgrupas štekerī visos vados attiecīgajās kontaktgrupas pozīcijās strāva pienāk kā vajag. Drošinātāji veseli, relejus(tos 3,kas ir motora vadiem) mēğināju gan pamainīt vietām, gan likt citus. Neiedegas lampiņas panelī, tikai airbag lampiņa un obc deg un odometrs ieslēdzas. Attiecīgi arī neviens relejs netikšķ un neieslēdzas degvielas sūknis. Varbūt kāds var ieteikt kur rakt tālāk, vai arī ir kāds, kurš varētu atbraukt apskatīt auto? (Ogres raj.)
Varbūt ir vērts pamēğināt nomainīt vadības bloku?
p.s. to auto ar tādu problēmu jau nopirku, iepriekšējais īpašnieks teica, ka auto vnk noslāpēts un pēc tam nav varējis iedarbināt. Ir nomainīts kloķenes devējs(nav gan garantijas, ka uzlikts strādājošs bet cik saprotu, aizdedzei tāpat bütu jāieslēdzas?)
anyways vadības maiņa neko nedos, pasties zemējumu pie vienas no motora kronšteiniem, moš pušu.
- ikey07
ikey07 rakstīja: ↑02 Jūn 2019, 14:02Ar kontaktgrupām tu domāji aizdedzi ?Kapteinis rakstīja: ↑02 Jūn 2019, 12:41 e36 m43 bez ews
Ir tāda problēma, auto neieslēdzas aizdedze. Ir pārbaudīts, ka strāva uz + pie drošinātāju kastes pienāk, kā arī kontaktgrupas štekerī visos vados attiecīgajās kontaktgrupas pozīcijās strāva pienāk kā vajag. Drošinātāji veseli, relejus(tos 3,kas ir motora vadiem) mēğināju gan pamainīt vietām, gan likt citus. Neiedegas lampiņas panelī, tikai airbag lampiņa un obc deg un odometrs ieslēdzas. Attiecīgi arī neviens relejs netikšķ un neieslēdzas degvielas sūknis. Varbūt kāds var ieteikt kur rakt tālāk, vai arī ir kāds, kurš varētu atbraukt apskatīt auto? (Ogres raj.)
Varbūt ir vērts pamēğināt nomainīt vadības bloku?
p.s. to auto ar tādu problēmu jau nopirku, iepriekšējais īpašnieks teica, ka auto vnk noslāpēts un pēc tam nav varējis iedarbināt. Ir nomainīts kloķenes devējs(nav gan garantijas, ka uzlikts strādājošs bet cik saprotu, aizdedzei tāpat bütu jāieslēdzas?)
anyways vadības maiņa neko nedos, pasties zemējumu pie vienas no motora kronšteiniem, moš pušu.
Tas bij domāts tā, ka ar kontaktgrupu viss ir okey un uz-no viņas strāva pienāk bet auto tā kā nesaprot, ka viņam būtu ieslēgta aizdedze motora masu ar testeri sazvaniju un vizuāli tas vads arī ir ok, joka pēc arī papildus vads tika likts.
P.S. aizmirsu piebilst, ka starteris griež
Paga ta sanāk ka tev viss ok, tik nelec ?Kapteinis rakstīja: ↑02 Jūn 2019, 14:28
Tas bij domāts tā, ka ar kontaktgrupu viss ir okey un uz-no viņas strāva pienāk bet auto tā kā nesaprot, ka viņam būtu ieslēgta aizdedze motora masu ar testeri sazvaniju un vizuāli tas vads arī ir ok, joka pēc arī papildus vads tika likts.
P.S. aizmirsu piebilst, ka starteris griež
Akumulatora /eļļas lampiņa arī deg?
Nav tā ka sūknis vai vadi ir beigti ?
- ikey07
"Viss ok", tik nesasledzas releji, nenostrada suknis un spidometrā deg tikai apgaismojums, odometrs un airbag lampiņa, akb/eļļas lampiņas nedeg. sūknis un vadi uz to paši par sevi ir ok, tas arī nočekots saslēdzot releja kontaktus pašam.ikey07 rakstīja: ↑02 Jūn 2019, 16:02Paga ta sanāk ka tev viss ok, tik nelec ?Kapteinis rakstīja: ↑02 Jūn 2019, 14:28
Tas bij domāts tā, ka ar kontaktgrupu viss ir okey un uz-no viņas strāva pienāk bet auto tā kā nesaprot, ka viņam būtu ieslēgta aizdedze motora masu ar testeri sazvaniju un vizuāli tas vads arī ir ok, joka pēc arī papildus vads tika likts.
P.S. aizmirsu piebilst, ka starteris griež
Akumulatora /eļļas lampiņa arī deg?
Nav tā ka sūknis vai vadi ir beigti ?
vēlviens jautājums, kas atbild par to lai saslēgtos galvenais un sūkņa relejs?
Nav gadienā kkāda sekretkas podziņa kkur ?Kapteinis rakstīja: ↑02 Jūn 2019, 20:36
"Viss ok", tik nesasledzas releji, nenostrada suknis un spidometrā deg tikai apgaismojums, odometrs un airbag lampiņa, akb/eļļas lampiņas nedeg. sūknis un vadi uz to paši par sevi ir ok, tas arī nočekots saslēdzot releja kontaktus pašam.
vēlviens jautājums, kas atbild par to lai saslēgtos galvenais un sūkņa relejs?
Man bija viens e36 ar tādu signalizāciju, ka pagriežot atslēgu nekā, tad jānospiež paslēpta podziņa un viss atdzīvojas, un var startēt.
- ikey07