BAKER 328i
Ģirts rakstīja:nop,bija jau virsū,kkāda tupa sistēma bija atceros ķipa rūca ar ieslēgtām miglām or smth bet bez atslēgas
Jā, dažreiz tā notiek, ka izņem atslēgu, bet vel strada. Tad izsledz lampas un noslāpst tur galīga dirsa ar vadiem, bardačoku noņemot vispar apdirsties var
Njam, lampas likvidēju, jo citreiz, kad sūcu mašīnu paspēja aķis izsūkties, bet kad ravēju nost pedējā vada galā atradu laikam slēdzīti ar kuru varēja to ieslēgt/izslēgt Nu neko vairs, likās, ka tās lampas taisa arī gļukus ar signalizāciju, bet laikam ne, jo norauts nost, bet tāpat zignalizācija ārdās. Ņjā, zem bardačoka ir labs stāsts, tur vadi savilkti tā, ka ir vieta, kur varēja ievilkt 10cm vadu un pietiktu, bet kāds ir ievilcis 3m garu vadu satinis čokurā un atstājis...
Cik es zinu,tas autiņš laikam 2014 gada beigās vai 2015 gada sākumā no vācijas atripojis,bet hvz kas paspēja tuninga atribūtus un siģeni salikt,viņam bija virsū kkāds ļevais m bampers ar iebūvēto lūpu,kaut kādi gabarītlukturi gan priekšā,gan aizmugurē ,hvz ķipa kā pod volvo vai pod fūre bija domāts,tur vaitik nav caurumiem aizm. Bamperī jābūt bet nu tas viss bija asaras,skatoties uz bundžas vispārējo stāvokli.
Kliedziens pēc platajām arkām?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Un kliedziens pēc platām riepām, pēc kā seko kliedziens pēc jaudīga motora/sajūgaKikaps rakstīja:Kliedziens pēc platajām arkām?
njam, uzmetu tiri paskatities, nav baigi traki, bišķi japavalce un jāsataisa cietāka piekare. Un būsKikaps rakstīja:Kliedziens pēc platajām arkām?
225/40 ;D 205/35 priekšā uz 8.5jVladlen rakstīja:Dare rs r17 10j ar et15 205/40
nezinu, ar 2.8 nevar sūdzēties. Spolē ar. Bet šie nav spolējamie diski, šie ir sweg, dope braucu uz atklāšanu un copēt mazās pie coyotiem diski. (joks)Kristaps85 rakstīja:Un kliedziens pēc platām riepām, pēc kā seko kliedziens pēc jaudīga motora/sajūgaKikaps rakstīja:Kliedziens pēc platajām arkām?
bomba arī bija kad nebija vēl uzlikti uz auto
Bomba
Kur vispār tādus dabūji?
Kur vispār tādus dabūji?
ja nemaldos no foruma viens pardeva pa 450e lkmRiks* rakstīja:Bomba
Kur vispār tādus dabūji?
Izskatās, ka man privātais reportieris te viens.
Yup, forumā zināms kā A_C man gan atdeva mazliet saldāk, tā kā nevarēju neņemt.Lācis rakstīja:ja nemaldos no foruma viens pardeva pa 450e lkmRiks* rakstīja:Bomba
Kur vispār tādus dabūji?
Nu jebkura gadijumā, ja nauda ir, šadus var ņemt, skats jau ahuns. tik es gribētu setu kas visi ir kā priekšējie platumāTazx rakstīja:Izskatās, ka man privātais reportieris te viens.
Yup, forumā zināms kā A_C man gan atdeva mazliet saldāk, tā kā nevarēju neņemt.Lācis rakstīja:ja nemaldos no foruma viens pardeva pa 450e lkmRiks* rakstīja:Bomba
Kur vispār tādus dabūji?
Labs , bet doršvien ka lēnāk iet ar šiem
Pirmās BBS replikas, kuras man tiešām patīk izskatās ļoti labi dzīvē ganjau vēl lielāka Bomba
Instagram - Sandis_e36
jā, smuku galdiņu arī varēj uztaisītRENIO rakstīja:bomba arī bija kad nebija vēl uzlikti uz auto
LONG TIME NO SEE.
Sākšu ar to, ka zaļais ninja bija pazudis no ielām uz kādu laiku, jo motora kronšteina atkartotas lūšanas rezultātā izdomāju kārtīgi sataisīt un nācās celt 2.8 motoru ārā. Izcēlu, aizvedu uz darbu un sāku pajaukt ārā un ravēt m50 ieplūdi ar 413 štelli nost, jo rudenī biju salicis to virsū, bet tāpēc, ka nebiju visu līdz galam salicis kā nākas, motors īsti negāja, kā pienākās. Satīriju, saliku šo to jaunu un atpakaļ m52 kolektoru ar vadību.
Tikmēr pa ziemu, lai būtu ar ko pārvietot pakaļu un baudīt ziemas priekus biju ieķēris e34 garajiem vakariem garažā un ziemas drapaku, izgāju skati un devu čibā ar m43b18 un stiepli reduktorā ,kuru bija plāns savest kārtībā un tur spraust 2.8 lai ir daily un track car.
Bet beigās ar pārvākšanos auto nopārdevu un sāku saprast, ka jāliek kopā vecais labais zaļais. Ieķēru m50b20tu, ko iecēlu un sāku gatavoties skatei sākot ar ručņika noņemšanu un beidzot ar sliekšņa metināšanu, jo negribēju lai tas aiziet postā tāpēc sāku bakstīt kapeikas lieluma caurumu nost, kuru pat skatē nepamanija. [ ] Pēc swap un riepu maiņas mākonis. Tagad esmu iecēlies jau atpakaļ veco labo 2.8 tikai līdz galam īsti ne ideāli strādājošu, jo zondes, ģenerātors, degvielas spiediens vai ģenerātors varētu būt problēma, jo tukšgaitā diezgan traki lēkā abaroti amplidūda no 500-1000rpm. Arī apakšu esmu nopūtis ar grubuli, lai pēc ziemas neizsit vēl ko traku ārā, jo pārējais viss šķiet vēl diezgan labā stāvoklī, ja neskaita priekšējos spārnus, vadītāja durvis un aizmugurējo vienu arku. Bet visu palēnām sākšu savest kārtībā un visticamāk ies mašīna uz pārlīmēšanu vai pārkrāsošanu. Prasās arī bremzes pārjaukt, jo tās no ziemas stāvēšanas bija jau ieķīlējušas. Bet tadā gadījumā visticamāk ravēšu visu piekari nost un atjaunošu. Piedūros pie spārna, jo ļoti nepatīk kā izskatās rūsa... Un nav žēl, jo tagad stāv virsū style32 R18 ar tizlu iznesumu un riepām nelāga izmēra, kuras normāli sajājušas spārnus, bet esmu jau pa lielam citu spārnu un disku meklējumos, jo šos uzmetu no "Edzis" tikai, lai nebūtu ar ziemas mizām jābrauc.
Jā, tagad vizinos ar OPEN DIFF 2.56, bet pēc kopmja regulēšanas pie JānisP, motors atkal ir ļoti dzīvelīgs, tik jāsaved šādi tādi sīkumi kārtībā. Tuvākie plāni ir savest motoru, piekari un vizuālo kārtība, ko nezinu vai paspēšu līdz atklāšanai, bet gan jau arī tāpat pasākuma pēc aizbraukšu vismaz 2.8 iesildīt. Un tad jau redzēs. Kur tālāk Waze rādīs.
Piece, ja nu kas, sāku atkal garažā ķerties pie citu auto, tā kā, ja kādam ļoti fiksu zolīdo swap par saprātīgām cenām vajag, vai auto sagatavošanu skatei... es te.
Nobeigumam video no sezonas noslēguma. :)
Sākšu ar to, ka zaļais ninja bija pazudis no ielām uz kādu laiku, jo motora kronšteina atkartotas lūšanas rezultātā izdomāju kārtīgi sataisīt un nācās celt 2.8 motoru ārā. Izcēlu, aizvedu uz darbu un sāku pajaukt ārā un ravēt m50 ieplūdi ar 413 štelli nost, jo rudenī biju salicis to virsū, bet tāpēc, ka nebiju visu līdz galam salicis kā nākas, motors īsti negāja, kā pienākās. Satīriju, saliku šo to jaunu un atpakaļ m52 kolektoru ar vadību.
Tikmēr pa ziemu, lai būtu ar ko pārvietot pakaļu un baudīt ziemas priekus biju ieķēris e34 garajiem vakariem garažā un ziemas drapaku, izgāju skati un devu čibā ar m43b18 un stiepli reduktorā ,kuru bija plāns savest kārtībā un tur spraust 2.8 lai ir daily un track car.
Bet beigās ar pārvākšanos auto nopārdevu un sāku saprast, ka jāliek kopā vecais labais zaļais. Ieķēru m50b20tu, ko iecēlu un sāku gatavoties skatei sākot ar ručņika noņemšanu un beidzot ar sliekšņa metināšanu, jo negribēju lai tas aiziet postā tāpēc sāku bakstīt kapeikas lieluma caurumu nost, kuru pat skatē nepamanija. [ ] Pēc swap un riepu maiņas mākonis. Tagad esmu iecēlies jau atpakaļ veco labo 2.8 tikai līdz galam īsti ne ideāli strādājošu, jo zondes, ģenerātors, degvielas spiediens vai ģenerātors varētu būt problēma, jo tukšgaitā diezgan traki lēkā abaroti amplidūda no 500-1000rpm. Arī apakšu esmu nopūtis ar grubuli, lai pēc ziemas neizsit vēl ko traku ārā, jo pārējais viss šķiet vēl diezgan labā stāvoklī, ja neskaita priekšējos spārnus, vadītāja durvis un aizmugurējo vienu arku. Bet visu palēnām sākšu savest kārtībā un visticamāk ies mašīna uz pārlīmēšanu vai pārkrāsošanu. Prasās arī bremzes pārjaukt, jo tās no ziemas stāvēšanas bija jau ieķīlējušas. Bet tadā gadījumā visticamāk ravēšu visu piekari nost un atjaunošu. Piedūros pie spārna, jo ļoti nepatīk kā izskatās rūsa... Un nav žēl, jo tagad stāv virsū style32 R18 ar tizlu iznesumu un riepām nelāga izmēra, kuras normāli sajājušas spārnus, bet esmu jau pa lielam citu spārnu un disku meklējumos, jo šos uzmetu no "Edzis" tikai, lai nebūtu ar ziemas mizām jābrauc.
Jā, tagad vizinos ar OPEN DIFF 2.56, bet pēc kopmja regulēšanas pie JānisP, motors atkal ir ļoti dzīvelīgs, tik jāsaved šādi tādi sīkumi kārtībā. Tuvākie plāni ir savest motoru, piekari un vizuālo kārtība, ko nezinu vai paspēšu līdz atklāšanai, bet gan jau arī tāpat pasākuma pēc aizbraukšu vismaz 2.8 iesildīt. Un tad jau redzēs. Kur tālāk Waze rādīs.
Piece, ja nu kas, sāku atkal garažā ķerties pie citu auto, tā kā, ja kādam ļoti fiksu zolīdo swap par saprātīgām cenām vajag, vai auto sagatavošanu skatei... es te.
Nobeigumam video no sezonas noslēguma. :)
Kāds ražotājs ir tām BBS replikām, kas augstāk redzamas?
Dare RSKasparsG rakstīja:Kāds ražotājs ir tām BBS replikām, kas augstāk redzamas?