E36-australia
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Storijs par to, kā būvēt sakarīgu ccfl enģeļu risinājumu. (Konkrētie lukturi: Bosch/lēcas)
Moška kādam noder iedvesmai! :)
Tā kā oriģinālais enģeļacu baroklis ir sūds uz kociņa (primitīvs multivibrators ar vislētākajām detaļām un vienu trafiņu priekš abām ccfl lampām), tad tas iet miskastē.
Vietā tiek ņemti barošanas bloki no veciem laptopu ekrāniem. Un KATRAM riņķim ir savs baroklis:
Šis baloklis tiek modificēts – tiek adaptēts dimmeris priekš automašīnas. Padodot dimmera ieejā 12V, ccfl lampas paliek par kādiem 40% tumšākas.
Tas vajadzīgs, lai vakarā/naktī tās acis nav idiotiski gaišas. Jo manuprāt tas izskatās pastulbi. Turklāt, mazāk svilinot tās lampās, pagarināsies mūžs.
(Pats dimmeris – gaismas sensors jau sen tika uzbūvēts un pieslēgts pie magnetolas)
Barošanas bloki tiek iemontēti korpusā, līdz ar to nebūs ārējās detaļas:
Aiz neko darīt, tiek iemontēti arī slēdzīši. Viens ieslēdz/izslēdz oriģinālo gabarītu, otrs to pašu dara ar enģeļiem:
Pie zemām gaisa temperatūrām ir viena nianse – ccfl lampas tumšajā režīmā gandrīz vai nespīd! Nedaudz jau spīd, bet tikai pie elektrodiem. Viņām to gāzi lampās vajag uzsildīt. Līdz ar to tapa jauns modulis uz mikrokontroliera, kurš uz laiku atslēdz dimmera ieeju. Rezultātā pēc gaismu ieslēgšanas, arī tumsā enģeļi spīdu uz pilnu klapi, piemēram, vienu minūti (laiku var programmēt ar podziņu)
Bija man uz brīdi enģeļi ar visiem tiem resnajiem plastmasiem uz ccfl lampas. Manai gaumei izskatījās ne visai – resni sūdi. Tad es izrāvu viņus ārā un atstāju tikai pašas ccfl lampas. Tie tievie baltie diedziņi manuprāt izskatās ļoti labi.
Un tā kā tālajos ir krusti, tuvais arī ar metālu aiztaisīts ciet, tad tie diedziņi palīdz izcelt atpakaļ bmw apaļos lukturus.
Tievie ccfl diedziņi arī būs tas iemesls, kāpēc man nav un nebūs LED
Priekā!
Moška kādam noder iedvesmai! :)
Tā kā oriģinālais enģeļacu baroklis ir sūds uz kociņa (primitīvs multivibrators ar vislētākajām detaļām un vienu trafiņu priekš abām ccfl lampām), tad tas iet miskastē.
Vietā tiek ņemti barošanas bloki no veciem laptopu ekrāniem. Un KATRAM riņķim ir savs baroklis:
Šis baloklis tiek modificēts – tiek adaptēts dimmeris priekš automašīnas. Padodot dimmera ieejā 12V, ccfl lampas paliek par kādiem 40% tumšākas.
Tas vajadzīgs, lai vakarā/naktī tās acis nav idiotiski gaišas. Jo manuprāt tas izskatās pastulbi. Turklāt, mazāk svilinot tās lampās, pagarināsies mūžs.
(Pats dimmeris – gaismas sensors jau sen tika uzbūvēts un pieslēgts pie magnetolas)
Barošanas bloki tiek iemontēti korpusā, līdz ar to nebūs ārējās detaļas:
Aiz neko darīt, tiek iemontēti arī slēdzīši. Viens ieslēdz/izslēdz oriģinālo gabarītu, otrs to pašu dara ar enģeļiem:
Pie zemām gaisa temperatūrām ir viena nianse – ccfl lampas tumšajā režīmā gandrīz vai nespīd! Nedaudz jau spīd, bet tikai pie elektrodiem. Viņām to gāzi lampās vajag uzsildīt. Līdz ar to tapa jauns modulis uz mikrokontroliera, kurš uz laiku atslēdz dimmera ieeju. Rezultātā pēc gaismu ieslēgšanas, arī tumsā enģeļi spīdu uz pilnu klapi, piemēram, vienu minūti (laiku var programmēt ar podziņu)
Bija man uz brīdi enģeļi ar visiem tiem resnajiem plastmasiem uz ccfl lampas. Manai gaumei izskatījās ne visai – resni sūdi. Tad es izrāvu viņus ārā un atstāju tikai pašas ccfl lampas. Tie tievie baltie diedziņi manuprāt izskatās ļoti labi.
Un tā kā tālajos ir krusti, tuvais arī ar metālu aiztaisīts ciet, tad tie diedziņi palīdz izcelt atpakaļ bmw apaļos lukturus.
Tievie ccfl diedziņi arī būs tas iemesls, kāpēc man nav un nebūs LED
Priekā!
Šis ir very nice! Moška vēlies citiem arī tā uztaisīt? :pizness:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
sorry, tieši ar ieslēgtiem nav peizāža
Mazs storijs par ēbaja ledenēm.
Ienācās čupiņa. Par izpildījumu - vizuāli, protams, šaubas, bet nu ko tur vairs. Maksā sviestmaizi.
Visupirms iekrāmējās 'warm white' gabarīti. Viss super - ar kvēldiegu iet kopā kā cimds ar roku:
[Warm White 3000K T10 W5W 5 SMD 5050]
Seko pagriezieni. Obligāti jāņem tieši dzeltenā krāsa, lai nav pa diršanu jātērē cits krāsu spektrs. Tā būs lieka enerģija, lieks siltums. Turklāt, no auksti baltajām ledenēm, iespējams, ka dzeltenais spektrs būs ļooooti niecīgs.
[1X Yellow 1156 G18 Ba15s 27 5050]
Nākamais un grūtākais ir modificēt pagriezienu releju. Bez kvēldiegu lampām pagrieziens mirgo ļoti ātri (tā ir informācija vadītājam, ka ir izdegusi spuldzīte).
Vienkāršākais ir pareizi piedzīt citu šunta rezistoru, lai apmānītu releja mikrokontrolieri. Ja pareizi piedzen, tad viss strādā kā nākas - izņemot vienu ledu pagrieziens sāk mirgot ātri. Un viss ir kā stock.
Te var uzmest aci, kā kvēldiegs lēni iesilst un lēni nodziest. Kreisā puse LED. Labā - kvēldiegs.
Bet...
saulainā laikā uz aci tomēr var redzēt, ka kvēldiegs ir pavisam nedaudz spožāks, kas ir mīnuss šim konkrētam LEDam ...
būs luste, sarakstīšu par pārējām ledenēm
Priekā!
Ienācās čupiņa. Par izpildījumu - vizuāli, protams, šaubas, bet nu ko tur vairs. Maksā sviestmaizi.
Visupirms iekrāmējās 'warm white' gabarīti. Viss super - ar kvēldiegu iet kopā kā cimds ar roku:
[Warm White 3000K T10 W5W 5 SMD 5050]
Seko pagriezieni. Obligāti jāņem tieši dzeltenā krāsa, lai nav pa diršanu jātērē cits krāsu spektrs. Tā būs lieka enerģija, lieks siltums. Turklāt, no auksti baltajām ledenēm, iespējams, ka dzeltenais spektrs būs ļooooti niecīgs.
[1X Yellow 1156 G18 Ba15s 27 5050]
Nākamais un grūtākais ir modificēt pagriezienu releju. Bez kvēldiegu lampām pagrieziens mirgo ļoti ātri (tā ir informācija vadītājam, ka ir izdegusi spuldzīte).
Vienkāršākais ir pareizi piedzīt citu šunta rezistoru, lai apmānītu releja mikrokontrolieri. Ja pareizi piedzen, tad viss strādā kā nākas - izņemot vienu ledu pagrieziens sāk mirgot ātri. Un viss ir kā stock.
Te var uzmest aci, kā kvēldiegs lēni iesilst un lēni nodziest. Kreisā puse LED. Labā - kvēldiegs.
Bet...
saulainā laikā uz aci tomēr var redzēt, ka kvēldiegs ir pavisam nedaudz spožāks, kas ir mīnuss šim konkrētam LEDam ...
būs luste, sarakstīšu par pārējām ledenēm
Priekā!
warm white salona lampas nomainītas - ir ok. Paņēmu 6x5050 SMD. Citreiz ņemtu vēl vairāk diodes, lai ir gaišāks, jo siltais tonis tā negriež acīs.
Interesanti gan, ka uzliekot automātisko salona gaismu, tās diodes turpina ļoti blāvi spīdēt, kad gaisma izslēdzas. Droši vien shēmā ir noplūde stand-by režīmā. Mazais vampīrs, kuru ar kvēldiegu nevar pamanīt.
Gabarīti - Red 8x5050 SMD. Nu tā - pa vidu. Itkā ok.
Bremzes - Red 27x5050 SMD. Sūdīgas. Kvēldiegs bliež daudz labāk. Miskastē.
Gabarīts+migla - tas pilnīgs sūds Iekšā rezistors priekš gabarīta nokūpēja pēc pus minūtes. Rezistora jauda pilnīgi neadekvāta.
Faktiski liela daļa lētās ēbaja elektronikas man ir nācies pārtaisīt.
Interesanti gan, ka uzliekot automātisko salona gaismu, tās diodes turpina ļoti blāvi spīdēt, kad gaisma izslēdzas. Droši vien shēmā ir noplūde stand-by režīmā. Mazais vampīrs, kuru ar kvēldiegu nevar pamanīt.
Gabarīti - Red 8x5050 SMD. Nu tā - pa vidu. Itkā ok.
Bremzes - Red 27x5050 SMD. Sūdīgas. Kvēldiegs bliež daudz labāk. Miskastē.
Gabarīts+migla - tas pilnīgs sūds Iekšā rezistors priekš gabarīta nokūpēja pēc pus minūtes. Rezistora jauda pilnīgi neadekvāta.
Faktiski liela daļa lētās ēbaja elektronikas man ir nācies pārtaisīt.
Brīvdienās izmazgāts ieplūdes kolektors, uzbliezts DIY eļļas uztvērējs kartera ventilācijai
Un jaunas sveces.
Jaunām svecēm pēc pāris tūkštošiem sāk raustīties gāze. Jādomā, ka šis līdzēs. Man domāt, ka pārbagātais eļļas tvaiku masījums sajāj sveces.
Motors ir 91.gada izlaidums Vajadzētu jau laist kaut kad pensijā.
Kā jau te spečuki izteicās - motors padilis, gar gredzeniem pastiprināti pūš...
Ieplūdniekā bij šāds skats:
Un jaunas sveces.
Jaunām svecēm pēc pāris tūkštošiem sāk raustīties gāze. Jādomā, ka šis līdzēs. Man domāt, ka pārbagātais eļļas tvaiku masījums sajāj sveces.
Motors ir 91.gada izlaidums Vajadzētu jau laist kaut kad pensijā.
Kā jau te spečuki izteicās - motors padilis, gar gredzeniem pastiprināti pūš...
Ieplūdniekā bij šāds skats:
M50 tiešām reti ir tādi kuriem nav problēmas, B25 normālu gmm atrast nevar, tukšgaitas raustīšanās ir norma, tur nav vērts ja nebūvē strokeru.
M52B25/B28 vai M54B25/M52TUB28 vai iespējams lētākais variants m52tub25.
Pagriezieni izskatās diezgan labi!
M52B25/B28 vai M54B25/M52TUB28 vai iespējams lētākais variants m52tub25.
Pagriezieni izskatās diezgan labi!
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Mjā, to bīdeli prasās nomainīt. Arī iekšējā sajūta prasa vismaz to divastoņ
Bij man te nesen atvaļinājums. Un kas tas par čali, ja viņš atvaļinājumā nepaskrūvē žurku. Mazs reports bilžu tīkotājiem.
Izārdīju salonu, ieliku digitālo pečku, kas jau sen stāvēja plauktā (pagaidām bez kondicioniera daļas motortelpā). Cita lieta, cits pūtiens, vārsti virinās un šis tur dzīvo savu dzīvi tā, ka lietainā laikā vairs nesvīst logs
Nācās pielabot grīdu, jo bij vietiņas, kur pēc ziemas metināšanas tomēr vēl sūcās ūdens. Un nebiju vēl arī uzlicis atpakaļ vibroizolāciju.
Uzpirdu Novol reaktīvo grunti:
Tad uz dažādām šuvēm poliuretānu, tad melnu pretrūsas grunti un beidzot vibru:
Kaut kad vēl jānorauj griesti un jāpiemauc pāris sloksnes vieglā vibra.
Priekā
Izārdīju salonu, ieliku digitālo pečku, kas jau sen stāvēja plauktā (pagaidām bez kondicioniera daļas motortelpā). Cita lieta, cits pūtiens, vārsti virinās un šis tur dzīvo savu dzīvi tā, ka lietainā laikā vairs nesvīst logs
Nācās pielabot grīdu, jo bij vietiņas, kur pēc ziemas metināšanas tomēr vēl sūcās ūdens. Un nebiju vēl arī uzlicis atpakaļ vibroizolāciju.
Uzpirdu Novol reaktīvo grunti:
Tad uz dažādām šuvēm poliuretānu, tad melnu pretrūsas grunti un beidzot vibru:
Kaut kad vēl jānorauj griesti un jāpiemauc pāris sloksnes vieglā vibra.
Priekā
Tev tur ta vadu jura prieks muzikas iet uz aizmuguri?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Bezjedzīgs projekts (par audio), forumā dzirdēju stok (kur nu vel HK) jau skan ahūni!
d[-_-]b
Barošana lediem!bestbmw rakstīja:Tev tur ta vadu jura prieks muzikas iet uz aizmuguri?
Nu džeki
P.S.
Yes, mūzika.
P.S.
Yes, mūzika.
Ja patīk LEDi, kvalitatīvākais, ko esmu redzējis spoilerī. Kaut kādi japāņi taisa. Instagramā kā @rize_japan un @finalformfd
Slēpts saturs: Parādīt
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Making of USB charger.
Atnāca viens verķis. Man likās svarīgi, lai var aizbāzt ciet portus, kamēr nelieto.
http://www.ebay.com/itm/3-1A-12-24V-Mot ... 4d31dc9f98
Rakstīts 3.1A, dzīvē knapi virs 1A un drosele tik karsta, ka pirkstu nevar pielikt. Kārtējo reizi nācās apgreidot ķīnas verķi.
Klasiskais, tizlais violetais apgaismojums - DELETE. Jāsamedī kaut kas OEM tonī. To vēlāk. Nebij pa rokai mikroskopiskās diodes
Atnāca viens verķis. Man likās svarīgi, lai var aizbāzt ciet portus, kamēr nelieto.
http://www.ebay.com/itm/3-1A-12-24V-Mot ... 4d31dc9f98
Rakstīts 3.1A, dzīvē knapi virs 1A un drosele tik karsta, ka pirkstu nevar pielikt. Kārtējo reizi nācās apgreidot ķīnas verķi.
Klasiskais, tizlais violetais apgaismojums - DELETE. Jāsamedī kaut kas OEM tonī. To vēlāk. Nebij pa rokai mikroskopiskās diodes
Slēpts saturs: Parādīt
Vajadzēja vispār krājkasītē paslēpt
interesanti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right