Ideja par braucienu uz Bavariju.
Gribeju piebilst to,ka tie kuri nopietni plano so braucienu,aicinu visus sakt jau tagad gatavoties celam. Konkretak sakt apzinat auto tehnisko stavokli un lietas ,kas prasas pec remonta. Ja saksim gatavot savus dampjus laicigi ,tad varam butiski samazinat iespeju kautkur noplist un aridzan ietaupit sev naudu. Man pasam bus nepieciesams pacelajs kkad tuvakaja laika tapec ja nu kadam ir iespeja mani uznemt sava garaza,busu baigi pateicigs
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Nezinu ka e36 bet pirms 5 gadien dzivoju,stradaju vacijaa.braucot uz lidostu 300km man audi a6 95 gada izgerbas lodbalsts un visam pa virsu apravu pusasi.tas viss notika vienlaicigi.remonts ar pasa darbu man izmaksaja 470 euro un divas pavadotas naktis masinaa
ar kompatu pa brugji
cipruss iebiedē
es nebiedeju,vienkarshi pastastiju kads man bija piedzivojums vedod cilveku uz lidostu
ar kompatu pa brugji
Ja pasākums notiekas jūlija beigās labprāt pievienotos turpceļā..
Un cerams ka nav iebildumi ka nebraukšu ar BMW..
Bet ja brauciens notiek ar prāmi, tad noteikti nepiedalos..
Un cerams ka nav iebildumi ka nebraukšu ar BMW..
Bet ja brauciens notiek ar prāmi, tad noteikti nepiedalos..
'81 VW Golf mk1 1.6 -> 2.0 DOHC
'04 Ford Focus 1.8 zetec
'04 Ford Focus 1.8 zetec
Jāsāk krāt nauda
Ar interesi pasekošu kāda būs šeit aktivitāte un ceļamērķi. Ceļaposms līdz vācijai ir jau atbraukāts tādēļ, ja tēmē uz vācijas sākumu diez vai piedalos. Ja jau tēmē uz vācijas lejas daļu interesētu šveices kalnu pārejas, bet tad brauciens ievelkas vismaz uz 6 dienām un ar +/- 1500 eur uz 2 pers. Par prāmi visdrīzāk var aizmirst, jo sēdinātajiem tur nav ko darīt. Ar busu esmu kapājis no Ķelnes uz Reinas ieleju beidzot Rīgā 32h no vietas. Ar sēdinājumu diez vai tas ir reāli izdarāms, kur nu vēl braucot klonnā, tādēļ laiks ceļā būs diez gan pamatīgs.
Ja kas par polijas ātro bāni. Negribas sameloties cik kontrolpunktu īsti bija, jo kaut kad drīzumā vēl viens būs pabeigts. Kopējā summa tur nav nekāda lielā. Ja brauktu caur miestiem to naudu nobrauktu degvielā. Megatrons teicās, ka tur vandās CP, lai gan es no pieredzes no kontrolpunkta parasti nospiezu pedāli grīdā un atlaizu pie nākamā tikai. Pagaidām neesmu apturēts. Galvenais laicīgi iebraukt uzpildīties, jo ja beidzas degviela uz bāņa sods 150 EUR.
Ja kas par polijas ātro bāni. Negribas sameloties cik kontrolpunktu īsti bija, jo kaut kad drīzumā vēl viens būs pabeigts. Kopējā summa tur nav nekāda lielā. Ja brauktu caur miestiem to naudu nobrauktu degvielā. Megatrons teicās, ka tur vandās CP, lai gan es no pieredzes no kontrolpunkta parasti nospiezu pedāli grīdā un atlaizu pie nākamā tikai. Pagaidām neesmu apturēts. Galvenais laicīgi iebraukt uzpildīties, jo ja beidzas degviela uz bāņa sods 150 EUR.
Pēdējais labojis A_C - 16 Apr 2015, 12:33, kopā labots 1 reizi.
Es pielauju,ka tu ieprieks pat nebiji pielavis iespeju ,ka tev tas lodbalsts atdosies.cipruss18 rakstīja:Nezinu ka e36 bet pirms 5 gadien dzivoju,stradaju vacijaa.braucot uz lidostu 300km man audi a6 95 gada izgerbas lodbalsts un visam pa virsu apravu pusasi.tas viss notika vienlaicigi.remonts ar pasa darbu man izmaksaja 470 euro un divas pavadotas naktis masinaa
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Kaa piemeru varu minet Insbruku,Austrijaa. Loti skaista un kalniem parpilna pilseta. 70 kilometrus no planota galamerka.A_C rakstīja:Ar interesi pasekošu kāda būs šeit aktivitāte un ceļamērķi. Ceļaposms līdz vācijai ir jau atbraukāts tādēļ, ja tēmē uz vācijas sākumu diez vai piedalos. Ja jau tēmē uz vācijas lejas daļu interesētu šveices kalnu pārejas, bet tad brauciens ievelkas vismaz uz 6 dienām un ar +/- 1500 eur uz 2 pers. Par prāmi visdrīzāk var aizmirst, jo sēdinātajiem tur nav ko darīt. Ar busu esmu kapājis no Ķelnes uz Reinas ieleju beidzot Rīgā 32h no vietas. Ar sēdinājumu diez vai tas ir reāli izdarāms, kur nu vēl braucot klonnā, tādēļ laiks ceļā būs diez gan pamatīgs.
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Nav tik traki jaa beidzas degviela kadas paris reizies ir sanacis sedet un gaidit kad atvedis pedejo reizi pat mani policija vilka striki kadus 8km lidz bendzintakam pa bani ko vispar nedriks darit :d :d telefona pa bilde ir :d tad vell polija uz autobana uzpraga riepa braucot uz 150kmh labi kad stipri tureju sturi man liekas kad tad nomainiju riepu atrak kaa formola jo vell bija pilns bagaznieks ar viss ko kad pedejo skruvi skruveja jau bija klat cela dienests kurs tira celo jo pa to bija paliekas no bampera un riepas :d tas bija loti laimigs brauciens vareja beigties loti slikti viss beidzas labi
A_C rakstīja:Ar interesi pasekošu kāda būs šeit aktivitāte un ceļamērķi. Ceļaposms līdz vācijai ir jau atbraukāts tādēļ, ja tēmē uz vācijas sākumu diez vai piedalos. Ja jau tēmē uz vācijas lejas daļu interesētu šveices kalnu pārejas, bet tad brauciens ievelkas vismaz uz 6 dienām un ar +/- 1500 eur uz 2 pers. Par prāmi visdrīzāk var aizmirst, jo sēdinātajiem tur nav ko darīt. Ar busu esmu kapājis no Ķelnes uz Reinas ieleju beidzot Rīgā 32h no vietas. Ar sēdinājumu diez vai tas ir reāli izdarāms, kur nu vēl braucot klonnā, tādēļ laiks ceļā būs diez gan pamatīgs.
Ja kas par polijas ātro bāni. Negribas sameloties cik kontrolpunktu īsti bija, jo kaut kad drīzumā vēl viens būs pabeigts. Kopējā summa tur nav nekāda lielā. Ja brauktu caur miestiem to naudu nobrauktu degvielā. Megatrons teicās, ka tur vandās CP, lai gan es no pieredzes no kontrolpunkta parasti nospiezu pedāli grīdā un atlaizu pie nākamā tikai. Pagaidām neesmu apturēts. Galvenais laicīgi iebraukt uzpildīties, jo ja beidzas degviela uz bāņa sods 150 EUR.
Pateikšu arī savas domas.
Par prāmi aizmirstiet. Biļetes jāpērk laicīgi, savādāk kosmoss. Ar sēdinātiem auto tur darīt nav ko. Un nav runa pat par augšējo klāju. 90% e36 tur pat uz rampas nevar uzbraukt.
Ja dazhi iedomājas ka prāmis līdzīgs tallink, tad nē. Pat ne tuvu. Ir telpa ar krēsliem un TV un kaītes. Darīt nav ko. Vienīgais variants - dzert un gulēt. Un to var darīt tikai 1,5x1,5m kaītē.
Tā kā visi viens otru nepazīstat, galvot nevarat. Sāksies problēmas ar alkoholu, tālbraucējiem utt. Būs tikai zaudējumi.
Esmu braucis pietiekami ar to prāmi, tas ir murgs. Pat T5 busu bija hujova tur uzdzīt. Smagie brauc atpakaļgaitā, lai mazāk aizķertu apakšu!!
Šādā braucienā jābrauc cilvēkiem kas rūpējas par auto un kam 400eur degvielai nav divu mēnešu alga.
Tie puvušie šroti radīs tikai problēmas, jo jāatceras arī to ka vācijā pa pilsētām nevar braukt un laist melno..
Galu galā tas viss novedīs pie tā ka būs tikai neapmierināti brēcēji.
Kolonnā max 5auto ar vismaz 2iem šoferim katrs. Un tādi pasažieri kas nav jāvāc pa grāvjiem, nedzer kā lopi un nav jāstājas ik pēc 5km lai mīztu.
Pieredze šajā ziņā ļoti liela..
Par prāmi aizmirstiet. Biļetes jāpērk laicīgi, savādāk kosmoss. Ar sēdinātiem auto tur darīt nav ko. Un nav runa pat par augšējo klāju. 90% e36 tur pat uz rampas nevar uzbraukt.
Ja dazhi iedomājas ka prāmis līdzīgs tallink, tad nē. Pat ne tuvu. Ir telpa ar krēsliem un TV un kaītes. Darīt nav ko. Vienīgais variants - dzert un gulēt. Un to var darīt tikai 1,5x1,5m kaītē.
Tā kā visi viens otru nepazīstat, galvot nevarat. Sāksies problēmas ar alkoholu, tālbraucējiem utt. Būs tikai zaudējumi.
Esmu braucis pietiekami ar to prāmi, tas ir murgs. Pat T5 busu bija hujova tur uzdzīt. Smagie brauc atpakaļgaitā, lai mazāk aizķertu apakšu!!
Šādā braucienā jābrauc cilvēkiem kas rūpējas par auto un kam 400eur degvielai nav divu mēnešu alga.
Tie puvušie šroti radīs tikai problēmas, jo jāatceras arī to ka vācijā pa pilsētām nevar braukt un laist melno..
Galu galā tas viss novedīs pie tā ka būs tikai neapmierināti brēcēji.
Kolonnā max 5auto ar vismaz 2iem šoferim katrs. Un tādi pasažieri kas nav jāvāc pa grāvjiem, nedzer kā lopi un nav jāstājas ik pēc 5km lai mīztu.
Pieredze šajā ziņā ļoti liela..
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
No Liepājas atiet prāmis braucām ar ļoti sēdinātu auto,šur tur lupu aizķērām viss,nekāds ūdens,nekāda bīstamība,tik tas ka stāv starp furēm likās mazums ja nu kada uzripo virsu xe (dzirdēju ka citiem izsūc degvielu nu mums viss oky)! Tik jā furisti dzer,citi kaujās,citi līgo visu nakti!bez kompānijas baigā garlaicība visu dienu dreifēt .biļetes pirkām divas dienas iepriekš 250 euro 1 cilvēks 1 auto No Liepājas uz Traveminde, atpakaļ tik 1 cilvēks auto atstājām tur! ja pērk laicīgi ir lētāk jā!
Centrāltirgū nopērc mazliet krievu tabakas,tur pārdosi un pusi ceļa atpelnīsi))Nizars rakstīja:Jāsāk krāt nauda
Polijas autobāni bij kādi 25€
Ja kādam gāze,tad braucam līdz polijai,
tur var par 0.45€ uzpildit līdz Varšavai un uz tās mašīna brauc labak un ekonomiskak vēl,
Parbaudīts) No Varšavas sākas bāni,tur dārgak,uz pedejā pirms Vācijas jau pat 0.7€
P.S.Vēl labāk ļoti ātri nedzīt vecās mašīnas pa dzimtenes bāniem..vecie gultņi neiztur...pirmo reiz kad steidzos mājās,gandriz sabira generatoram gultņi , otro reizi prieksejam ritenim sāka gaudot
Pirms brauksanas sudzibu nebij
Skatos seit ir savakusies loti daudzi,kuriem patik visu izteloties vis sliktak.
Paldies Dzhejs par komentaru un dalisanos ar pieredzi par prami. Biju google uzmetis bildem aci,kads tad tas pramis ir un izskatas pec reala suda ar ko tiesam 27H braukt butu murgs. Ja NU vienigi 5 no tam stundam tiktu lauts pavadit pie savas masinas ,kko piecinijot vai ka.
Bet ja,pramis izradas,ka ir riskants variants.
Kadas ir domas vel parejiem ,kuri taisas braukt ?
Gribetu izplanot visu ta,lai butu patikams brauciens ,protams atceroties to,ka cela visadi var gadities.
Paldies Dzhejs par komentaru un dalisanos ar pieredzi par prami. Biju google uzmetis bildem aci,kads tad tas pramis ir un izskatas pec reala suda ar ko tiesam 27H braukt butu murgs. Ja NU vienigi 5 no tam stundam tiktu lauts pavadit pie savas masinas ,kko piecinijot vai ka.
Bet ja,pramis izradas,ka ir riskants variants.
Kadas ir domas vel parejiem ,kuri taisas braukt ?
Gribetu izplanot visu ta,lai butu patikams brauciens ,protams atceroties to,ka cela visadi var gadities.
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Nu es esmu rekinajies tur un atpakal pilinigi pietiek ar 300eiro vai pat ap kadiem 250 tas ir braucot ar gazi uz to gabalu varatu pietikt ar vienu uzpildi ap 500km jaa brauc mierigi :) Tas jau nekas vai jauna vai veca galvanais lai ir sekots lidz auto un viss buss labi vares braukt atri ari :d Un par kugi tas tiesam buss sausmas braukt ar vini jo tiko radinieks atbraucs teica kad pedejo reizi brauca ar to sudu tur nav vispar ko darit bars strada tikai kadu laiku lidz 2nakti un viss parejo sedi kajite ar kaut kadiem cilvekiem nezinu vai to gribetu
danilad rakstīja:Centrāltirgū nopērc mazliet krievu tabakas,tur pārdosi un pusi ceļa atpelnīsi))Nizars rakstīja:Jāsāk krāt nauda
Polijas autobāni bij kādi 25€
Ja kādam gāze,tad braucam līdz polijai,
tur var par 0.45€ uzpildit līdz Varšavai un uz tās mašīna brauc labak un ekonomiskak vēl,
Parbaudīts) No Varšavas sākas bāni,tur dārgak,uz pedejā pirms Vācijas jau pat 0.7€
P.S.Vēl labāk ļoti ātri nedzīt vecās mašīnas pa dzimtenes bāniem..vecie gultņi neiztur...pirmo reiz kad steidzos mājās,gandriz sabira generatoram gultņi , otro reizi prieksejam ritenim sāka gaudot
Pirms brauksanas sudzibu nebij
Mazliet parakajos ,painteresejos un uzzinaju so to labu!
Nemot vera to,ka no ventspils un liepajas kursejosie pramji ,pa lielam ,ir suds kvalitates untautas zinjaa, ir radusas divas alternativas!
No KLAIPEDAS UN TALLINAS ari iet pramji uz vaciju par sakarigam naudam. Ja no tallinas,tad uz udens vienigais ir ilgaks laiks,betno klaipedas savukart mazak. ABos ir pienemas cenas . vel tik atliek precizet atsauksmes. taka luudzu,kam uz doto bridi vairak laika,palidzam un ievcam info,vai vel labak,ja kads ir bijis padalas ar info vai uzjauta kadam pazinam kas ir braucis.
Nemot vera to,ka no ventspils un liepajas kursejosie pramji ,pa lielam ,ir suds kvalitates untautas zinjaa, ir radusas divas alternativas!
No KLAIPEDAS UN TALLINAS ari iet pramji uz vaciju par sakarigam naudam. Ja no tallinas,tad uz udens vienigais ir ilgaks laiks,betno klaipedas savukart mazak. ABos ir pienemas cenas . vel tik atliek precizet atsauksmes. taka luudzu,kam uz doto bridi vairak laika,palidzam un ievcam info,vai vel labak,ja kads ir bijis padalas ar info vai uzjauta kadam pazinam kas ir braucis.
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Ja nav grūti,mazliet pastasti par muitas kontroli nobraucot no pramja Vācijā,vai dzen kadus vieglos auto uz padzilinato apskati??Pjērs rakstīja:Esmu pats braucis šo ceļu ar prāmi no Ventspils uz Travermundi daudz reizes.
1. Uz prāmja skaidrā neviens nav, un tie tālbraucēji ir nenormāli pārdzērušies! #vajag_kajīti
2. Visi sēdinātie auto metāsies starp fūrēm lejas nodalījumā, kur ūdens smeļas iekšā! Nesēdinātos dzen augšā, es pats tiku augšā knapi ar 60/40 style5 r15 205/50, visu apakšu noskrāpēju bet po, nebija vismaz vannā jāatstāj [emoji38]
3. Prāmis kuģo 26h, pēc tam uz bāni un pīpējot, izgulējušies, un paēduši (kas iekļauts biļetes cenā) normāli var doties ceļā
ko Tu gribi ,kad brauc ar r15 ? Džipa klīrencu ar 44 colu riepām ? Uzliec R18 ar 225/40 priekšā un 245/45 aizmugurē un aizmirsti par skrāpēšanos.Pjērs rakstīja:
r15 205/50, visu apakšu noskrāpēju
3:super:
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Vieglāk atsperi nav nomainīt braucot uz turieni? :)
Šitais vēl aktuāli ?
Pievienojos braucējos, ja būs kādi braucēji, ja kas, varu paņemt 2us līdzbraucējus, degvielu dalītu daļās.
Pievienojos braucējos, ja būs kādi braucēji, ja kas, varu paņemt 2us līdzbraucējus, degvielu dalītu daļās.
- ikey07