m52b28 vai m54b30
m52.b28 un m54High octane rakstīja:Sveiki ar ko butu jasatopas un ko butu jamina ja motoru liktu e36 no e39 (m52b28,b28tu,vai m54)?
Nu ,52b28 pirs tecnical update īpaši nekas nemainas!
bet par m52tu , m54
Kārbas un aiz viņām viss der vecais!
Elektronika ar kompjiem sava no m52tu m54.
Būs čakars ar temperatūras devēju! labāk vilkt atsevišķu ar sensoru.
izsplūde ar der vecā, ja nu tikai ar nelielu iejaukšanos.
Metīs dažas kļūdas, kā termostata sensors (kas ir e46/e39 pie radiātora un vel šis tas sīkumus)
Nu nestrādās ekanometrs.
Man uz M54 uzlika pilno izplūdi visā garumā no B28, jo izplūdes kolektori tie paši.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
[quote="markskise"]jāā! izsplūdes principā ir vienādas! cik saprotu e39 izplūdes kolektors savādāks!
Iespējams, jo pašas mašīnas gabarīti arī citi. Un M54 no E39 arī karteris cik saprotu nāk savādāks un vadi nedaudz atšķiras un to garums.markskise rakstīja:jāā! izsplūdes principā ir vienādas! cik saprotu e39 viņa savādāka?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
jebkurā gadījumā! Ja liek m52tu, m54
ir problēmas ar atstarpi lidz dzeses radiātoram, citi liek 440 ventilātoru ar mazo benzin mufti, citi dizeļa mufti ar dīZEļVENTU!
Un protams, ja ir kondiškas sūknis tad vel lielāks pajebaks!
uN PROTAMS pisaks ar trubām dzeses trubām!
termostats ir korpusā ar lokiem tādad, ja tas noklajas tad viss tas sadalītajs jauns jāpērk.. + tas plastikāts no vecuma plaisā un lūst!
ir problēmas ar atstarpi lidz dzeses radiātoram, citi liek 440 ventilātoru ar mazo benzin mufti, citi dizeļa mufti ar dīZEļVENTU!
Un protams, ja ir kondiškas sūknis tad vel lielāks pajebaks!
uN PROTAMS pisaks ar trubām dzeses trubām!
termostats ir korpusā ar lokiem tādad, ja tas noklajas tad viss tas sadalītajs jauns jāpērk.. + tas plastikāts no vecuma plaisā un lūst!
Hmm, man nebija nekādu problēmu - ielika termomuftu, atstarpe liela līdz radiatoram. Var likt arī elektrisko ventilatoru no E46 2L dīzeļa.
Ar kondišku gan šaize jā - pat nezinu vai vispār var uztaisīt, lai ietu. Ar dzesēšansa trubām zero problēmu - aizbrauc sapērc silikona gabalus un sakombinē. Vienīgi ar stūres pastiprinātāja trubām bija drusku jākombinē ar.
Ar kondišku gan šaize jā - pat nezinu vai vispār var uztaisīt, lai ietu. Ar dzesēšansa trubām zero problēmu - aizbrauc sapērc silikona gabalus un sakombinē. Vienīgi ar stūres pastiprinātāja trubām bija drusku jākombinē ar.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
tev kāds radiātors stāv? Man stāv lielais e36! Un ar atālumu ir kā ir, lielo benzīn ventilātoru tor toč nevar iedabūt.
Un ar ko e46 2.0d elektro vents būtu kā labāks par e36 elektro ventu?
Un ar ko e46 2.0d elektro vents būtu kā labāks par e36 elektro ventu?
Man ir no 328 ar kondišku - lielais - Nissens. Es noņēmu to plastmasu apkārt ventilatoram un ieliku lielo - viss notiekmarkskise rakstīja:tev kāds radiātors stāv? Man stāv lielais e36! Un ar atālumu ir kā ir, lielo benzīn ventilātoru tor toč nevar iedabūt.
Un ar ko e46 2.0d elektro vents būtu kā labāks par e36 elektro ventu?
Manuprāt ar to, ka viņu var pievienot M54 kompim un viņš ventilatoru māk regulēt atkarībā no temperatūŗas/apgriezieniem utt.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Kur tad tu to vent pieslēdzi kompim? Viņam ir speciāls pins paredzēts?
Un uz kādiem kronsteiniem tev stāv m54?
Man piemēram uz e46 tapēc labajā pusē vietas daudz...
man liekas, ka ar m50/m52 kronteiniem motors vairāk pabīdītos uz labo pusi tuvēk čaškai!
Un, nissen e36 lielais tev stāv ja?
Un uz kādiem kronsteiniem tev stāv m54?
Man piemēram uz e46 tapēc labajā pusē vietas daudz...
man liekas, ka ar m50/m52 kronteiniem motors vairāk pabīdītos uz labo pusi tuvēk čaškai!
Un, nissen e36 lielais tev stāv ja?
Es neuzliku elektrisko, bet lielo propelleri uz termomuftas. Tā sanāk, man nav pinu shēma, nevaru precīzi pateikt.
Man stāvēja uz M52 ķepām - dzinējs stāvēja ideāli, simetriski, zemu.
Jā, pats lielākais - no E36 328 ar kondišku. Viņš augstumā ir augsts.
Man stāvēja uz M52 ķepām - dzinējs stāvēja ideāli, simetriski, zemu.
Jā, pats lielākais - no E36 328 ar kondišku. Viņš augstumā ir augsts.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
sveiki a ko vaidzētu uzlabot m52b28 lai viņš būtu ņiprāks....
Paskaties dyno bildi ko ieliku iepriekšējā lapā, tur viss ir norādīts.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Nu ja acik liels cakars ir ar tiem vadiem liekot to m52tu lai vis butu ka nakas un kadas izmaksa lai palaistu vinu tur ko vajg ews delitot un ko vel? izklausa baigais cakars kamer ieliek bet ja var izdarit to. par cik vini tgt ap 600e swarstas motori no uk
EWS var arī nedzēst ārā. Ja cilvēks zin ko dara, nav problēmu pievienot. Liekas izmaksas EWS izdzēšana.
Ja tev tas liekas kautkāds mega čakars, tad tev labāk turpināt braukt ar 1.6 un nečakarētiesHigh octane rakstīja:izklausa baigais cakars kamer ieliek
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Ne labak ar 1.2
Un ielikt vissu macetu tikai ar vadiem 100% netiktu gala.
Aizbrauc pie meistara kas maak, nemaksaa kosmosu.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Nu apmeram cik tad tas izmaksa salikti vissus vadus ka nakas lai rucun skilas bez prob?