m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 24
- chevron_right
-413 jau itkā sen raksta ... ms41 arī ir dzirdēt, ka kaut ko jau dara.
-TA zirneklis maksā 100e, s50 ilgi meklējot var atrast arī pa 150-200. Tas ISa zirnekļa izvarojoms vispār būs tak nepareizs priekš esošā motora...
-m50 ieplūde rupji uz dyno dod ~15-20hp
-nah jāpisas ar to v8 droseles sūdu, kāds man beidzot parādīs reālu pierādījumus, ka viņa kaut ko dod tam motoram ar zem 300zs? a to labāk jau mašīnu nomazgāt, lai liekais svars dubļu izteiksmē nokrīt nost un ies labāk.
-par tiem kompresoriem: jau kuro reizi atkārtošos, ka jaudu nedod pūtiens(cik bar iepūš) bet gan gaisa plūsma caur motoru.
-TA zirneklis maksā 100e, s50 ilgi meklējot var atrast arī pa 150-200. Tas ISa zirnekļa izvarojoms vispār būs tak nepareizs priekš esošā motora...
-m50 ieplūde rupji uz dyno dod ~15-20hp
-nah jāpisas ar to v8 droseles sūdu, kāds man beidzot parādīs reālu pierādījumus, ka viņa kaut ko dod tam motoram ar zem 300zs? a to labāk jau mašīnu nomazgāt, lai liekais svars dubļu izteiksmē nokrīt nost un ies labāk.
-par tiem kompresoriem: jau kuro reizi atkārtošos, ka jaudu nedod pūtiens(cik bar iepūš) bet gan gaisa plūsma caur motoru.
Runājot par sadalenēm - labs variants varētu būt uztaisīt iekš Dbilas Schrick sadaleņu kopiju.
Tik vēl ir jautājums, kā tas viss strādās pēc Dbilas pārslīpēšanas, vai ir nepieciešaas vēl kādas modifikācījas visā gāzu sadales mehānismā.
Pēc viņu mājaslapas spriežot uz M52 tas ir plug n play swaps, bet uz M50 ir vajadzīgi citi virzuļi, jo vārstiem nav vietas.
Intake - 264 degree, 11.2mm lift
Exhaust - 256 degree, 10.6mm lift
Būsim rēali, tie tomēr tāpat ir +/- 500E
Price/performance joprojām ir M54B30 un M50NV swaps.
Un galu galā price/performance vispār ir gliemezis, jo tā līkne pret iztērēto naudu un iegūto jaudu ir krietni iepriecinošāka.
Jā, par to pūtienu, citiem ir grūti saprast, ka tu ar 1 bar un dažādiem pūtējiem vari dabūt divus pilnīgi pretējus ciparus pat ar milzīgu jaudas atšķirību.
Tik vēl ir jautājums, kā tas viss strādās pēc Dbilas pārslīpēšanas, vai ir nepieciešaas vēl kādas modifikācījas visā gāzu sadales mehānismā.
Pēc viņu mājaslapas spriežot uz M52 tas ir plug n play swaps, bet uz M50 ir vajadzīgi citi virzuļi, jo vārstiem nav vietas.
Intake - 264 degree, 11.2mm lift
Exhaust - 256 degree, 10.6mm lift
Būsim rēali, tie tomēr tāpat ir +/- 500E
Price/performance joprojām ir M54B30 un M50NV swaps.
Un galu galā price/performance vispār ir gliemezis, jo tā līkne pret iztērēto naudu un iegūto jaudu ir krietni iepriecinošāka.
Jā, par to pūtienu, citiem ir grūti saprast, ka tu ar 1 bar un dažādiem pūtējiem vari dabūt divus pilnīgi pretējus ciparus pat ar milzīgu jaudas atšķirību.
Kādam ir pieredze ar TA technix zirnekli? kāda situācija ar tām 4 zondēm TUB'am?
kādi vēl ebay varianti ir? es to pašu TA ar šipingu uz lv sarēķināju 229 e
kādi vēl ebay varianti ir? es to pašu TA ar šipingu uz lv sarēķināju 229 e
stance.lv piedāvā šitos it kā zirnekļus TA technics izpildījumā pa 199 eurRičards Kočkers rakstīja:Kādam ir pieredze ar TA technix zirnekli? kāda situācija ar tām 4 zondēm TUB'am?
kādi vēl ebay varianti ir? es to pašu TA ar šipingu uz lv sarēķināju 229 e
Man bija, kvalitate labaka ne ka ebay.. Zirneklim ir 2 caurumi prieks zondes..Ričards Kočkers rakstīja:Kādam ir pieredze ar TA technix zirnekli? kāda situācija ar tām 4 zondēm TUB'am?
kādi vēl ebay varianti ir? es to pašu TA ar šipingu uz lv sarēķināju 229 e
var taisīt leto variantu! pirmajiem 4.cyl 318is zirneklis, un pārējiem 2. cyl no vēl viena is/tiValtmeikers rakstīja:m50 ieplūdnieks jau ir padomā.
Zirneklis - no kā, kur izrakt?
šinī gadījumā m54b30 swaps būtu tieši laikā, un m52b28 sadaleņu epopejas izmaksas, būtu tādas pašas, je ne vairak kā b30. Vai arī m52b28TU (double vanos) un nočipo vadību uzliec nedaudz asāku reduktoru un būs, Bliez pa bliez
Uzliks to isa kolektora izvarojumu, un kas tad bus? Tad bus izpludes kolektors, kas tur, pie motora, atrodas nevis ar merki, ka viss ir sarekinats un atgazem ir labak japlust, bet gan tikai tapec, lai ipasnieks varetu pateikt: "yo, man ir ziiiirneklis"
Tak jau minēja ka tas ir totāls gateris!!!markskise rakstīja:var taisīt leto variantu! pirmajiem 4.cyl 318is zirneklis, un pārējiem 2. cyl no vēl viena is/tiValtmeikers rakstīja:m50 ieplūdnieks jau ir padomā.
Zirneklis - no kā, kur izrakt?
Nu neaizmirsīsim, ka S52 ir M52 gan ieplūdes, gan izplūdes kolektori tādi paši, līdz ar to līdz 240hp viņi ir derīgi, pēc BMW inženieru domām.
Drošs esi ka izpludes koletoru kanāli ir vienādi ? m50 salīdzinājumā ar s52 Ja citos forumos nemelofunkyasshit rakstīja:Nu neaizmirsīsim, ka S52 ir M52 gan ieplūdes, gan izplūdes kolektori tādi paši, līdz ar to līdz 240hp viņi ir derīgi, pēc BMW inženieru domām.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Part 11621744250 was found on the following E36 vehicles:
3' E36, M3, Convertible, S52, AUTO, USA, (BK03) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Convertible, S52, MANUAL, USA, (BK93) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Coupe, S52, MANUAL, USA, (BG93) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Sedan, S52, AUTO, USA, (CD03) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Sedan, S52, MANUAL, USA, (CD93) : Exhaust manifold
Virs S52 ir rinda ar visiem e36 sākot no 323i līdz 328, kam to izmanto.
Un tas bildē izskatās pēc S50 kolektora.
Un, ja mēs runājam par M50, tad viņš jau defaultā ir pārbarots ar gaisu. Sagaidiet seeingman, ja nebūs slinks, varbūt izskaidros, kāpēc 2.0 galva uz tā motora (ko taisīja Ģirtam, ja pareizi atceros) strādāja.
3' E36, M3, Convertible, S52, AUTO, USA, (BK03) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Convertible, S52, MANUAL, USA, (BK93) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Coupe, S52, MANUAL, USA, (BG93) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Sedan, S52, AUTO, USA, (CD03) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Sedan, S52, MANUAL, USA, (CD93) : Exhaust manifold
Virs S52 ir rinda ar visiem e36 sākot no 323i līdz 328, kam to izmanto.
Un tas bildē izskatās pēc S50 kolektora.
Un, ja mēs runājam par M50, tad viņš jau defaultā ir pārbarots ar gaisu. Sagaidiet seeingman, ja nebūs slinks, varbūt izskaidros, kāpēc 2.0 galva uz tā motora (ko taisīja Ģirtam, ja pareizi atceros) strādāja.
Da nu nah, jega kaut ko kaut kam stastit, ja te, foruma, tapat 2bl5 galva bus uber alles un viss, pat uz 2.0apaksas...
bet kapēc šis gateris darbojas-kaut kādu funkciju pilda? vai tas tikai man tā ir, kad uzliekot viņu-AF- rakstīja:Tak jau minēja ka tas ir totāls gateris!!!markskise rakstīja:var taisīt leto variantu! pirmajiem 4.cyl 318is zirneklis, un pārējiem 2. cyl no vēl viena is/tiValtmeikers rakstīja:m50 ieplūdnieks jau ir padomā.
Zirneklis - no kā, kur izrakt?
atšķirība ir jūtama un uz labo pusi?
meistarojām uz izcelta motora to gateri un pat izurbām visus caurumus, lai var korkekti pievilkt pie bloka.
Jo redzēti ir kādi 2 vēl šādi gateri un tur cilvēki liek klāt pie motora ar neizurbtiem caurumiem un brīnās,
ka pūš garām blīvēm.
es nevienā mirklī neapšabu, ka m3 zirneklis ir best choise un labākais, ko var likt virsū.
Ja mēs globāli pieejam pie lietām tad m54b30 + m50b25 sadaleņu swaps arī ir gateris, var tak likt ar 256 +++ grādiem un agresīvāku liftu, pēc būtības bosch 413 vadība arī ir gateris - tas nav nekāds VEMS, vienkārši haļava, ka to bosch vadību var tik lieliski programēt - ne velti arī audi izvēlējās šo vadību saviem spridzekļiem.
Secinājums : jeb kura veida modifikācija, ko dara mirstīgi cilvēki ar ne visai platiem makiem ir gateris, gateris nav, tad ja cilvēks var atļauties PRO AM līmenī būvēt auto
isa zirneklis ir taisīts priekš 4cyl motora, trubu secība n shit, tagad uzliekot tādux1.5 uz 6 cyl motora, kāda ir cerība, ka visos cilindros notiek vienāds gāzu apmaiņas process?
Kāpēc nevar izmantot 2 IS kolektorus, un katram nahrenizēt 1 trubu un ja vajag, tad galu/flanci pielabot? Rezultātā iegūtu divus equal length kolektorus un var turpināt ar 2 trubu izplūdi kā stock, nevis pie viena kolektora metināt vēl 2 trubas klāt, kuras visticamāk nebūs vairs equal length + tālāk izplūdei sanāk laist 1 trubu. Varbūt neko nesaprotu, tāpēc jautāju šeit.-AF- rakstīja:1'8 is kolektoru mes nemam un brutāli izsvītrojam, beidaz te tupas iluzijas realizēt, neviens vēl sakarīgi pie tā kolektora nepiemetināja divus kanālus.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Taisot zirnekli, ir svarīgs caurules diametrs, garums un cilindru firing order. Vēl ir svarīgs, kā tu savieno kolektoru, jo arī tas izmaina daudz ko. Piemēram 4-2-1 vai 4-1 zirneklis uz 4 podiem. Ņemot ISa zirnekli, tur viss ir pilnīgā dirsā un nepareizi jau no sākta gala.
Da labi, TA zirneklis uz 6cyl maksā tikai 100e?
Kurā vietā!?Riks* rakstīja:Da labi, TA zirneklis uz 6cyl maksā tikai 100e?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
ebaya kādu laiciņu atpakaļ skatījos tos sūdus, vroģi TA vroģi līdzīgs hvz.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 24
- chevron_right