TomSkarsts - E36 318is -> 323is -> 320i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right
Kolektora izmaksas ļoti variēs vai ņemsi gatavu ķīnieti, vai čoms metinās, vai kāds profs (super, ja pēdējie divi vienā personā).
Ja gribēsi kvalitatīvi derētu vēl motoru izķidāt paskatīties, kas lācītim vēderā. Tad visas blīves jaunas, sveces, pīpītes, ķēdes, šāles, gredzeni,eļļas+ filtri, silikona gofras. Liekās sīkums, bet tāpat kopā uz pāris simtiem salasās. Tad vēl kaltie klaņi un citi sīkumi. Turbo puiši noteikti labāk nokomentēs
Ja nav super kvalitatīvais projekts, tad bez ļoti daudz kā var iztikt.
Ja gribēsi kvalitatīvi derētu vēl motoru izķidāt paskatīties, kas lācītim vēderā. Tad visas blīves jaunas, sveces, pīpītes, ķēdes, šāles, gredzeni,eļļas+ filtri, silikona gofras. Liekās sīkums, bet tāpat kopā uz pāris simtiem salasās. Tad vēl kaltie klaņi un citi sīkumi. Turbo puiši noteikti labāk nokomentēs
Ja nav super kvalitatīvais projekts, tad bez ļoti daudz kā var iztikt.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Gatavs ķīnietis nekādā gadījumā. Labāk ilgāk sēdēt un pelnīt un gaidīt un izdarīt solīdi (tāpēc arī iekļāvu trubu biezuma/garuma/diametra jautājumu). Vajag vismaz tik solīdi, lai bez problēmām var pārvarēt 1000 km attālumus. Nerunājot par to, lai motors pēc 100k km neizjūk..Linda rakstīja:Kolektora izmaksas ļoti variēs vai ņemsi gatavu ķīnieti, vai čoms metinās, vai kāds profs (super, ja pēdējie divi vienā personā).
Ja gribēsi kvalitatīvi derētu vēl motoru izķidāt paskatīties, kas lācītim vēderā. Tad visas blīves jaunas, sveces, pīpītes, ķēdes, šāles, gredzeni,eļļas+ filtri, silikona gofras. Liekās sīkums, bet tāpat kopā uz pāris simtiem salasās. Tad vēl kaltie klaņi un citi sīkumi. Turbo puiši noteikti labāk nokomentēs
Ja nav super kvalitatīvais projekts, tad bez ļoti daudz kā var iztikt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Parādi man vienu turbo m44 kurš būtu būvēts uz 100 000 kilometriem
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
*M42Kikaps rakstīja:Parādi man vienu turbo m44 kurš būtu būvēts uz 100 000 kilometriem
Ja tiek iekļautas visas +- solīdās minētās lietas, regulāras apkopes un sakarīgu braukšanu 0.5bar bez katras dienas redline 1bar laušanas. Tas joprojām ir šķērslis?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Cik man zināms, tad pliks ecu maksā vairāk, lai visu vajadzīgo savāktu, saslēgtu un tad vel auto noregulētu, vajag kaut kur 1.5k varbūt vairākECU
VEMS/MegaSquirt - 400eur+ - ???
turbo projektā tīri vadībā aiziet 1.5k ?edzis rakstīja:Cik man zināms, tad pliks ecu maksā vairāk, lai visu vajadzīgo savāktu, saslēgtu un tad vel auto noregulētu, vajag kaut kur 1.5k varbūt vairākECU
VEMS/MegaSquirt - 400eur+ - ???
@instagram - anrijs.v
Tas izklausās traki daudz.. Tikai rallijam/sprintam/driftam paredzētā 300+hp aparātā būtu saprotams, bet max 200-250zs gadījumā likt 1.5k..nleai rakstīja:turbo projektā tīri vadībā aiziet 1.5k ?edzis rakstīja:Cik man zināms, tad pliks ecu maksā vairāk, lai visu vajadzīgo savāktu, saslēgtu un tad vel auto noregulētu, vajag kaut kur 1.5k varbūt vairākECU
VEMS/MegaSquirt - 400eur+ - ???
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tev tie attālumi tādi diezgan sapņaini.
Tā lielā nauda salasās netikai tāpēc, lai butu vairak hp, bet gan lai tu esi parliecināts par savu setupu un nebaidies izbraukt arpus lv, kur nu vēl 1000km kas tā jau vairumam e36 butu problema.
Tā lielā nauda salasās netikai tāpēc, lai butu vairak hp, bet gan lai tu esi parliecināts par savu setupu un nebaidies izbraukt arpus lv, kur nu vēl 1000km kas tā jau vairumam e36 butu problema.
@instagram - anrijs.v
Gribētos nokļūt Nurburgringā pirms bankrotēnleai rakstīja:Tev tie attālumi tādi diezgan sapņaini.
Tā lielā nauda salasās netikai tāpēc, lai butu vairak hp, bet gan lai tu esi parliecināts par savu setupu un nebaidies izbraukt arpus lv, kur nu vēl 1000km kas tā jau vairumam e36 butu problema.
Tik daudz apzinos. Savādāk jau visu varētu salikt no ebay parts...
Par 1000km nav ne jausmas. Tāpēc jau esmu šeit.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
To 330i radiātoru neuzliksi, viņš fiziski tur neder.
Lētais variants būtu e36 dīzeļa lielais radiātors.
Kad 200sx.lv forumu palasa liekas ka turbo motoram pārlasīšana ir sezonāls pasākums.
Lētais variants būtu e36 dīzeļa lielais radiātors.
Kad 200sx.lv forumu palasa liekas ka turbo motoram pārlasīšana ir sezonāls pasākums.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
2.5tds raģiks ir diezgan laba manta. raģiks maksās 50euro + vel 25euro par vajadzīgajām šļaukām un savienojumiem, lai viņu uzstādītu
Hmm, pagaidām Tev tie turbo plāni izklausās diezgan šaubīgi... Es reiz joka pēc iedomājos, ka varētu savam IS'am uzlikt turbīnu, bet uzliekot reālās summas uz papīra + darba stundas un laiku, kas būtu jāpavada tikai risinājumu meklēšanai, sapratu, ka daudz lētāk un prātīgāk ir vienkārši nomainīt dzinēju uz lielāku. Ja nemaldos, tad es to ciparu izrēķināju uz ~3k euro, tas ir tad, ja visu maksimāli dara pats...
Un jā, pati pirmā doma, kas lika aizmirst turbo bija tas, ka IS'am ir grūti atrast piemērotu vietu priekš turbo, bija divi varianti - likt turbo gandrīz zem dzinēja, vai likt turbo virs dzinēja un pārtaisīt haubi... Vienvārd sakot, galvassāpes jau domājot vien
Un jā, pati pirmā doma, kas lika aizmirst turbo bija tas, ka IS'am ir grūti atrast piemērotu vietu priekš turbo, bija divi varianti - likt turbo gandrīz zem dzinēja, vai likt turbo virs dzinēja un pārtaisīt haubi... Vienvārd sakot, galvassāpes jau domājot vien
Nu, nu, nav jau tas attālums kā līdz Mēnesim. 1000km vispār nav nekas, ja auto ir +/- normālā stāvoklī. Es ar savējo izbraukāju Norvēģiju, tas ir ~1500km vienā virzinā un nebija ne mazāko problēmu, pie tam auto bija piekrauts ar visādām mantām un braukšana bija pa stāviem kalniem...nleai rakstīja:Tev tie attālumi tādi diezgan sapņaini.
Tā lielā nauda salasās netikai tāpēc, lai butu vairak hp, bet gan lai tu esi parliecināts par savu setupu un nebaidies izbraukt arpus lv, kur nu vēl 1000km kas tā jau vairumam e36 butu problema.
Gribi teikt, ka viss ir tik ļoti bezcerīgi? Neesmu jau baigi gudrs šajās lietās, bet nu 2-3k šķiet jau tik nopietnam projektam, ka tas ir nevis 200 vai mazliet vairāk poniju daily, bet 300hp aparāts, kuru darbināt tikai un vienīgi trasē un konstanti turēt zem reāla spiediena.Kaskadieris rakstīja:Hmm, pagaidām Tev tie turbo plāni izklausās diezgan šaubīgi... Es reiz joka pēc iedomājos, ka varētu savam IS'am uzlikt turbīnu, bet uzliekot reālās summas uz papīra + darba stundas un laiku, kas būtu jāpavada tikai risinājumu meklēšanai, sapratu, ka daudz lētāk un prātīgāk ir vienkārši nomainīt dzinēju uz lielāku. Ja nemaldos, tad es to ciparu izrēķināju uz ~3k euro, tas ir tad, ja visu maksimāli dara pats...
Un jā, pati pirmā doma, kas lika aizmirst turbo bija tas, ka IS'am ir grūti atrast piemērotu vietu priekš turbo, bija divi varianti - likt turbo gandrīz zem dzinēja, vai likt turbo virs dzinēja un pārtaisīt haubi... Vienvārd sakot, galvassāpes jau domājot vien
Man jau vairāk interesē, lai es sasniegtu tos +- 200zs un būtu pietiekami solīdi, lai var braukt ikdienā arī kulturāli un nezāģējot un nemokot to mašīnu.
Edit: Cik man saprotams, ja taisa custom manifold, tad turbīnu var dabūt pa lielam kur vēlies. IS`a gadījumā, ja aķi aiznes uz aizmuguri un logu šķidruma trauku noliek bijušā aķa vietā jau ir diezgan vietas. Filtru nomainot uz konusu arī atbrīvojas vieta. Ventilatoru uzliekot elektrisko arī ir daudz vietas...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Izmaksās tas tā, ja ne vairāk. Es ar domāju, kas tur ko m50b30 neuzbūvēt, 1000 eur iekļaušos, šobrīd, kad jau gandrīz viss ir sapirkts, pierēķinu darbu sanāk ap 1500 eur. Tavā gadījumā 400 eur ko samaksāju par stroker komplektu aizstātu turbīna, interkūleris pārējās lietas vajadzētu tās pašas. Tas jau būs tikai pliks motors.
Neierēķināju kolektoru, vadību, eku, programmēšanu u.c. sīkumus. Kvalitatīvi bez 2k nekas pat nesāksies.
Arī ar to akumulatora vietu nav tik viegli, nav tur tās vietas tik daudz cik gribētos. Draugs, starp citu, tuvākajā laikā būvēs uz sava is m42 turbo, turpat štencā, nu ja saņemsies nebūs nekāds super projekts, vienkārši low budget turbo. izdosies vai nē, tas ir cits jautājums, pēc tam arī manīs ir jēga vai tukša laika tērēšana.
Neierēķināju kolektoru, vadību, eku, programmēšanu u.c. sīkumus. Kvalitatīvi bez 2k nekas pat nesāksies.
Arī ar to akumulatora vietu nav tik viegli, nav tur tās vietas tik daudz cik gribētos. Draugs, starp citu, tuvākajā laikā būvēs uz sava is m42 turbo, turpat štencā, nu ja saņemsies nebūs nekāds super projekts, vienkārši low budget turbo. izdosies vai nē, tas ir cits jautājums, pēc tam arī manīs ir jēga vai tukša laika tērēšana.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Netā jau visādas gudrības var atrast. Cik saprotu gan 0.5bar var pūst ar stock motoru bez problēmām(jeb tā ir pirmā sadaļa ar lietām, ko sarakstīju). Ir gan daži indivīdi kas pūš 0.8bar. Man pamata mērķis ir 4cyl un 200zs, kas jau būtu tīri solīdi manuprāt, ņemot vērā litrāžu/jaudas/svara attiecību. Galvenais, lai tas motors nesāk jukt ārā pēc tāda pasākuma(ņemot vērā faktoru, ka ikdienā tomēr nenotiks pedal to the metal visu laiku)Linda rakstīja:Izmaksās tas tā, ja ne vairāk. Es ar domāju, kas tur ko m50b30 neuzbūvēt, 1000 eur iekļaušos, šobrīd, kad jau gandrīz viss ir sapirkts, pierēķinu darbu sanāk ap 1500 eur. Tavā gadījumā 400 eur ko samaksāju par stroker komplektu aizstātu turbīna, interkūleris pārējās lietas vajadzētu tās pašas. Tas jau būs tikai pliks motors.
Neierēķināju kolektoru, vadību, eku, programmēšanu u.c. sīkumus. Kvalitatīvi bez 2k nekas pat nesāksies.
Arī ar to akumulatora vietu nav tik viegli, nav tur tās vietas tik daudz cik gribētos. Draugs, starp citu, tuvākajā laikā būvēs uz sava is m42 turbo, turpat štencā, nu ja saņemsies nebūs nekāds super projekts, vienkārši low budget turbo. izdosies vai nē, tas ir cits jautājums, pēc tam arī manīs ir jēga vai tukša laika tērēšana.
Tas, ka runā, ka vadība sastāda 1,5k... Rezultāts, skaidrs, ka būs acīm redzams, bet vai daily aparātā ar 200(kaut vai 250zs) vērts ielikt tos 1,5k vadībai..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Un jēga no tiem 250hp ar turbo, pa kuru būsi izgrūdis kosmosu , kamēr tā vietā var pacelt prosta atmosfērisko , vai to pašu strokera variantu uztaisīsi.
jo vairāk detaļu , jo vairāk problēmu.
Ja gribi celt jaudu ar turbo, noperc volvo 2.3 turbo motoru kurš labi nāk pretī jaudas celšanai ar visādām ninansēm utt , un būsi laimīgs, jo motors arī labs , tik pat kā nenokaujams( ja protams nebraukajam bez eļļas un neberam smiltis), kā nekā zviedru pedantisms.
Bet varu likt 100€ uz to ka pēc kāda laika sapņi apstāsies un sapratīsi ka tas nav izdevīgi, protams ja runa neiet par to ka mēnesī alga miljons eiras un katru otro dienu prēmija pa pus ļimaku.
jo vairāk detaļu , jo vairāk problēmu.
Ja gribi celt jaudu ar turbo, noperc volvo 2.3 turbo motoru kurš labi nāk pretī jaudas celšanai ar visādām ninansēm utt , un būsi laimīgs, jo motors arī labs , tik pat kā nenokaujams( ja protams nebraukajam bez eļļas un neberam smiltis), kā nekā zviedru pedantisms.
Bet varu likt 100€ uz to ka pēc kāda laika sapņi apstāsies un sapratīsi ka tas nav izdevīgi, protams ja runa neiet par to ka mēnesī alga miljons eiras un katru otro dienu prēmija pa pus ļimaku.
no 4cyl izdabūt jaudu, kas līdzvērtīga 2.5 vai 2.8, manuprāt, būtu foršāk kā jau iepriekš minēju.Razbainieks rakstīja:Un jēga no tiem 250hp ar turbo, pa kuru būsi izgrūdis kosmosu , kamēr tā vietā var pacelt prosta atmosfērisko , vai to pašu strokera variantu uztaisīsi.
jo vairāk detaļu , jo vairāk problēmu.
Ja gribi celt jaudu ar turbo, noperc volvo 2.3 turbo motoru kurš labi nāk pretī jaudas celšanai ar visādām ninansēm utt , un būsi laimīgs, jo motors arī labs , tik pat kā nenokaujams( ja protams nebraukajam bez eļļas un neberam smiltis), kā nekā zviedru pedantisms.
Bet varu likt 100€ uz to ka pēc kāda laika sapņi apstāsies un sapratīsi ka tas nav izdevīgi, protams ja runa neiet par to ka mēnesī alga miljons eiras un katru otro dienu prēmija pa pus ļimaku.
Ja jau iet runa par pirkšanām, tad tikpat labi varētu pārdot bembi un pieliekot plānotās turbo izmaksas sanāktu sirdī sen kārotā Imprezas 2.5RS N/A kupeja vai 200sx, bet kā zināms tajos, lai viss būtu stabili un pieklājīgi kā jau iepriekš kāds teica - sezonāli liela daļa jāpārkrāmē , no kā izriet, ka bembī bišku labāk apgūt tās turbo 4cyl lietas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pats saproti no tā visa kaut ko? Vai kāds cits tev liks kopā?
Bišku padarīti mazie darbiņi, jeb nedēļu tika braukts bez abšivkas un pa aliņu no 70cc (PALDIES!) sadabūta vēl rezerves abšivka.
70cc abšivkai vismaz vidus solīdā stāvoklī, tik cik samarezu caurumiņi, bet ar to sadzīvos. Sākuma stāvoklis - klipšu vietas izjātas, augšējā līste visa špaktelī. Vispirms salabota līstīte. Moš gateris, bet pagaidām īsti neredzu jēgu meklēt pirkt jaunu abšivku un viss sataisīts cieši ar bērnības konstruktora paliekām un stingri un uzreiz piemērīts vai uz durvīm stāv smuki kā jāstāv. Labajā pusē ielikti vienīgie veselie klipši un izčekarētās vietas salabotas ar superlīmes un gumijas palīdzību. Tad jau beigās protams logu līmīte un visam jāturās zvērā. Vienīgā problēma, ka vietējā bodē klipši beigušies, būs nākamnedēļ jāieķer, lai var beidzot abšivku pielikt vietā!
70cc abšivkai vismaz vidus solīdā stāvoklī, tik cik samarezu caurumiņi, bet ar to sadzīvos. Sākuma stāvoklis - klipšu vietas izjātas, augšējā līste visa špaktelī. Vispirms salabota līstīte. Moš gateris, bet pagaidām īsti neredzu jēgu meklēt pirkt jaunu abšivku un viss sataisīts cieši ar bērnības konstruktora paliekām un stingri un uzreiz piemērīts vai uz durvīm stāv smuki kā jāstāv. Labajā pusē ielikti vienīgie veselie klipši un izčekarētās vietas salabotas ar superlīmes un gumijas palīdzību. Tad jau beigās protams logu līmīte un visam jāturās zvērā. Vienīgā problēma, ka vietējā bodē klipši beigušies, būs nākamnedēļ jāieķer, lai var beidzot abšivku pielikt vietā!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right