Motora izvēle
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 9
- chevron_right
+clarksonslitrinjsh rakstīja:Neiespringsti ar celsanu. pirmo masīnu tā pat iegrābsies, nosķilsi u.t.t ar otro varēsi sākt kko celt.Kristaps.e36 rakstīja:Nauda man ir un vēlme celt augšā arī. Jā, es esmu noskatījis pāris variantus, bet iemesls, kāpēc uzsāku šo topicu, jo gribēju zināt, vai ir arī kāda alternatīva tam 2.5 motoram, kur jauda un patēriņš ir līdzsvarā. Protams, man tāpat būs jālej daudz un to es saprotu, esmu gatavs gāzt tik cik vajadzēs.
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
pec pieredzes, sēņojot 2.5 (m50b25TU) ēda ap 10-11l pilsētā 2.0 (m50b20) tagad ēd ap 11-12l Bet nu ar to 2.5 uz sēņosanu nevilka.KM-Motors rakstīja:veciit ja ar 2.0 ir viss ok vinsh ed mazak neka 2.5 un 2.5 ed mazak neka 2.8 - atpakal varat nerakstiit ka 2.8 ed ka 2.0 ja motoram viss ir ok ari paterinsh ir tads ka tam jabuut. vai arii bmw inzinieri bija galigi stulbi taisija vairakas modifikacijas bet redz 2.0 ed tapat ka 2.8 - nu zeel nesanaaca:D:D:D:D tak mulkibas! pasam ir bijis gan 1,6 gan 1.8is gan 2.0 gan 2.5 visiem viniem paterinsh atskiraas taa kaa tam ir jaatskiraas:)litrinjsh rakstīja: Nejutīsi to atsķirību ar rīsanu. Man bija 2.5 tas rija mazāk nekā tagadējais 2.0
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Pirmā mašīna e46 1,9 bendzīns.
Precīzi piederēja man 2 dienas.
Pēcāk iemanīju pret e36 1,8is.
Pirmās dienas braukāju ar platāku smaidu nekā blendamed reklāmās.
Pēcāk jau sagribējās diskus/sēdinājumu šādus tādus vēl uzlabojumus.
Un beigās atopos pie tā,ka nu jau vajag swap..
Naudu vajag tik pat ļoti,ka swap.
Galējība.
Labāk braukājis ar stock e46.
Bet tā.
E36 paliek E36.
Pensionāru asinīm liek riņķot ātrāk.
"Mazajām", "Šmarām", ieraugot E36 atliek vien nobļauties "Man tiko bija sekss"
Cepure ar taisno nagu,nošļukušas bikses vai pazīšanās iekš grupas "Olas" nobālēs tavā priekšā jo tev ir E36 skrituļdelis.
Tehniskās skates onkuļi atlūgumu uz paša vēlēšanos uzraksta ieraugot e36 vārtos. Hapo.
Precīzi piederēja man 2 dienas.
Pēcāk iemanīju pret e36 1,8is.
Pirmās dienas braukāju ar platāku smaidu nekā blendamed reklāmās.
Pēcāk jau sagribējās diskus/sēdinājumu šādus tādus vēl uzlabojumus.
Un beigās atopos pie tā,ka nu jau vajag swap..
Naudu vajag tik pat ļoti,ka swap.
Galējība.
Labāk braukājis ar stock e46.
Bet tā.
E36 paliek E36.
Pensionāru asinīm liek riņķot ātrāk.
"Mazajām", "Šmarām", ieraugot E36 atliek vien nobļauties "Man tiko bija sekss"
Cepure ar taisno nagu,nošļukušas bikses vai pazīšanās iekš grupas "Olas" nobālēs tavā priekšā jo tev ir E36 skrituļdelis.
Tehniskās skates onkuļi atlūgumu uz paša vēlēšanos uzraksta ieraugot e36 vārtos. Hapo.
tas ko tu tikko rakstiji ir mazu bernu suuds- izaudz beidzot!Fujaks. rakstīja:Pirmā mašīna e46 1,9 bendzīns.
Precīzi piederēja man 2 dienas.
Pēcāk iemanīju pret e36 1,8is.
Pirmās dienas braukāju ar platāku smaidu nekā blendamed reklāmās.
Pēcāk jau sagribējās diskus/sēdinājumu šādus tādus vēl uzlabojumus.
Un beigās atopos pie tā,ka nu jau vajag swap..
Naudu vajag tik pat ļoti,ka swap.
Galējība.
Labāk braukājis ar stock e46.
Bet tā.
E36 paliek E36.
Pensionāru asinīm liek riņķot ātrāk.
"Mazajām", "Šmarām", ieraugot E36 atliek vien nobļauties "Man tiko bija sekss"
Cepure ar taisno nagu,nošļukušas bikses vai pazīšanās iekš grupas "Olas" nobālēs tavā priekšā jo tev ir E36 skrituļdelis.
Tehniskās skates onkuļi atlūgumu uz paša vēlēšanos uzraksta ieraugot e36 vārtos. Hapo.
M50B25 is the shitzz, yo. nakuj jaunāku motoru.
1 zonde normāl var iepist kapeiku, čuguns rullē.
vanoss iett labāk!!1
1 zonde normāl var iepist kapeiku, čuguns rullē.
vanoss iett labāk!!1
Pēdējais labojis Jānis.P - 16 Jan 2016, 23:41, kopā labots 2 reizes.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sūc i tav gramatik drauga.KM-Motors rakstīja:tas ko tu tikko rakstiji ir mazu bernu suuds- izaudz beidzot!Fujaks. rakstīja:Pirmā mašīna e46 1,9 bendzīns.
Precīzi piederēja man 2 dienas.
Pēcāk iemanīju pret e36 1,8is.
Pirmās dienas braukāju ar platāku smaidu nekā blendamed reklāmās.
Pēcāk jau sagribējās diskus/sēdinājumu šādus tādus vēl uzlabojumus.
Un beigās atopos pie tā,ka nu jau vajag swap..
Naudu vajag tik pat ļoti,ka swap.
Galējība.
Labāk braukājis ar stock e46.
Bet tā.
E36 paliek E36.
Pensionāru asinīm liek riņķot ātrāk.
"Mazajām", "Šmarām", ieraugot E36 atliek vien nobļauties "Man tiko bija sekss"
Cepure ar taisno nagu,nošļukušas bikses vai pazīšanās iekš grupas "Olas" nobālēs tavā priekšā jo tev ir E36 skrituļdelis.
Tehniskās skates onkuļi atlūgumu uz paša vēlēšanos uzraksta ieraugot e36 vārtos. Hapo.
iesaku tikai un vienīgi labu 2.8
man ir bijuši m40b16,m43b16 un b18 , m42b18, m50b20 un b25 , ar vanosiem un bez , un tad ieliku viena miskaste m52b28 . motors vnk ideals trāpijās , patēriņs braucot bez mēģinājumiem samest kaut kur slīpi, bija ap 7-9 litri ,labi tie 1.6 un 1.8 mesli arī ēda tik pat , bet nu jauda un sajūta ka tev ir 2.8 nav salīdzināma ar tiem pļerdakiem
man ir bijuši m40b16,m43b16 un b18 , m42b18, m50b20 un b25 , ar vanosiem un bez , un tad ieliku viena miskaste m52b28 . motors vnk ideals trāpijās , patēriņs braucot bez mēģinājumiem samest kaut kur slīpi, bija ap 7-9 litri ,labi tie 1.6 un 1.8 mesli arī ēda tik pat , bet nu jauda un sajūta ka tev ir 2.8 nav salīdzināma ar tiem pļerdakiem
un šis vis jampadracis tik ka čalītis gribēja uzzināt kādu motoru izvēlēties
Vienīgais downside ka pēc pāris mēnešiem tas 2.8 arī sāk likties ka tāds sakaitināts pļerdaks vien ir.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
nu ja , man pietika ar 2 nedēļām , ka sāka likties ka neietJānis.P rakstīja:Vienīgais downside ka pēc pāris mēnešiem tas 2.8 arī sāk likties ka tāds sakaitināts pļerdaks vien ir.
Patiesībā jau 2.8 ir pilnīgi pietiekams
Dale Lomas (VNL braucējs, Ringtaxi instruktorts) paņēm pilnīgu stock 328 sedanu, priekš track day projekta, vienīgā lieta ko viņš slavēja pēc pirmā izbrauciena pa trasi, bija tieši motors un tā tūnings bija pēdējā prioritāte lai uzlabotu apļalaiku. Vienīgais ko viņš izdarija bija - m50 ieplūdnieks un čiptunings lai paceltu bik redlainu uz 7.2k rpm
http://www.pistonheads.com/regulars/ph- ... leet/28663
edit: video ar komentāriem, ja kāds grib zināt kā trasē uzvedās pilnīgs stock 328
Dale Lomas (VNL braucējs, Ringtaxi instruktorts) paņēm pilnīgu stock 328 sedanu, priekš track day projekta, vienīgā lieta ko viņš slavēja pēc pirmā izbrauciena pa trasi, bija tieši motors un tā tūnings bija pēdējā prioritāte lai uzlabotu apļalaiku. Vienīgais ko viņš izdarija bija - m50 ieplūdnieks un čiptunings lai paceltu bik redlainu uz 7.2k rpm
http://www.pistonheads.com/regulars/ph- ... leet/28663
edit: video ar komentāriem, ja kāds grib zināt kā trasē uzvedās pilnīgs stock 328
Pēdējais labojis kars - 17 Jan 2016, 00:44, kopā labots 1 reizi.
Nezinu vai tas ir tas, bet sencīts vienmēr stāsta, ka ar e21 315 esot izspiedis pilnu pulksteni jeb 200kmh(visur raksta 150 max )seeingman rakstīja:m10b15 ar 1. paaudzes gāzi
Es laikam nekad nesapratīšu kāpēc 2.5L M52 tiek saukts par 2.3...ValtersZ rakstīja:Daudz jābraukā 2.5 tds
Liksi trasē 2.5 vai 2.8
Ikdienai 2.0 vai 2.3
Ziemai un sievai 1.6 vai 1.8
Par savu pieredzi ko varu teikt, nezinu, ko raksta un runā par 1.8is, bet man ir 9l/100km. Tik ļoti marinējis, lai dabūtu labāku patēriņu neesmu. Regulāri spiežot sanāca arī 10e/65km
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bet ir nedaudz atšķirība starp driftu un teiksim autošoseju. Domāju, ka šeit lielākā daļa runā tieši par driftu un tam vajadzīgo jaudu lai varētu pilnvērtīgi brauktkars rakstīja:Patiesībā jau 2.8 ir pilnīgi pietiekams
Dale Lomas (VNL braucējs, Ringtaxi instruktorts) paņēm pilnīgu stock 328 sedanu, priekš track day projekta, vienīgā lieta ko viņš slavēja pēc pirmā izbrauciena pa trasi, bija tieši motors un tā tūnings bija pēdējā prioritāte lai uzlabotu apļalaiku. Vienīgais ko viņš izdarija bija - m50 ieplūdnieks un čiptunings lai paceltu bik redlainu uz 7.2k rpm
http://www.pistonheads.com/regulars/ph- ... leet/28663
taisnība, driftā jo vairāk Zs jo labākValtersD rakstīja:Bet ir nedaudz atšķirība starp driftu un teiksim autošoseju. Domāju, ka šeit lielākā daļa runā tieši par driftu un tam vajadzīgo jaudu lai varētu pilnvērtīgi braukt
Var jau arī Zs trūkumu kompensēt ar sakaltušām r15, īsiem reduktoriem, kā dara lielākā daļa.
Nauda ir, smaga kāja ir, bet daudz liet negribi, bet tāpat zini, ka būs jālej vēl tanī pašā laikā gribi seksīgu e36 uzcelt - ko tu īsti gribi?
Pareizi saprotot, tad tev ir nauda e36, bet pēc iegādes paliks kapeikas beņai, tāpēc gribi atrast e36 ar dzinēju, kurš iet labi un ēd maz un protams tam visam pa virsu tu gribi uzcelt celku no tās mašīnas, kas protams ir tikai tavs tāds sapnīts.
Ir divi varianti:
a) Ja tiešām domā celt to mašīnu un tev tam ir nauda, tad meklē bundžu, to dzinēju tev na*uj nevajag tagad.
b) Ja tev nav naudas, ņem e46 un uz e36 pat neskaties, kā jau te viens teica, tas ir auto ar melno caurumu jeb kurai valūtai, vienīgi ja tā žurka nebūs ziemas miskaste.
Pareizi saprotot, tad tev ir nauda e36, bet pēc iegādes paliks kapeikas beņai, tāpēc gribi atrast e36 ar dzinēju, kurš iet labi un ēd maz un protams tam visam pa virsu tu gribi uzcelt celku no tās mašīnas, kas protams ir tikai tavs tāds sapnīts.
Ir divi varianti:
a) Ja tiešām domā celt to mašīnu un tev tam ir nauda, tad meklē bundžu, to dzinēju tev na*uj nevajag tagad.
b) Ja tev nav naudas, ņem e46 un uz e36 pat neskaties, kā jau te viens teica, tas ir auto ar melno caurumu jeb kurai valūtai, vienīgi ja tā žurka nebūs ziemas miskaste.
es izvelētos 2.8, kuru arī nopirku beidzot.
pirma BMW bija e36 323, jā tur ir pēc pases 2.5 motors,bet viņs neiet ka tev gribētos.
saukts 2.3 , jo modelis ir 323.
man reāli uz 323 pateriņš bija vasara 12+ litri, ziemā +1-2 litri
tagad uz 328 pateriņš 13-15, un ziemā apmērām 16+.
pirma BMW bija e36 323, jā tur ir pēc pases 2.5 motors,bet viņs neiet ka tev gribētos.
saukts 2.3 , jo modelis ir 323.
man reāli uz 323 pateriņš bija vasara 12+ litri, ziemā +1-2 litri
tagad uz 328 pateriņš 13-15, un ziemā apmērām 16+.
Ehh, es ar sāku par swapu domāt, kad dabūju izbraukt ar 2.5..
Tik ko labāk? M50 vai M52? Cik saprotu, M50 ir čuguna bloks, kuram nav tā nikosila pārklājuma dēļ kura zūd kompresija, bet līdz ar to viņš ir vecāks par M52..
Tik ko labāk? M50 vai M52? Cik saprotu, M50 ir čuguna bloks, kuram nav tā nikosila pārklājuma dēļ kura zūd kompresija, bet līdz ar to viņš ir vecāks par M52..
Nav pieredzes manā jomā, bet ja neplāno gluži turbo krāmēt virsū, tad 2.8 nevajadzētu būt ne vainas, it sevišķi ja double-vanos. Tomēr jaunāks un grieze. Ja lieli plāni tad jau čuguna noteikti labāk, cik nu es saprotu no tā.Riks* rakstīja:Ehh, es ar sāku par swapu domāt, kad dabūju izbraukt ar 2.5..
Tik ko labāk? M50 vai M52? Cik saprotu, M50 ir čuguna bloks, kuram nav tā nikosila pārklājuma dēļ kura zūd kompresija, bet līdz ar to viņš ir vecāks par M52..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Būtībā, man sākuma "celšana" būs tāda, ka kuzavs būs labs, hadene un motors - kārtībā. Un vizuāli.. diski, sēdinājums. Sākumam man pietiktu, man galvenais, lai es varu izbaudīt braukšanu un "līšanu iekšā''. Kā jau minēju, neesmu vairums jauniešu, kam vajag tikai iet plakanaski un kaut kur ieskriet. Esmu no tiem, kas izbauda visu, kas saistīts ar skaistiem un labiem e36.litrinjsh rakstīja:Neiespringsti ar celsanu. pirmo masīnu tā pat iegrābsies, nosķilsi u.t.t ar otro varēsi sākt kko celt.Kristaps.e36 rakstīja:Nauda man ir un vēlme celt augšā arī. Jā, es esmu noskatījis pāris variantus, bet iemesls, kāpēc uzsāku šo topicu, jo gribēju zināt, vai ir arī kāda alternatīva tam 2.5 motoram, kur jauda un patēriņš ir līdzsvarā. Protams, man tāpat būs jālej daudz un to es saprotu, esmu gatavs gāzt tik cik vajadzēs.
Bet nestrīdos, man tā pieredze noteikti nav tāda kā jums, un viss var gadīties, bet galvenais jau ir attieksme pret to;)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 9
- chevron_right