Motora izvēle

Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 

16 Jan 2016, 22:23

litrinjsh rakstīja:
Kristaps.e36 rakstīja:Nauda man ir un vēlme celt augšā arī. Jā, es esmu noskatījis pāris variantus, bet iemesls, kāpēc uzsāku šo topicu, jo gribēju zināt, vai ir arī kāda alternatīva tam 2.5 motoram, kur jauda un patēriņš ir līdzsvarā. Protams, man tāpat būs jālej daudz un to es saprotu, esmu gatavs gāzt tik cik vajadzēs.
Neiespringsti ar celsanu. pirmo masīnu tā pat iegrābsies, nosķilsi u.t.t ar otro varēsi sākt kko celt.
+clarksons
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats:
Profila bilde
litrinjsh
Ziņojumi: 350
Pievienojies: 26 Jūl 2015, 16:50
Braucu ar: Balto
Atrašanās vieta: Kuldīga / Rīga,
Reputācija: 1
 

16 Jan 2016, 22:24

KM-Motors rakstīja:
litrinjsh rakstīja: Nejutīsi to atsķirību ar rīsanu. Man bija 2.5 tas rija mazāk nekā tagadējais 2.0
veciit ja ar 2.0 ir viss ok vinsh ed mazak neka 2.5 un 2.5 ed mazak neka 2.8 - atpakal varat nerakstiit ka 2.8 ed ka 2.0 ja motoram viss ir ok ari paterinsh ir tads ka tam jabuut. vai arii bmw inzinieri bija galigi stulbi taisija vairakas modifikacijas bet redz 2.0 ed tapat ka 2.8 - nu zeel nesanaaca:D:D:D:D tak mulkibas! pasam ir bijis gan 1,6 gan 1.8is gan 2.0 gan 2.5 visiem viniem paterinsh atskiraas taa kaa tam ir jaatskiraas:)
pec pieredzes, sēņojot 2.5 (m50b25TU) ēda ap 10-11l pilsētā 2.0 (m50b20) tagad ēd ap 11-12l Bet nu ar to 2.5 uz sēņosanu nevilka. :hahaha:
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Profila bilde
Fujaks.
Ziņojumi: 291
Pievienojies: 24 Mar 2015, 22:30
Reputācija: 1
 

16 Jan 2016, 23:18

Pirmā mašīna e46 1,9 bendzīns.
Precīzi piederēja man 2 dienas.
Pēcāk iemanīju pret e36 1,8is. :lol:
Pirmās dienas braukāju ar platāku smaidu nekā blendamed reklāmās. :clap:
Pēcāk jau sagribējās diskus/sēdinājumu šādus tādus vēl uzlabojumus.
Un beigās atopos pie tā,ka nu jau vajag swap..
Naudu vajag tik pat ļoti,ka swap. :D
Galējība. :super:

Labāk braukājis ar stock e46. :hahaha:

Bet tā.
E36 paliek E36.
Pensionāru asinīm liek riņķot ātrāk.
"Mazajām", "Šmarām", ieraugot E36 atliek vien nobļauties "Man tiko bija sekss"
Cepure ar taisno nagu,nošļukušas bikses vai pazīšanās iekš grupas "Olas" nobālēs tavā priekšā jo tev ir E36 skrituļdelis.
Tehniskās skates onkuļi atlūgumu uz paša vēlēšanos uzraksta ieraugot e36 vārtos. :lol: Hapo. :supeer:
Attēls
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 

16 Jan 2016, 23:35

Fujaks. rakstīja:Pirmā mašīna e46 1,9 bendzīns.
Precīzi piederēja man 2 dienas.
Pēcāk iemanīju pret e36 1,8is. :lol:
Pirmās dienas braukāju ar platāku smaidu nekā blendamed reklāmās. :clap:
Pēcāk jau sagribējās diskus/sēdinājumu šādus tādus vēl uzlabojumus.
Un beigās atopos pie tā,ka nu jau vajag swap..
Naudu vajag tik pat ļoti,ka swap. :D
Galējība. :super:

Labāk braukājis ar stock e46. :hahaha:

Bet tā.
E36 paliek E36.
Pensionāru asinīm liek riņķot ātrāk.
"Mazajām", "Šmarām", ieraugot E36 atliek vien nobļauties "Man tiko bija sekss"
Cepure ar taisno nagu,nošļukušas bikses vai pazīšanās iekš grupas "Olas" nobālēs tavā priekšā jo tev ir E36 skrituļdelis.
Tehniskās skates onkuļi atlūgumu uz paša vēlēšanos uzraksta ieraugot e36 vārtos. :lol: Hapo. :supeer:
tas ko tu tikko rakstiji ir mazu bernu suuds- izaudz beidzot!
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

16 Jan 2016, 23:37

M50B25 is the shitzz, yo. nakuj jaunāku motoru. :lol:
1 zonde normāl var iepist kapeiku, čuguns rullē.
vanoss iett labāk!!1
Pēdējais labojis Jānis.P - 16 Jan 2016, 23:41, kopā labots 2 reizes.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Fujaks.
Ziņojumi: 291
Pievienojies: 24 Mar 2015, 22:30
Reputācija: 1
 

16 Jan 2016, 23:38

KM-Motors rakstīja:
Fujaks. rakstīja:Pirmā mašīna e46 1,9 bendzīns.
Precīzi piederēja man 2 dienas.
Pēcāk iemanīju pret e36 1,8is. :lol:
Pirmās dienas braukāju ar platāku smaidu nekā blendamed reklāmās. :clap:
Pēcāk jau sagribējās diskus/sēdinājumu šādus tādus vēl uzlabojumus.
Un beigās atopos pie tā,ka nu jau vajag swap..
Naudu vajag tik pat ļoti,ka swap. :D
Galējība. :super:

Labāk braukājis ar stock e46. :hahaha:

Bet tā.
E36 paliek E36.
Pensionāru asinīm liek riņķot ātrāk.
"Mazajām", "Šmarām", ieraugot E36 atliek vien nobļauties "Man tiko bija sekss"
Cepure ar taisno nagu,nošļukušas bikses vai pazīšanās iekš grupas "Olas" nobālēs tavā priekšā jo tev ir E36 skrituļdelis.
Tehniskās skates onkuļi atlūgumu uz paša vēlēšanos uzraksta ieraugot e36 vārtos. :lol: Hapo. :supeer:
tas ko tu tikko rakstiji ir mazu bernu suuds- izaudz beidzot!
Sūc i tav gramatik drauga. :clap:
Attēls
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 

16 Jan 2016, 23:44

iesaku tikai un vienīgi labu 2.8
man ir bijuši m40b16,m43b16 un b18 , m42b18, m50b20 un b25 , ar vanosiem un bez , un tad ieliku viena miskaste m52b28 . motors vnk ideals trāpijās , patēriņs braucot bez mēģinājumiem samest kaut kur slīpi, bija ap 7-9 litri ,labi tie 1.6 un 1.8 mesli arī ēda tik pat , bet nu jauda un sajūta ka tev ir 2.8 nav salīdzināma ar tiem pļerdakiem
Profila bilde
Markitans
Ziņojumi: 343
Pievienojies: 04 Jan 2014, 09:39
Braucu ar: m50b20tu

16 Jan 2016, 23:46

un šis vis jampadracis tik ka čalītis gribēja uzzināt kādu motoru izvēlēties :super:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

16 Jan 2016, 23:51

Vienīgais downside ka pēc pāris mēnešiem tas 2.8 arī sāk likties ka tāds sakaitināts pļerdaks vien ir. :lol:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 

16 Jan 2016, 23:59

Jānis.P rakstīja:Vienīgais downside ka pēc pāris mēnešiem tas 2.8 arī sāk likties ka tāds sakaitināts pļerdaks vien ir. :lol:
nu ja , man pietika ar 2 nedēļām , ka sāka likties ka neiet :giggle: :hahaha:
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

17 Jan 2016, 00:34

Patiesībā jau 2.8 ir pilnīgi pietiekams :rolleyes:
Dale Lomas (VNL braucējs, Ringtaxi instruktorts) paņēm pilnīgu stock 328 sedanu, priekš track day projekta, vienīgā lieta ko viņš slavēja pēc pirmā izbrauciena pa trasi, bija tieši motors un tā tūnings bija pēdējā prioritāte lai uzlabotu apļalaiku. Vienīgais ko viņš izdarija bija - m50 ieplūdnieks un čiptunings lai paceltu bik redlainu uz 7.2k rpm
http://www.pistonheads.com/regulars/ph- ... leet/28663

edit: video ar komentāriem, ja kāds grib zināt kā trasē uzvedās pilnīgs stock 328 :lol:
Pēdējais labojis kars - 17 Jan 2016, 00:44, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

17 Jan 2016, 00:42

seeingman rakstīja:m10b15 ar 1. paaudzes gāzi :hahaha:
Nezinu vai tas ir tas, bet sencīts vienmēr stāsta, ka ar e21 315 esot izspiedis pilnu pulksteni jeb 200kmh(visur raksta 150 max :D)
ValtersZ rakstīja:Daudz jābraukā 2.5 tds
Liksi trasē 2.5 vai 2.8
Ikdienai 2.0 vai 2.3
Ziemai un sievai 1.6 vai 1.8
Es laikam nekad nesapratīšu kāpēc 2.5L M52 tiek saukts par 2.3...


Par savu pieredzi ko varu teikt, nezinu, ko raksta un runā par 1.8is, bet man ir 9l/100km. Tik ļoti marinējis, lai dabūtu labāku patēriņu neesmu. Regulāri spiežot sanāca arī 10e/65km
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ValtersD
Ziņojumi: 576
Pievienojies: 29 Apr 2015, 17:04
Braucu ar: 177
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 3
 

17 Jan 2016, 00:43

kars rakstīja:Patiesībā jau 2.8 ir pilnīgi pietiekams :rolleyes:
Dale Lomas (VNL braucējs, Ringtaxi instruktorts) paņēm pilnīgu stock 328 sedanu, priekš track day projekta, vienīgā lieta ko viņš slavēja pēc pirmā izbrauciena pa trasi, bija tieši motors un tā tūnings bija pēdējā prioritāte lai uzlabotu apļalaiku. Vienīgais ko viņš izdarija bija - m50 ieplūdnieks un čiptunings lai paceltu bik redlainu uz 7.2k rpm
http://www.pistonheads.com/regulars/ph- ... leet/28663
Bet ir nedaudz atšķirība starp driftu un teiksim autošoseju. Domāju, ka šeit lielākā daļa runā tieši par driftu un tam vajadzīgo jaudu lai varētu pilnvērtīgi braukt :rolleyes:
Lietotas E36 Rezerves daļas!
Attēls
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

17 Jan 2016, 00:45

kompakti nāk 323 ar m52b25
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

17 Jan 2016, 00:50

ValtersD rakstīja:Bet ir nedaudz atšķirība starp driftu un teiksim autošoseju. Domāju, ka šeit lielākā daļa runā tieši par driftu un tam vajadzīgo jaudu lai varētu pilnvērtīgi braukt :rolleyes:
taisnība, driftā jo vairāk Zs jo labāk
Var jau arī Zs trūkumu kompensēt ar sakaltušām r15, īsiem reduktoriem, kā dara lielākā daļa.
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

17 Jan 2016, 00:54

Nauda ir, smaga kāja ir, bet daudz liet negribi, bet tāpat zini, ka būs jālej vēl tanī pašā laikā gribi seksīgu e36 uzcelt - ko tu īsti gribi?
Pareizi saprotot, tad tev ir nauda e36, bet pēc iegādes paliks kapeikas beņai, tāpēc gribi atrast e36 ar dzinēju, kurš iet labi un ēd maz un protams tam visam pa virsu tu gribi uzcelt celku no tās mašīnas, kas protams ir tikai tavs tāds sapnīts.
Ir divi varianti:
a) Ja tiešām domā celt to mašīnu un tev tam ir nauda, tad meklē bundžu, to dzinēju tev na*uj nevajag tagad.
b) Ja tev nav naudas, ņem e46 un uz e36 pat neskaties, kā jau te viens teica, tas ir auto ar melno caurumu jeb kurai valūtai, vienīgi ja tā žurka nebūs ziemas miskaste.
maxnet
Ziņojumi: 116
Pievienojies: 19 Okt 2015, 15:43

17 Jan 2016, 01:00

es izvelētos 2.8, kuru arī nopirku beidzot.
pirma BMW bija e36 323, jā tur ir pēc pases 2.5 motors,bet viņs neiet ka tev gribētos.
saukts 2.3 , jo modelis ir 323.
man reāli uz 323 pateriņš bija vasara 12+ litri, ziemā +1-2 litri
tagad uz 328 pateriņš 13-15, un ziemā apmērām 16+. :drink:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

17 Jan 2016, 01:22

Ehh, es ar sāku par swapu domāt, kad dabūju izbraukt ar 2.5..
Tik ko labāk? M50 vai M52? Cik saprotu, M50 ir čuguna bloks, kuram nav tā nikosila pārklājuma dēļ kura zūd kompresija, bet līdz ar to viņš ir vecāks par M52..
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

17 Jan 2016, 01:26

Riks* rakstīja:Ehh, es ar sāku par swapu domāt, kad dabūju izbraukt ar 2.5..
Tik ko labāk? M50 vai M52? Cik saprotu, M50 ir čuguna bloks, kuram nav tā nikosila pārklājuma dēļ kura zūd kompresija, bet līdz ar to viņš ir vecāks par M52..
Nav pieredzes manā jomā, bet ja neplāno gluži turbo krāmēt virsū, tad 2.8 nevajadzētu būt ne vainas, it sevišķi ja double-vanos. Tomēr jaunāks un grieze. Ja lieli plāni tad jau čuguna noteikti labāk, cik nu es saprotu no tā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Kristaps.e36
Ziņojumi: 15
Pievienojies: 16 Jan 2016, 13:49

17 Jan 2016, 01:29

litrinjsh rakstīja:
Kristaps.e36 rakstīja:Nauda man ir un vēlme celt augšā arī. Jā, es esmu noskatījis pāris variantus, bet iemesls, kāpēc uzsāku šo topicu, jo gribēju zināt, vai ir arī kāda alternatīva tam 2.5 motoram, kur jauda un patēriņš ir līdzsvarā. Protams, man tāpat būs jālej daudz un to es saprotu, esmu gatavs gāzt tik cik vajadzēs.
Neiespringsti ar celsanu. pirmo masīnu tā pat iegrābsies, nosķilsi u.t.t ar otro varēsi sākt kko celt.
Būtībā, man sākuma "celšana" būs tāda, ka kuzavs būs labs, hadene un motors - kārtībā. Un vizuāli.. diski, sēdinājums. Sākumam man pietiktu, man galvenais, lai es varu izbaudīt braukšanu un "līšanu iekšā''. Kā jau minēju, neesmu vairums jauniešu, kam vajag tikai iet plakanaski un kaut kur ieskriet. Esmu no tiem, kas izbauda visu, kas saistīts ar skaistiem un labiem e36.

Bet nestrīdos, man tā pieredze noteikti nav tāda kā jums, un viss var gadīties, bet galvenais jau ir attieksme pret to;)