318 Compact
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 8
- chevron_right
gan jau rocket bunny liksi
Pēc ilga pārtraukuma atkal nedaudz izbraukts. Šoreiz var teikt ka pirmā vasaras gonka kurai autiņš bija atbilstoši sagatavots un kaut cik arī ziemas sprints palīdzējis piešauties pie braukšanas.Kopumā 5. ātrākais laiks savā klasē, vel ir kur tiekties, kā teikt braukšanas vaina.
Sacensības bija diezgan dubļainas un grūtas. Cieta nedaudz arī auto, bet nu jau nosacīti ir atpakaļ ierindā, tik jauna riepa vajadzīga un jauzliek uz savirzi, motortelpa jaizmazgā no smiltīm, elektriskais ventiks ar saķeries ar dubļiem, un 18. maijā nākamais brauciens.
Rocket buny nebija plānā, bija ideja dabūt viņu vienā krāsā, vai aplīmēt, bet sāku pardomāt cik svarigi tas ir ja mauc pa tādiem segumiem.
Sacensības bija diezgan dubļainas un grūtas. Cieta nedaudz arī auto, bet nu jau nosacīti ir atpakaļ ierindā, tik jauna riepa vajadzīga un jauzliek uz savirzi, motortelpa jaizmazgā no smiltīm, elektriskais ventiks ar saķeries ar dubļiem, un 18. maijā nākamais brauciens.
Rocket buny nebija plānā, bija ideja dabūt viņu vienā krāsā, vai aplīmēt, bet sāku pardomāt cik svarigi tas ir ja mauc pa tādiem segumiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Daudz arī dalībnieku bija?
e36
Nobraukti vel 2 posmi auto-sprintā "Vasara 2019". Bez lieliskiem rezultātiem, bet kopumā ir tīri okey, ņemot vērā, ka braucu pirmo gadu ar sniegumu pats esmu apmierināts. Secināts ka vienmēr tieši 1. braucienā kad trase ir pati sarežģītākā, vai kā pirmajā posmā pilnīgs dubļu rakums, rezultāti ir konkurētspējīgāki, kā tad kad var maukt , pedal to the metal, laikam vel jāmācās ātri braukt.
No upgreidiem nekas jauns nav , hidra ar vel nav, jāiziet svaiga TA un tad jāmet virsū. Uz nākamo posmu beidzot jāpaceļ gaisā priekša ar domu ka būs lābāka saķere, patestēs ta redzēs.
No upgreidiem nekas jauns nav , hidra ar vel nav, jāiziet svaiga TA un tad jāmet virsū. Uz nākamo posmu beidzot jāpaceļ gaisā priekša ar domu ka būs lābāka saķere, patestēs ta redzēs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Kompaktam ar saķeri būs problēmas jebkurā gadijumā, dēļ oldschool'ās piekares.
bla daži šajā forumā joprojām želeju liek matos
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Vispār jau ir kompaktiem problēmas ar aizmugures piekari, jo kad piekare iesēžas, riteņi diezgan smagi aiziet / \ , stance tēmai, protams, ļoti labi, bet ne sacensībām.
EDIT:
Tev pannai tās 6kantes necērt/neloka baigi, tur kur uz lanžerona galiem saskrūvēts?
M Power or no power..
Vot jā par /\ arī esmu aizdomājies, jo jau tagad uz aci redz ka ir/\.
Seškanši turās godam., 1x tik Rīgā uz sliedēm atlociju, bet tepergonkas pardzīvo ļoti labi.
Seškanši turās godam., 1x tik Rīgā uz sliedēm atlociju, bet tepergonkas pardzīvo ļoti labi.
e36
Nedaudz pacelts deguns un samazināts sēdvietu skaits salonā. Prieks par koilovera zeķes labo darbu reāli, 2x ziemas nomauktas un vel visādi ne ielas apstākļi piedzīvoti , bet koila zem zeķes, pilnīgi fresh.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Man vienreiz bija doma stūres pirkstiem uzlikt kkādu zeķi, lai regulējot savirzi skrūve viegli nāktu vaļā, tik nezinu vai TA patiktu.
- ikey07
No jaunumiem, kompats beidzot iztīrīts no dubļiem un šo svētdien ir atkal gatavs sasmērēties
Ieķerts daily 3er auto, e91 335d, atsevišķu topiku neredzu jēgu veidot, max bez pārs neinteresantiem tehniskajiem uzlabojumiem, kurus praktiski jebkuram m57 agri vai vēlu veic visi, būtu ir disku maiņa, bet ja kaut kas interesants būs parādīšu arī šeit.
Ieķerts daily 3er auto, e91 335d, atsevišķu topiku neredzu jēgu veidot, max bez pārs neinteresantiem tehniskajiem uzlabojumiem, kurus praktiski jebkuram m57 agri vai vēlu veic visi, būtu ir disku maiņa, bet ja kaut kas interesants būs parādīšu arī šeit.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Kaujas vombats tika pie dekora. Auto tiek turpināts izmantot tikai sportiskai braukšanai, uzlīme vairāk vai mazāk sava veida piedūriens
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Daily dīzelis tikmēr paspējis jau noripot pirmos 3K km. Ar auto esmu ļoti apmierināts īpaši kad devos garajā tripā uz Igaunijas tālāko galu praktiski visu ceļu kruīzējot sanāca ap 6l uz 100km, protams, ikdienā tā nav ir ap 8,6, Rīgā noteikti būtu vairāk, protams, 335d nav auto ko iegādāties, ja mērķis ir ekonomija, bet patīkami jau ir ka var apvienot performance ar civilizētu apetīti. Baroju ar PRO dizel nezinu vai jēga no viņa, bet gribās kā labāk.
No veiktajiem darbiem ap auto, nav īsti nekā tikai nomainīta eļļa, filtri utt. eļļu drīz mainīšu atkal, ielēju motul 5w30 , ar BMW LL-04, specifikāciju, eļļa pa laimi dzinējam izteikti negaršo , nedaudz garšoja kad bija max levels, bet uz pus līmeni turas diezgan smuki.
Apsekojot auto secināts, ka uz tā ir uzstādīti aftermarket BULL-X - HG-Motorsport bunduļi, pie iegādes auto jau aizmugurē bija pussliki, tātad , pilnīgi iespējmas opis ar viņu dudinājis nav pirms manis, savā ziņā to vērtēju kā plusu, ja auto ir performancei tad parasti to arī uztur atbilstoši, pagaidām škiet ka viss ir safe.
Kaut kad jāpārliecinās kas ir ar piekari(vai tiešam viss tur stock),jo ir diezgan ciets un zems, pa asfaltu, protams kaifs lidot, bet tā kā man ikdienā sanāk zemes ceļš ap 5km, ir mazliet ko pakratīties
To do lists aizdzīt kaut kad pie Dogma.
1. Nomainīt turbo eļļošanas trubiņas utt., nav grluži perfektas pašlaik - ir jau pasūtītas
2. Nočekot vai ir kvēpu filtrs, ja ir tad tādu nevajag
3. Atslēgt EGR, likvidēt arī EGR dzesēšanu
4. Izmazgāt kolektoru un izņemt klapes - klapes jau ir
5. Viegls čips, auto ikdienas ripināmais, nevajg tur max sulu no viņa spiest.
6. Uz nākamo sezonu iespējams, citi diski.
No veiktajiem darbiem ap auto, nav īsti nekā tikai nomainīta eļļa, filtri utt. eļļu drīz mainīšu atkal, ielēju motul 5w30 , ar BMW LL-04, specifikāciju, eļļa pa laimi dzinējam izteikti negaršo , nedaudz garšoja kad bija max levels, bet uz pus līmeni turas diezgan smuki.
Apsekojot auto secināts, ka uz tā ir uzstādīti aftermarket BULL-X - HG-Motorsport bunduļi, pie iegādes auto jau aizmugurē bija pussliki, tātad , pilnīgi iespējmas opis ar viņu dudinājis nav pirms manis, savā ziņā to vērtēju kā plusu, ja auto ir performancei tad parasti to arī uztur atbilstoši, pagaidām škiet ka viss ir safe.
Kaut kad jāpārliecinās kas ir ar piekari(vai tiešam viss tur stock),jo ir diezgan ciets un zems, pa asfaltu, protams kaifs lidot, bet tā kā man ikdienā sanāk zemes ceļš ap 5km, ir mazliet ko pakratīties
To do lists aizdzīt kaut kad pie Dogma.
1. Nomainīt turbo eļļošanas trubiņas utt., nav grluži perfektas pašlaik - ir jau pasūtītas
2. Nočekot vai ir kvēpu filtrs, ja ir tad tādu nevajag
3. Atslēgt EGR, likvidēt arī EGR dzesēšanu
4. Izmazgāt kolektoru un izņemt klapes - klapes jau ir
5. Viegls čips, auto ikdienas ripināmais, nevajg tur max sulu no viņa spiest.
6. Uz nākamo sezonu iespējams, citi diski.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Es domāju gan jau būs kāds kosmoss upgrade
Laiks rādīs, tiks pie kompa sapratīs, kas lācītim vēderā, varbūt jau ir kas sadarīts.
e36
335d ir zjbis daily raķete, es ar sev tādu gribētu.
Runājot par pro dīzeli, teiksim ja auto būtu labi čipots tad no viņa tieši mazāk jēgas būtu. Tam pro dīzelim ir lielāka degšanas temperatūra un ilgums, tapēc stock auto tas ir kā neliels čiptūnings, bet ne stock, ja visas sulas ir paspiestas tad tas ir pat lieki.
Runājot par pro dīzeli, teiksim ja auto būtu labi čipots tad no viņa tieši mazāk jēgas būtu. Tam pro dīzelim ir lielāka degšanas temperatūra un ilgums, tapēc stock auto tas ir kā neliels čiptūnings, bet ne stock, ja visas sulas ir paspiestas tad tas ir pat lieki.
Nekas labs no jaunumiem, nav. Nobraukts pēdējais posms Vasaras auto sprintā - Tepera trasē. Uz posmu aizšāvu reāli ar pus-beigtu auto, 3 dienas pirms sacensībām izbeidzās kārba, līdz sacensībām nepaspēju noorganizēt nomaiņu sacensību dienā paliku tikai ar 1- 2- 5. ātrumiem no pārējiem krita ārā, beigās no otrā arī pie redline sāka krist laukā un pēc ilgstoša redline reizēm palika ciets bremžu pedālis, tad gan bija adrenalīna deva laba , izpūtējs ar bija vel nolūzis, karroč jā bija kā bija.
Odziņu, jeb punktu uz I uzliku pēdējā līkumā paķerot barjeru, 2% vaina ka izkrita no roba iecirtu atpakaļ un izmanījās trajektorija, 98% paša trakums, pie vainas, kaut kā jau pie tās pieredzes jātiek, nākamsezon jāmauc ātrāk.
Tā nu auto ir pie Nixon:
To do lists:
1.Hirdro,
2.Purns
3.Logu pacelaji
4.Bremzes priekšā,
5. kārbas maiņa
6. Sporta taburete
7. Apkope un sīkumi
8. Gāst ziemas posmos, vizmaz 2 klasēs katrā, pēc pēdējā posma, kad beidzot izbraucu vairāk kā vienā klasē sapratu ka nav nekāds action braukt tikai vienā klasē, izmests laiks ne saprast, ne piešauties, ja knapi reizi mēnesī uz trases uzlien.
Tā kaut kā.
Ja kāds netālu no Valmieras var piedāvāt tumšas krāsas- melnas , tumši pelēkas utt , haubi un brilli, vai labu gertrag kārbu PM vai 28722768.
Odziņu, jeb punktu uz I uzliku pēdējā līkumā paķerot barjeru, 2% vaina ka izkrita no roba iecirtu atpakaļ un izmanījās trajektorija, 98% paša trakums, pie vainas, kaut kā jau pie tās pieredzes jātiek, nākamsezon jāmauc ātrāk.
Tā nu auto ir pie Nixon:
To do lists:
1.Hirdro,
2.Purns
3.Logu pacelaji
4.Bremzes priekšā,
5. kārbas maiņa
6. Sporta taburete
7. Apkope un sīkumi
8. Gāst ziemas posmos, vizmaz 2 klasēs katrā, pēc pēdējā posma, kad beidzot izbraucu vairāk kā vienā klasē sapratu ka nav nekāds action braukt tikai vienā klasē, izmests laiks ne saprast, ne piešauties, ja knapi reizi mēnesī uz trases uzlien.
Tā kaut kā.
Ja kāds netālu no Valmieras var piedāvāt tumšas krāsas- melnas , tumši pelēkas utt , haubi un brilli, vai labu gertrag kārbu PM vai 28722768.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 8
- chevron_right