“3er.lv Festivāls 2019” - 14.07.2019
Nosacījumi ir standarta LAF izvirzītie
Pameğini galvu pielielt,vai pats saliekties uz sana kausā un pamegini to.pašu parastajā krēslā,redzesi starpību
ar kompatu pa brugji
Kā jau es minēju, cipruss un renio, tādi ir tie noteikumi.
Un ir šķirba, vai parastajā beņķī, vai kausā tu no kausa galvu reāli nepieliektu, ja būtu uz vāka.
Nu Vistiņ, tev taču ir kaut kādas rezerves? Ja brauc, ieliec parasto beņki.
nepieliektu, ja būtu normālas siksnas. Ir jau, kas brauc ar neregulējamajiem kausiem ar stock siksnāmKaktuss rakstīja: ↑06 Jūl 2019, 13:40Kā jau es minēju, cipruss un renio, tādi ir tie noteikumi.
Un ir šķirba, vai parastajā beņķī, vai kausā tu no kausa galvu reāli nepieliektu, ja būtu uz vāka.
Nu Vistiņ, tev taču ir kaut kādas rezerves? Ja brauc, ieliec parasto beņki.
anyway tādi ir noteikumi, hvz ko te cenšās pierādīt. Ja ir kauss, značit ir normālas siksnas. Ja ir kauss ar normālām siksnām značit ir būris. Vai tiešām ir tik grūti saprast lietas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Lab kautka po!!! Varu ari pasedet mala un nebraukt ! vienk neizprotu mužigās prasibas apmeram taka mes gatavotos uz vakošanu! Bail ka kads novakos nh netaisi tik ātru trasi !
Man kaa organizatoram ir vienmer bail,ka kaads kkur iepirdiis! Piedavaa neriikot trasi, bet tikai galas cepshanu?
Teorētiski, organizātori rīkojot šo pasākumu, daļēji arī atbild par tavu dzīvību, tādēļ patvaļu nevar pieļaut!
Labāk aizbrauc uz biķeriem, uztaisi viģiku par fastlapu! Ļoti patīk tavi vlogi, tādēļ ceru ka šis nekļūs par iemeslu lai nedotos uz turieni.
Ja noteikumi to paredz tātad paredz! Ja tev atļauj braukt braukt drift treniņā ar kausu tas nenozīmē ka posmu tev arī atļaus ar viņu braukt!
Prezis arī nau domāts otreizējais lietošanai vai izgriešanai uz otru pusi
Loud N' Proud
Nu gan bērnudārzs...Pasākums notiek Biķernieku trasē un tur kā jau jebkurā autosporta pasākumā ir jāievēro LAF noteikumi. Noteikumi ir tādi kādi viņi ir ar kkādu nodomu. Patīk/nepatīk...dziļi pie dirsas. Gribi piedalīties - ievēro noteikumus! Varbūt sāksiet vēl diskusiju kāpēc pie sarkanās gaismas nevar braukt vai dzērumā vai apspriest CSN kā tādus? Dzīvē viss ir fucking vienārši - kkas nepatīk/neapmierina/negribi tad nedari to! Foruma vadība ir noorganizējusi iespēju novadīt pasākumu Biķernieku trasē, par to labāk priecātos nevis kā mazas meitenītes čīkstētu kāpēc lietainā laikā nevar vilkt mīļāko kleitu...
Bez stresa ! Es tak jau uzrakstiju ka sedēšu malā! Vienmer esu bijis par drošibu un drošu braukšanu ! Un ne tāpat vien ielieku to krēslu! Jo neuzskatu ka ir droši mētaties pa salonu un censties notureties pie stures atrumkloķa un vel kautkur sakarigi aizbrauk ! Ja saprotu biķernieki lafs apdrošinašana utt tas ir pa daudz lai tikai izbrauktu 5 apļus !ZzevsS rakstīja: ↑06 Jūl 2019, 19:48 Nu gan bērnudārzs...Pasākums notiek Biķernieku trasē un tur kā jau jebkurā autosporta pasākumā ir jāievēro LAF noteikumi. Noteikumi ir tādi kādi viņi ir ar kkādu nodomu. Patīk/nepatīk...dziļi pie dirsas. Gribi piedalīties - ievēro noteikumus! Varbūt sāksiet vēl diskusiju kāpēc pie sarkanās gaismas nevar braukt vai dzērumā vai apspriest CSN kā tādus? Dzīvē viss ir fucking vienārši - kkas nepatīk/neapmierina/negribi tad nedari to! Foruma vadība ir noorganizējusi iespēju novadīt pasākumu Biķernieku trasē, par to labāk priecātos nevis kā mazas meitenītes čīkstētu kāpēc lietainā laikā nevar vilkt mīļāko kleitu...
Nopietni ? Ja velies pa kautko parunat utt uzreiz bernudarzs ? Tad ka sanak ka visam japiekrit jakrata ar galvu ka vis ok? Nu ja visiem vis pie dirsas tad ari brauceji izudis un tad paliks tikai piknika pasakumi !ZzevsS rakstīja: ↑06 Jūl 2019, 19:48 Nu gan bērnudārzs...Pasākums notiek Biķernieku trasē un tur kā jau jebkurā autosporta pasākumā ir jāievēro LAF noteikumi. Noteikumi ir tādi kādi viņi ir ar kkādu nodomu. Patīk/nepatīk...dziļi pie dirsas. Gribi piedalīties - ievēro noteikumus! Varbūt sāksiet vēl diskusiju kāpēc pie sarkanās gaismas nevar braukt vai dzērumā vai apspriest CSN kā tādus? Dzīvē viss ir fucking vienārši - kkas nepatīk/neapmierina/negribi tad nedari to! Foruma vadība ir noorganizējusi iespēju novadīt pasākumu Biķernieku trasē, par to labāk priecātos nevis kā mazas meitenītes čīkstētu kāpēc lietainā laikā nevar vilkt mīļāko kleitu...
Šis jau sen ir uzskatāms pa chil pasākumu #ripe36.lv laikivistinsh rakstīja: ↑06 Jūl 2019, 20:52Nopietni ? Ja velies pa kautko parunat utt uzreiz bernudarzs ? Tad ka sanak ka visam japiekrit jakrata ar galvu ka vis ok? Nu ja visiem vis pie dirsas tad ari brauceji izudis un tad paliks tikai piknika pasakumi !ZzevsS rakstīja: ↑06 Jūl 2019, 19:48 Nu gan bērnudārzs...Pasākums notiek Biķernieku trasē un tur kā jau jebkurā autosporta pasākumā ir jāievēro LAF noteikumi. Noteikumi ir tādi kādi viņi ir ar kkādu nodomu. Patīk/nepatīk...dziļi pie dirsas. Gribi piedalīties - ievēro noteikumus! Varbūt sāksiet vēl diskusiju kāpēc pie sarkanās gaismas nevar braukt vai dzērumā vai apspriest CSN kā tādus? Dzīvē viss ir fucking vienārši - kkas nepatīk/neapmierina/negribi tad nedari to! Foruma vadība ir noorganizējusi iespēju novadīt pasākumu Biķernieku trasē, par to labāk priecātos nevis kā mazas meitenītes čīkstētu kāpēc lietainā laikā nevar vilkt mīļāko kleitu...
Loud N' Proud
Ja vēlies parunāt par trases lietošanas noteikumiem, runā ar Biķernieku trases vadību vai LAF, kāds tur foruma vadībai sakars. Viņi organizē pasākumu svešā teritorijā un ievēro tās teritorijas noteikumus nevis paši tos izdomā.vistinsh rakstīja: ↑06 Jūl 2019, 20:52Nopietni ? Ja velies pa kautko parunat utt uzreiz bernudarzs ? Tad ka sanak ka visam japiekrit jakrata ar galvu ka vis ok? Nu ja visiem vis pie dirsas tad ari brauceji izudis un tad paliks tikai piknika pasakumi !ZzevsS rakstīja: ↑06 Jūl 2019, 19:48 Nu gan bērnudārzs...Pasākums notiek Biķernieku trasē un tur kā jau jebkurā autosporta pasākumā ir jāievēro LAF noteikumi. Noteikumi ir tādi kādi viņi ir ar kkādu nodomu. Patīk/nepatīk...dziļi pie dirsas. Gribi piedalīties - ievēro noteikumus! Varbūt sāksiet vēl diskusiju kāpēc pie sarkanās gaismas nevar braukt vai dzērumā vai apspriest CSN kā tādus? Dzīvē viss ir fucking vienārši - kkas nepatīk/neapmierina/negribi tad nedari to! Foruma vadība ir noorganizējusi iespēju novadīt pasākumu Biķernieku trasē, par to labāk priecātos nevis kā mazas meitenītes čīkstētu kāpēc lietainā laikā nevar vilkt mīļāko kleitu...
Bērnudārzs ir tajā ka daļā tekstu ir lasāms pārmetums pasākuma organizatoriem un nesaprasšana kāpēc redz pēkšņi ir tādi strikti noteikumi. Es pats personīgi trasē nelīdīšu, bet man tie noteikumi liekas loģiski un saprotami. Labāk lai ir maz braucēju kas saprot un ievēro noteikumus nekā daudz, bet ar tādiem jautājumiem un uzskatiem kā šajā topikā var izlasīt.
Un jā - svešā teritorijā ir jāpiekrīt visiem tās teritorijas noteikumiem, savā teritorijā pats varēs diktēt noteikumus.
Viss,cool! Jautaajumi jauzdot, lai nebutu parpratumi! Labaak uzprasiet/precizejiet tagad, nekaa rikojaties nepareizi velaak!
Mans teksts bija domāts par "kāpēc ir tādi noteikumi?" jautājumiem. Protams ka interesējošās lietas ir jānoskaidro laicīgi lai zinātu kā rīkoties.
Precizējums par karogiem, kādi var būt trasē
Ko tad katrs no karogiem nozīmē:
Zaļš karogs. Apzīmē, ka trase ir brīva. Trases galvenais tiesnesis, izmantojot vienu vai divus zaļus karogus, dod braucienam startu. Trases tiesneši to var māt katra treniņa pirmā apļa laikā, iepazīšanās apļa laikā, kā arī pirmā iesildīšanās apļa laikā. Vel zaļais karogs atceļ iepriekšējos brīdinājuma karogus. Ja šo karogu rāda boksos pie iebrauktuves uz trasi, tas nozīmē, ka trase ir brīva un uz tās var doties sportisti.
Sarkans karogs. Sacensības ir pārtrauktas, līdz turpmākajiem paziņojumiem. Karogs jārāda katram trases tiesnesim un sportistiem drošā braukšanas ātrumā jānobrauc no trases vietā tam paredzētā vietā.
Galvenais tiesnesis pirms iesildīšanās apļa rāda nekustīgu sarkano karogu uz starta/finiša līnijas, norādot braucējiem, ka tālāk braukt nedrīkst. Ar sarkano karogu galvenais tiesnesis arī norāda par iesildīšanās/iepazīšanās apļa beigām uz starta/finiša līnijas rādot nekustīgu sarkano karogu. Sportistiem jānostājas savās starta pozīcijās, kādas tiem tika ierādītas pirms iesildīšanās apļiem.
Zils karogs. Šo karogu distances tiesnesis rāda dalībniekam, kuru tūlīt apdzīs braucējs, kurš ir veicis par 1 distances apli vairāk, kas nozīmē, ka lēnākajam braucējam, ātrākais ir jālaiž garām saglabājot savu trajektoriju, bet samazinot braukšanas ātrumu, lai ātrākie braucēji to apbrauktu. Sacensību brauciena laikā, braucējs, kurš tiek apsteigts par apli, atļauj sevi apsteigt pirmajā iespējamajā vietā.
Tāpat šis karogs tiek radīts, ja kāds no braucējiem atstāj boksus, bet pa trasi tuvojas braucēju plūsma.
Dzeltens karogs. Brīdinājums par briesmām kādā trases sektorā. Karogu rāda trases tiesnesis. Braucējam jāsamazina braukšanas ātrums un jābūt gatavam jebkurā brīdī apstāties. Dzeltenā karoga sektorā apdzīšana ir aizliegta līdz bīstamības beigām. Ja ir notikusi apdzīšana un braucējs ir sapratis savu kļūdu, viņš paceļ roku un atļauj sevi apsteigt braucējiem, kurus viņš bija apsteidzis.
Dzeltens ar sarkanām strīpām. Jāuzmanās, jo trase karoga darbības zonā ir slidena. Tā var būt eļļa, ūdens, smiltis utt.
Rūtains karogs (balts ar melnu). Brauciena finišs. Tiek māts uz finiša līnijas, lai norādītu par sacensību/treniņa/kvalifikācijas brauciena beigām. Pēc šī karoga braucējs veic maksimums vēl vienu aplī un dodas uz boksiem. Ja sportists turpina braukt trasē, viņš var tik sodīts ar diskvalifikāciju.
Melns karogs. Tiek uzrādīts kopā ar braucēja numuru, uz kuru tas attiecas. Šādu karogu lieto sacensību galvenais tiesnesis, lai norādītu braucējam, ka viņš tiek izslēgts no sacensībām. Braucējam drošā braukšanas ātrumā jānobrauc no trases vietā, kur tas ir paredzēts, bez iespējas atgriezties konkrētā braucienā.
Šāda karoga un numura kombinācija var tikt izmantota arī citu iemeslu pēc (piem., lai pārbaudītu vai nomainītu transponderu kvalifikācijas brauciena laikā).
Balts karogs. Norāda, ka trasē ir ātrās palīdzības auto vai citi transportlīdzekļi, kuri pārvietojas lēni. Braucējam jāsaprot, ka viņš drīz panāks šo transporta līdzekli. Citu sportistu aizliegts apdzīt baltā karoga zonā. Kad lēni braucošais transporta līdzeklis ir apstājies, baltais karogs tiek nomainīts uz dzelteno.
Ko tad katrs no karogiem nozīmē:
Zaļš karogs. Apzīmē, ka trase ir brīva. Trases galvenais tiesnesis, izmantojot vienu vai divus zaļus karogus, dod braucienam startu. Trases tiesneši to var māt katra treniņa pirmā apļa laikā, iepazīšanās apļa laikā, kā arī pirmā iesildīšanās apļa laikā. Vel zaļais karogs atceļ iepriekšējos brīdinājuma karogus. Ja šo karogu rāda boksos pie iebrauktuves uz trasi, tas nozīmē, ka trase ir brīva un uz tās var doties sportisti.
Sarkans karogs. Sacensības ir pārtrauktas, līdz turpmākajiem paziņojumiem. Karogs jārāda katram trases tiesnesim un sportistiem drošā braukšanas ātrumā jānobrauc no trases vietā tam paredzētā vietā.
Galvenais tiesnesis pirms iesildīšanās apļa rāda nekustīgu sarkano karogu uz starta/finiša līnijas, norādot braucējiem, ka tālāk braukt nedrīkst. Ar sarkano karogu galvenais tiesnesis arī norāda par iesildīšanās/iepazīšanās apļa beigām uz starta/finiša līnijas rādot nekustīgu sarkano karogu. Sportistiem jānostājas savās starta pozīcijās, kādas tiem tika ierādītas pirms iesildīšanās apļiem.
Zils karogs. Šo karogu distances tiesnesis rāda dalībniekam, kuru tūlīt apdzīs braucējs, kurš ir veicis par 1 distances apli vairāk, kas nozīmē, ka lēnākajam braucējam, ātrākais ir jālaiž garām saglabājot savu trajektoriju, bet samazinot braukšanas ātrumu, lai ātrākie braucēji to apbrauktu. Sacensību brauciena laikā, braucējs, kurš tiek apsteigts par apli, atļauj sevi apsteigt pirmajā iespējamajā vietā.
Tāpat šis karogs tiek radīts, ja kāds no braucējiem atstāj boksus, bet pa trasi tuvojas braucēju plūsma.
Dzeltens karogs. Brīdinājums par briesmām kādā trases sektorā. Karogu rāda trases tiesnesis. Braucējam jāsamazina braukšanas ātrums un jābūt gatavam jebkurā brīdī apstāties. Dzeltenā karoga sektorā apdzīšana ir aizliegta līdz bīstamības beigām. Ja ir notikusi apdzīšana un braucējs ir sapratis savu kļūdu, viņš paceļ roku un atļauj sevi apsteigt braucējiem, kurus viņš bija apsteidzis.
Dzeltens ar sarkanām strīpām. Jāuzmanās, jo trase karoga darbības zonā ir slidena. Tā var būt eļļa, ūdens, smiltis utt.
Rūtains karogs (balts ar melnu). Brauciena finišs. Tiek māts uz finiša līnijas, lai norādītu par sacensību/treniņa/kvalifikācijas brauciena beigām. Pēc šī karoga braucējs veic maksimums vēl vienu aplī un dodas uz boksiem. Ja sportists turpina braukt trasē, viņš var tik sodīts ar diskvalifikāciju.
Melns karogs. Tiek uzrādīts kopā ar braucēja numuru, uz kuru tas attiecas. Šādu karogu lieto sacensību galvenais tiesnesis, lai norādītu braucējam, ka viņš tiek izslēgts no sacensībām. Braucējam drošā braukšanas ātrumā jānobrauc no trases vietā, kur tas ir paredzēts, bez iespējas atgriezties konkrētā braucienā.
Šāda karoga un numura kombinācija var tikt izmantota arī citu iemeslu pēc (piem., lai pārbaudītu vai nomainītu transponderu kvalifikācijas brauciena laikā).
Balts karogs. Norāda, ka trasē ir ātrās palīdzības auto vai citi transportlīdzekļi, kuri pārvietojas lēni. Braucējam jāsaprot, ka viņš drīz panāks šo transporta līdzekli. Citu sportistu aizliegts apdzīt baltā karoga zonā. Kad lēni braucošais transporta līdzeklis ir apstājies, baltais karogs tiek nomainīts uz dzelteno.
Ja nu kas man brezents ko likt zem mašīnas ir 3vietīgs, ja kādam nav var uzsit pm un norezervēšu vietu Tev.
Ugunsdzēšamajam jābūt mašīnā trasē vai var palikt boksā? Ja līdz tad jādomā kā nostiprināt
jābūt mašīnā
Atjaunots dalībnieku saraksts, ar sarkano atzīmēts kuri ir veikuši apmaksu
Fast lap:
Pēteris Keslers, Kesis, 2.0d, KP-88
Artis Ivbulis, Artis92, 1.8i, FZ-3440
Renārs Rutulis, RenarsR, 3.0i, LO-5826
Dmitrijs Misurinskihs, 3.0i, LT-9696
Raivis Turks, Segvārds-Turco, 2.8i, MC-2262
Jānis Pipars, JP BMW , 2.5i, (trases auto)
Kristaps Tone, lolikee, 2.8i, KT-9944
Valdis Nikoņenoks, flabbijs, 2.8i, KA-8103
Ilija Januškevičs , januskevics, 3.0i, JM-260
Kristaps Vēzis, Kāmis, 3.0i, KS-41
Arnolds Kaminskis, DD-7771, M3 E36
Jānis Ūbelis, BB-717, M3 E92
Dmitrijs Zuravlovs, Deimon, 2.0i, LC-9772
Kristaps Elstiņš, Elstins, 325d, KE-52
Staņislavs Zaboļejevs-Zotovs, 2.8i
Regnārs Mozga-Kļaviņš, 2.0d, JA-2410
Jānis Bālińš, Balinjsh, 2.8i, KR-1169
Ritvars Udrass, Richux,2.8i, FH-330
Veiklības braucieni:
Jānis Pipars, JP BMW , 2.5i, (trases auto)
Kristaps Tone, lolikee, 2.8i, KT-9944
Kristaps Vēzis, kāmis, 3.0i
Staņislavs Zaboļejevs-Zotovs, 2.8i
Stefan Prucha, 3.0iT
Regnārs Mozga-Kļaviņš, 2.0d, JA-2410
Renārs Rutulis, RenarsR, 3.0i, LO-5826
Ritvars Udrass, Richux,2.8i, FH-330
Fast lap:
Pēteris Keslers, Kesis, 2.0d, KP-88
Artis Ivbulis, Artis92, 1.8i, FZ-3440
Renārs Rutulis, RenarsR, 3.0i, LO-5826
Dmitrijs Misurinskihs, 3.0i, LT-9696
Raivis Turks, Segvārds-Turco, 2.8i, MC-2262
Jānis Pipars, JP BMW , 2.5i, (trases auto)
Kristaps Tone, lolikee, 2.8i, KT-9944
Valdis Nikoņenoks, flabbijs, 2.8i, KA-8103
Ilija Januškevičs , januskevics, 3.0i, JM-260
Kristaps Vēzis, Kāmis, 3.0i, KS-41
Arnolds Kaminskis, DD-7771, M3 E36
Jānis Ūbelis, BB-717, M3 E92
Dmitrijs Zuravlovs, Deimon, 2.0i, LC-9772
Kristaps Elstiņš, Elstins, 325d, KE-52
Staņislavs Zaboļejevs-Zotovs, 2.8i
Regnārs Mozga-Kļaviņš, 2.0d, JA-2410
Jānis Bālińš, Balinjsh, 2.8i, KR-1169
Ritvars Udrass, Richux,2.8i, FH-330
Veiklības braucieni:
Jānis Pipars, JP BMW , 2.5i, (trases auto)
Kristaps Tone, lolikee, 2.8i, KT-9944
Kristaps Vēzis, kāmis, 3.0i
Staņislavs Zaboļejevs-Zotovs, 2.8i
Stefan Prucha, 3.0iT
Regnārs Mozga-Kļaviņš, 2.0d, JA-2410
Renārs Rutulis, RenarsR, 3.0i, LO-5826
Ritvars Udrass, Richux,2.8i, FH-330
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.