Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 120
- chevron_right
Vai arī paskaties kur Tev iet motoram masas vads, man bija tieši šāda ķibele, griez atslēgu, bet kapa klusums. Vajadzētu būt pie labā motora kronšteina.kaliks rakstīja:pa laikam uznāk brīži kad gribās to mašīnu ar rezaku gabalos sagriezt
no kurienes sākt meklēt problēmu?
lieta tāda ka vairs nevar piešķilt, griežot atslēgu visas lampiņas panelīiedegas kā vajag, bet starteris nekādas dzīvības pazīmes neizdveš
Paskaties, par sliktu nenāks, ja vien nēesi jau tādu iespēju pieļāvis :)
kontaktgrupa vai kā jau te minēja, izmesta atslēga no immokaliks rakstīja:pa laikam uznāk brīži kad gribās to mašīnu ar rezaku gabalos sagriezt
no kurienes sākt meklēt problēmu?
lieta tāda ka vairs nevar piešķilt, griežot atslēgu visas lampiņas panelīiedegas kā vajag, bet starteris nekādas dzīvības pazīmes neizdveš
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
izlasi manu postu iepriekš, arvien lielākas aizdomas, ka minējums būs pareizs. Pasauc kādu ar diagnostikas aprīkojumu, šādā gadījumā (auto nelec vispār) 100% jābūt kļūdām.Pacha rakstīja:RennoK rakstīja:Tātad, šodien savam 318IS 93 gada kupejai, pazaudē'ju dzirksteli, tā ka spec pa elektroniku nēsmu vispār vēršos pie Jums lai uzklausītu gudru cilvēku domas un ieteikumus, kur ko un kā man skatīties un ko vispār pasākt?
Karoč fīča ir tāda - No sākuma atteicās sūknis, sākām meklēt vainu, nonācām pie slēdziena, ka tas varētu būt relejs un jā, tā bija tā vaina, relejs nestrādā kā vajag, pagriežot aizdedzi neieslēdz sūkni, tas ir skaidrs - vajag jaunu releju.
Nākamā bēda, saprotot, ka relejs ir metams, tika izjaukts un manuāli saspiežot viņu aizgāja sūknis, bet šā vai tā mašīnu nevar piešķilt..
sūknis strādā, viss tip strādā, bet kā nosecinājām, nedod dzirksteli.! izņemot sveces un pačekojot visu tudi, sudi. sveces melnas, labi notīram viņas, viss spīd.
Ok, mēģinam šķilt un nekā, pārbaudījām vai ir dzirkstele, VISPĀR NAV !!!!
Un tad nu mēs esam nonākuši šeit, lūdzam jums biedri kādu noderīgu info, kas un kā varētu būt. :) Ja nu kādam ir kāda ideja, tad ziņojat, jo "baigie sirdsdēsti" ar to visu
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bet sprauslām jau nav nekāda sakara ar dzirksteli, vai arī ir, jautāju, jo to patiešām nezinu
itkā mērījām kloķenes devēju, rādījumi bija labi.
Bet varbūt arī kļūdījāmies.
Un mašīna tikai ir stāvējusi. Nu pāriesim pāri, iečekosim, bet tad lielākās aizdomas ir uz kloķenes devēju.
itkā mērījām kloķenes devēju, rādījumi bija labi.
Bet varbūt arī kļūdījāmies.
Un mašīna tikai ir stāvējusi. Nu pāriesim pāri, iečekosim, bet tad lielākās aizdomas ir uz kloķenes devēju.
nav signāla no kloķenes devēja -> ecu nevirina sprauslas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kontaktgrupa vesela, bet nesapratu ko tu gribēji teikt par to atslēguhe9600 rakstīja:kontaktgrupa vai kā jau te minēja, izmesta atslēga no immokaliks rakstīja:pa laikam uznāk brīži kad gribās to mašīnu ar rezaku gabalos sagriezt
no kurienes sākt meklēt problēmu?
lieta tāda ka vairs nevar piešķilt, griežot atslēgu visas lampiņas panelīiedegas kā vajag, bet starteris nekādas dzīvības pazīmes neizdveš
ok, paskatīsimies.he9600 rakstīja:nav signāla no kloķenes devēja -> ecu nevirina sprauslas.
Noteikti, ka imobilaizers neatpazīst atslēgu, vai kaut kā tā, ja nekļūdoskaliks rakstīja:kontaktgrupa vesela, bet nesapratu ko tu gribēji teikt par to atslēguhe9600 rakstīja:kontaktgrupa vai kā jau te minēja, izmesta atslēga no immokaliks rakstīja:pa laikam uznāk brīži kad gribās to mašīnu ar rezaku gabalos sagriezt
no kurienes sākt meklēt problēmu?
lieta tāda ka vairs nevar piešķilt, griežot atslēgu visas lampiņas panelīiedegas kā vajag, bet starteris nekādas dzīvības pazīmes neizdveš
sveiki! problema tad ka viens man nosperis stravu kas pienak miglas lukturiem!
palasiju DIY par miglas instilesanu un secinaju ka man nemaz nav paradzeta vieta vienam no diviem drosinatajiem precizak 15A drosinatajam nav nemaz tur kontaktligzdas, bet 5A drosinatajam vis kartiba!
meriju ar testeri klusums stravas vnk nav
ieprieks bija salikti xenoni miglas bet pirms skates iznemu un tagad vairs nevaru salikt parastas miglas jo viens nočiepis stravu!
varbut varat ko ieteikt!
palasiju DIY par miglas instilesanu un secinaju ka man nemaz nav paradzeta vieta vienam no diviem drosinatajiem precizak 15A drosinatajam nav nemaz tur kontaktligzdas, bet 5A drosinatajam vis kartiba!
meriju ar testeri klusums stravas vnk nav
ieprieks bija salikti xenoni miglas bet pirms skates iznemu un tagad vairs nevaru salikt parastas miglas jo viens nočiepis stravu!
varbut varat ko ieteikt!
Problēmas turpinājums zudušajai dzirkstelei.
Paldies Kobreti kurš pus dienu pavadija manā garažā ar Testeri un cigareti zobos
Samērijām spoles, svečvadus, sveces visu ko vien samērīt varēja, samērijām, NEKĀ Tālākā doma bija, ka smadzenes nosvilušas, Izņēmām ārā, itkā deguma smaka bija.
Šodien atbrauca kolēģis ar tādu pašu auto, iemetām viņa smadzenes un atkal nekā. Viss pa vecam nav dzirkstele, nestrādā benzīna sūknis un sprauslas nevirinās.
Gribās jau nošauties
Paldies Kobreti kurš pus dienu pavadija manā garažā ar Testeri un cigareti zobos
Samērijām spoles, svečvadus, sveces visu ko vien samērīt varēja, samērijām, NEKĀ Tālākā doma bija, ka smadzenes nosvilušas, Izņēmām ārā, itkā deguma smaka bija.
Šodien atbrauca kolēģis ar tādu pašu auto, iemetām viņa smadzenes un atkal nekā. Viss pa vecam nav dzirkstele, nestrādā benzīna sūknis un sprauslas nevirinās.
Gribās jau nošauties
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
Kaliks bija tieši tāda pati problēma, pagriežu atslēgu 1 pozīcijā, iedegas visas lampiņas un viss ir čotka kā vajag, bet kad mēģinu piešķilt klusums, nekādas pazīmes. Nodomāju ka kkas ar elektroniku jeb konkrētāk signalizāciju, ielīdu pie drošinātājiem, atradu vienu nedzīvo, nomainīju un viss zbis!
Drošinātājus visus izskatiju visi vesali.
Klusums gluži man nav, motoru starteris griež, tikai nav dzirksteles, nepieslēdzās sūknis.
Klusums gluži man nav, motoru starteris griež, tikai nav dzirksteles, nepieslēdzās sūknis.
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
dzirkstele būs tikai tad, kad ecu sapratīs dzinēja griešanu... tas ir-- jānāk impulsiem no klpstas devēja. to var aplūkot ar veco labo oscili. lai saremontētu auto ir jāsaprot , kā viņš darbojas, bet man nepamet sajūta, ka neviens tāds tuvumā nav bijis...
Nav gan bijis jā, nēsmu miljonārs lai pie katras šaizes dzītos uz servisiem, rokas no pakaļas neaug, bet elektronika nav mana stiprā puse.
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
ja jau pinums vesels klokenes devejam tad jau signālam jābūt un kāds sakars kloķenes devējam ari degvielas sūkni ? esmu redzejis jau divus gab.,auto kuriem klokenes devēja rādijumi ir 0 bet uz priekšu iet škauda rīstās bet darbojas.Rons rakstīja:dzirkstele būs tikai tad, kad ecu sapratīs dzinēja griešanu... tas ir-- jānāk impulsiem no klpstas devēja. to var aplūkot ar veco labo oscili. lai saremontētu auto ir jāsaprot , kā viņš darbojas, bet man nepamet sajūta, ka neviens tāds tuvumā nav bijis...
bet kā tur ir ar rūpnīcas siģeni,atvienojot viņu ķēdi jau nesaslēdz atpakaļ?
P.S. visas problēmas sākas ar to,ka samete lielo plusu uz īso.
pārāk daudz šeit ir X. kāds auto gads, dzinējs,utt. sūknis nepagriežas arī īslaicīgi pie iesl aizdedzes ? kloķvārpstas devējam ir vistiešākais sakars ar sūkni un dzirksteli. ko nozīmē rādījumi 0 ? ar ko tas tika mērīts ? barošana pie ecu tika pamērīta ? vai nav nekādas pēdas, ka kāds ir "grāpstijies", vai kāda sekretka ? (lasīt -nestandarta vājš savienojums). uz relejiem ar der uzmest aci...Kobreti rakstīja: ja jau pinums vesels klokenes devejam tad jau signālam jābūt un kāds sakars kloķenes devējam ari degvielas sūkni ? esmu redzejis jau divus gab.,auto kuriem klokenes devēja rādijumi ir 0 bet uz priekšu iet škauda rīstās bet darbojas.
bet kā tur ir ar rūpnīcas siģeni,atvienojot viņu ķēdi jau nesaslēdz atpakaļ?
P.S. visas problēmas sākas ar to,ka samete lielo plusu uz īso.
auto BMW dzinējs m42 sūknis vispar nestrādā,ne startējot,ne pagriežot aizdzedzi(manuāli palaižot aiziet),ar dzirskteli tad ir tieš sakars,bet vai tad nav tā ka startejot suknim jāiziet neatkarigi no tā vai auto pieškiļās vai nē? Rādijums 0 nozimē to,ka nav pretestības kloķenes devejam,BET tas bija,kā piemērs,šim konkrētajam modelim pretestībā ir normas robežās 6XXomi starp piniem 1 un 2. Tādat pats pinums ir vesels!
Jautājums ir šads,vai rupnīcas signalizāciju atvienojot,viņa saslēdz atpakaļ pārauto ķedi(kā tas ir lētajās signalizācijās)vai atstāj pārtrauktu! Jo bija tads gadijums,kad liekot klāt iekaucas taure,tas notika tikai vienu reizi,un protams,ka pultis nekādas nav ir tikai atslēga. IR variats,ka rūpnicas siģene atslēdz vairākas zonas,teiksim degvielu,spoles.
Uz spolēm 12v pienāk,bet nezinu,kā signālu nomerīt,kura noteikti nav,jo dzirksteles arī nav! IR kādi varinats?
* parošana pie ecu tika nomērita,bet ir jautajums uz cik piniem ir 12V jābūt?
*releji tika samainīti no ejoša auto,tai skaitā arī ECU,bet bez izmaiņam
*sikretkas nekādas nav
+ lieki piebilst,vai atkārtot to ka + vads tika samests īsajā,konkrētak vads uz mūz.pastiprinātāju. tas nevar nekādi ietekmēt kādu no letāli svarigām komponentēm.?
paldies jau iepriekš par atbildēm speci
EDIT: pievienojot atpakaļ rūpnīcas siģeni sāk mirgot avareikas.
Jautājums ir šads,vai rupnīcas signalizāciju atvienojot,viņa saslēdz atpakaļ pārauto ķedi(kā tas ir lētajās signalizācijās)vai atstāj pārtrauktu! Jo bija tads gadijums,kad liekot klāt iekaucas taure,tas notika tikai vienu reizi,un protams,ka pultis nekādas nav ir tikai atslēga. IR variats,ka rūpnicas siģene atslēdz vairākas zonas,teiksim degvielu,spoles.
Uz spolēm 12v pienāk,bet nezinu,kā signālu nomerīt,kura noteikti nav,jo dzirksteles arī nav! IR kādi varinats?
* parošana pie ecu tika nomērita,bet ir jautajums uz cik piniem ir 12V jābūt?
*releji tika samainīti no ejoša auto,tai skaitā arī ECU,bet bez izmaiņam
*sikretkas nekādas nav
+ lieki piebilst,vai atkārtot to ka + vads tika samests īsajā,konkrētak vads uz mūz.pastiprinātāju. tas nevar nekādi ietekmēt kādu no letāli svarigām komponentēm.?
paldies jau iepriekš par atbildēm speci
EDIT: pievienojot atpakaļ rūpnīcas siģeni sāk mirgot avareikas.
man jau izklausaas peec signalizaacijas. tik jaapeeta vinjas sheemas un vadi- kaa uzlikta
Sveiki.
Vēlētos uzzināt, kurš drošinātājs atbild par paneļa, pulksteņa apgaismojumu, jo vienkārši vienā brīdi pazuda apgaismojums. visi drošinātāji itkā veseli, domāju, varbūt nav kontakta pie apgaismojuma regulācija (tumšāka, gaišāka), bet iktā viss kārtībā. Negribās ticēt, ka izdega pikseļi momentā, gan spidometram, gan mehāniskajam pulkstenim, kad ieslēdz gaismas.
Vēlētos uzzināt, kurš drošinātājs atbild par paneļa, pulksteņa apgaismojumu, jo vienkārši vienā brīdi pazuda apgaismojums. visi drošinātāji itkā veseli, domāju, varbūt nav kontakta pie apgaismojuma regulācija (tumšāka, gaišāka), bet iktā viss kārtībā. Negribās ticēt, ka izdega pikseļi momentā, gan spidometram, gan mehāniskajam pulkstenim, kad ieslēdz gaismas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 120
- chevron_right