dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- …
- 350
- chevron_right
Ir tāda problēma, ka nesen sāka kaut kas grabēt, likās, ka tas varētu būt izpūtējs, bet izrādās, ka nav. Papētot kārtīgāk ieraudzīju, ka kaut kas nav tur kur viņam vajag būt. Takkā es neesmu īsti gudrs mašinās tad jautāju šeit. Cik noprotu tas ir motora spilvens kurš ir izgājis/izkritis/izlūzis no savas vietas? Varbūt kāds var palīdzēt? Varbūt var pie kāda kaut kad nomainīt/sataisīt to visu un kādās cenās tas viss varētu būt?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pērc jauno dzinēja spilvenu,piepaceļ dzinēju aiz kartera,tikai uzmanīgi, un izskrūvē veco spilvenu ieliec jauno un brauc.Bodnieks rakstīja:Ir tāda problēma, ka nesen sāka kaut kas grabēt, likās, ka tas varētu būt izpūtējs, bet izrādās, ka nav. Papētot kārtīgāk ieraudzīju, ka kaut kas nav tur kur viņam vajag būt. Takkā es neesmu īsti gudrs mašinās tad jautāju šeit. Cik noprotu tas ir motora spilvens kurš ir izgājis/izkritis/izlūzis no savas vietas? Varbūt kāds var palīdzēt? Varbūt var pie kāda kaut kad nomainīt/sataisīt to visu un kādās cenās tas viss varētu būt?
jauns spilvens līdz 20eur darbs 10 eur
Jauns spilvens no 30 eur maksa! Lietotu pat citreiz pa 5 eur var dabut.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Labrīt. Problēma sekojoša. M50b20. Kad auto motors ir auksts, to ir grūti pielaist. Šorīt plkst 07:00 kad ārā bija +15 grādi, auto pielaist izdevās tikai pēc aptuveni 3 minūšu ilgas startera mocīšanas. Kad motors silts, problēmu nav - lec uzreiz. Bākā ap 15l degvielas. Filtrs mainīts, sveces svaigas, sūkņa sietiņš tīrs. Ceru uz jūsu pieredzi un iespējamās problēmas risināšanas variantiem. Paldies.
Ož pēc kloķenes lasItāja, parbaudi vai tev no ritiem ir dzirkstele kad auksts motors, ja nav tad megini dabit kadu lietotu kloķenes deveju patestēt.panzer rakstīja:Labrīt. Problēma sekojoša. M50b20. Kad auto motors ir auksts, to ir grūti pielaist. Šorīt plkst 07:00 kad ārā bija +15 grādi, auto pielaist izdevās tikai pēc aptuveni 3 minūšu ilgas startera mocīšanas. Kad motors silts, problēmu nav - lec uzreiz. Bākā ap 15l degvielas. Filtrs mainīts, sveces svaigas, sūkņa sietiņš tīrs. Ceru uz jūsu pieredzi un iespējamās problēmas risināšanas variantiem. Paldies.
mar44a rakstīja:Ož pēc kloķenes lasItāja, parbaudi vai tev no ritiem ir dzirkstele kad auksts motors, ja nav tad megini dabit kadu lietotu kloķenes deveju patestēt.panzer rakstīja:Labrīt. Problēma sekojoša. M50b20. Kad auto motors ir auksts, to ir grūti pielaist. Šorīt plkst 07:00 kad ārā bija +15 grādi, auto pielaist izdevās tikai pēc aptuveni 3 minūšu ilgas startera mocīšanas. Kad motors silts, problēmu nav - lec uzreiz. Bākā ap 15l degvielas. Filtrs mainīts, sveces svaigas, sūkņa sietiņš tīrs. Ceru uz jūsu pieredzi un iespējamās problēmas risināšanas variantiem. Paldies.
Ok, noteikti pamēģināšu, bet kaada viņam starpiiba auksts vai silts?
panzer rakstīja:Precizi neizstastishu bet man dzive ta ir gadijies ka auksts neleca kaut pusstundu griezot. Pmeginaja citu uzreiz pat -30 leca. Ar vadiem piepipet nevareja ievilkt ari nevareja bija salikti jauni vadi sveces un pat spole jauna. Bet beigas tads viens suda lasitajs visu pissa. A ka dzinejs bija silts no pus apgrieziena leca ar beigto dačiku. Iesaku pormo parbaudi vai vispar ir dzirkstele uz auksta ja nav tad jau skatamies uz dačika.mar44a rakstīja:Ož pēc kloķenes lasItāja, parbaudi vai tev no ritiem ir dzirkstele kad auksts motors, ja nav tad megini dabit kadu lietotu kloķenes deveju patestēt.panzer rakstīja:Labrīt. Problēma sekojoša. M50b20. Kad auto motors ir auksts, to ir grūti pielaist. Šorīt plkst 07:00 kad ārā bija +15 grādi, auto pielaist izdevās tikai pēc aptuveni 3 minūšu ilgas startera mocīšanas. Kad motors silts, problēmu nav - lec uzreiz. Bākā ap 15l degvielas. Filtrs mainīts, sveces svaigas, sūkņa sietiņš tīrs. Ceru uz jūsu pieredzi un iespējamās problēmas risināšanas variantiem. Paldies.
Ok, noteikti pamēģināšu, bet kaada viņam starpiiba auksts vai silts?
Mēdz tā gadīties, ka auksts nestrādā, bet silts strādā, kā arī otrādi. Bet, protams, sākumā ieteiktu uz diagnostiku, lai nav naudas izmešana, ja nepaveicas.
Āmen.dogMa rakstīja:Mēdz tā gadīties, ka auksts nestrādā, bet silts strādā, kā arī otrādi. Bet, protams, sākumā ieteiktu uz diagnostiku, lai nav naudas izmešana, ja nepaveicas.
dogMa rakstīja:Mēdz tā gadīties, ka auksts nestrādā, bet silts strādā, kā arī otrādi. Bet, protams, sākumā ieteiktu uz diagnostiku, lai nav naudas izmešana, ja nepaveicas.
Manā gadījumā auksts nestrādā. Diagnosticeet arii aukstu?
Ja ir bijusi problēma, tad tā arī tiek piefiksēta. Protams, gadās varianti, ka nepiefiksējas, bet var ar citām metodēm nodiagnosticēt.
Sveiki. Pāris dienas atpakaļ iegādājos e36 ar m40b16 dzinēju. Iepriekšējais saimnieks teica,ka esot gaisa masas mērītājs jāmaina,bet kautkā neticās,tapēc vaicāšu šeit,pieredzējušākiem džekiem. Lieta tāda,ka motors gan silts gan auksts ar grūtībām pielec,kad pielec,knapi strādā,kā iedod gāzi,tā vainu noslāpst,vai nekas nenotiek. Novienojot gmm (gaisa masas mērītāju) apgriezieni uzlec uz 1,5k bet ļoti slikti mašīna iet. Nedaudz pabraucot bez gmm un pievienijot atpakaļ motors rūc daudz maz labi,bet braucot ieberot pilnu pedāli sāk raustīties un burbuļot. Patēriņa dačiks arī rāda kosmosu un degvielu rij kā kkāds 2.8 motors zāģējot. Doma ir dzīt uz diagnostiku,bet pirmstam gribu dzirdēt jūsu domas.
Paldies jau iepriekš.
Paldies jau iepriekš.
Zonde? Vismaz viss tas pats ,kas manam m50.b25 ,kad bij zonde čupā izņemot lekšanu...otrupnieks123 rakstīja:Sveiki. Pāris dienas atpakaļ iegādājos e36 ar m40b16 dzinēju. Iepriekšējais saimnieks teica,ka esot gaisa masas mērītājs jāmaina,bet kautkā neticās,tapēc vaicāšu šeit,pieredzējušākiem džekiem. Lieta tāda,ka motors gan silts gan auksts ar grūtībām pielec,kad pielec,knapi strādā,kā iedod gāzi,tā vainu noslāpst,vai nekas nenotiek. Novienojot gmm (gaisa masas mērītāju) apgriezieni uzlec uz 1,5k bet ļoti slikti mašīna iet. Nedaudz pabraucot bez gmm un pievienijot atpakaļ motors rūc daudz maz labi,bet braucot ieberot pilnu pedāli sāk raustīties un burbuļot. Patēriņa dačiks arī rāda kosmosu un degvielu rij kā kkāds 2.8 motors zāģējot. Doma ir dzīt uz diagnostiku,bet pirmstam gribu dzirdēt jūsu domas.
Paldies jau iepriekš.
Izklausās pēc kloķvārpstas devēja
Ir tāds m40 dzinējiem?
Ir tāds m40 dzinējiem?
Es uz zondi arī vairāk lieku vainu, jo ar atvienotu gmm tak vajadzēja daudzmaz normāli šancēt.
Par devēju nezinu.
Par devēju nezinu.
Zonde sāk strādāt tikai pie uzsiluša motora. Attiecīgi aukstam būtu jāiet arī ar beigtu zondi.otrupnieks123 rakstīja:Es uz zondi arī vairāk lieku vainu, jo ar atvienotu gmm tak vajadzēja daudzmaz normāli šancēt.
Par devēju nezinu.
Gaisu nekur nepiesūc?
Auksts arī neiet,varētu pat teikt,ka silts labāk iet,kad pievieno atpakaļ gmm.ValtersD rakstīja:Zonde sāk strādāt tikai pie uzsiluša motora. Attiecīgi aukstam būtu jāiet arī ar beigtu zondi.otrupnieks123 rakstīja:Es uz zondi arī vairāk lieku vainu, jo ar atvienotu gmm tak vajadzēja daudzmaz normāli šancēt.
Par devēju nezinu.
Gaisu nekur nepiesūc?
Nomainiju zondi un gaisa masas mērītāju,nekas nemainijās,ar veco gmm vēl daufz maz labi iet,tikai patēriņš pilnīgs kosmoss. Kur vēl vainu varētu meklēt??
Sveiks es sava laika ari ar lidzigu problemu nemos tik ar m20b25 motoru ieks e34. Beigas izradijas ka provotka vadi bij sadegusi un letaka provotka moksaja 100e. tad vienkarsi pargaju uz m50 motoru un no problems :0otrupnieks123 rakstīja:Nomainiju zondi un gaisa masas mērītāju,nekas nemainijās,ar veco gmm vēl daufz maz labi iet,tikai patēriņš pilnīgs kosmoss. Kur vēl vainu varētu meklēt??
lieku vainu uz sadalenes un klokvarpstas devejiem, aiznjemies un pamaini.otrupnieks123 rakstīja:Nomainiju zondi un gaisa masas mērītāju,nekas nemainijās,ar veco gmm vēl daufz maz labi iet,tikai patēriņš pilnīgs kosmoss. Kur vēl vainu varētu meklēt??
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- …
- 350
- chevron_right