dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- …
- 350
- chevron_right
Jaunajam svecem zazoru paskatijies? Principa jaskatas dzivie dati motoram, ne kludas...
Ja zazors nozīme sprauga tad jā, rīt nočekos kas ar sadalenēm, maybe nav pa metkāmseeingman rakstīja:Jaunajam svecem zazoru paskatijies? Principa jaskatas dzivie dati motoram, ne kludas...
Sveiki.
Kas varētu būt pa vainu, kad spiežu vairāk gāzi liekas, ka jauda tā kā - pazūd pēc tam atkal ir? Tā kā neliela aizture.
Varētu būt kaut kas nopietns?
Kas varētu būt pa vainu, kad spiežu vairāk gāzi liekas, ka jauda tā kā - pazūd pēc tam atkal ir? Tā kā neliela aizture.
Varētu būt kaut kas nopietns?
kāds motors ? apgriezieni brīvgaitā ko dara?ResnaisLV rakstīja:Sveiki.
Kas varētu būt pa vainu, kad spiežu vairāk gāzi liekas, ka jauda tā kā - pazūd pēc tam atkal ir? Tā kā neliela aizture.
Varētu būt kaut kas nopietns?
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
2.8Maa rakstīja:kāds motors ? apgriezieni brīvgaitā ko dara?ResnaisLV rakstīja:Sveiki.
Kas varētu būt pa vainu, kad spiežu vairāk gāzi liekas, ka jauda tā kā - pazūd pēc tam atkal ir? Tā kā neliela aizture.
Varētu būt kaut kas nopietns?
Brīvgaitā viss kāŗtībā. Tikai,kad gāzi vairāk iedodu sākas saraustīta aizture!
Moš izklausīsies stulbi, bet pamēģini pačekot gaisa filtru, moš nepienāk pietiekami gaisa?
Man kaut kas bija tamlīdzīgs ar 2.0 - spied pedāli, bet itkā sākumā negrib vērties un pēc kādas sekundes aiziet. Kas īsti pa vainu tā arī nekad neuzzināju.ResnaisLV rakstīja:Sveiki.
Kas varētu būt pa vainu, kad spiežu vairāk gāzi liekas, ka jauda tā kā - pazūd pēc tam atkal ir? Tā kā neliela aizture.
Varētu būt kaut kas nopietns?
Atvienojot gaisa masas mērītāju, kad motors darbojas, kādām izmaiņām būtu jānotiek? Jo kad atvienoju, apgriezieni minimāli nopeld uz īsu brīdi un tad atkal viss kārtībā. M52b25
Zinu, ka m40 motoram viņš uzreiz noslāpa, kad atvienoju.
Ir aizdomas, ka viņš savu funkciju nepilda, kā vajag.
Zinu, ka m40 motoram viņš uzreiz noslāpa, kad atvienoju.
Ir aizdomas, ka viņš savu funkciju nepilda, kā vajag.
Tātad sveiki. Man ir tā. Es atbraucu mājās. Nolieku mašīnu. BMW 320i. Lieta sekojoša. Viss normāli gāja forši lēca. Bet šodien no rīta Mēğinu pielaist un nelec. Starteris iet. Bendzina sūknis iet viss iet. Bet negrib lekt. Kad Mēğinu pielaist starteris griež joprojām un iedegās visi 4 pagriezieni. Un nelec. Taka nedaudz uzsit bet nepielec. Varbūt kaut kas ar svecēm? Es diži no tā nesapārotu tāpēc griežos pie jums. Modelis. BMW 320i 1993 Gads.
Nekādām dižām izmaiņām nevajadzētu būt. Dzinējs sāk strādāt pēc standarta degvielas kartēm. Ar tādu metodi nevar pārbaudīt, vai GMM strādā korekti.MadMaksis rakstīja:Atvienojot gaisa masas mērītāju, kad motors darbojas, kādām izmaiņām būtu jānotiek? Jo kad atvienoju, apgriezieni minimāli nopeld uz īsu brīdi un tad atkal viss kārtībā. M52b25
Zinu, ka m40 motoram viņš uzreiz noslāpa, kad atvienoju.
Ir aizdomas, ka viņš savu funkciju nepilda, kā vajag.
Nav kāda liktā signalizācija?Gatis20 rakstīja:Tātad sveiki. Man ir tā. Es atbraucu mājās. Nolieku mašīnu. BMW 320i. Lieta sekojoša. Viss normāli gāja forši lēca. Bet šodien no rīta Mēğinu pielaist un nelec. Starteris iet. Bendzina sūknis iet viss iet. Bet negrib lekt. Kad Mēğinu pielaist starteris griež joprojām un iedegās visi 4 pagriezieni. Un nelec. Taka nedaudz uzsit bet nepielec. Varbūt kaut kas ar svecēm? Es diži no tā nesapārotu tāpēc griežos pie jums. Modelis. BMW 320i 1993 Gads.
Nav kāda liktā signalizācija?[/quote]Gatis20 rakstīja:Tātad sveiki. Man ir tā. Es atbraucu mājās. Nolieku mašīnu. BMW 320i. Lieta sekojoša. Viss normāli gāja forši lēca. Bet šodien no rīta Mēğinu pielaist un nelec. Starteris iet. Bendzina sūknis iet viss iet. Bet negrib lekt. Kad Mēğinu pielaist starteris griež joprojām un iedegās visi 4 pagriezieni. Un nelec. Taka nedaudz uzsit bet nepielec. Varbūt kaut kas ar svecēm? Es diži no tā nesapārotu tāpēc griežos pie jums. Modelis. BMW 320i 1993 Gads.
Es nezinu vai likta. Bet tā man nekad nebija bijis. Signalizācija dažreiz atradās bet citreiz nee. Bet tas kad nelec nebija bijis. Varbūt sveces jātīra?
Sveces tur nebūs pie vainas. Drīzāk elektronisks gļuks. Vai kāds dačiks, vai āftermarket siģene čakarē prātu.
Nu tad rīt noraušu sigleni un apskatīšos. Siglene gāja zem Bardačoka ne?dogMa rakstīja:Sveces tur nebūs pie vainas. Drīzāk elektronisks gļuks. Vai kāds dačiks, vai āftermarket siģene čakarē prātu.
Jāskatās, jo to jau izdomāja licējs, kur paslēpt.
Nu itkā nekur melnu kastīti neredzēju kā vienīgi zem bardačoka un kautkādu vēl bagāžniekā pie kreisā amīti.
Man personīgi bija zem stūres signalizācija, iesaku kā nākamo vietu aiz bardačoka meklēt tur.Gatis20 rakstīja:Nu itkā nekur melnu kastīti neredzēju kā vienīgi zem bardačoka un kautkādu vēl bagāžniekā pie kreisā amīti.
Nu precīzāk bija tā. Es skatījos indukcenes jo man kaut kas Baigi dzirksteļoja. Atvērtu paskatītos viena indukcene ar kontaktu galīgi sadegusi. Es panjeemu citu indukceni un nogriezusi vadu kas iet pie indukcenes. Pielodēju visu smuki atpakaļ. Un protams kad aķa klemmi noņēmu pirms to visu darīji. Pielodeeju visu saliku kā vajag. Un tad man šāds gļuks uzmetās. Starteri griež bet nelec. Un avareikas deg. Varbūt tiešām siglene. Jo noņēmu klemmi un pieliku atpakaļ.
EDIT: Pirmstam vēl braucu pakaļ bez vienas indukcenes braucu pakaļ indukcenei ar vadiem. Pielodēju jaunu kontaktu . Un Indukceni nomainīju.
EDIT: Pirmstam vēl braucu pakaļ bez vienas indukcenes braucu pakaļ indukcenei ar vadiem. Pielodēju jaunu kontaktu . Un Indukceni nomainīju.
Uz m52 der m60 spararats, sajūga komplekts? FZ m52 kārba.
Sveiki. Kāds varbūt mācētu pateikt,kas tas varētu būt par vadu.? Vajadzēja zem bardenes tikt un atradu šādu,nekur nepievienotu. Vietu,kur vienojas klāt arī nevaru ieraudzīt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Disku mainitaja/cendzera kontrole izskaaaas pec pioneer, baguzi kkur jabut otram galam.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- …
- 350
- chevron_right