dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
1ngus
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Apr 2011, 17:12
Varbūt šeit kāds ir ar to nodarbojies- pieslēdzot inpu rādās palielināts motora noslogojums (engine load),gofra uzlikta jauna, gaisa mērītājs mainīts, gaiss itkā nesūc nekur garām, mazo apgriezienu regulātors mainīti vairāki rezultāts nemainās(motora apgriezieni itkā normāli). Motors m52b28 no e39 automāta.
Attēls
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
Varbūt ir kāds Pārdaugavā pie kā šodien var aizbraukt uz diagnostiku pieslēgt pie kompja m50b25 :sad:
Pauls
Ziņojumi: 278
Pievienojies: 02 Dec 2014, 22:19
Sveiki, 318 tds sulo augstspiediena sūknis, noņemot kolektoru nevar redzēt no kurienes, ir kādam saskarsme bijusi? Blīves var dabūt, jāņem nost no ķēdes, kas, ko, kā. Lūdzu steidzami atsaukties.
mikinsh
Ziņojumi: 157
Pievienojies: 07 Aug 2016, 21:28
Braucu ar: 323i
m52b25 sāka taisīt sūdus. Iedarbinot, kamēr auksts, viss ir ok. Tiklīdz silst parādās arvien vairāk baltu dūmu, un smird pēc nesadeguša benzīna. Iet itkā ok, un nekas neraustas. Pieslēdzu pie autocoma un rādīja GMM kļūdu, bet atvienojot to nav nekādas izmaiņas dzinēja darbībā. Jautājums, vai tiešām tas izskatās pēc GMM?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Dzīvie dati jāskatās. Iespējams, ka zonde, zondes mirušas.
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži
Gadsimta jautajums :hahaha: uz kurieni aiziet šī vakuma šļauciņa? Bilde provizoriski var redzet no kurienes viņa nak. Neticu,ka gaisu suc no atmosferas:D motors 1.8is
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Duuj rakstīja:Gadsimta jautajums :hahaha: uz kurieni aiziet šī vakuma šļauciņa? Bilde provizoriski var redzet no kurienes viņa nak. Neticu,ka gaisu suc no atmosferas:D motors 1.8is
Nav uz degvielas spiediena regulatoru? (Sprauslu rampas galā)
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
Šodien uzsildīju auto līdz darba temperatūrai, un pie strādājoša dzinēja atvēru eļļas korķi. Tik līdz korķis tiek noņemts ir dzirdama tāda sīcoša skaņa. Kad uzliek momentāli pazūd. Liekas, ka vaininieks ir kartera ventilācija, tā var būt?
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Riks* rakstīja:Šodien uzsildīju auto līdz darba temperatūrai, un pie strādājoša dzinēja atvēru eļļas korķi. Tik līdz korķis tiek noņemts ir dzirdama tāda sīcoša skaņa. Kad uzliek momentāli pazūd. Liekas, ka vaininieks ir kartera ventilācija, tā var būt?
var ta but
Profila bilde
tomaats
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 01 Sep 2013, 14:53
Braucu ar: netīru kūti
Atrašanās vieta: Lielvārdes
m52b28 nav jaudas pie zemiem apgriezieniem. Pēc 3,5k paveras tikai. Un arī pats pedālis tāds neatsaucīgs. Neitrālajā lēni ceļ un lēni laiž lejā apgriezienus. Kas varētu būt pie vainas? :stupid:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Diagnostika.
variantu daudz.
sākot ar gaisa piesūkšanu, mirušu vanosa solenoīdu, beidzot ar zemu eļļas spiedienu (vanos nespēj pārgriezt sadaleni) un vienk bezkompresijas dzinuli.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
tomaats
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 01 Sep 2013, 14:53
Braucu ar: netīru kūti
Atrašanās vieta: Lielvārdes
Varat ieteikt kādu servisu?
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
tomaats rakstīja:Varat ieteikt kādu servisu?
liet.dogMa vai www.ixt.lv
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Atkarīgs kam. Pa lielam, ja esi no Lielvārdes, tad shtencwerks, tuvākajā apkārtnē motora lietās ir izcils variants, ja viņiem ir laiks protams. Liet. Ģirts un Seeingman tur darbojas.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
bugs84
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 07 Okt 2015, 00:03
Braucu ar: 318is
sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
bugs84 rakstīja:sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
Diagnostika tika veikta uz auksta dzinēja?
bugs84
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 07 Okt 2015, 00:03
Braucu ar: 318is
gan uz auksta,gan uz silta
bugs84
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 07 Okt 2015, 00:03
Braucu ar: 318is
bugs84 rakstīja:sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
vel ir viens moments,kad atlaid gāzi,apgriezieni krīt līdzapm.500 un uzreiz uz 750,bet ne vienmēr,kad vairāk slodzes krīt vel zemāk(ģenerators samainīts,nav izmaiņas)
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
bugs84 rakstīja:
bugs84 rakstīja:sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
vel ir viens moments,kad atlaid gāzi,apgriezieni krīt līdzapm.500 un uzreiz uz 750,bet ne vienmēr,kad vairāk slodzes krīt vel zemāk(ģenerators samainīts,nav izmaiņas)
brīvgaitas regulātors?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Hc un co no pēdējās ta?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.