Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 89
- chevron_right
Varbūt kāds, kas ir ņēmis m41 augstspiediena sūkni nost varēs mani apgaismot, vakar ņēmos mainīt savam sūkni, viss bija ok līdz brīdim kad vajadzēja dabūt sūkņa asi ārā no tā zobratiņa, kā to var izdarīt? Vienkārši ņemt un ar kādu stienīti un āmuru mēģināt izdauzīt ārā, vai tur nepieciešams kāds speciāls instruments?
Motors 2.5tds... auksts lec no pusapgrieziena, silts lec arī ļoti labi... Kad mašīna ir pusauksta, vai ne l';idz galam iesilusi, viņu ir problēmas palaist,ļoti ilgi jāgriež starteris, lai mašīna pielēktu...Kas varētu būt par vainu?
ivars_e36 rakstīja:Varbūt kāds, kas ir ņēmis m41 augstspiediena sūkni nost varēs mani apgaismot, vakar ņēmos mainīt savam sūkni, viss bija ok līdz brīdim kad vajadzēja dabūt sūkņa asi ārā no tā zobratiņa, kā to var izdarīt? Vienkārši ņemt un ar kādu stienīti un āmuru mēģināt izdauzīt ārā, vai tur nepieciešams kāds speciāls instruments?
Ir speciāls sjomņiks tam paredzēts, vari mēģināt dauzīt caur mīksta metāla stienīti lai nesabojā sūknim asi.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Zirdzins rakstīja:Motors 2.5tds... auksts lec no pusapgrieziena, silts lec arī ļoti labi... Kad mašīna ir pusauksta, vai ne l';idz galam iesilusi, viņu ir problēmas palaist,ļoti ilgi jāgriež starteris, lai mašīna pielēktu...Kas varētu būt par vainu?
Kompresija dzinejam kāda? Ko nozīmē ilgi jāgriež? 30 sek?
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
SarancevsA rakstīja:Sekojosha problema. Mainiju motoru no 525 tds metu sava e36 kur staveja ari 2.5tds, nemot ara motoru no piechuka sapratu,kad tie atskiras ar ellas filtru,un bremzhu vakumnieku,un suknim pienakosha degvielas trubina pienak no sana nevis ka mana e36 no augshas.Meginot darbinat,tas nelec. un deg sprauslu lampina. Kas pa vainu? jau apnicis dzivot kopa ar manu auto garazha!
sūkņa galva jāliek no vecā sūkņa, uz veco sistēmu pāriet neredzu jēgu.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu, pāris dienas atpakaļ mainīju savam 1.8tds augstspiediena sūkni, jo vecajam saļarka gāzās pār visām malām, bet gāja norm, tgd uzliku jauno sūkni, viss čotka, patēriņš labs, lec labi, rūc labi tukšgaitā, bet kad iedod čībā dzinējs aiziet līdz ~3k apgrizieniem un tālāk neiet, tik izmet melnu dūmu mākoni, bet tas tikai kad brauc, ja stāv uz vietas un uzdod, tad aiziet līdz redlainam. Varētu būt sūkņa vaina, vai aizdedze jāregulē, vai vēl kas cits?
Sūkni noregulēji?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
No kura gala man viņu regulēt? Ja domā aizdedzi, tad tā tika pieregulēta uz ausi. Gribēju uzzināt, vai šāda problēma var parādīties pie nepareizi noregulētas aizdedzes.Ruu rakstīja:Sūkni noregulēji?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Pieslēdz kompi, skaties live datus, pēc tiem noregulē sūkni (pēc Tava teiktā laikam aizdedzi), pēc tam kompis pats adaptēs uz kuru pusi viņam vajag.
nepareizi noregulets suknis tas ir vecit aizbrauc pie kadiem dizelistiem lai piesledz pie kompja un noregule tev vinu pats tu griezisi un skruvesi klausoties ilgi un diktiivars_e36 rakstīja:Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu, pāris dienas atpakaļ mainīju savam 1.8tds augstspiediena sūkni, jo vecajam saļarka gāzās pār visām malām, bet gāja norm, tgd uzliku jauno sūkni, viss čotka, patēriņš labs, lec labi, rūc labi tukšgaitā, bet kad iedod čībā dzinējs aiziet līdz ~3k apgrizieniem un tālāk neiet, tik izmet melnu dūmu mākoni, bet tas tikai kad brauc, ja stāv uz vietas un uzdod, tad aiziet līdz redlainam. Varētu būt sūkņa vaina, vai aizdedze jāregulē, vai vēl kas cits?
Kā šo nezvēru sauc latviešu mēlē? https://www.google.lv/search?q=dial+gau ... 80&bih=925
Un vai ir kāda alternatīva, ko izmantot šī aparāta vietā, regulējot sūkni? Izglītojos tikai no TISa.
Un vai ir kāda alternatīva, ko izmantot šī aparāta vietā, regulējot sūkni? Izglītojos tikai no TISa.
tā arī ir, netulkojas - indikators/indikatorpulkstenis.
pa lēto var iepirkt latgalītē, tad jau nepieciešamos kronšteinus/pārejas pie virpotāja
pa lēto var iepirkt latgalītē, tad jau nepieciešamos kronšteinus/pārejas pie virpotāja
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ok, paldies!
1.8tds, augstspiediena sūknim apakšā nākošais "dačiks" par ko atbild? Sūknim pa atplūdi degviela ārā tek, filtrā degviela ir, tur viss kārtībā, bet uz sprauslām neaiziet ne piles. Mēģināju izdzīt gaisu no sūkņa, kā arī slēdzu klāt pie degvielas trubām (kas uz sprauslām iet) sūkni, pat ar sūkšanu ne pile neiztek. Aizdomas uz to dačiku. Sūknis tika noregulēts pēc "grāmatas", tā kā tur problēmai nevajadzētu būt.
Ja atmiņa neviļ, tad tur bija apsteidzes regulators, kurš dzinēja rūktspēju nemaina...
...kas tam klucim tika darīts pirms pataisīji par mironi ?
...kas tam klucim tika darīts pirms pataisīji par mironi ?
Samainītas pāris ārpusē esošās blīves, nekur pašos dziļumos iekšā nelīdu. Vienkārši nav variantu, kā tas nākas, ka nekas netek pa sprauslu trubām.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
kuras no komplekta ?
Mazo sānu vāciņu, augšējo abu daļu, priekšējo blīvslēgu, aizmugures bloka blīvi (kur nāk atsperes). Pa lielam viss, pāris šaibas vēl. Izjaucot un saliekot neko lieku neizkustināju, tāpēc jo vairāk neizpratne par notiekošo. Ir kādas idejas? Kādi varianti, kur ir zars, ka neplūst degviela kur vajag?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
augšai trāpīji regulatoram centru šaibā ? regulatoru stumdīji šurpu turpu ?
Es gribetu zinat vai 325 td drikst noglusiit to ellas radiatoru, vienkarshi apnicis ik pec paris meneshiem mainit tos gumijas gredzenus, visulaiku ellu dzen araa.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 89
- chevron_right