Audio sistēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 87
- chevron_right
Jāņem vērā tas, ka kondensators ar kapacitāti 1F spēj atdot 1s ilgumā 1A strāvu! 1A atbilst apmēram 12-14W (P=I*U), info tiem, kas tipa kilovatīgos subus lieto!
Atbilstoši, pat ja arī atradīsi kādus 5F, uz kopējā fona jēgas no tā praktiski nekādas. Normālās sistēmās kondensatorus neizmanto.
Savelkot kārtīgus resnus vadus uz pastiprinātājiem (arī uz maģi un citiem audio devaisiem (stok pravodka neder šādā gadījumā)) un izveidojot visur kārtīgus kontaktus, kas saspiesti ne sliktāk, kā oriģinālais autiņa "+" vads, pie nosacījuma, ka ģenerators un akumulators ir dzīvi, nekādus kondensatorus nevajdzēs!
P.S. Vienīgais var uzlikt kondensatoru, lai grabažniekā ir kāds zils voltmetrs, lai ir pačots rajonā!
Atbilstoši, pat ja arī atradīsi kādus 5F, uz kopējā fona jēgas no tā praktiski nekādas. Normālās sistēmās kondensatorus neizmanto.
Savelkot kārtīgus resnus vadus uz pastiprinātājiem (arī uz maģi un citiem audio devaisiem (stok pravodka neder šādā gadījumā)) un izveidojot visur kārtīgus kontaktus, kas saspiesti ne sliktāk, kā oriģinālais autiņa "+" vads, pie nosacījuma, ka ģenerators un akumulators ir dzīvi, nekādus kondensatorus nevajdzēs!
P.S. Vienīgais var uzlikt kondensatoru, lai grabažniekā ir kāds zils voltmetrs, lai ir pačots rajonā!
d[-_-]b
cik vadam šķērsgriezumā būtu jābūt?
Protams, tas ir atkarīgs no patērētāja (tā jaudas), bet lielāks šķērsgriezums nekad nebūs lieks, galvenais, lai nerodas problēmas ar paša vada instalāciju un klemju uzlikšanu. Kādus 20-35mm^2 vajadzētu tādam normālam ikdienas ampam (pastiprinātājam).
P.S. Vēl jau atkarīgs no vada garuma, jo ja na akumulatora līdz ampam ir kāds metrs (akumulators ir aizmugurē), tad var tievāku, ja vajag visus 5m, tad es labāk lieku kko ap 35mm.
P.S. Vēl jau atkarīgs no vada garuma, jo ja na akumulatora līdz ampam ir kāds metrs (akumulators ir aizmugurē), tad var tievāku, ja vajag visus 5m, tad es labāk lieku kko ap 35mm.
d[-_-]b
Man tagad ir amps aizmugurē un vadi standarta ko pastūzim var nopirkt.
Problēma galvenais ka lampas nedaudz blàvo uz basiem.
Problēma galvenais ka lampas nedaudz blàvo uz basiem.
Kāds ir patērētājs (amps), ģenerators?
lieta tada ka man ir subis... un vajag vinjam pastiprinataaju, bet es vel neesmu izurbies cauri ...kada nozime tiem Omiem ( zinu ka taa ir pretestiba ) un ...vopshim...
subim rms 600w
un kadu pastuzi man prikt ...butu labi ja vnk pateiktu teh info un pec ta es meginaatu kkur vinju nopirkt...
..ja ir varianti varat piedavaat...
+ ir doma iegadaaties Kenwood KMM 157
teh info http://www.kenwood.eu/products/car/rece ... 7/details/
subim rms 600w
un kadu pastuzi man prikt ...butu labi ja vnk pateiktu teh info un pec ta es meginaatu kkur vinju nopirkt...
..ja ir varianti varat piedavaat...
+ ir doma iegadaaties Kenwood KMM 157
teh info http://www.kenwood.eu/products/car/rece ... 7/details/
say What???
Konkrētā subja modeli studijā!
30 cm Subwoofer Impulse CW-1212
Hochleistungs-Subwoofer, 600 W RMS, 1200 W Max, 4 Ohm
un no vacu foruma izraavu info
1200W MONSTERBASS 30CM:
Impulse US Acousics CW1212
30cm Subwoofer
1200Watt max.
600Watt RMS
20Hz - 800Hz
4 Ohm
90dB bei 1Watt / 1meter
Große Gummisicke, Langhuber
Xmax 23mm !!!
mehrlagige Aluminium Membran
Hochglanzpolierte Polplatte
verchromter Korb
Resonanzarmer Aludruckgusskorb
große 75mm Schwingspule
Riesen Magnet 190 Oz
versilberte Terminals bis 6qmm
Polkernbohrung
große verstärkte stabile Litzen
empfohlenes Gehäuse: 30ltr. Bassreflex
Car Hifi Testgehäuse: 47ltr. Bassreflex
bei 100mm Reflexrohrdurchmesser
und 265mm Reflexrohrlänge
vopshim..katraa forumaa ir nedaudz atshkiriigs info bet kopumaa par Omiem un RMS nekas nemainas...
...baigi labi butu ja pie reizes vareetu ieteikt kada tilpuma kaste jataisa prieksh shii ...lai butu maximaali labs efekts...
Hochleistungs-Subwoofer, 600 W RMS, 1200 W Max, 4 Ohm
un no vacu foruma izraavu info
1200W MONSTERBASS 30CM:
Impulse US Acousics CW1212
30cm Subwoofer
1200Watt max.
600Watt RMS
20Hz - 800Hz
4 Ohm
90dB bei 1Watt / 1meter
Große Gummisicke, Langhuber
Xmax 23mm !!!
mehrlagige Aluminium Membran
Hochglanzpolierte Polplatte
verchromter Korb
Resonanzarmer Aludruckgusskorb
große 75mm Schwingspule
Riesen Magnet 190 Oz
versilberte Terminals bis 6qmm
Polkernbohrung
große verstärkte stabile Litzen
empfohlenes Gehäuse: 30ltr. Bassreflex
Car Hifi Testgehäuse: 47ltr. Bassreflex
bei 100mm Reflexrohrdurchmesser
und 265mm Reflexrohrlänge
vopshim..katraa forumaa ir nedaudz atshkiriigs info bet kopumaa par Omiem un RMS nekas nemainas...
...baigi labi butu ja pie reizes vareetu ieteikt kada tilpuma kaste jataisa prieksh shii ...lai butu maximaali labs efekts...
say What???
Vajag pastiprinātāju ar jaudu 600-800W pie 4ohm slodzes. Ir, varu piedāvāt, dārgs.
Kastes taisīšana neaprobežojas tikai ar tās tilpumu, domāju, ka labāk tādas lietas Tev vajadzētu uzticēt kādam, kurš ar to nodarbojas.
Kāds ir efekts? SPL?
Kastes taisīšana neaprobežojas tikai ar tās tilpumu, domāju, ka labāk tādas lietas Tev vajadzētu uzticēt kādam, kurš ar to nodarbojas.
Kāds ir efekts? SPL?
Efekts?
Spl?
Es vnk velos piesleegt sabi lai butu basi...nav doma par abet udio projektu... un par kasti..zinu ka tur ir sava formula tam visam...bet neveelos baigi iespringt uz to...
Spl?
Es vnk velos piesleegt sabi lai butu basi...nav doma par abet udio projektu... un par kasti..zinu ka tur ir sava formula tam visam...bet neveelos baigi iespringt uz to...
say What???
Pirmkārt, pēc izlasītā vārda "monsterbass", tālāk kko stipri iespringt uz rēķināsānu nav jēgas (šāda līmeņa ražotāja norādītajiem parametriem ticēt nav prāta darbs).Coupe rakstīja:30 cm Subwoofer Impulse CW-1212
Hochleistungs-Subwoofer, 600 W RMS, 1200 W Max, 4 Ohm
un no vacu foruma izraavu info
1200W MONSTERBASS 30CM:
Impulse US Acousics CW1212
30cm Subwoofer
1200Watt max.
600Watt RMS
20Hz - 800Hz
4 Ohm
90dB bei 1Watt / 1meter
Große Gummisicke, Langhuber
Xmax 23mm !!!
mehrlagige Aluminium Membran
Hochglanzpolierte Polplatte
verchromter Korb
Resonanzarmer Aludruckgusskorb
große 75mm Schwingspule
Riesen Magnet 190 Oz
versilberte Terminals bis 6qmm
Polkernbohrung
große verstärkte stabile Litzen
empfohlenes Gehäuse: 30ltr. Bassreflex
Car Hifi Testgehäuse: 47ltr. Bassreflex
bei 100mm Reflexrohrdurchmesser
und 265mm Reflexrohrlänge
vopshim..katraa forumaa ir nedaudz atshkiriigs info bet kopumaa par Omiem un RMS nekas nemainas...
...baigi labi butu ja pie reizes vareetu ieteikt kada tilpuma kaste jataisa prieksh shii ...lai butu maximaali labs efekts...
Otrkārt, norādīto parametru nepietiek kastes un portu aprēķinam un modelēšanai. Nepieciešami TS parametri.
Teškārt, autoram iesaku lasīt vismaz to, ko pats postē, tur takš skaidrā vācu valodā rakstīts, ka ražotājs iesaka 47L kasti ar portu (trubu) 100mm diametrā un 265mm garumā. Derēs 105mm diametra kanalizācijas truba. Kur problēma?
P.S. Protams visi tie ražotāju ieteikumi ir tādi aptuveni, bet šim līmenim iespringt vairāk nav jēgas. Venalga to kasti iemetīs hermētiskā grabažniekā, no kura līdz salonam tiks labi ja 10% skaņas un 90% plastmasu graboņas.. Vai ne tā? Iespringt tak negribās!
d[-_-]b
nu YO...es tak nemacijos vacu val... un ja arii butu macijies tad maybe ari butu izlasijis to info...
iemetishu bagazhniekaa un nolaidiishu mugurinju...kur probleema?
vopshim jasna.. kas man jadara ar to MonsterBass
es domaju ka tur max 300w
iemetishu bagazhniekaa un nolaidiishu mugurinju...kur probleema?
vopshim jasna.. kas man jadara ar to MonsterBass
es domaju ka tur max 300w
say What???
monsterbass
es domāju ka vairāk kā to plauktu viņš sakustināt nez vai varēs, un no tā būs tāds kā bass/vai graboņa
tak aizej nopērc kasti pa 15ls un nep*** sev prātu ar kkadiem tilpumiem, jo nu nez vai taisi izstādēm un kaut kādām skaņas sacensībām...
es domāju ka vairāk kā to plauktu viņš sakustināt nez vai varēs, un no tā būs tāds kā bass/vai graboņa
tak aizej nopērc kasti pa 15ls un nep*** sev prātu ar kkadiem tilpumiem, jo nu nez vai taisi izstādēm un kaut kādām skaņas sacensībām...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Pa 15Ls īstenībā jau pats var praktiski sataisīt to kasti, pareizu pēc izmēriem (nu cik nu viņi tur pareizi norādīti), no pareiza materiāla (nevis no preskartona salīmētu ) pareizu pēc nepieciešamās formas utt.
d[-_-]b
kāds nevar ieteikt skaļruņus kas lien oriģinālajās vietās, gan priekšā pie kājām, gan aizmugurē?
Kāds varbūt var izstāstīt pa kurieni es varu aizvilkt vadu no motor telpas uz salonu? priekš subwf barojošo vadu vajag aizvilkt no aķīša, bet nevarēju atrast nevienu vietu pa kurieni varētu aizvilkt. Help.
Priekšā pie kājām 13cm, aizmugurē 10cm.. Atrodi pats, ko vēlies likt iekšā, tik ņem vērā, ka pie kājām grūti ir iestutēt "modernos" skaļruņus, kam pa vidu izvirzīti nāk pīkstuļi. Pa lielam ir vērts tikai tad, ja tavējie skaļruņi ir pa lielam izbeigušies, ja, protams, nedomā pārvilkt vadus, likt pastiprinātāju u.t.t. Kad sev sākumā mainīju visus OEM skaļruņus uz jauniem, nekādu ieguvumu nejutu (slēdzu klāt pie OEM vadiem).EJANSONS rakstīja:kāds nevar ieteikt skaļruņus kas lien oriģinālajās vietās, gan priekšā pie kājām, gan aizmugurē?
Cik saprotu, tev 4cyl dzinējs.. Zem akumulatoru vietas ir gumijas "zagluška" (ugunssienā), kurā ir iespējams izdurt vietu priekš vadiem (viss nekad nav aizpildīts, kā arī, nāksies izņemt bardačoku un ABS vadības bloku, ja tāds ir, lai kārtīgi izvilktu). Izdur, izvelc vadu zem paklāja līdz bagāžai un rībini1fukk rakstīja:Kāds varbūt var izstāstīt pa kurieni es varu aizvilkt vadu no motor telpas uz salonu? priekš subwf barojošo vadu vajag aizvilkt no aķīša, bet nevarēju atrast nevienu vietu pa kurieni varētu aizvilkt. Help.
Jāievēro tas, ka OEM skaļruņi ir diezgan "viegli", t.i. ar augstu jutību, kas savukārt nozīmē, ka skan skaļāk pie vienas un tās pašas padotās jaudas. Lielākā daļa kkādu iepirkto skaļruņu būs "smagāki", ti. prasīs lielāku jaudu tā paša tesiena iegūšanai. To lielāko jaudu var iegūt tikai no pastiprinātāja. Situācijā, kad negrib tam veltīt laiku, naudu un darbu, jēdzīgākais variants būtu meklēt dzīvus OEM skaļruņus, vai vismaz skaļruņus ar lielāku jutību, citādi kko mainīt ir jēga tikai tad, kad esošie jau ir vienkārši iznīcināti.EJANSONS rakstīja:kāds nevar ieteikt skaļruņus kas lien oriģinālajās vietās, gan priekšā pie kājām, gan aizmugurē?
d[-_-]b
ideaals vaiants-pats sev liku un nenozheeloju-priekshaa DLS R5A vai R6A ar twwteriem un filtriem komplektaa0nidrangus baaz pie kaajaam-iet iekshaa perfekti,un tweeterus tur ku tiem ir jaastaav(pie loga)-aizmuguree vareetu iemukt ground zero elipses(shii firma var buut negarantee baigo augshu kvalitaatri bet par bassu ir padomaajushi-shos komplekts buus ideaals:)1fukk rakstīja:Kāds varbūt var izstāstīt pa kurieni es varu aizvilkt vadu no motor telpas uz salonu? priekš subwf barojošo vadu vajag aizvilkt no aķīša, bet nevarēju atrast nevienu vietu pa kurieni varētu aizvilkt. Help.
nebija slinkums pat atrast saveejo video:)
BMW_The Ultimate Repair Bill
Katrs taisa kā grib, pašam vien jābrauc ar to auto - bet ramyrez, kādēļ netaisīji priekšējās durvis, bet čakarējies ar šķiedru plauktam un vēl elipses? Būtu labāks rezultāts, "nevis mocīties" ar kickpaneli.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 87
- chevron_right