dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- …
- 350
- chevron_right
Grūti saprast, bet katrā gadījumā dod ručkāInferno rakstīja:Nu ko, interneta eksperti, tas ir vsjo, pizdauskas, dzenis? Prasu tāpēc, ka gribu zināt, vai varu stūrēt atlikušos 5km līdz mājām vai nē
https://www.youtube.com/watch?v=4_KfQhRWbPg
p.s. Varu piedāvāt m52b20 vai m52b25
Nevajag man neko tagad, tikai interneta diagnostiku
Čau viesiem.
Bmw e36 316i 1991.gada Lieta tàda ka ned atpakal sàkàs dzinèja problèmas. Braucu uz pilseetu. Te pèkšni dzinejs sàka slapt nost. Pirmas reizes pargazèjot problèma pàrgaja. Iebraucu pilseta pie luksafora. Uzsàkšu braut mašina vispàr sprakst nost. Pargàzejot sadzirdeju varstu klabêšanu. Nu ar lielu raustīšanos kaut kà tiku kalnà. Aizrapojot màjàs kà nebùt. Uz reiz saku meklet vainu. Samainìju gaisa trubas, cik nu viñas tur ir. Problèma nav atrisinàta. Ka motoram darba tempertura tà tas pats. 2reiz meklèju cèloni. Parbaudiju sveces. Izskatas labas. Parbaudiiju ggm arii stràdà. Nu tukšgaitas regulators tads paśvaks bet stràdà. Uzmetu aci zondei. Tur hops viens vads nost. Atslèdzu zondi. Motors nevienmerìgi stràdà, slàpst nosts kad ir tikai auksts. Kad uzsilst tad tik raustas bet neslàpst nost. Braucot uz teiksim 90km brìžiem jutama raustīšanàs. Bet minimàla. Nêsmu liels motoru specjàlists tamdèļ jautaju palìdzìbu jums.
Bmw e36 316i 1991.gada Lieta tàda ka ned atpakal sàkàs dzinèja problèmas. Braucu uz pilseetu. Te pèkšni dzinejs sàka slapt nost. Pirmas reizes pargazèjot problèma pàrgaja. Iebraucu pilseta pie luksafora. Uzsàkšu braut mašina vispàr sprakst nost. Pargàzejot sadzirdeju varstu klabêšanu. Nu ar lielu raustīšanos kaut kà tiku kalnà. Aizrapojot màjàs kà nebùt. Uz reiz saku meklet vainu. Samainìju gaisa trubas, cik nu viñas tur ir. Problèma nav atrisinàta. Ka motoram darba tempertura tà tas pats. 2reiz meklèju cèloni. Parbaudiju sveces. Izskatas labas. Parbaudiiju ggm arii stràdà. Nu tukšgaitas regulators tads paśvaks bet stràdà. Uzmetu aci zondei. Tur hops viens vads nost. Atslèdzu zondi. Motors nevienmerìgi stràdà, slàpst nosts kad ir tikai auksts. Kad uzsilst tad tik raustas bet neslàpst nost. Braucot uz teiksim 90km brìžiem jutama raustīšanàs. Bet minimàla. Nêsmu liels motoru specjàlists tamdèļ jautaju palìdzìbu jums.
Šorīt noķerts jauns pārsteigums
Nekad tā nav bijis. No rīta atpkaļ gaitā braucu no stāvvietas, pēc tam ieliekot pirmajā dodot gāzi auto gāzes pedālis kādas aptuveni 3 sekundes nereaģē un tad aiziet, bet gausāk kā parsti. Tad kādus kilometrus viss bija kārtībā, bet tad pa krasteni rbaucot liekot no 3 uz 4 tas pats, atkal gāzes pedālis pilnībā nereaģē, tad pēc 3 sek. gausi aiziet un tiklīdz tici pie 4000rpm aiziet kā vajag. Tad pāris km viss ok un tad apdzīšanas manevrā taisīju dowšiftu no 5 uz 3 (~90km/h) un tā ļerkata nekustas, pēc kārtejām sekundēm aiziet. Pēc tam braucu ~90km un pa ceļam ekspermentējot nekādu problēmu. Tajā brīdī kad viņš neiet, nav nekādas raustīšanās,šķaudīšanas, vibrācijas un dīvainas skaņās.
e36 m52b28
Kur sākt meklēt vainu? patreiz viss iet un pieslēdzoties pie kompi arī nekas nerādās.
Nekad tā nav bijis. No rīta atpkaļ gaitā braucu no stāvvietas, pēc tam ieliekot pirmajā dodot gāzi auto gāzes pedālis kādas aptuveni 3 sekundes nereaģē un tad aiziet, bet gausāk kā parsti. Tad kādus kilometrus viss bija kārtībā, bet tad pa krasteni rbaucot liekot no 3 uz 4 tas pats, atkal gāzes pedālis pilnībā nereaģē, tad pēc 3 sek. gausi aiziet un tiklīdz tici pie 4000rpm aiziet kā vajag. Tad pāris km viss ok un tad apdzīšanas manevrā taisīju dowšiftu no 5 uz 3 (~90km/h) un tā ļerkata nekustas, pēc kārtejām sekundēm aiziet. Pēc tam braucu ~90km un pa ceļam ekspermentējot nekādu problēmu. Tajā brīdī kad viņš neiet, nav nekādas raustīšanās,šķaudīšanas, vibrācijas un dīvainas skaņās.
e36 m52b28
Kur sākt meklēt vainu? patreiz viss iet un pieslēdzoties pie kompi arī nekas nerādās.
Pārdod viņu man
Visu mašīnu vai dzinēju?Inferno rakstīja:Pārdod viņu man
Viss atkarīgs no cenas
kas varētu būt , ka braucot uz gāzes izdeg arī benzīns, ļoti ātri pazūd, agrāk, ka pielēju, ļoti ilgam laikam pietika iedarbināšanai, kāda vaina varētu būt?
varētu arī nebūt nekāda vaina- vnk ir ziema, ja vasarā pārslēdzās, piem pēc 0,5 km, tad tagad pārslēdzas pēc 2km- lūk arī lielāks beņas patēriņšArnis325 rakstīja:kas varētu būt , ka braucot uz gāzes izdeg arī benzīns, ļoti ātri pazūd, agrāk, ka pielēju, ļoti ilgam laikam pietika iedarbināšanai, kāda vaina varētu būt?
Vēl ir problēma ar pečku, motors vienmēr ir 90grādi , bet kā ir tukšgaitā tā pūš auksto gaisu, kad iedod gāzē līdz kādi 3k pūš silto, kas varētu būt?
kkas ar sķidruma cirkulāciju visticamāk
varbūt pečkas vārsti čakarējas
varbūt gāzes reduktors pieslēgts nepareizi (virknē)
varbūt pečkas radiators aizaudzis ar sūdiem
varbūt pečkas vārsti čakarējas
varbūt gāzes reduktors pieslēgts nepareizi (virknē)
varbūt pečkas radiators aizaudzis ar sūdiem
Kļūdu arī var nebūt, jāskatās dzīvie dati.RPG rakstīja:Šorīt noķerts jauns pārsteigums
Nekad tā nav bijis. No rīta atpkaļ gaitā braucu no stāvvietas, pēc tam ieliekot pirmajā dodot gāzi auto gāzes pedālis kādas aptuveni 3 sekundes nereaģē un tad aiziet, bet gausāk kā parsti. Tad kādus kilometrus viss bija kārtībā, bet tad pa krasteni rbaucot liekot no 3 uz 4 tas pats, atkal gāzes pedālis pilnībā nereaģē, tad pēc 3 sek. gausi aiziet un tiklīdz tici pie 4000rpm aiziet kā vajag. Tad pāris km viss ok un tad apdzīšanas manevrā taisīju dowšiftu no 5 uz 3 (~90km/h) un tā ļerkata nekustas, pēc kārtejām sekundēm aiziet. Pēc tam braucu ~90km un pa ceļam ekspermentējot nekādu problēmu. Tajā brīdī kad viņš neiet, nav nekādas raustīšanās,šķaudīšanas, vibrācijas un dīvainas skaņās.
e36 m52b28
Kur sākt meklēt vainu? patreiz viss iet un pieslēdzoties pie kompi arī nekas nerādās.
Kas pa dzinēju?Arnis325 rakstīja:Vēl ir problēma ar pečku, motors vienmēr ir 90grādi , bet kā ir tukšgaitā tā pūš auksto gaisu, kad iedod gāzē līdz kādi 3k pūš silto, kas varētu būt?
M43B16 motors
Kas varētu būt par vainu starteris griež, bet motors nelec, pat nenorīstās. Aizdomas ir uz indukcijas spolēm. Ar ko sākt? Kā pārbaidīt? Motors 1.8is
Iepriekš bija, ka tikai tad, kad uzsilst vairs neleca, bet tagad novērojams arī pie aukstas darbināšanas.
Iepriekš bija, ka tikai tad, kad uzsilst vairs neleca, bet tagad novērojams arī pie aukstas darbināšanas.
Var kads pateikt kas par vainu m50b25tu dzinejam ar bosh vadibu kad autinsh nelec....situacija tada...auto vislaik gaja leca uz pus apgriezienu....vakara noliku un no rita viss....nelec...lampinas deg, starteris griez un viss...dzirkstele nav, degvielas suknis pa taisno straadaa, bet startejot nee....klokenei daciks merot rada 840 omus...(pats liku totalizatoraa ka devejs gatavs, bet pec omiem saprotu ka ir kartibaa..)
Baigas gudribas nestastiet...vnk ja kads zin kur meklet problemu vai bijusi lidziga situacija padalieties ar idejam...vislabak uz whatsupp...26338411 varbut idejas kas vel var but vainaas pec aprakstitajiem simptomiem...p.s. droshinataji parbauditi, releji arii, vadibas blokus ari pamainiju...
Jautajums...pastav iespeja ka sadalenes devejs nomiris...pasha pieredze rada ka ne, bet varbut kludos...
Baigas gudribas nestastiet...vnk ja kads zin kur meklet problemu vai bijusi lidziga situacija padalieties ar idejam...vislabak uz whatsupp...26338411 varbut idejas kas vel var but vainaas pec aprakstitajiem simptomiem...p.s. droshinataji parbauditi, releji arii, vadibas blokus ari pamainiju...
Jautajums...pastav iespeja ka sadalenes devejs nomiris...pasha pieredze rada ka ne, bet varbut kludos...
Varbūt kāds var ieteikt kādu dzinēju guru,kurš spēj kvalitatīvu kapitālo dzinējam uztaisīt? Tas ka šeit katrs otrais spēj izjaukt un salikt tā ka rūc nederēs,gribētos cilvēku ar pieredzi,kurš izprot arī katra mezgla un sīkuma būtību...
Ja ir kāds,PM.Sīkāk par dzinēju un parametriem pm.
Ja ir kāds,PM.Sīkāk par dzinēju un parametriem pm.
Ja startējot sūknis neslēdzas iekšā, velk uz kloķenes devēju. Nav kāda āftermarket siģene vai imo?uldis27 rakstīja:Var kads pateikt kas par vainu m50b25tu dzinejam ar bosh vadibu kad autinsh nelec....situacija tada...auto vislaik gaja leca uz pus apgriezienu....vakara noliku un no rita viss....nelec...lampinas deg, starteris griez un viss...dzirkstele nav, degvielas suknis pa taisno straadaa, bet startejot nee....klokenei daciks merot rada 840 omus...(pats liku totalizatoraa ka devejs gatavs, bet pec omiem saprotu ka ir kartibaa..)
Baigas gudribas nestastiet...vnk ja kads zin kur meklet problemu vai bijusi lidziga situacija padalieties ar idejam...vislabak uz whatsupp...26338411 varbut idejas kas vel var but vainaas pec aprakstitajiem simptomiem...p.s. droshinataji parbauditi, releji arii, vadibas blokus ari pamainiju...
Jautajums...pastav iespeja ka sadalenes devejs nomiris...pasha pieredze rada ka ne, bet varbut kludos...
Laba diena!
Problēma sekojoša, kādu nedēļu atpakaļ iekāpju mašīnā, pagriežu aizdedzes atslēgu un no startera ne skaņas. Aķis labs, visas lampiņas panelī iedegas utt.
Domāju, ka starterim kapi, uzvelku braucu mājās un pēc kādiem 10 km viss, slāpst nost, tipa aizrijas, apgriezieni nokrīt un jaudas nav. Apstājos pagāzēju, uzgāzēt varēja tikai līdz 2tk rpm, visu laiku rijas ciet un grib slāpt, pēc kādām 7 min atkal aiziet, bet pēc 5 km tas pats. Nākamā dienā iekāpju mašīnā, šķiļu un braucu. Vienīgi, ja braucot atmet gāzi, tad tā dīvaini noraustās. . Nomainīju degvielas filtru un sūkni , braucu laimīgs, palika tikai tā noraustīšanās dažreiz kad nomet gāzi.
Domāju, viss būs labi, bet vakar atkal tas pats, starteris klusē utt.... :-(
M43b16 manuālis 96 gada kompakts
Varētu būt kā kāds devējs gļuko un neļauj starteri griezt?
Kāpēc rijas ciet?
Tas tā īsumā.....
Ja kādam ir kāda doma ļoti labprāt uzklausītu....
Abi simptomi ir tikai vienlaicīgi....
Problēma sekojoša, kādu nedēļu atpakaļ iekāpju mašīnā, pagriežu aizdedzes atslēgu un no startera ne skaņas. Aķis labs, visas lampiņas panelī iedegas utt.
Domāju, ka starterim kapi, uzvelku braucu mājās un pēc kādiem 10 km viss, slāpst nost, tipa aizrijas, apgriezieni nokrīt un jaudas nav. Apstājos pagāzēju, uzgāzēt varēja tikai līdz 2tk rpm, visu laiku rijas ciet un grib slāpt, pēc kādām 7 min atkal aiziet, bet pēc 5 km tas pats. Nākamā dienā iekāpju mašīnā, šķiļu un braucu. Vienīgi, ja braucot atmet gāzi, tad tā dīvaini noraustās. . Nomainīju degvielas filtru un sūkni , braucu laimīgs, palika tikai tā noraustīšanās dažreiz kad nomet gāzi.
Domāju, viss būs labi, bet vakar atkal tas pats, starteris klusē utt.... :-(
M43b16 manuālis 96 gada kompakts
Varētu būt kā kāds devējs gļuko un neļauj starteri griezt?
Kāpēc rijas ciet?
Tas tā īsumā.....
Ja kādam ir kāda doma ļoti labprāt uzklausītu....
Abi simptomi ir tikai vienlaicīgi....
Pēdējais labojis Gagris - 14 Feb 2017, 21:18, kopā labots 1 reizi.
Klokenes deveejs varetu buut- bet labaak piemeties pie kompja kautkurGagris rakstīja:Laba diena!
Problēma sekojoša, kādu nedēļu atpakaļ iekāpju mašīnā, pagriežu aizdedzes atslēgu un no startera ne skaņas. A Aķis labs, visas lampiņas panelī iedegas utt.
Domāju, ka starterim kapi, uzvelku braucu mājās un pēc kādiem 10 km viss, slāpst nost, tipa aizrijas, apgriezieni nokrīt un jaudas nav. Apstājos pagāzēju, uzgāzēt varēja tikai līdz 2tk rpm, visu laiku rijas ciet un grib slāpt, pēc kādām 7 min atkal aiziet, bet pēc 5 km tas pats. Nākamā dienā iekāpju mašīnā, šķiļu un braucu. Vienīgi, ja braucot atmet gāzi, tad tā dīvaini noraustās. . Nomainīju degvielas filtru un sūkni , braucu laimīgs, palika tikai tā noraustīšanās dažreiz kad nomet gāzi.
Domāju, viss būs labi, bet vakar atkal tas pats, starteris klusē utt.... :-(
M43b16 manuālis 96 gada kompakts
Varētu būt kā kāds devējs gļuko un neļauj starteri griezt?
Kāpēc rijas ciet?
Tas tā īsumā.....
Ja kādam ir kāda doma ļoti labprāt uzklausītu....
Abi simptomi ir tikai vienlaicīgi....
Man arī ir aizdomas par kloķvārpstas devēju...
Ņemot vērā, ka auto 30 km no Rīgas čuhņā, tad vieglāk būs kloķenes devēju dabūt nekā kādu, kurš kompi piemet.
Ņemot vērā, ka auto 30 km no Rīgas čuhņā, tad vieglāk būs kloķenes devēju dabūt nekā kādu, kurš kompi piemet.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- …
- 350
- chevron_right