dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Neatceros tādu problēmu, bet labprāt paskatītos.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
AndrejsCR, apskaties ko slodzē "pingo" detonācijas devēji.
Degvielas spiediens un ražība ir skatīti?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
AndrejCR
Ziņojumi: 486
Pievienojies: 01 Okt 2013, 09:03
Braucu ar: 325i+325ci+530D
he9600 rakstīja:AndrejsCR, apskaties ko slodzē "pingo" detonācijas devēji.
Degvielas spiediens un ražība ir skatīti?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
detonacijas deveju neskatiju vel bet ir domas :hahaha:

degvielas suknis jauns un parbaudits, regulators jauns bosch 3.5bar. sprauslas nemainiju vel bet gribu meginat.
p.s. sodien izbraucu testa braucienu pirmo laiku bija +-ok negaja bet strada normali kad uzkarsta(nezinu 40min pec starta) mashina loti loti labi saka iet un pec tam sakas problema ar to ka slap nost. strada strada bac un nestrada. un nav brivgaitas jo netura vinus.
p.s.s. Dogma mes skatijam vinu laikam oktobri vai novembra sakuma.
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts

PM
Profila bilde
ArnoldsLV
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 29 Aug 2016, 13:46
Braucu ar: Kupejs
Labvakar piektdienā, kas varētu būt pa vainu, man no motora nāk pretīga sīkoņa it īpaši no motora priekšas, ļoti var dzirdēt braucot ar 1 un 2 ātrūmu, neitrālā arī sīc un iespiežot gāzi vēl vairāk, no sākuma domāju, ka reduktors vai kārba, bet skaņa nav no turienes. Varbūt kāds spēj palīdzēt! :drink: Aliņs no manis!
e30
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 18 Dec 2011, 02:29
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: rīga
ArnoldsLV rakstīja:Labvakar piektdienā, kas varētu būt pa vainu, man no motora nāk pretīga sīkoņa it īpaši no motora priekšas, ļoti var dzirdēt braucot ar 1 un 2 ātrūmu, neitrālā arī sīc un iespiežot gāzi vēl vairāk, no sākuma domāju, ka reduktors vai kārba, bet skaņa nav no turienes. Varbūt kāds spēj palīdzēt! :drink: Aliņs no manis!
Siksnas :doh:
Un ved alu jau
Birch
Ziņojumi: 59
Pievienojies: 16 Okt 2012, 14:13
.
Pēdējais labojis Birch - 03 Jūl 2017, 12:29, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Musclecar
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Aug 2015, 15:38
Braucu ar: Splinteru
Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja? :supeer:
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Birch rakstīja:Problēma sekojoša -

no rīta pielaižot auto (m50b25) viss ok, tiklīdz t sasniedz attēlā redzamo atzīmi - motors pēkšņi aizrijās, raustās, pazūd jauda un uz priekšu iet tikai ar Pilnībā nospiestu gāzes pedāli. Tā kādas 5 minūtes, tad uzsilstot vairāk pēkšņi atkal viss aiziet.

Varbūt ir kādi varianti? Kompis ārā neko nemet...
Attēls
Sāc ar elementāru pārbaudi vai nepiesūc gaisu,
Ja nelīdz, tad p:
Iztīri droseli un tukšgaitas regulātoru
Pārbaudi klokenes un sadalenes pretestības.
Uzliec citu maf
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Musclecar rakstīja:Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja? :supeer:
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Klūdu lasīšana neko nekad neatrisina
Skatamies Gmm datus, ko rāda uz aukstu un ko uz siltu, vai gaisa masas rādijumi nekrīt.
Profila bilde
Musclecar
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Aug 2015, 15:38
Braucu ar: Splinteru
-AF- rakstīja:
Musclecar rakstīja:Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja? :supeer:

Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Klūdu lasīšana neko nekad neatrisina
Skatamies Gmm datus, ko rāda uz aukstu un ko uz siltu, vai gaisa masas rādijumi nekrīt.
Un kā viņu pārbaudīt?Ar testeri?kura vieta tieši mērīt?
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 
ne, ar to pasu datordiagnostiku,tikai jaskatas dzivie radijumi..
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Birch rakstīja:Problēma sekojoša -

no rīta pielaižot auto (m50b25) viss ok, tiklīdz t sasniedz attēlā redzamo atzīmi - motors pēkšņi aizrijās, raustās, pazūd jauda un uz priekšu iet tikai ar Pilnībā nospiestu gāzes pedāli. Tā kādas 5 minūtes, tad uzsilstot vairāk pēkšņi atkal viss aiziet.

Varbūt ir kādi varianti? Kompis ārā neko nemet...
Attēls
Musclecar rakstīja:Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja? :supeer:
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Šeit abos gadījumos izskatās, ka zondēm kapi, vai kaut kur gaisu piesūc. Protams, vēlams diagnostika, lai precīzi pateiktu.
Tasy
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 21 Okt 2016, 23:05
Atrašanās vieta: Rīga-Dagda
Need help. Tātad kādreiz bija 1.8is m42, bet pēc tā kā galva plīsa tika ielikts m43b18. Problēma sekojoša: ja visi datčiki uz droseles ir saslēgti, tad lēkā apgriezieni no apmēram 1k līdz 1.5k, atslēdzot tukšgaitas regulātoru( tas kas uz droseles atrodas pa labi un skrūvējas uz 2 seškantītēm) apgriezieni paliek konstanti ap 1.2k, bet ar to problēmas nebeidzas. Ar pieslēgtu datčiku un bez nevar uzspiest normāli gāzes pedāli. Ja tur pāris cm iespiestu pedāli, tad apgriezieni var uzkāpt līdz ~5.5k, ja mazliet vairāk, tad apgriezieni strauji krīt, bet mašīna nenoslāpst vienkārši turot gāzi grīdā apgriezieni peld no kādiem 500 līdz 1k, bet noslāpt neļauj. Gaisa masas mērītāju mainīju reizes 2 tātad tajā vainas nav, gaisa gofra pilnīgi jauna no Sanson, tos datčikus arī mainīju. Vēl ir tāda situācija, ka, kad ir pieslēgts tukšgaitas datčiks, bet atslēgts tas kas pa kreisi tad mašīna noslāpst. Droseli esmu skatījies viss virinās kā vajag, diagnostika baigi neko nepateica tikai kompresija ap 12-12.5 ir. Kam ir pienācis gals? Lambdai, sprauslām vai kam citam? Patēriņš arī ap 10-11l uz trases braucot uz 120 un vairāk par 130 neesmu izspiedis ar šo motoru, jo gāzes pedāli vnk nevar normāli iespiest, jo sāk slāpt
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
M52 motoram rucot atskruve ellas korki un takaa peld apgriezieni.... kartera ventilacija????
Profila bilde
brivais
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 24 Dec 2015, 13:42
Braucu ar: m52b28
:rolleyes:
Pēdējais labojis brivais - 04 Apr 2017, 00:28, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
e36richijs
Ziņojumi: 195
Pievienojies: 03 Okt 2013, 18:43
Braucu ar: E36 1.8
Atrašanās vieta: Ogre
problēma šada !

Skaņa it kā būtu kads no siksnas rulīšiem izbeidzies un ir sīkstoša skaņa ,bet gan siksna un abi rulīši ir pajauni virsu,tpc atkrīt šis variants,bet principa skaņa līdzīga un iečīkstās gan neitraljā ,gan arī uzspiežot gāzi čikstoņa palielinās kā arī braucot līdz 70km/h skaņa nepazūd ,pēc tam skaņa pilnība pazūd ,bet ir pagaus diezgan ! viss šis process ik pa laikam parādas un tad pazūd !
Kads tam iemsls ir?
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Kadam kam ir m52 motors - Atskruvejot ellas korki lekaa apgriezieni un ja panem papira lapu un pieliekot pie atverta ellas korka vins vinu takaa grib suukt ieksaa... ta tam ir jabutt? Kartera ventilacijas varstu uzliku ari jaunu -visas trubas valaa........ ir jabut vakumam?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Nav isti e36 bet nu motors m43b1.9 ir lielas aizdomas ka tosols iet elja. Pie vainas bus tikai galvas blive? Ka vislabak tikt gala ar sho problemu? Blive jau ir nopirkta. Taka esmu uk nav isti iespejas nomainiit motoru naksies celt sho pasu. Elja laikam sanak jamaina 2 reizes ar vienu izskalot sistemu un lai nedaudz pastrada un tad gazt jau ieksha normalu? Dodiet kadus labus padomus.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
igorio100
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 05 Okt 2013, 16:52
Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ? :drink:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
bestbmw rakstīja:Nav isti e36 bet nu motors m43b1.9 ir lielas aizdomas ka tosols iet elja. Pie vainas bus tikai galvas blive? Ka vislabak tikt gala ar sho problemu? Blive jau ir nopirkta. Taka esmu uk nav isti iespejas nomainiit motoru naksies celt sho pasu. Elja laikam sanak jamaina 2 reizes ar vienu izskalot sistemu un lai nedaudz pastrada un tad gazt jau ieksha normalu? Dodiet kadus labus padomus.
Nav gadienā kāds starpdzesētājs šim dzinējam?