dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- …
- 350
- chevron_right
Neatceros tādu problēmu, bet labprāt paskatītos.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
AndrejsCR, apskaties ko slodzē "pingo" detonācijas devēji.
Degvielas spiediens un ražība ir skatīti?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Degvielas spiediens un ražība ir skatīti?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
detonacijas deveju neskatiju vel bet ir domashe9600 rakstīja:AndrejsCR, apskaties ko slodzē "pingo" detonācijas devēji.
Degvielas spiediens un ražība ir skatīti?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
degvielas suknis jauns un parbaudits, regulators jauns bosch 3.5bar. sprauslas nemainiju vel bet gribu meginat.
p.s. sodien izbraucu testa braucienu pirmo laiku bija +-ok negaja bet strada normali kad uzkarsta(nezinu 40min pec starta) mashina loti loti labi saka iet un pec tam sakas problema ar to ka slap nost. strada strada bac un nestrada. un nav brivgaitas jo netura vinus.
p.s.s. Dogma mes skatijam vinu laikam oktobri vai novembra sakuma.
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Labvakar piektdienā, kas varētu būt pa vainu, man no motora nāk pretīga sīkoņa it īpaši no motora priekšas, ļoti var dzirdēt braucot ar 1 un 2 ātrūmu, neitrālā arī sīc un iespiežot gāzi vēl vairāk, no sākuma domāju, ka reduktors vai kārba, bet skaņa nav no turienes. Varbūt kāds spēj palīdzēt! Aliņs no manis!
SiksnasArnoldsLV rakstīja:Labvakar piektdienā, kas varētu būt pa vainu, man no motora nāk pretīga sīkoņa it īpaši no motora priekšas, ļoti var dzirdēt braucot ar 1 un 2 ātrūmu, neitrālā arī sīc un iespiežot gāzi vēl vairāk, no sākuma domāju, ka reduktors vai kārba, bet skaņa nav no turienes. Varbūt kāds spēj palīdzēt! Aliņs no manis!
Un ved alu jau
.
Pēdējais labojis Birch - 03 Jūl 2017, 12:29, kopā labots 1 reizi.
Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja?
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja?
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Sāc ar elementāru pārbaudi vai nepiesūc gaisu,Birch rakstīja:Problēma sekojoša -
no rīta pielaižot auto (m50b25) viss ok, tiklīdz t sasniedz attēlā redzamo atzīmi - motors pēkšņi aizrijās, raustās, pazūd jauda un uz priekšu iet tikai ar Pilnībā nospiestu gāzes pedāli. Tā kādas 5 minūtes, tad uzsilstot vairāk pēkšņi atkal viss aiziet.
Varbūt ir kādi varianti? Kompis ārā neko nemet...
Ja nelīdz, tad p:
Iztīri droseli un tukšgaitas regulātoru
Pārbaudi klokenes un sadalenes pretestības.
Uzliec citu maf
Klūdu lasīšana neko nekad neatrisinaMusclecar rakstīja:Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja?
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Skatamies Gmm datus, ko rāda uz aukstu un ko uz siltu, vai gaisa masas rādijumi nekrīt.
Un kā viņu pārbaudīt?Ar testeri?kura vieta tieši mērīt?-AF- rakstīja:Klūdu lasīšana neko nekad neatrisinaMusclecar rakstīja:Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja?
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Skatamies Gmm datus, ko rāda uz aukstu un ko uz siltu, vai gaisa masas rādijumi nekrīt.
ne, ar to pasu datordiagnostiku,tikai jaskatas dzivie radijumi..
Birch rakstīja:Problēma sekojoša -
no rīta pielaižot auto (m50b25) viss ok, tiklīdz t sasniedz attēlā redzamo atzīmi - motors pēkšņi aizrijās, raustās, pazūd jauda un uz priekšu iet tikai ar Pilnībā nospiestu gāzes pedāli. Tā kādas 5 minūtes, tad uzsilstot vairāk pēkšņi atkal viss aiziet.
Varbūt ir kādi varianti? Kompis ārā neko nemet...
Šeit abos gadījumos izskatās, ka zondēm kapi, vai kaut kur gaisu piesūc. Protams, vēlams diagnostika, lai precīzi pateiktu.Musclecar rakstīja:Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja?
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Need help. Tātad kādreiz bija 1.8is m42, bet pēc tā kā galva plīsa tika ielikts m43b18. Problēma sekojoša: ja visi datčiki uz droseles ir saslēgti, tad lēkā apgriezieni no apmēram 1k līdz 1.5k, atslēdzot tukšgaitas regulātoru( tas kas uz droseles atrodas pa labi un skrūvējas uz 2 seškantītēm) apgriezieni paliek konstanti ap 1.2k, bet ar to problēmas nebeidzas. Ar pieslēgtu datčiku un bez nevar uzspiest normāli gāzes pedāli. Ja tur pāris cm iespiestu pedāli, tad apgriezieni var uzkāpt līdz ~5.5k, ja mazliet vairāk, tad apgriezieni strauji krīt, bet mašīna nenoslāpst vienkārši turot gāzi grīdā apgriezieni peld no kādiem 500 līdz 1k, bet noslāpt neļauj. Gaisa masas mērītāju mainīju reizes 2 tātad tajā vainas nav, gaisa gofra pilnīgi jauna no Sanson, tos datčikus arī mainīju. Vēl ir tāda situācija, ka, kad ir pieslēgts tukšgaitas datčiks, bet atslēgts tas kas pa kreisi tad mašīna noslāpst. Droseli esmu skatījies viss virinās kā vajag, diagnostika baigi neko nepateica tikai kompresija ap 12-12.5 ir. Kam ir pienācis gals? Lambdai, sprauslām vai kam citam? Patēriņš arī ap 10-11l uz trases braucot uz 120 un vairāk par 130 neesmu izspiedis ar šo motoru, jo gāzes pedāli vnk nevar normāli iespiest, jo sāk slāpt
M52 motoram rucot atskruve ellas korki un takaa peld apgriezieni.... kartera ventilacija????
Pēdējais labojis brivais - 04 Apr 2017, 00:28, kopā labots 1 reizi.
problēma šada !
Skaņa it kā būtu kads no siksnas rulīšiem izbeidzies un ir sīkstoša skaņa ,bet gan siksna un abi rulīši ir pajauni virsu,tpc atkrīt šis variants,bet principa skaņa līdzīga un iečīkstās gan neitraljā ,gan arī uzspiežot gāzi čikstoņa palielinās kā arī braucot līdz 70km/h skaņa nepazūd ,pēc tam skaņa pilnība pazūd ,bet ir pagaus diezgan ! viss šis process ik pa laikam parādas un tad pazūd !
Kads tam iemsls ir?
Skaņa it kā būtu kads no siksnas rulīšiem izbeidzies un ir sīkstoša skaņa ,bet gan siksna un abi rulīši ir pajauni virsu,tpc atkrīt šis variants,bet principa skaņa līdzīga un iečīkstās gan neitraljā ,gan arī uzspiežot gāzi čikstoņa palielinās kā arī braucot līdz 70km/h skaņa nepazūd ,pēc tam skaņa pilnība pazūd ,bet ir pagaus diezgan ! viss šis process ik pa laikam parādas un tad pazūd !
Kads tam iemsls ir?
Kadam kam ir m52 motors - Atskruvejot ellas korki lekaa apgriezieni un ja panem papira lapu un pieliekot pie atverta ellas korka vins vinu takaa grib suukt ieksaa... ta tam ir jabutt? Kartera ventilacijas varstu uzliku ari jaunu -visas trubas valaa........ ir jabut vakumam?
Nav isti e36 bet nu motors m43b1.9 ir lielas aizdomas ka tosols iet elja. Pie vainas bus tikai galvas blive? Ka vislabak tikt gala ar sho problemu? Blive jau ir nopirkta. Taka esmu uk nav isti iespejas nomainiit motoru naksies celt sho pasu. Elja laikam sanak jamaina 2 reizes ar vienu izskalot sistemu un lai nedaudz pastrada un tad gazt jau ieksha normalu? Dodiet kadus labus padomus.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ?
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ?
Nav gadienā kāds starpdzesētājs šim dzinējam?bestbmw rakstīja:Nav isti e36 bet nu motors m43b1.9 ir lielas aizdomas ka tosols iet elja. Pie vainas bus tikai galvas blive? Ka vislabak tikt gala ar sho problemu? Blive jau ir nopirkta. Taka esmu uk nav isti iespejas nomainiit motoru naksies celt sho pasu. Elja laikam sanak jamaina 2 reizes ar vienu izskalot sistemu un lai nedaudz pastrada un tad gazt jau ieksha normalu? Dodiet kadus labus padomus.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- …
- 350
- chevron_right