dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- …
- 350
- chevron_right
Tur kads kkadu gateri sataisijis. Pielaizot aukstu temp dachiks jau lidz galam stav. Udensuknis bij ar plaisam to nomainiju. Konstateju ka nav termostata. Kkad pabraucu ta pavairaak. Temp dachiks to nostajas ka jabuut to uzkapj lidz galam bet sarkans neiedegas. Ar eljas lampu ar citplanetiesi spelejas pielaizot. Deg sarkana eljas lampinja braucot vinja pazuud. Vairak atstiepjot vinja iedegas dzeltena. Motors skan ka sadilis dizelis. Mana ideja ir ka elja iet dzes skidrums jo limenja vieta jau taka 2 limenji. Dzeseshanas sistemu sagaisot ar kka isti neizdodas. Taka kuzavs tiri labs gribas daudz maz atdzivinaat to motoru. Galvas blive jau iegadata. Cik reizes mainiit elju pec blives mainjas lai dabutu ara to elju ar udeni?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Labāk nomainu motoru.
Uk tas nav tik viegli. Lv jau ta butu izdarijis. Instrumenti lai noceltu galvu man buus bet ne lai veiktu swapu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Ja m52, tad varbūt nav vadi salikti pareizi priekš speed signal.igorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ?
Driizak jo nav pieslegts abs bloks pie m52 vadibas blokaintis rakstīja:Ja m52, tad varbūt nav vadi salikti pareizi priekš speed signal.igorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ?
Problēma sekojoša iedarbinot dzinēju ,apgriezieni lēka 0-1000 robežā tad nostājās un uz maziem apgriezieniem uzsakot trīc mašīna pēctam viss ok !
Kas tas vertu būt gaisas masas mēritājs ?
Kas tas vertu būt gaisas masas mēritājs ?
Viens un tas pats, bet pareizi ir speed signāls nav.jagris rakstīja:Driizak jo nav pieslegts abs bloks pie m52 vadibas blokaintis rakstīja:Ja m52, tad varbūt nav vadi salikti pareizi priekš speed signal.igorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Brauc uz diagnostiku, daudz variantu. Kas pa dzinēju?e36richijs rakstīja:Problēma sekojoša iedarbinot dzinēju ,apgriezieni lēka 0-1000 robežā tad nostājās un uz maziem apgriezieniem uzsakot trīc mašīna pēctam viss ok !
Kas tas vertu būt gaisas masas mēritājs ?
Nāku pēc palīdzības
Vakar braucot gan uz bendzīnu/gāzi M52b28 tukšgaitā vibrē , sajūta tāda kad tulīt slāps bet nenoslāpst ( apgriezieni stāv mierīgi ). Braucot jebkurā atrumā mašīna neiet , iet pa tukšo raustoties , paatrināties ar auto nereāli. Bija pāris līkumi kad mašīna pat noslāpa. Atvienoju GMM , bez uzlabojumiem. Uz atro uzmetu aci vakuma trubām , viss ok , gmm gofra dzīva. Aizdomas krīt uz spolēm/svecēm , bet varbūt kāds var ieteikt vel iespējamos variantus. Brīžiem mašīna gāja ok , bet lielāko daļu no brauciena mašīna negāja/ šūpo , vienvārdsakot viss slikti Ir bijušas daudz žurkas 6cyl gan 4 cyl , bet ar šādu gļuku neesmu saskāries.
Sveces neesmu mainijis 20k +
Vakar braucot gan uz bendzīnu/gāzi M52b28 tukšgaitā vibrē , sajūta tāda kad tulīt slāps bet nenoslāpst ( apgriezieni stāv mierīgi ). Braucot jebkurā atrumā mašīna neiet , iet pa tukšo raustoties , paatrināties ar auto nereāli. Bija pāris līkumi kad mašīna pat noslāpa. Atvienoju GMM , bez uzlabojumiem. Uz atro uzmetu aci vakuma trubām , viss ok , gmm gofra dzīva. Aizdomas krīt uz spolēm/svecēm , bet varbūt kāds var ieteikt vel iespējamos variantus. Brīžiem mašīna gāja ok , bet lielāko daļu no brauciena mašīna negāja/ šūpo , vienvārdsakot viss slikti Ir bijušas daudz žurkas 6cyl gan 4 cyl , bet ar šādu gļuku neesmu saskāries.
Sveces neesmu mainijis 20k +
bouncin' with 68' chevy
Degvielas sūknis ja ir gāze atkrīt
Sadalenes devējs
Kloķenes devējs
Sadalenes devējs
Kloķenes devējs
tnx par padomiem. kloķenes devējs laikam tas gan nebūs , bet sadalenes devēju gan laikam vajadzētu pārbaudīt. Pirmdien būs brīvāks laiks , pieķeršos pie diagnostikas , padalīšos ar rezultātiem :)-AF- rakstīja:Degvielas sūknis ja ir gāze atkrīt
Sadalenes devējs
Kloķenes devējs
bouncin' with 68' chevy
tikai nesaki, ka uzlikts jauns, neoriģināls...dvp rakstīja: tnx par padomiem. kloķenes devējs laikam tas gan nebūs ...
stāv oem , neesmu mainijis
bija šāda problēma m52b20 , dzinējs negribēja lekt , ar lielām grūtībām dēļ kloķenes devēja.
Auto lec perefekti , šodien nobraucu 10km bez problēmām, bet pēc 10km atkal sākās šī problēma.
bija šāda problēma m52b20 , dzinējs negribēja lekt , ar lielām grūtībām dēļ kloķenes devēja.
Auto lec perefekti , šodien nobraucu 10km bez problēmām, bet pēc 10km atkal sākās šī problēma.
bouncin' with 68' chevy
dvp rakstīja:stāv oem , neesmu mainijis
bija šāda problēma m52b20 , dzinējs negribēja lekt , ar lielām grūtībām dēļ kloķenes devēja.
Auto lec perefekti , šodien nobraucu 10km bez problēmām, bet pēc 10km atkal sākās šī problēma, kā ar jūtu kad auto gausāks palicis
bouncin' with 68' chevy
M52B28 , kādām jābūt pretestībām strādājošiem sadelenes un kloķenes devējiem?
Tos laikam ar testeri nevarēja īsti pārbaudīt..
Jautājums tiem kas ir darījuši,
Ar kādiem spēkiem pievelkat skrūves pamata un klaņu šālēm?
Autodata ir, bet interesē viedoklis no reālās pieredzes.
Ar kādiem spēkiem pievelkat skrūves pamata un klaņu šālēm?
Autodata ir, bet interesē viedoklis no reālās pieredzes.
Laikam īsti pareizi nav, bet vaļā nenāks, ja saskrūvē iekšā līdz jūti ka ir līdz galam un sākas stiepšana, tad 90° uztaisi
JG1990 rakstīja:Jautājums tiem kas ir darījuši,
Ar kādiem spēkiem pievelkat skrūves pamata un klaņu šālēm?
Autodata ir, bet interesē viedoklis no reālās pieredzes.
Šeit var atrast. Vienīgi, ja nemaldos, mērvienības jāparveido, jo viņš nestāsta par Nm.
Klana 50-55nm, pamata 70-80nmJG1990 rakstīja:Jautājums tiem kas ir darījuši,
Ar kādiem spēkiem pievelkat skrūves pamata un klaņu šālēm?
Autodata ir, bet interesē viedoklis no reālās pieredzes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- …
- 350
- chevron_right