dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- …
- 350
- chevron_right
Notiek aukstam motoram (m52b28) ar noravētu kartera ventilāciju. Bet viss noglušīts kā nākās. Kad ir auksts, manāmi rausta, iespējams, degvielas padevi? Jo tāda sajūta, ka piegāž pa daudz un motors pats grib iet uz priekšu vairāk nekā pedālis nospiests. Citādi motors ideāli strādā.
P.S. kompis ir regulēts. Varbūt tur tā vaina? Un neesmu drošs par zondēm, jo dzeltenajā pravodkā iespraustas zaļās zondes, bet, ja nemaldos, tās sāk kaut ko darīt tikai pie 40 grādiem?
P.S. kompis ir regulēts. Varbūt tur tā vaina? Un neesmu drošs par zondēm, jo dzeltenajā pravodkā iespraustas zaļās zondes, bet, ja nemaldos, tās sāk kaut ko darīt tikai pie 40 grādiem?
Kas par ecu. Kas par regulēšanu?
Degvielai ar tavu problēmu galīgi maz sakara, ja pastudēsi atmosfēriskā motora darbības principu sapratīsim
Vairāk interesē kāds ecu un kādas zondes, un kas tur regulēts uz stock motora
Degvielai ar tavu problēmu galīgi maz sakara, ja pastudēsi atmosfēriskā motora darbības principu sapratīsim
Vairāk interesē kāds ecu un kādas zondes, un kas tur regulēts uz stock motora
Par ko liecina šāda degvielas sūkņa dīkšana?
https://youtu.be/SSNltBk0N7Y
https://youtu.be/SSNltBk0N7Y
To ka tam tulīt būs pizda
Un cik bākā degviela?
Kādam varbūt ir tūļi, lai uzliktu m52b25tu galvu atpakaļ? Tas ir sprosts, lai noliktu kloķenes atzīmi, sadaleņu nolikšanas rīks, ķēdes spriegotājs? Varu piedāvāt arī pašam izdarīt par samaksu. Rakstīt 28356512.
Ir vajadzīgais, tb sadaleņu, kloķenes un vanosu fiksators.
Nav ķēdes spriegotāja, bet to var brīvi apiet izņemot no esošā spriegotāja atsperi un ieliekot tās vietā pāris 2 centu monētas, pietam, ja jau meklē štrumus, diezvai saimniecībā būs dinamometriskā atslēga ar 8nm, ar ko pievilkt spectūli.
Ja nu interesē, pm
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Nav ķēdes spriegotāja, bet to var brīvi apiet izņemot no esošā spriegotāja atsperi un ieliekot tās vietā pāris 2 centu monētas, pietam, ja jau meklē štrumus, diezvai saimniecībā būs dinamometriskā atslēga ar 8nm, ar ko pievilkt spectūli.
Ja nu interesē, pm
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kāds varbūt zina, kur meklēt priekš m52b25tu galvas un pārējo skrūvju nm? Sen kad liku m50b28 skatījos pēc šī -
bet te ir alumīnija bloks, tāpēc pieļauju, ka citi spēki, ņemot vērā, ka viņiem mēdz blokā vītnes izbeigties.
bet te ir alumīnija bloks, tāpēc pieļauju, ka citi spēki, ņemot vērā, ka viņiem mēdz blokā vītnes izbeigties.
Autodata (galvas spēki būs norādīti arī uz normāla ražotāja blīves iepakojuma) un obligāti jaunas galvas skrūves + pārtīrītas bloka vītnes. Ar vecajām skrūvēm velkot 99.99%, ka vītne no bloka tiks izcelta.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ir kādam kkāds saraksts priekš M52B25 pilnas pārlasīšanas un daļu nomaiņas, kas tieši ieteicams, un kādas izmaksas var būt?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Tas skaidrs. Vienkārši nesen skruvejam m52b25 galvu klāt un vītnes izbeidzās. Ar jaunam skruvem.he9600 rakstīja:Autodata (galvas spēki būs norādīti arī uz normāla ražotāja blīves iepakojuma) un obligāti jaunas galvas skrūves + pārtīrītas bloka vītnes. Ar vecajām skrūvēm velkot 99.99%, ka vītne no bloka tiks izcelta.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Galvas blīve+ vēl kaudze ar blīvēmFashion rakstīja:Ir kādam kkāds saraksts priekš M52B25 pilnas pārlasīšanas un daļu nomaiņas, kas tieši ieteicams, un kādas izmaksas var būt?
Jauni kompensātori
B28 vai b30 iekšas
Bore un frēze
Vārstu slīpējamā pasta vai iespējams jaunimvārsti
Visi kēžu spriegotāji
Pamata šāles
Klańu šāles
2.8 sprauslas vai rozā saab sprauslas atkarībā no degvielas un ecu
2.8 vai m50 b25 kolektors
Ražīgāks sūknis bākā , vismaz no v8
Sadalenes no b30 ieplude un NV iepludene
Vai schrick
Vismaz TA technik izpludnieks
2x50 mm trubas izpludē vai viena 75mm truba ( 60mm ir downgreids)
Motronic 413 vadība ar vadiem (lēti un labi)
Daudz nalika
Un vēl vismaz 200e lai tas laimīgi rūktu
A jūs pec Nm skruvejat vai pa grādiem?Baker rakstīja:Tas skaidrs. Vienkārši nesen skruvejam m52b25 galvu klāt un vītnes izbeidzās. Ar jaunam skruvem.he9600 rakstīja:Autodata (galvas spēki būs norādīti arī uz normāla ražotāja blīves iepakojuma) un obligāti jaunas galvas skrūves + pārtīrītas bloka vītnes. Ar vecajām skrūvēm velkot 99.99%, ka vītne no bloka tiks izcelta.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Un vienā piegājienā vai vairākos?
Performance ziņā nav izdevīgāk tad kkādu 4.4 pārlasīt, ar visu honēšanu un pārējām izpriecām tā lai stīgā jauns praktiski ir? V8 kkas pie 5 stabi sastātos tāds prieks laikam-AF- rakstīja:Galvas blīve+ vēl kaudze ar blīvēmFashion rakstīja:Ir kādam kkāds saraksts priekš M52B25 pilnas pārlasīšanas un daļu nomaiņas, kas tieši ieteicams, un kādas izmaksas var būt?
Jauni kompensātori
B28 vai b30 iekšas
Bore un frēze
Vārstu slīpējamā pasta vai iespējams jaunimvārsti
Visi kēžu spriegotāji
Pamata šāles
Klańu šāles
2.8 sprauslas vai rozā saab sprauslas atkarībā no degvielas un ecu
2.8 vai m50 b25 kolektors
Ražīgāks sūknis bākā , vismaz no v8
Sadalenes no b30 ieplude un NV iepludene
Vai schrick
Vismaz TA technik izpludnieks
2x50 mm trubas izpludē vai viena 75mm truba ( 60mm ir downgreids)
Motronic 413 vadība ar vadiem (lēti un labi)
Daudz nalika
Un vēl vismaz 200e lai tas laimīgi rūktu
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Muļķības. V8 ir pavisam citi cipari detaļām, pirmkārt. Otrkārt, ja pārlasītu 6 cyl motoru Tu vienkārši iemet iekšā un braukā laimīgs, tad tas nelaimīgais V8 vēl ir jāiecēļ iekšā Kronšteini, karteris, izplūde jātaisa no rokas, kas ir dārgi un laikietilpīgi. Arī getragu Tu tur tāpat vien neuzliksi, attiecīgi vai nu V8 kārba, kura maksā dārgi, vai flancis. Bremzes arī pavisam noteikti ir jāliek stipri niknākas par stock un arī tās ir izmaksas. Respektīvi - tur gandrīz viss auto jāpārbūvē. Tad vēl jāreģistrē pārbūve, kas nav nedz lēti, nedz vienkārši, nedz ātri. Rezultātā tas pasākums nostājas vismaz 2 vai 3 reizes dārgāk nekā pārlasīt 6 cyl vai uzbūvēt strokeri. Ne velti tantes runā, ka swapot V8 žurkā ir faking stulbi un pielīdzināms savas kājas amputācijai
kas vainas tavam m52?
V8 nee
Labāk R6 turbo
Izmaksas kā v8 swaps
Jaudas vairāk, un nevajag te łe łe
Labāk R6 turbo
Izmaksas kā v8 swaps
Jaudas vairāk, un nevajag te łe łe
viss kartibaa, bik piedrebot bet viss taisaams, es vnk sev mekleju kkadu brivdienu nodarbi velams ar max lielu pisaku tiiri gribas kko dariit, tagad domaju, b30 vai 4.4Lawwr rakstīja:kas vainas tavam m52?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- …
- 350
- chevron_right