Melnā pērle
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 62
- chevron_right
matemātiski sanāk 521...nu nezinu kur sanāk tie diski kuri ir erdam , nu bet ja grib kaut ko no tā cipara var sazīmēt
P.S. sākumā reizināšana un dalīšana un tikai tad + un -
P.S. sākumā reizināšana un dalīšana un tikai tad + un -
Sory bija 32+... nevis 32-...!KLAVINS rakstīja:ka tev tas var sanaakt ?Gekons rakstīja:Man atkal -457KLAVINS rakstīja:man tas pats sanaak
prātīgi pacēlāt man topicu! paldies,pareizā atbilde-vienādojums sastādīts nepareizi, mēģiniet to atrisināt pec noteikta daudzuma alkahola lietošanas!
šeit nekas nebija jādara kā matemātikā mācija,viss pavisam vienkārši
style 32+1000=1032*2=2064/2=1032-32=1000/2=500-495= skaisti diski
Kādus dabūji?Dažādu platumu?
style 32+1000=1032*2=2064/2=1032-32=1000/2=500-495= skaisti diski
Kādus dabūji?Dažādu platumu?
+m3 4xj8 ,bet viss slēpjās izpildijumā-krāsās!
neteikšu gan..., tad redzēs, kas sanāks!
nu tik neizdomā toni kā man
A kāds tev?
sākas Ķiršu sarkans violets gatavu ķiršu krāsa
zilus ari ne
Vēl šogad izdarīti pārs ļoti nozīmīgu darbu:
restaurēta stūres reika,
salabots (metināts) vad. beņķis,
nomainīti blīvslēgi reduktoram,
jauna eļļa reduktoram,
nomainītas shiftera kulises buksītes + kkāda plastmasas detaļa,
Paldies liet. un meisteram "siikais" !
restaurēta stūres reika,
salabots (metināts) vad. beņķis,
nomainīti blīvslēgi reduktoram,
jauna eļļa reduktoram,
nomainītas shiftera kulises buksītes + kkāda plastmasas detaļa,
Paldies liet. un meisteram "siikais" !
Manam patikt tava mašīna!
Tā tik turpināt!
Tā tik turpināt!
Cienot citus Tu cieni sevi.
"Enjoy life. There’s plenty of time to be dead." Anonymous
"Enjoy life. There’s plenty of time to be dead." Anonymous
Man te ar šis un tas padarīts un izbaudīts!
Jau pagājušās sezonas vidu parādījās aizdomas par zilīti no izpūtēja!
Vēlāk aizdomas apstiprinājās, kad redline braucot, smaka nost aizmugurē braucošie!
Sākumā bija idejas jaukt ārā dzinēja bloku un likt visus loriņus jaunus utt., tad ideja bija arī par double vanoss, bet tas viss bija biš pa dārgu to brīd (priekš manu ambīciju apmieerināšanas) lai kval. realizētu dzīvē (600-800ls)! Tad nu izlēmu likt to pašu, tikai jaunāka gada m52b28. It kā sākumā ar lēmumu iepirkt dzinēju baigi nesteidzos tāpēc to meklēju vairākus mēnešus, kamēr atradu pie marihuana! Dzinējs no 528 '98 gada automāta- ideāli nosacījumi, vai ne ?! Kad dzinējs jau bija iepirkts un nobriedām tā maiņai process bijā sācis un es ar smaidu uz lūpām gaidīju brīdi, kad varēšu testēt jauno dzinēju!
Un tad nāca jaunumi par kuriem es pat sliktākajos murgos vai karstākajos sapņos nebūtu iedomājies!
Ņemot nost dzinēja apkarināmos, t.sk. M50 ieplūdes kolektoru izrādījās, ka man pilnībā ir nepareizi izveidota kartera ventilācija (trubiņu defekts, nepareiz izvietojums utt.), kas noveda pie tā ka ieplūdnieks ir pilns ar eļļu, savukārt kartera ventilācijas tik ļoti aizaugusi (tml.), ka dzinējs nevar paelpot un veidojās spiediens uz vārsta vāka blīvi kā rezultāts ir tās sulošana (x2 mainītas blīves)! Tātad, pirmais pieņēmums pēc šī visa ir tas, ka zilīts nācis no ieplūdes kolektorā krājušās eļļas, kas arī , iespējams, saistīts ar vienas zondes nobeigšanos!
Tad izdomājām ar galveno meisteru , ka liksim atpakaļ m52 ieplūdi m50 vietā un patestēsim dzinēju standarta izpildījumā!
Uzliekot m52 ieplūdi kopā ar ASC atkal jau piemeklē patīkams pārsteigums-pazudusi rezonanse no m20 spararata (par to var lasīt iepriekš manā topicā, kā arī ideāla atbilde Armando jaut. par rezonanci), kas saistām ar to, ka m52 veido labākus zemos apgriezienus, kas veiksmīgāk iegriež spararatu, savukārt m50 ilgāk tur augšējos RMP un zemie ir "gurdenāki"!
Vakardien izbraucām uz šosejas tā, ka es pa priekšu, bet siikais aiz muguras. Es 3. robu redline un atmetos, bet siikais čeko dūmu! Lai nu kā tā braukājam pa redline'iem vairākas reizes un no zilīša ne smakas, ne skata!
Tad arī nolēmām, kas visa vaina būs bijusi tajā pat brīdī, kad eļļa sāka krāties m50 ieplūdē!
Protams pēc visa šā tagad man ir lieks m52b28 dzinējs bez apkarināmajiem!
Ja kāds sev uz vasaru vēlas ko ņiprāku tad PM par cenām!
Vēl visam procesam starpā tika nomērīta kompresija cilindros, kas līdzīgi bija 15 bar katrā cilindrā!
Kā arī nomainīts:
Eļļas filtra korpusa gredzentiņi, blīve,
vārstu vāka blīve,
vanosa blīve,
indukcijas spoles pīpīte,
tukšgaitas reg.,
gaisa masas mēr.,
zonde,
benzīna, vakuma šļauciņas,
iztīrīts šups, kartera ventilācijas trubas,
haubes amīts,
paklāji salonā,
un gan jau ka vēl citi sīkumi, ko neatceros!
Kaut kā tā!
Jau pagājušās sezonas vidu parādījās aizdomas par zilīti no izpūtēja!
Vēlāk aizdomas apstiprinājās, kad redline braucot, smaka nost aizmugurē braucošie!
Sākumā bija idejas jaukt ārā dzinēja bloku un likt visus loriņus jaunus utt., tad ideja bija arī par double vanoss, bet tas viss bija biš pa dārgu to brīd (priekš manu ambīciju apmieerināšanas) lai kval. realizētu dzīvē (600-800ls)! Tad nu izlēmu likt to pašu, tikai jaunāka gada m52b28. It kā sākumā ar lēmumu iepirkt dzinēju baigi nesteidzos tāpēc to meklēju vairākus mēnešus, kamēr atradu pie marihuana! Dzinējs no 528 '98 gada automāta- ideāli nosacījumi, vai ne ?! Kad dzinējs jau bija iepirkts un nobriedām tā maiņai process bijā sācis un es ar smaidu uz lūpām gaidīju brīdi, kad varēšu testēt jauno dzinēju!
Un tad nāca jaunumi par kuriem es pat sliktākajos murgos vai karstākajos sapņos nebūtu iedomājies!
Ņemot nost dzinēja apkarināmos, t.sk. M50 ieplūdes kolektoru izrādījās, ka man pilnībā ir nepareizi izveidota kartera ventilācija (trubiņu defekts, nepareiz izvietojums utt.), kas noveda pie tā ka ieplūdnieks ir pilns ar eļļu, savukārt kartera ventilācijas tik ļoti aizaugusi (tml.), ka dzinējs nevar paelpot un veidojās spiediens uz vārsta vāka blīvi kā rezultāts ir tās sulošana (x2 mainītas blīves)! Tātad, pirmais pieņēmums pēc šī visa ir tas, ka zilīts nācis no ieplūdes kolektorā krājušās eļļas, kas arī , iespējams, saistīts ar vienas zondes nobeigšanos!
Tad izdomājām ar galveno meisteru , ka liksim atpakaļ m52 ieplūdi m50 vietā un patestēsim dzinēju standarta izpildījumā!
Uzliekot m52 ieplūdi kopā ar ASC atkal jau piemeklē patīkams pārsteigums-pazudusi rezonanse no m20 spararata (par to var lasīt iepriekš manā topicā, kā arī ideāla atbilde Armando jaut. par rezonanci), kas saistām ar to, ka m52 veido labākus zemos apgriezienus, kas veiksmīgāk iegriež spararatu, savukārt m50 ilgāk tur augšējos RMP un zemie ir "gurdenāki"!
Vakardien izbraucām uz šosejas tā, ka es pa priekšu, bet siikais aiz muguras. Es 3. robu redline un atmetos, bet siikais čeko dūmu! Lai nu kā tā braukājam pa redline'iem vairākas reizes un no zilīša ne smakas, ne skata!
Tad arī nolēmām, kas visa vaina būs bijusi tajā pat brīdī, kad eļļa sāka krāties m50 ieplūdē!
Protams pēc visa šā tagad man ir lieks m52b28 dzinējs bez apkarināmajiem!
Ja kāds sev uz vasaru vēlas ko ņiprāku tad PM par cenām!
Vēl visam procesam starpā tika nomērīta kompresija cilindros, kas līdzīgi bija 15 bar katrā cilindrā!
Kā arī nomainīts:
Eļļas filtra korpusa gredzentiņi, blīve,
vārstu vāka blīve,
vanosa blīve,
indukcijas spoles pīpīte,
tukšgaitas reg.,
gaisa masas mēr.,
zonde,
benzīna, vakuma šļauciņas,
iztīrīts šups, kartera ventilācijas trubas,
haubes amīts,
paklāji salonā,
un gan jau ka vēl citi sīkumi, ko neatceros!
Kaut kā tā!
un tu gribi teikt ka visa ta musu smaksana nost aiz tevis braucot pec siguldas brauciena ir no M50 iepludes ?
un ja uzliktu oil catch tank tad viss butu bumbas ? nebutu tie zilie duumi u.t.t ?
un ja uzliktu oil catch tank tad viss butu bumbas ? nebutu tie zilie duumi u.t.t ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Oil catch un brauc smaidīgs!
Tā neko pārdzīvojumi, tad saprotu, ka tagad rullē smaidīdams ja?
Nu jā, tā jau vienmēr ir - kad domā jau mainīt visu nost, atklājas problēma, bet super, ka viss notiek uz priekšu un problēma atrisināta..
Cik tu gribētu par b28?
Cik tu gribētu par b28?
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
man tāds viens jautājums ir; kās ir indukcijas spoles blīvte/s?
pīpīte, nevbis blīvīte, pārrakstījos!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 62
- chevron_right