Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- …
- 451
- chevron_right
a.k.a - Kosmunauti.voldemar.resnais rakstīja:Es nerunāju par labām komlektācijām un 328ām. Pilnīgi grausti ar 2l motoriem un rat lukiem sapuvušas žurkas nevar tik dārgi maksāt principā. Te ir vaina cilvēkos kas mēģina no sava sapuvušā spaiņa izspiest naudu.
Отправлено с моего Classic_LTE через Tapatalk
Dabiski ,ka vairums cilvēku ,kuriem pieder sakarīgs vai ne tik ļoti e36 ,kaut drusciņ,bet zin to tirgus situāciju,tapēc arī žmiedz sausu citronu. Ļoti liels faktors no cenas,par kādu pērc auto ,lielā daļā gadījumu ,ir argumentācija un dotības uz kaulēšanos + cilvēks pretīm. Tas viss lūk arī veido to auto cenu,konkrēti runājot par 36 un 46.
Ja šobrīd ss'ā pieejamie e36 tiktu novērtēti ar starptautiskā tirgus kritēriju aci,tad kā minimums divām trešdaļām cena mainītos par saviem 40 procentiem.
Problēma tā,ka katrs otrais nav reālists.
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Slēpts saturs: Parādīt
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ekoen.html kas ar so kapec ta cena krit?
Varbūt virsbūves dēļ?
Būtu man tik $ un meklētu e36, šo neņemtu tikai dēļ tā ka kabrio
Būtu man tik $ un meklētu e36, šo neņemtu tikai dēļ tā ka kabrio
Pēdējais labojis kars - 31 Okt 2016, 22:52, kopā labots 2 reizes.
Varbūt naudu cilvēkam vajag, citu iemeslu tik straujai cenas nomešanai nesaredzua6kurs rakstīja:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ekoen.html kas ar so kapec ta cena krit?
Tapec ka 1/2 sludinajuma ir tira melosanaa6kurs rakstīja:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ekoen.html kas ar so kapec ta cena krit?
Nenocietos un arī iedirsīšu pa šodienas tirgu e36....
Vairak attiecas uz kapeiku pisējiem un tiem kas grib ahujena pa djo6manu!
Pirms sākam kunkstet par cenu padomājam vai maz zinam cik maksā uzturēt kaut to pašu e36 labā stāvoklī?ar vārdu labā es domāju tā ka nekas nejiet uz beigaam,visaam daljam ir kā minimums 70% resurs-ticat vai ne bet pat e36 tas nav leti...nerunajot par to ja paraleli tam auto vel tiek uzlabots....tiem kas meklē e36 pec gada vai nobraukuma....nevajag kr4 jums e36!
Un nedaudz par DE tirgu-tas pats storry par uztureehanu labā kārtībā...tur tas izmaksā 3x dārgāk-taa ir takā viena neanse,vēl tada neanse kad noperkot zhurku tur pierekini klat 1000eur startaa tikai lai varetu ar to auto braukt latvijā;))
Un tad arī padomājat kapec LV cilveki par normaliem aparatiem prasa adekvatas(kapeiku pisējiem-kosmiskas)naudas summas;))
Vairak attiecas uz kapeiku pisējiem un tiem kas grib ahujena pa djo6manu!
Pirms sākam kunkstet par cenu padomājam vai maz zinam cik maksā uzturēt kaut to pašu e36 labā stāvoklī?ar vārdu labā es domāju tā ka nekas nejiet uz beigaam,visaam daljam ir kā minimums 70% resurs-ticat vai ne bet pat e36 tas nav leti...nerunajot par to ja paraleli tam auto vel tiek uzlabots....tiem kas meklē e36 pec gada vai nobraukuma....nevajag kr4 jums e36!
Un nedaudz par DE tirgu-tas pats storry par uztureehanu labā kārtībā...tur tas izmaksā 3x dārgāk-taa ir takā viena neanse,vēl tada neanse kad noperkot zhurku tur pierekini klat 1000eur startaa tikai lai varetu ar to auto braukt latvijā;))
Un tad arī padomājat kapec LV cilveki par normaliem aparatiem prasa adekvatas(kapeiku pisējiem-kosmiskas)naudas summas;))
BMW_The Ultimate Repair Bill
Tak nomierinaties, beigsies ziema cenas normalizēsies. Pats cik esmu novērojis, var nopirkt šrotu pa 600 eiro un var nopirkt tadu pašu šrotu ja ne lielāku pa 2k tikai varbut ar apdauzītu m paku un tik izjātu 2.8 ka pie luksafora tdi passerati var izcelt
Pirms kkonpļūti, aizbrauc un apskaties pazīstams džeks tirgo. Bùvē turbo hobija pēc, jau top nākamais projekts tāpēc arī grib notirgot strauji. Un nāk ziema, kam tas kabrio maz nepieciešams?Vladlen rakstīja:Tapec ka 1/2 sludinajuma ir tira melosanaa6kurs rakstīja:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ekoen.html kas ar so kapec ta cena krit?
kādam ir info par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bcfdx.html
cena protams liek šaubīties par dzīves jēgu,bet tomēr...
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bcfdx.html
cena protams liek šaubīties par dzīves jēgu,bet tomēr...
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
2.0D .... Sen zināms šo modeļu liktenis.thejudge rakstīja:kādam ir info par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bcfdx.html
cena protams liek šaubīties par dzīves jēgu,bet tomēr...
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Sveiki!
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkicx.html
Kāds varbūt, kaut ko zina par šo aparātu?
Un kāda būtu adekvāta summa tādam aparātam?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkicx.html
Kāds varbūt, kaut ko zina par šo aparātu?
Un kāda būtu adekvāta summa tādam aparātam?
Sveiks!sandis_felss rakstīja:Sveiki!
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkicx.html
Kāds varbūt, kaut ko zina par šo aparātu?
Un kāda būtu adekvāta summa tādam aparātam?
Es personīgi neieteiktu
She don't believe in shootin' stars
But she believe in shoes and cars.
But she believe in shoes and cars.
1.8i ar ieswapotu 1.8is kursh ir vaajaaks par 1.8i ...kr4 ari neieteiktusandis_felss rakstīja:Sveiki!
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkicx.html
Kāds varbūt, kaut ko zina par šo aparātu?
Un kāda būtu adekvāta summa tādam aparātam?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Neviens jau negrib pa dešmanu. Runa jau iet par šrotiem kas tirgojas pa 2k. Kas pēc stāvokļa reāli ir atdodami uz metāllūžņiem. Es ļoti labi zinu ko nozīmē uzturēt žurku, bet par 2k man bija ideāla žurka salīdzinoši ar latvijas tirgū atrodamiem variantiem.Ramyrez rakstīja:Nenocietos un arī iedirsīšu pa šodienas tirgu e36....
Vairak attiecas uz kapeiku pisējiem un tiem kas grib ahujena pa djo6manu!
Pirms sākam kunkstet par cenu padomājam vai maz zinam cik maksā uzturēt kaut to pašu e36 labā stāvoklī?ar vārdu labā es domāju tā ka nekas nejiet uz beigaam,visaam daljam ir kā minimums 70% resurs-ticat vai ne bet pat e36 tas nav leti...nerunajot par to ja paraleli tam auto vel tiek uzlabots....tiem kas meklē e36 pec gada vai nobraukuma....nevajag kr4 jums e36!
Un nedaudz par DE tirgu-tas pats storry par uztureehanu labā kārtībā...tur tas izmaksā 3x dārgāk-taa ir takā viena neanse,vēl tada neanse kad noperkot zhurku tur pierekini klat 1000eur startaa tikai lai varetu ar to auto braukt latvijā;))
Un tad arī padomājat kapec LV cilveki par normaliem aparatiem prasa adekvatas(kapeiku pisējiem-kosmiskas)naudas summas;))
nu ko tad tu raudi. kp tad pardevi savu "idealo" e36? pats vainigs.voldemar.resnais rakstīja: Neviens jau negrib pa dešmanu. Runa jau iet par šrotiem kas tirgojas pa 2k. Kas pēc stāvokļa reāli ir atdodami uz metāllūžņiem. Es ļoti labi zinu ko nozīmē uzturēt žurku, bet par 2k man bija ideāla žurka salīdzinoši ar latvijas tirgū atrodamiem variantiem.
Par e36 cenām ir tā, ka viņas ir mākslīgi uzpūstas, protams, ka ir normāls dzinējs, mpaka un ekstras, tad vēl var runāt. Pats 2012 gada pirmajā pusē nopirku 328 par 1100 latiem, no rūpnīcas 328, m paka, vēl bija koilas, āda, 18 obc un citi labumi. Mašinu nopērkot bija jāiegulda ~200ls (sīkumi visādi jāsadara iepriekšējā saimnieka nolaidības dēļ sačakarētās lietas). Uzskatu, ka tas adekvāts cipars mašīnai. Protams, tagad dēļ stāvēšanas un īstas neizmantošanas ir rūsa un citas lietas, bet tas tikai manas nolaidības pēc.
P.s.- lūk piemērs ar pārmērīgu cenu, nekas tur nemaksā to summu https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... exxnl.html vizuāli viss slikti, par pārējo nezinu, bet virsbūve, durvis un arkas ir pipec
P.s.- lūk piemērs ar pārmērīgu cenu, nekas tur nemaksā to summu https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... exxnl.html vizuāli viss slikti, par pārējo nezinu, bet virsbūve, durvis un arkas ir pipec
Arī nenoturējos neiepostot šeit
Cenas mākslīgi uzpūstas ir kkadiem swapiem kas nav orģināli utt. Piemērs bija laikam Zevvs (sorry ja jaucu), cik atminos nopirka ar kkadu M4* motoru sedanu, ielika 2.8 un domāja ka uzreiz mašīnas cenu būs x2. tā nenotiek, tai mašīnai tak bremžu nav lai apstātos ar to swapoto motoru, kur nu ja vēl aizmugurē ir barabānu disks. Pats ikdienā braucu ar tdsu, kurš agrāk bijis 1.8 benzīns.Nav droši ar tām 1.8 bremzēm braukt, priekšā neventilējamie diski, reāli tā mašīna nestājās, protams tas ir salīdzinājums ar sedanu, kas ir orģināls 328 un kam ir gan priekšā, gan aizmugurē ventilējamie diski, viss jauns utt.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru, nerunāsim vēl par reduktoriem utt. Un var prasīt tieši tādu pašu ciparu kā orģinālam.
Normāliem, orģināliem E36 cena ir un nekur viņa nekritīsies, jo šobrīd pēc maniem uzskatiem želeja jau ir E46 ko teķinieks izmisīgi skatās katru dienu ssā un rēķina MOGO procentos, lai iegādātos.
Ja reāli paskatās ssā, neredzu nevienu E36, ar 2.5 (orģināli) vai lielāku motoru, līdz 2.5k, ko pat varētu braukt un skatīties, kur nu vēl pirkt.
Principā mani tas tikai priecē un reāli labu E36 ir palicis maz un viņi sāk maksāt normālu naudu.
Principā varētu drukāt vēl ilgi, taču rīta kafija ir beigusies.
Cenas mākslīgi uzpūstas ir kkadiem swapiem kas nav orģināli utt. Piemērs bija laikam Zevvs (sorry ja jaucu), cik atminos nopirka ar kkadu M4* motoru sedanu, ielika 2.8 un domāja ka uzreiz mašīnas cenu būs x2. tā nenotiek, tai mašīnai tak bremžu nav lai apstātos ar to swapoto motoru, kur nu ja vēl aizmugurē ir barabānu disks. Pats ikdienā braucu ar tdsu, kurš agrāk bijis 1.8 benzīns.Nav droši ar tām 1.8 bremzēm braukt, priekšā neventilējamie diski, reāli tā mašīna nestājās, protams tas ir salīdzinājums ar sedanu, kas ir orģināls 328 un kam ir gan priekšā, gan aizmugurē ventilējamie diski, viss jauns utt.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru, nerunāsim vēl par reduktoriem utt. Un var prasīt tieši tādu pašu ciparu kā orģinālam.
Normāliem, orģināliem E36 cena ir un nekur viņa nekritīsies, jo šobrīd pēc maniem uzskatiem želeja jau ir E46 ko teķinieks izmisīgi skatās katru dienu ssā un rēķina MOGO procentos, lai iegādātos.
Ja reāli paskatās ssā, neredzu nevienu E36, ar 2.5 (orģināli) vai lielāku motoru, līdz 2.5k, ko pat varētu braukt un skatīties, kur nu vēl pirkt.
Principā mani tas tikai priecē un reāli labu E36 ir palicis maz un viņi sāk maksāt normālu naudu.
Principā varētu drukāt vēl ilgi, taču rīta kafija ir beigusies.
Un te jau ir vēl otra puse - visi tie, kas pērk tos līdz galam nepabeigtos swapus! Ir kas pērk - ir cena.
Kā viņš var būt vājāks?Ramyrez rakstīja:1.8i ar ieswapotu 1.8is kursh ir vaajaaks par 1.8i ...kr4 ari neieteiktusandis_felss rakstīja:Sveiki!
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkicx.html
Kāds varbūt, kaut ko zina par šo aparātu?
Un kāda būtu adekvāta summa tādam aparātam?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- …
- 451
- chevron_right