Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
vitjazz rakstīja:
Ramyrez rakstīja:
sandis_felss rakstīja:Sveiki!

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkicx.html

Kāds varbūt, kaut ko zina par šo aparātu?
Un kāda būtu adekvāta summa tādam aparātam?
1.8i ar ieswapotu 1.8is kursh ir vaajaaks par 1.8i ...kr4 ari neieteiktu :gigigi:
Kā viņš var būt vājāks?
Tak mulkibas -kam interese braucat un skataties - vajaks par 1.8:D kaa izmeriijaat?:D
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 
Vo,vo :hahaha: tur pēc zs jau šķirba vien ir,nerunājot par griezes momentu un pārējām tehn.niansēm. Kā var salīdzināt m40,m43 ar to pašu m42 vai m44? To,ka visiem ir aizbēguši poniji un 6 cyl ir cita dzela,par to nerunāsim,tā ir cita opera!
Bet ja ir jādara izvēle 4 cyl klasē,tikai muļķis izvēlētos m40 vai m43, is m44 vai m42 vietā!
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
White
Ziņojumi: 17
Pievienojies: 07 Dec 2012, 19:51
Braucu ar: 318i #91
Atrašanās vieta: Jurmala
Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Bija problēma spolēm ar masu.
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
White rakstīja:
Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Bija problēma spolēm ar masu.
Tagad iet kaa 1.8is?:p
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga
Stāv 10m no mana auto. Pētījis neesmu, bet ziemai ideāls variants pa to cenu!
maartyd rakstīja:Teksts ahujennijs :hahaha:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gmelh.html
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
KA-91 rakstīja:Stāv 10m no mana auto. Pētījis neesmu, bet ziemai ideāls variants pa to cenu!
maartyd rakstīja:Teksts ahujennijs :hahaha:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gmelh.html
Nu iespējams. Man gan par ziemas "variantiem" ir nedaudz cits uzskats. Manās acīs šāds auto un līdzīgi ir vērtībā līdz 250-300eiro, tur nav nekā iekšā, mazs motors, nekā ievērības cienīga - tas pats, kas vecs golfs. Tas ir mans , nav jēgas veidot par to diskusiju tālāk. Pieļauju, ka daudzi man šeit piekritīs, cenas uzskrūvē miskastēm jau kosmiski. Pagājušā gada pavasarī nopirku sedanu par 300 eiro ar skati, labām ziemenēm un bonusā ahujenno audio sistēmu (nepareizi saslēgtu gan). Spriediet paši.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 
Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Kāpēc salīdzini NOPISTU AR NORMĀLU? NORMĀLS 1.8is būs labāks par SAPISTU m50b20! Pareizi tač?
Profila bilde
White
Ziņojumi: 17
Pievienojies: 07 Dec 2012, 19:51
Braucu ar: 318i #91
Atrašanās vieta: Jurmala
Ramyrez rakstīja:
White rakstīja:
Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Bija problēma spolēm ar masu.
Tagad iet kaa 1.8is?:p
Neesmu braucis ar citiem isiem, bet elpa kuda lielāka nekā m40
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
vitjazz rakstīja:
Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Kāpēc salīdzini NOPISTU AR NORMĀLU? NORMĀLS 1.8is būs labāks par SAPISTU m50b20! Pareizi tač?
Ko tu piepisies???:Dtu to mašīnu dzivee atskiriba no manis esi redzejis?
Pēdējais labojis Ramyrez - 04 Nov 2016, 13:49, kopā labots 1 reizi.
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
Bija problēma spolēm ar masu.[/quote]
Tagad iet kaa 1.8is?:p[/quote]
Neesmu braucis ar citiem isiem, bet elpa kuda lielāka nekā m40[/quote]
Tad labi)) jo saakumaa jau likaas lljoooti noguris
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Patins rakstīja:Arī nenoturējos neiepostot šeit :doh: :hahaha:

Cenas mākslīgi uzpūstas ir kkadiem swapiem kas nav orģināli utt. Piemērs bija laikam Zevvs (sorry ja jaucu), cik atminos nopirka ar kkadu M4* motoru sedanu, ielika 2.8 un domāja ka uzreiz mašīnas cenu būs x2. tā nenotiek, tai mašīnai tak bremžu nav lai apstātos ar to swapoto motoru, kur nu ja vēl aizmugurē ir barabānu disks. Pats ikdienā braucu ar tdsu, kurš agrāk bijis 1.8 benzīns.Nav droši ar tām 1.8 bremzēm braukt, priekšā neventilējamie diski, reāli tā mašīna nestājās, protams tas ir salīdzinājums ar sedanu, kas ir orģināls 328 un kam ir gan priekšā, gan aizmugurē ventilējamie diski, viss jauns utt.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru, nerunāsim vēl par reduktoriem utt. Un var prasīt tieši tādu pašu ciparu kā orģinālam.
Normāliem, orģināliem E36 cena ir un nekur viņa nekritīsies, jo šobrīd pēc maniem uzskatiem želeja jau ir E46 ko teķinieks izmisīgi skatās katru dienu ssā un rēķina MOGO procentos, lai iegādātos.
Ja reāli paskatās ssā, neredzu nevienu E36, ar 2.5 (orģināli) vai lielāku motoru, līdz 2.5k, ko pat varētu braukt un skatīties, kur nu vēl pirkt. :hahaha:
Principā mani tas tikai priecē un reāli labu E36 ir palicis maz un viņi sāk maksāt normālu naudu. :drink:

Principā varētu drukāt vēl ilgi, taču rīta kafija ir beigusies. :drink:
Jā, visi swapi ir sūc. Ka tik nenopirkt mašīnu ar svapotu motoru. Kur nu vēl strokeri vai v8... Šausmas, šaumas.
Ventilējamie bremžu diski neietekmē to apstāšanās ātrumu tik ļoti, lai ieliekot 2.8 viņš nestātos. Tos diskus liek nedaudz citu iemeslu dēļ.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
Piekritishu Lindai-es ar savu v8 un 1.8is bremzem lai ari brembo restauretam bet anyway 1.8is-galigi nejutos apdaliits bremzejot;)jaaa es vinjas mainishu uz lielaakaam utt bet pilniigi kabi bremzee arii shiss;)
Protams par trumuljiem cits staats-tur gan nedaudz bediigaak laikam
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Patins
Ziņojumi: 568
Pievienojies: 15 Sep 2012, 10:43
Braucu ar: 328 melnu sedanu
Linda rakstīja:
Patins rakstīja:Arī nenoturējos neiepostot šeit :doh: :hahaha:

Cenas mākslīgi uzpūstas ir kkadiem swapiem kas nav orģināli utt. Piemērs bija laikam Zevvs (sorry ja jaucu), cik atminos nopirka ar kkadu M4* motoru sedanu, ielika 2.8 un domāja ka uzreiz mašīnas cenu būs x2. tā nenotiek, tai mašīnai tak bremžu nav lai apstātos ar to swapoto motoru, kur nu ja vēl aizmugurē ir barabānu disks. Pats ikdienā braucu ar tdsu, kurš agrāk bijis 1.8 benzīns.Nav droši ar tām 1.8 bremzēm braukt, priekšā neventilējamie diski, reāli tā mašīna nestājās, protams tas ir salīdzinājums ar sedanu, kas ir orģināls 328 un kam ir gan priekšā, gan aizmugurē ventilējamie diski, viss jauns utt.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru, nerunāsim vēl par reduktoriem utt. Un var prasīt tieši tādu pašu ciparu kā orģinālam.
Normāliem, orģināliem E36 cena ir un nekur viņa nekritīsies, jo šobrīd pēc maniem uzskatiem želeja jau ir E46 ko teķinieks izmisīgi skatās katru dienu ssā un rēķina MOGO procentos, lai iegādātos.
Ja reāli paskatās ssā, neredzu nevienu E36, ar 2.5 (orģināli) vai lielāku motoru, līdz 2.5k, ko pat varētu braukt un skatīties, kur nu vēl pirkt. :hahaha:
Principā mani tas tikai priecē un reāli labu E36 ir palicis maz un viņi sāk maksāt normālu naudu. :drink:

Principā varētu drukāt vēl ilgi, taču rīta kafija ir beigusies. :drink:
Jā, visi swapi ir sūc. Ka tik nenopirkt mašīnu ar svapotu motoru. Kur nu vēl strokeri vai v8... Šausmas, šaumas.
Ventilējamie bremžu diski neietekmē to apstāšanās ātrumu tik ļoti, lai ieliekot 2.8 viņš nestātos. Tos diskus liek nedaudz citu iemeslu dēļ.
Piedod, bet laikam ar lasīšanu Tev mazliet klibo. Runa ir par cenām mašīnām kurās ir vnk iesvapots stipri lielāks motors nevis par to vai swaps ir sūds vai nē.
Linda lūdzu tad izstāsti kapēc ražotāji 'mazmotoriem uzstādiji pr. neventilējamos diskus un motoriem virs 2.0 uzreiz jau priekšā ir ventilējamie diski utt.(1.8isam laikam arī ventilējamie)
Un lūdzu pastāsti kapēc nepieciešami lielāki, ventilējami/neventilējie diski utt. (pēc taviem uzskatiem) ? :hahaha:

Visvairāk šeit bazars gāja par uzpūstām cenām, parastiem 2.5 swapiem 1.6 bundžās un bremzēs. Laikam mazliet nesaprati mana posta jēgu un pamanīji tikai vienu vai divas rindiņas tajā. :sarunats: :doh:
Profila bilde
Rolish
Ziņojumi: 715
Pievienojies: 22 Mai 2012, 19:29
Braucu ar: old wagon
Atrašanās vieta: Sigulda
Es arī uzskatu ,ka swapam jābūt krietni lētākam kā oriģinālam. Protams neskaitot tādus kuri tiešām būvē sev ne jau priekš pārdošanas
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Jā, jā neizlasīju līdz galam, vajadzēja uz mirkli izskriet, nepaspēju domu pabeigt, bet nu nesāksim uzreiz mētāties ar personīgiem apvainojumiem.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru
Par motora maiņu runājot - tam vai motors ir orģināls vai tas ir 1.8i ar 2.8 ir nozīme tik ilgi līdz Tu pērc to mašīnu kolekcijai, kā daudzi ārzemēs dara, bet šeit jāņem fakts, ka vietējā LV tirgū nav kolekcijas vērti auto, vismaz ne tirgošanā. (Par Valta m3 nerunājot). Labs, vēlreiz uzsveru, labs swaps ikdienas braukšanai ne ar ko nav sliktāks par orģinālu 328. Tad kāpēc, lai Zzevs auto nevarētu maksāt tikpat cik orģināls latviešu 328, ja swaps uztaisīts kārtīgi un neviens neredzot vin kodu pat nepateiktu, ka tas tā nav bijis no rūpnīcas? Iespējams, tas pat iespējams ir labāks variants, jo cilvēks pērkot motoru bieži pārbauda/pārlasa utt.
Un Tu manu postu arī līdz galam neizlasīji. Es neteicu, ka ventilējamie diski neietekmē apstāšanos, es teicu, ka ne tik ļoti lai Tu to ikdienā (!!!) justu, nerunājot par minošoseju, un citiem sporta veidiem, kur diski bieži vien mēdz uzkarst un bremzes uzvārīties. Padomā pats, kas vairāk nodrošina auto apstāšanos darba virsma (diska diametrs+kluču laukums) vai caurumi starp diska plāksnēm? Tie caurumi tur ir paredzēti, lai disks labāk dzesētos -> nekarstu. Atšķirību starp labiem parastajiem bremžu diskiem ar lieliskiem klučiem un ventilējamiem diskiem ikdienā ir teju nejūtama. Jūtamas izmaiņas dod lielāka diametra bremzes, strādājošs ABS utt., ja ventilējamie e36 diski diametrā ir lielāki, nekā parastie, tad jā, sorry uzbrauciens nevietā.

Tad varbūt paskaidrojiet man muļķei, ar ko kārtīgs swaps ar lielām pusasīm/disku bremzēm ir sliktāks par orģinālu? Bet nu tā argumentēti nevis - jo man tā patīk, tad ņemu savu bezvērtīgo spamu atpakaļ :lol: . Šeit nerunāju par auto kolekcionāriem un līkrocīgi uztaisītām motoru maiņām.
Pēc jūsu loģikas sanāk, ka manu strokeri ieliekot sterilā 1.8 bundžā būtu jātirgo lētāk par 2k, jo tas tak ir swaps :hahaha:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Linda rakstīja:Jā, jā neizlasīju līdz galam, vajadzēja uz mirkli izskriet, nepaspēju domu pabeigt, bet nu nesāksim uzreiz mētāties ar personīgiem apvainojumiem.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru
Par motora maiņu runājot - tam vai motors ir orģināls vai tas ir 1.8i ar 2.8 ir nozīme tik ilgi līdz Tu pērc to mašīnu kolekcijai, kā daudzi ārzemēs dara, bet šeit jāņem fakts, ka vietējā LV tirgū nav kolekcijas vērti auto, vismaz ne tirgošanā. (Par Valta m3 nerunājot). Labs, vēlreiz uzsveru, labs swaps ikdienas braukšanai ne ar ko nav sliktāks par orģinālu 328. Tad kāpēc, lai Zzevs auto nevarētu maksāt tikpat cik orģināls latviešu 328, ja swaps uztaisīts kārtīgi un neviens neredzot vin kodu pat nepateiktu, ka tas tā nav bijis no rūpnīcas? Iespējams, tas pat iespējams ir labāks variants, jo cilvēks pērkot motoru bieži pārbauda/pārlasa utt.
Un Tu manu postu arī līdz galam neizlasīji. Es neteicu, ka ventilējamie diski neietekmē apstāšanos, es teicu, ka ne tik ļoti lai Tu to ikdienā (!!!) justu, nerunājot par minošoseju, un citiem sporta veidiem, kur diski bieži vien mēdz uzkarst un bremzes uzvārīties. Padomā pats, kas vairāk nodrošina auto apstāšanos darba virsma (diska diametrs+kluču laukums) vai caurumi starp diska plāksnēm? Tie caurumi tur ir paredzēti, lai disks labāk dzesētos -> nekarstu. Atšķirību starp labiem parastajiem bremžu diskiem ar lieliskiem klučiem un ventilējamiem diskiem ikdienā ir teju nejūtama. Jūtamas izmaiņas dod lielāka diametra bremzes, strādājošs ABS utt., ja ventilējamie e36 diski diametrā ir lielāki, nekā parastie, tad jā, sorry uzbrauciens nevietā.

Tad varbūt paskaidrojiet man muļķei, ar ko kārtīgs swaps ar lielām pusasīm/disku bremzēm ir sliktāks par orģinālu? Bet nu tā argumentēti nevis - jo man tā patīk, tad ņemu savu bezvērtīgo spamu atpakaļ :lol: . Šeit nerunāju par auto kolekcionāriem un līkrocīgi uztaisītām motoru maiņām.
Pēc jūsu loģikas sanāk, ka manu strokeri ieliekot sterilā 1.8 bundžā būtu jātirgo lētāk par 2k, jo tas tak ir swaps :hahaha:
Nu jaaa....... :D vobsim mans viediklis tie kas te runaa ka swapotam jamaksaa letaak???? Kungi ja nav naudas un besii ka ss.lv viss tik dargs - vienkarsi noperkat tad kautko un ieswapojiet pasi ja jums liekas ka taa sanaaks leetaak:D:D:D:D:D :D Pec laba swapa vieniga atskiriba ir tada ka papiros un pec vin koda tas ir 318 utt
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga
Dārgs vai lēts. Otiģinālam ir lielāka vērtība un punkts.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
KA-91 rakstīja:Dārgs vai lēts. Otiģinālam ir lielāka vērtība un punkts.
Kā tad ir ar manu auto? :D No rūpnīcas 328i, nesen tika ieswapots m52tub28.. :D