Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- …
- 451
- chevron_right
Tak mulkibas -kam interese braucat un skataties - vajaks par 1.8:D kaa izmeriijaat?:Dvitjazz rakstīja:Kā viņš var būt vājāks?Ramyrez rakstīja:1.8i ar ieswapotu 1.8is kursh ir vaajaaks par 1.8i ...kr4 ari neieteiktusandis_felss rakstīja:Sveiki!
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dkicx.html
Kāds varbūt, kaut ko zina par šo aparātu?
Un kāda būtu adekvāta summa tādam aparātam?
Vo,vo tur pēc zs jau šķirba vien ir,nerunājot par griezes momentu un pārējām tehn.niansēm. Kā var salīdzināt m40,m43 ar to pašu m42 vai m44? To,ka visiem ir aizbēguši poniji un 6 cyl ir cita dzela,par to nerunāsim,tā ir cita opera!
Bet ja ir jādara izvēle 4 cyl klasē,tikai muļķis izvēlētos m40 vai m43, is m44 vai m42 vietā!
Bet ja ir jādara izvēle 4 cyl klasē,tikai muļķis izvēlētos m40 vai m43, is m44 vai m42 vietā!
Teksts ahujennijs
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gmelh.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gmelh.html
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
BMW_The Ultimate Repair Bill
Bija problēma spolēm ar masu.Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Tagad iet kaa 1.8is?:pWhite rakstīja:Bija problēma spolēm ar masu.Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
BMW_The Ultimate Repair Bill
Stāv 10m no mana auto. Pētījis neesmu, bet ziemai ideāls variants pa to cenu!
maartyd rakstīja:Teksts ahujennijs
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gmelh.html
Nu iespējams. Man gan par ziemas "variantiem" ir nedaudz cits uzskats. Manās acīs šāds auto un līdzīgi ir vērtībā līdz 250-300eiro, tur nav nekā iekšā, mazs motors, nekā ievērības cienīga - tas pats, kas vecs golfs. Tas ir mans , nav jēgas veidot par to diskusiju tālāk. Pieļauju, ka daudzi man šeit piekritīs, cenas uzskrūvē miskastēm jau kosmiski. Pagājušā gada pavasarī nopirku sedanu par 300 eiro ar skati, labām ziemenēm un bonusā ahujenno audio sistēmu (nepareizi saslēgtu gan). Spriediet paši.KA-91 rakstīja:Stāv 10m no mana auto. Pētījis neesmu, bet ziemai ideāls variants pa to cenu!maartyd rakstīja:Teksts ahujennijs
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gmelh.html
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Kāpēc salīdzini NOPISTU AR NORMĀLU? NORMĀLS 1.8is būs labāks par SAPISTU m50b20! Pareizi tač?Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Neesmu braucis ar citiem isiem, bet elpa kuda lielāka nekā m40Ramyrez rakstīja:Tagad iet kaa 1.8is?:pWhite rakstīja:Bija problēma spolēm ar masu.Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Ko tu piepisies???:Dtu to mašīnu dzivee atskiriba no manis esi redzejis?vitjazz rakstīja:Kāpēc salīdzini NOPISTU AR NORMĀLU? NORMĀLS 1.8is būs labāks par SAPISTU m50b20! Pareizi tač?Ramyrez rakstīja:Nopists 1.8is ir sliktaks par normalu 1.8i-kas nav skaidrs vel?????
Pēdējais labojis Ramyrez - 04 Nov 2016, 13:49, kopā labots 1 reizi.
BMW_The Ultimate Repair Bill
Bija problēma spolēm ar masu.[/quote]
Tagad iet kaa 1.8is?:p[/quote]
Neesmu braucis ar citiem isiem, bet elpa kuda lielāka nekā m40[/quote]
Tad labi)) jo saakumaa jau likaas lljoooti noguris
Tagad iet kaa 1.8is?:p[/quote]
Neesmu braucis ar citiem isiem, bet elpa kuda lielāka nekā m40[/quote]
Tad labi)) jo saakumaa jau likaas lljoooti noguris
BMW_The Ultimate Repair Bill
Jā, visi swapi ir sūc. Ka tik nenopirkt mašīnu ar svapotu motoru. Kur nu vēl strokeri vai v8... Šausmas, šaumas.Patins rakstīja:Arī nenoturējos neiepostot šeit
Cenas mākslīgi uzpūstas ir kkadiem swapiem kas nav orģināli utt. Piemērs bija laikam Zevvs (sorry ja jaucu), cik atminos nopirka ar kkadu M4* motoru sedanu, ielika 2.8 un domāja ka uzreiz mašīnas cenu būs x2. tā nenotiek, tai mašīnai tak bremžu nav lai apstātos ar to swapoto motoru, kur nu ja vēl aizmugurē ir barabānu disks. Pats ikdienā braucu ar tdsu, kurš agrāk bijis 1.8 benzīns.Nav droši ar tām 1.8 bremzēm braukt, priekšā neventilējamie diski, reāli tā mašīna nestājās, protams tas ir salīdzinājums ar sedanu, kas ir orģināls 328 un kam ir gan priekšā, gan aizmugurē ventilējamie diski, viss jauns utt.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru, nerunāsim vēl par reduktoriem utt. Un var prasīt tieši tādu pašu ciparu kā orģinālam.
Normāliem, orģināliem E36 cena ir un nekur viņa nekritīsies, jo šobrīd pēc maniem uzskatiem želeja jau ir E46 ko teķinieks izmisīgi skatās katru dienu ssā un rēķina MOGO procentos, lai iegādātos.
Ja reāli paskatās ssā, neredzu nevienu E36, ar 2.5 (orģināli) vai lielāku motoru, līdz 2.5k, ko pat varētu braukt un skatīties, kur nu vēl pirkt.
Principā mani tas tikai priecē un reāli labu E36 ir palicis maz un viņi sāk maksāt normālu naudu.
Principā varētu drukāt vēl ilgi, taču rīta kafija ir beigusies.
Ventilējamie bremžu diski neietekmē to apstāšanās ātrumu tik ļoti, lai ieliekot 2.8 viņš nestātos. Tos diskus liek nedaudz citu iemeslu dēļ.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Piekritishu Lindai-es ar savu v8 un 1.8is bremzem lai ari brembo restauretam bet anyway 1.8is-galigi nejutos apdaliits bremzejot;)jaaa es vinjas mainishu uz lielaakaam utt bet pilniigi kabi bremzee arii shiss;)
Protams par trumuljiem cits staats-tur gan nedaudz bediigaak laikam
Protams par trumuljiem cits staats-tur gan nedaudz bediigaak laikam
BMW_The Ultimate Repair Bill
Piedod, bet laikam ar lasīšanu Tev mazliet klibo. Runa ir par cenām mašīnām kurās ir vnk iesvapots stipri lielāks motors nevis par to vai swaps ir sūds vai nē.Linda rakstīja:Jā, visi swapi ir sūc. Ka tik nenopirkt mašīnu ar svapotu motoru. Kur nu vēl strokeri vai v8... Šausmas, šaumas.Patins rakstīja:Arī nenoturējos neiepostot šeit
Cenas mākslīgi uzpūstas ir kkadiem swapiem kas nav orģināli utt. Piemērs bija laikam Zevvs (sorry ja jaucu), cik atminos nopirka ar kkadu M4* motoru sedanu, ielika 2.8 un domāja ka uzreiz mašīnas cenu būs x2. tā nenotiek, tai mašīnai tak bremžu nav lai apstātos ar to swapoto motoru, kur nu ja vēl aizmugurē ir barabānu disks. Pats ikdienā braucu ar tdsu, kurš agrāk bijis 1.8 benzīns.Nav droši ar tām 1.8 bremzēm braukt, priekšā neventilējamie diski, reāli tā mašīna nestājās, protams tas ir salīdzinājums ar sedanu, kas ir orģināls 328 un kam ir gan priekšā, gan aizmugurē ventilējamie diski, viss jauns utt.
Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru, nerunāsim vēl par reduktoriem utt. Un var prasīt tieši tādu pašu ciparu kā orģinālam.
Normāliem, orģināliem E36 cena ir un nekur viņa nekritīsies, jo šobrīd pēc maniem uzskatiem želeja jau ir E46 ko teķinieks izmisīgi skatās katru dienu ssā un rēķina MOGO procentos, lai iegādātos.
Ja reāli paskatās ssā, neredzu nevienu E36, ar 2.5 (orģināli) vai lielāku motoru, līdz 2.5k, ko pat varētu braukt un skatīties, kur nu vēl pirkt.
Principā mani tas tikai priecē un reāli labu E36 ir palicis maz un viņi sāk maksāt normālu naudu.
Principā varētu drukāt vēl ilgi, taču rīta kafija ir beigusies.
Ventilējamie bremžu diski neietekmē to apstāšanās ātrumu tik ļoti, lai ieliekot 2.8 viņš nestātos. Tos diskus liek nedaudz citu iemeslu dēļ.
Linda lūdzu tad izstāsti kapēc ražotāji 'mazmotoriem uzstādiji pr. neventilējamos diskus un motoriem virs 2.0 uzreiz jau priekšā ir ventilējamie diski utt.(1.8isam laikam arī ventilējamie)
Un lūdzu pastāsti kapēc nepieciešami lielāki, ventilējami/neventilējie diski utt. (pēc taviem uzskatiem) ?
Visvairāk šeit bazars gāja par uzpūstām cenām, parastiem 2.5 swapiem 1.6 bundžās un bremzēs. Laikam mazliet nesaprati mana posta jēgu un pamanīji tikai vienu vai divas rindiņas tajā.
Es arī uzskatu ,ka swapam jābūt krietni lētākam kā oriģinālam. Protams neskaitot tādus kuri tiešām būvē sev ne jau priekš pārdošanas
Jā, jā neizlasīju līdz galam, vajadzēja uz mirkli izskriet, nepaspēju domu pabeigt, bet nu nesāksim uzreiz mētāties ar personīgiem apvainojumiem.
Un Tu manu postu arī līdz galam neizlasīji. Es neteicu, ka ventilējamie diski neietekmē apstāšanos, es teicu, ka ne tik ļoti lai Tu to ikdienā (!!!) justu, nerunājot par minošoseju, un citiem sporta veidiem, kur diski bieži vien mēdz uzkarst un bremzes uzvārīties. Padomā pats, kas vairāk nodrošina auto apstāšanos darba virsma (diska diametrs+kluču laukums) vai caurumi starp diska plāksnēm? Tie caurumi tur ir paredzēti, lai disks labāk dzesētos -> nekarstu. Atšķirību starp labiem parastajiem bremžu diskiem ar lieliskiem klučiem un ventilējamiem diskiem ikdienā ir teju nejūtama. Jūtamas izmaiņas dod lielāka diametra bremzes, strādājošs ABS utt., ja ventilējamie e36 diski diametrā ir lielāki, nekā parastie, tad jā, sorry uzbrauciens nevietā.
Tad varbūt paskaidrojiet man muļķei, ar ko kārtīgs swaps ar lielām pusasīm/disku bremzēm ir sliktāks par orģinālu? Bet nu tā argumentēti nevis - jo man tā patīk, tad ņemu savu bezvērtīgo spamu atpakaļ . Šeit nerunāju par auto kolekcionāriem un līkrocīgi uztaisītām motoru maiņām.
Pēc jūsu loģikas sanāk, ka manu strokeri ieliekot sterilā 1.8 bundžā būtu jātirgo lētāk par 2k, jo tas tak ir swaps
Par motora maiņu runājot - tam vai motors ir orģināls vai tas ir 1.8i ar 2.8 ir nozīme tik ilgi līdz Tu pērc to mašīnu kolekcijai, kā daudzi ārzemēs dara, bet šeit jāņem fakts, ka vietējā LV tirgū nav kolekcijas vērti auto, vismaz ne tirgošanā. (Par Valta m3 nerunājot). Labs, vēlreiz uzsveru, labs swaps ikdienas braukšanai ne ar ko nav sliktāks par orģinālu 328. Tad kāpēc, lai Zzevs auto nevarētu maksāt tikpat cik orģināls latviešu 328, ja swaps uztaisīts kārtīgi un neviens neredzot vin kodu pat nepateiktu, ka tas tā nav bijis no rūpnīcas? Iespējams, tas pat iespējams ir labāks variants, jo cilvēks pērkot motoru bieži pārbauda/pārlasa utt.Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru
Un Tu manu postu arī līdz galam neizlasīji. Es neteicu, ka ventilējamie diski neietekmē apstāšanos, es teicu, ka ne tik ļoti lai Tu to ikdienā (!!!) justu, nerunājot par minošoseju, un citiem sporta veidiem, kur diski bieži vien mēdz uzkarst un bremzes uzvārīties. Padomā pats, kas vairāk nodrošina auto apstāšanos darba virsma (diska diametrs+kluču laukums) vai caurumi starp diska plāksnēm? Tie caurumi tur ir paredzēti, lai disks labāk dzesētos -> nekarstu. Atšķirību starp labiem parastajiem bremžu diskiem ar lieliskiem klučiem un ventilējamiem diskiem ikdienā ir teju nejūtama. Jūtamas izmaiņas dod lielāka diametra bremzes, strādājošs ABS utt., ja ventilējamie e36 diski diametrā ir lielāki, nekā parastie, tad jā, sorry uzbrauciens nevietā.
Tad varbūt paskaidrojiet man muļķei, ar ko kārtīgs swaps ar lielām pusasīm/disku bremzēm ir sliktāks par orģinālu? Bet nu tā argumentēti nevis - jo man tā patīk, tad ņemu savu bezvērtīgo spamu atpakaļ . Šeit nerunāju par auto kolekcionāriem un līkrocīgi uztaisītām motoru maiņām.
Pēc jūsu loģikas sanāk, ka manu strokeri ieliekot sterilā 1.8 bundžā būtu jātirgo lētāk par 2k, jo tas tak ir swaps
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nu jaaa....... vobsim mans viediklis tie kas te runaa ka swapotam jamaksaa letaak???? Kungi ja nav naudas un besii ka ss.lv viss tik dargs - vienkarsi noperkat tad kautko un ieswapojiet pasi ja jums liekas ka taa sanaaks leetaak:D:D:D:D:D Pec laba swapa vieniga atskiriba ir tada ka papiros un pec vin koda tas ir 318 uttLinda rakstīja:Jā, jā neizlasīju līdz galam, vajadzēja uz mirkli izskriet, nepaspēju domu pabeigt, bet nu nesāksim uzreiz mētāties ar personīgiem apvainojumiem.Par motora maiņu runājot - tam vai motors ir orģināls vai tas ir 1.8i ar 2.8 ir nozīme tik ilgi līdz Tu pērc to mašīnu kolekcijai, kā daudzi ārzemēs dara, bet šeit jāņem fakts, ka vietējā LV tirgū nav kolekcijas vērti auto, vismaz ne tirgošanā. (Par Valta m3 nerunājot). Labs, vēlreiz uzsveru, labs swaps ikdienas braukšanai ne ar ko nav sliktāks par orģinālu 328. Tad kāpēc, lai Zzevs auto nevarētu maksāt tikpat cik orģināls latviešu 328, ja swaps uztaisīts kārtīgi un neviens neredzot vin kodu pat nepateiktu, ka tas tā nav bijis no rūpnīcas? Iespējams, tas pat iespējams ir labāks variants, jo cilvēks pērkot motoru bieži pārbauda/pārlasa utt.Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru
Un Tu manu postu arī līdz galam neizlasīji. Es neteicu, ka ventilējamie diski neietekmē apstāšanos, es teicu, ka ne tik ļoti lai Tu to ikdienā (!!!) justu, nerunājot par minošoseju, un citiem sporta veidiem, kur diski bieži vien mēdz uzkarst un bremzes uzvārīties. Padomā pats, kas vairāk nodrošina auto apstāšanos darba virsma (diska diametrs+kluču laukums) vai caurumi starp diska plāksnēm? Tie caurumi tur ir paredzēti, lai disks labāk dzesētos -> nekarstu. Atšķirību starp labiem parastajiem bremžu diskiem ar lieliskiem klučiem un ventilējamiem diskiem ikdienā ir teju nejūtama. Jūtamas izmaiņas dod lielāka diametra bremzes, strādājošs ABS utt., ja ventilējamie e36 diski diametrā ir lielāki, nekā parastie, tad jā, sorry uzbrauciens nevietā.
Tad varbūt paskaidrojiet man muļķei, ar ko kārtīgs swaps ar lielām pusasīm/disku bremzēm ir sliktāks par orģinālu? Bet nu tā argumentēti nevis - jo man tā patīk, tad ņemu savu bezvērtīgo spamu atpakaļ . Šeit nerunāju par auto kolekcionāriem un līkrocīgi uztaisītām motoru maiņām.
Pēc jūsu loģikas sanāk, ka manu strokeri ieliekot sterilā 1.8 bundžā būtu jātirgo lētāk par 2k, jo tas tak ir swaps
Dārgs vai lēts. Otiģinālam ir lielāka vērtība un punkts.
Kā tad ir ar manu auto? No rūpnīcas 328i, nesen tika ieswapots m52tub28..KA-91 rakstīja:Dārgs vai lēts. Otiģinālam ir lielāka vērtība un punkts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- …
- 451
- chevron_right