Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- …
- 89
- chevron_right
EdgarsE rakstīja:94 gada un 95 gada 2.5tds motoriem ir kāda starpība?
Var un var nebūt starpības, 94g mainījās..
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Manam dīzelim radusies problēma ar degvielas padevi. Braucot nedēļu atpakaļ paliku uz ceļa, jo nepienāca degviela, kaut arī bākā vēl bija apmēram 15-20 litri. Degvielas filtrs tika apmainīts, pēc tam it kā viss aizgāja un nedēļu nobraucu. Bet braucot vakar atkal notika tas pats uz šosejas noģība un vairs nevarēja pielaist. Kaut kā uzsūcu soļģi un tad pielaidu un līdz mājām prātīgi aizbraucu.
Kādi varianti kas varētu būt pie vainas? Sūknis liekas ka ir ok, jo sūc degvielu iekšā kā pienākas. Liekas ka čakars ir kaut kur bākas pusē.
Kādi varianti kas varētu būt pie vainas? Sūknis liekas ka ir ok, jo sūc degvielu iekšā kā pienākas. Liekas ka čakars ir kaut kur bākas pusē.
Bākas sūknis nosprādzis.. un/vai piesūc gaisu.
Nav kāds shematisks attēls kur viņš atrodas un kā viņam tikt klāt?
zem aizmugures sēdekļa labajā pusē.
Ir jautājums - kas attiecīgi ir kreisajā pusē?
Otrs pludiņš.
Tātad, kvēpmobīlim sekojošs niķis. Viss tā kā vajag, pie veikala no slāpē, pēc tam laid klāt un mašīnai nav jaudas. Turbīna iegriežas, bet ekonomaizers rāda, ka degviela piemēram 2. robā iet tikai lidz 26 litriem, 3. - 15 utt. Sajūta ka braukt ar šperru. Paprovēju izraut maf sensoram štekeri un it kā iet, bet kā iespraud atpakaļ, atkal neiet. Kas par brīnumiem? Netīrs mafs vai arī vienkārši beigts?
Šodien pamēģināju iztīrīt mafu (ar speciālu tīrītāju, kurš tam paredzēts), saliku atpakaļ, bet bez rezultātiem. Vienīgais, kas bija noticis, bija tas, ka bija nonākusi nost trubiņa no waste geita. Tagad ir tas pats. Kā izrauj štekeri, ir jauda. Vēl jocīgi tas, ka jauda parādās un pazūd!? Ja tās būtu vakum trubas tad jau visu laiku neietu. Bet viņš tad iet, tad neiet.
vaj ir kada starpiba :
ja sukni uzprograme +20 (lajkam degvielas padevi) un aizdedzi (sukņa augšu ) uzdauzi uz ~3mg (spiediens lajkam) (pateriņš bija ~ 6 - 7 litri (videjais)
un ja sukni uzprograme uz +0 un augšu suknim uzdauzi tapat uz ~3 mg (pateriņš ~5-6 litri (videjais)
vnk pirmaja varianta man gaja labak (vismaz ta liekas ) un rija par 1 litru vairak bet meistars pateica ka starpibas nav abos variantos
vnk rudeni ar pirmo variantu otraja roba gaja tiri normali uz priekšu un citreiz pat izspoleja , pavasari pec galvas parlasišanas uzlika 2 variantu un tagad otraja roba mašina itka aizrijas , ieliec otraja roba un apgriezieni bisku nokrit un tad iet uz priekšu , par izspolešanu otraja roba aizmirsu tagad :(
dizelitis čipots ja kas
ja sukni uzprograme +20 (lajkam degvielas padevi) un aizdedzi (sukņa augšu ) uzdauzi uz ~3mg (spiediens lajkam) (pateriņš bija ~ 6 - 7 litri (videjais)
un ja sukni uzprograme uz +0 un augšu suknim uzdauzi tapat uz ~3 mg (pateriņš ~5-6 litri (videjais)
vnk pirmaja varianta man gaja labak (vismaz ta liekas ) un rija par 1 litru vairak bet meistars pateica ka starpibas nav abos variantos
vnk rudeni ar pirmo variantu otraja roba gaja tiri normali uz priekšu un citreiz pat izspoleja , pavasari pec galvas parlasišanas uzlika 2 variantu un tagad otraja roba mašina itka aizrijas , ieliec otraja roba un apgriezieni bisku nokrit un tad iet uz priekšu , par izspolešanu otraja roba aizmirsu tagad :(
dizelitis čipots ja kas
Risinājums šādam gļukam?
1) Lai piedarbinātu, diezgan ilgi jāgriež (auksts/silts = vienalga)
2) Ļoti stipri dūmo, ar pelēcīgu dūmu
3) Tukšgaitā staigā apgriezieni, brīžiem grib noslāpt
4) Motorā tāda skaņa, it kā nedarbotos viena sprausla un reāli strādā 3 cilindri (diezgan skaļš klak klak diesel sound)
5) Jauda nav.
p.s. Esošais sūknis noņemts no "it kā" ejoša dzinēja. Ar veco sūkni šāds gļuks nebija.
1) Lai piedarbinātu, diezgan ilgi jāgriež (auksts/silts = vienalga)
2) Ļoti stipri dūmo, ar pelēcīgu dūmu
3) Tukšgaitā staigā apgriezieni, brīžiem grib noslāpt
4) Motorā tāda skaņa, it kā nedarbotos viena sprausla un reāli strādā 3 cilindri (diezgan skaļš klak klak diesel sound)
5) Jauda nav.
p.s. Esošais sūknis noņemts no "it kā" ejoša dzinēja. Ar veco sūkni šāds gļuks nebija.
Kāds no jums veic dīzeļim sūkņa pārbaudes... Vēlams Cēsis/Smiltene/Gulbene/Madona apkārtnē
Ruu rakstīja:Risinājums šādam gļukam?
1) Lai piedarbinātu, diezgan ilgi jāgriež (auksts/silts = vienalga)
2) Ļoti stipri dūmo, ar pelēcīgu dūmu
3) Tukšgaitā staigā apgriezieni, brīžiem grib noslāpt
4) Motorā tāda skaņa, it kā nedarbotos viena sprausla un reāli strādā 3 cilindri (diezgan skaļš klak klak diesel sound)
5) Jauda nav.
p.s. Esošais sūknis noņemts no "it kā" ejoša dzinēja. Ar veco sūkni šāds gļuks nebija.
Man šis pats bija, sūknis varētu būt, ka ar galiem aizgājis..
Būs laikam jāpārbauda, vai pa visām sprauslu maģistrālēm dod ārā degvielu. Un otrais variants vēl uzlikt citu sūkni. Atkal.
Man brīnumainā kārtā sāka sestā sprausla sulot un 3 dienas vēlāk arī nevarēju pielaist, ar iestumšanu sanāca un sākumā nogriezās balts dūmu mākonis. Pēctam sākot brauk pēc apmēram kilometra sāka iet kā benzīnieks uz 3 stobriem. Pārbaudijis vel neesmu vainu, bet tgd veicot kapitālo remontu motoram esmu secinājis, ka sūknis varētu būt vienīgā problēma.
Nu uzliekot šo sūkni, man arī mistiski pa 10 min darbināšanas laiku sāka viena sprausla sulot.
nevis "it ka" bet no ejosa motora, pats vel atbraucu ar to auto uz pagalmu un ta ari saku vinu jaukt ara. ja kadi iebildumi tev mans numurs ir!Ruu rakstīja:Risinājums šādam gļukam?
1) Lai piedarbinātu, diezgan ilgi jāgriež (auksts/silts = vienalga)
2) Ļoti stipri dūmo, ar pelēcīgu dūmu
3) Tukšgaitā staigā apgriezieni, brīžiem grib noslāpt
4) Motorā tāda skaņa, it kā nedarbotos viena sprausla un reāli strādā 3 cilindri (diezgan skaļš klak klak diesel sound)
5) Jauda nav.
p.s. Esošais sūknis noņemts no "it kā" ejoša dzinēja. Ar veco sūkni šāds gļuks nebija.
tds sprausla pēc izjaukšanas ir kkā jākalibrē? vai arī var salikt kopā un skrūvēt motorā?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- …
- 89
- chevron_right