dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- …
- 350
- chevron_right
Kādas ir adaptāciju korekciju vērtības?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vai varētu tā būt ,ka m52 generators der uz m50 ?

fiziski der, pārējais atkarīgs no vadojuma

Ja, bet ne visi

Man uz M52B20 stāvēja Ģenerators, kam virsū rakstīts 2.8 E39, bet vizuāli viņš izskatās pēc E34 M50 ģeneratora. Varu pa draudzīgu ciparu atdot, pašam mētājas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Vai stūres pastiprinātāja sūknis der uz m40b18 no m43b16?

M54 iekš e36 ,benz filtrs no e46
Problēma sekojoša,plīst pieejošās benzīna trubas,tās kuras nāk gumijas.Domāju ka filtram regulators nomiris ,nomainīju uz jaunu bosch,samainīju trubiņas gumijas,savilku visus savilcējus kartīgi ,pārbaudīju bākas abratku un ventilāciju ,viss ok nebija ciet.Paraucu nedeļu ielēju benzīnu un šodien pie motora truba uzblieza. Ir kādi varianti kur vēl skatīties
?
Problēma sekojoša,plīst pieejošās benzīna trubas,tās kuras nāk gumijas.Domāju ka filtram regulators nomiris ,nomainīju uz jaunu bosch,samainīju trubiņas gumijas,savilku visus savilcējus kartīgi ,pārbaudīju bākas abratku un ventilāciju ,viss ok nebija ciet.Paraucu nedeļu ielēju benzīnu un šodien pie motora truba uzblieza. Ir kādi varianti kur vēl skatīties


A tu degvielai paredzētās šļaukas liec?


ja.jauzliek vēl jauna vakuma trubiņa ,tad toč viss būs samainīts.tur jau īsti nav nekā tāda sarežģīta tajā benzīna padevē

nu kā es saprotu sanāk pārāk liels spiedziens reikā ,ka rezultātā padodas vajākie posmi visā benzīna līnijā.mosk kas ar vakūmu ka nepietiekami atver vārstu benzīna filtra uz atteci bakā

Pēdējais labojis Darks - 28 Sep 2018, 15:49, kopā labots 1 reizi.

labs jautājums, jo degvielas parastās armētās šļūtenes tur šķiet ap 10bar, vai vairāk, un kkādiem e36/46 sūknis stokā tik daudz točna nespēj saražot, un arī ja tur būtu kas jaudīgāks ielikts, still, kkas tur nav tīrs

Edit: kā izpaužas sasprāgušas? random vietā truba gareniski ir vaļā? pie savilcēja pušu?
ja pie savilcēja, mēdz būt savilcēji, kuriem ir asa gala kante iekšā, un savelkot tā sabojā šļūteni, es parasti ar pirkstu pārbraudu, lai no tā izvairītos. (ir bijuši šādi gadījumi)
Pēdējais labojis A bit - 28 Sep 2018, 15:52, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..


Neesi atplūdi sajaucis vietām ar padevi
?


man abratka iet caur benzina filtru (e46) .vienīgais ko atradu kas man savādāk ,ka man maza vakuma trubiņa no ieplūdes gofras uz filtra regulatoru iet pilnā garumā gumijas ,bet oem e46 cik saprotu nāk plastmasas,mosk tajā visa vaina

Degvielas filtru nomainīji?

Ja ,jauns Bosch , sākumā jau uzrakstīju


Dis.A bit rakstīja: ↑28 Sep 2018, 15:49labs jautājums, jo degvielas parastās armētās šļūtenes tur šķiet ap 10bar, vai vairāk, un kkādiem e36/46 sūknis stokā tik daudz točna nespēj saražot, un arī ja tur būtu kas jaudīgāks ielikts, still, kkas tur nav tīrs
Edit: kā izpaužas sasprāgušas? random vietā truba gareniski ir vaļā? pie savilcēja pušu?
ja pie savilcēja, mēdz būt savilcēji, kuriem ir asa gala kante iekšā, un savelkot tā sabojā šļūteni, es parasti ar pirkstu pārbraudu, lai no tā izvairītos. (ir bijuši šādi gadījumi)
Un arī izklausās ka vajadzētu izmērīt degvielas spiedienu. Vakuuma trubiņā nebūs vaina, pats filtrs ciet?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Vakkuums tieši palielina spiedienu. Tur nevajadzētu būt vainai

Tā vakuma trubiņa spiedienu uz nepilnu bāru samazina tikai
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- …
- 350
- chevron_right