dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 350
- chevron_right
Bus jaskatās sveces,vel domaju ka varetu but kauktas ar bendzina padevi?
Pačeko gaisa masas gofru, man tā bija, ka nevarēju saprast, kādēļ raustās visu laiku, tad aplūkoju viņu un izrādījās, ka ir ieplīsusi un sūc par daudz gaisu iekšā.
Kā arī, iespējams, ka gaisa masas mērītājs pie vainas.. Vai arī svece, variantu ir "simtiem" :)
Kā arī, iespējams, ka gaisa masas mērītājs pie vainas.. Vai arī svece, variantu ir "simtiem" :)
Es viekārši uz pakaļas paliku, kad man parādīja kā tur viss izskatāsKobreti rakstīja:NU kaut,kas tāds jau bija gaidāmsPacha rakstīja:Problēma atrasta, motora pravodka nosvilusi Visi vadi vaļā LĀĀĀĀĀBS
Vakar nopirku citu pravodku, ceru ka pa šo nedēļu man viņš jau ripos :)
Laikam atradu vainu,un ta ari bija tā gofra,tikai vinja nebija kartigi pieskruveta pie filtra kastes un rezultātā suca par daudz gaisu kad devu gāzi.Pacha rakstīja:Pačeko gaisa masas gofru, man tā bija, ka nevarēju saprast, kādēļ raustās visu laiku, tad aplūkoju viņu un izrādījās, ka ir ieplīsusi un sūc par daudz gaisu iekšā.
Kā arī, iespējams, ka gaisa masas mērītājs pie vainas.. Vai arī svece, variantu ir "simtiem" :)
Tāds joks ar gofru man bija, kad nomainīju motoru, braucu/krāmēju plakaniski un vienā brīdī, sāk raustīties apgriezieni zūd, slāpst nost utt..
Nospļāvos un nometu pie mājas, tad nākamajā dienā, kad bija dienas gaisma, atvēru un skatos - gofra nav bijusi pieskrūvēta kārtīgi, nolekusi nost un tusējās savā nodabā
Nospļāvos un nometu pie mājas, tad nākamajā dienā, kad bija dienas gaisma, atvēru un skatos - gofra nav bijusi pieskrūvēta kārtīgi, nolekusi nost un tusējās savā nodabā
Nu vot man bija tas pats variants
Kads war pateikt kads Darba razigums ir 1.6 m43 motora forsunkam?
gribeju pajautat vai tiesam nekadiigi nav iespejams e36 coupee ielikt 4.4 V8 motoru lai varetu iziet TA ??
cik saprotu TA nevar iziet tik delj ta ka jamaina vakumnika atrasanas vieta ??
Nē, dēļ tā, ka parastam e36 nav nācis tāds motors un tu nedabūsi sertifikātu, jo tāds ir tikai Alpina's ražotiem e36, lai pilnvērtīgi izietu skati.
var meģināt iziet ar alpinas kornšteiniem,bet tur atkal sākas problēma,ka nedrīkst pārsniegt kaut kādus tur procentus jaudas Laikam bija 30% no iepriekšējā motora!putans rakstīja:cik saprotu TA nevar iziet tik delj ta ka jamaina vakumnika atrasanas vieta ??
tad jau var vieniigi ta ka pirms skaties ielikt veco motoru un pec skates 4.4
tici man tev tik ātri apniks,ka vairs negribesies
tad vienigais optimalais variants ir likt 3.0 no kada 5er vai 7er bembuka motoru lai pat nevajadzetu to komisiju iet cauri.
jo motori + - vienadi ar 2.0 6 podi abiem
jo motori + - vienadi ar 2.0 6 podi abiem
nav tur sakars ar to, ka nav nacis..varetu uztaisit parbuvi/projektu..piekam vismaz prieks e30 var dabut TUV sertificetus kronsteinus..problema ir taja, ka vakumniks ir japarliek, kas nevienam projektam cauri tapat neies..ir jau paris nelikumigas fiicas, ko var izdarit, bet tas nav leeti un jaa, lai cilaatu tos motorus vismaz reizi gadaa..uhh
edit:
ja gribi kkaadu jaudu un necakareties ar TA, tad jaa-m54b28/30, bet saubos vai sis swaps nostajas letak kaa V8..
edit:
ja gribi kkaadu jaudu un necakareties ar TA, tad jaa-m54b28/30, bet saubos vai sis swaps nostajas letak kaa V8..
Man tads jautajums shorit uzradas pec nakts pabraukashanas ar drauga 1.8IS'u...
var but ta ka tas "ekonometrs" bultinja kura rada cik kura bridi tipa degviela list ieksha gluchi vienam rada ta, citam ta, bet paterinsh bus vienads? vnk man vinha vispar ka teikt viegli un brivi plivo kad kustina gazes pedali un radijumi ir nu pa kadiem 1-3l uz vienada atruma/parnesuma divam vienadam mashinam, bet prikols ir tur ka draugam mashinai es nezinu vai speciali vai kaa ir uzlikta kkur kkada loti stipra atspere(isti nesapratu un nepetiju pie pedalja vai kkur citur), karoche gazes pedali ir loti gruti spaidit a un vel prikols vinham ir tads, kad vinsh stiepjot visus atrumus pec kartas neviena neaiziet ekonometrs lidz 30l/100 atzimei, bet man gan 1-3atrums ir 30l/100, 4tais atrums 20l/100, 5tais atrums 15l/100 berot grida lidz redline,bet vinham ta nav ja pareizi atceros maximums vispar bija 15-20l un piektaja maksimums ir 12l/100 atzime
kas tas pa prikolu? tam ko rada tas ekonometrs var nhemt vera? jo ar vinha auto var braukt uz 120km/h un dabut 4-5l/100 a ar manu tas bus 8l/100 (tapatas ka ar jebkuru iepriekshejo 2.0Vanosu, vai 2.5Vanosu - wtf? principa shis 1.8IS man rada, ja nemaldos tik pat ka iepriekshejais chipotais 2.5vanos braucot konstantos atrumus uz atieciga parnesuma kaut ari reduktoru atiecibas ir dazhadas )
piedodiet ja jautajums jums skjiet tizls, bet vnk man shis ir pirmais IS un nearvienu citu ka ar savu un drauga sha veida motoru es neesmu braucis un nezinu ka ir citiem, tapec man tagad bus trauma, ka drauga IS rij dahu*a mazak ko ari vinsh saka ka ta ari ir un videjais esot 6-7l/100
ceru ka nenodirsisiet mani, nezinu kas man uznacis shonakt/shorit gribu but ekonomists
var but ta ka tas "ekonometrs" bultinja kura rada cik kura bridi tipa degviela list ieksha gluchi vienam rada ta, citam ta, bet paterinsh bus vienads? vnk man vinha vispar ka teikt viegli un brivi plivo kad kustina gazes pedali un radijumi ir nu pa kadiem 1-3l uz vienada atruma/parnesuma divam vienadam mashinam, bet prikols ir tur ka draugam mashinai es nezinu vai speciali vai kaa ir uzlikta kkur kkada loti stipra atspere(isti nesapratu un nepetiju pie pedalja vai kkur citur), karoche gazes pedali ir loti gruti spaidit a un vel prikols vinham ir tads, kad vinsh stiepjot visus atrumus pec kartas neviena neaiziet ekonometrs lidz 30l/100 atzimei, bet man gan 1-3atrums ir 30l/100, 4tais atrums 20l/100, 5tais atrums 15l/100 berot grida lidz redline,bet vinham ta nav ja pareizi atceros maximums vispar bija 15-20l un piektaja maksimums ir 12l/100 atzime
kas tas pa prikolu? tam ko rada tas ekonometrs var nhemt vera? jo ar vinha auto var braukt uz 120km/h un dabut 4-5l/100 a ar manu tas bus 8l/100 (tapatas ka ar jebkuru iepriekshejo 2.0Vanosu, vai 2.5Vanosu - wtf? principa shis 1.8IS man rada, ja nemaldos tik pat ka iepriekshejais chipotais 2.5vanos braucot konstantos atrumus uz atieciga parnesuma kaut ari reduktoru atiecibas ir dazhadas )
piedodiet ja jautajums jums skjiet tizls, bet vnk man shis ir pirmais IS un nearvienu citu ka ar savu un drauga sha veida motoru es neesmu braucis un nezinu ka ir citiem, tapec man tagad bus trauma, ka drauga IS rij dahu*a mazak ko ari vinsh saka ka ta ari ir un videjais esot 6-7l/100
ceru ka nenodirsisiet mani, nezinu kas man uznacis shonakt/shorit gribu but ekonomists
iipashi nevajag klausit tas bultinjas! vienigais veids kaa pareizi izmerit paterinju ir piegazot pilnu baaku, nobraucot kaukadu noteiktu km daudzumu un akal piegazot pilnu baku un tad izrekjinaat aatiecibu km pret pateretajiem litriem.
starpcitu piemeram man vel pat ar treso atrumu bultinja pazud no apvarsna un britinju
starpcitu piemeram man vel pat ar treso atrumu bultinja pazud no apvarsna un britinju
...
Es arī patēriņu mēru, kā Armando minēja-pielejot līdz lūpai un nobraucu piem 300 km atkal pieleju līdz lūpai un dabūnu 100%'īgu patēriņu. Tikai zinu, ka daudziem reti sanāk pieliet līdz lūpai bāku. Skarbi, bet fakts.
Es ar;i pilsētas režīmā nepievēršu uzmanību tai bultiņai. Pa "štrāsi" laižot gan man viņš rāda reālo patēriņu.
A uz kāda principa tas ekonometrs vispār strādā? kas viņam dod impulsu. Uz kādu retinājumu ieplūdes kolektorā viņš reaģē vai no kompja kāda infa viņam nāk?
Es ar;i pilsētas režīmā nepievēršu uzmanību tai bultiņai. Pa "štrāsi" laižot gan man viņš rāda reālo patēriņu.
A uz kāda principa tas ekonometrs vispār strādā? kas viņam dod impulsu. Uz kādu retinājumu ieplūdes kolektorā viņš reaģē vai no kompja kāda infa viņam nāk?
to es ari gribetu zinatA uz kāda principa tas ekonometrs vispār strādā? kas viņam dod impulsu. Uz kādu retinājumu ieplūdes kolektorā viņš reaģē vai no kompja kāda infa viņam nāk?
p.s ja par paterinja merishanu viss ir skaidrs, bet principa es vaicaju nedaudz ko citu, jo paterinsh vinham ir mazak ka jau saku un katrs savai mashinai esam to merijushi un zinam cik rij, tapec ari saku ka reali ta mashina vinham var rit pa shoseju 4-5l kas ari saskan ar videjo paterinju(pie videja paterinja 6-7l un pilseta 8-9l)
a mans shoseja rij 6-7, videjais ir 7.5-8l(tapec ka nedzivoju pilseta) un pa pilsetu znachit mans ari ta apmeram ir ka rij 9-10l.
tapec vnk nesaprotu ka var but tik krasa atskjiriba vienam auto individam no citiem, tk ja nemaldos tads paterinsh kads ir man ir jau labs/normals prieksh 1.8is motora, bet vinham ir vel labaks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 350
- chevron_right