Audio sistēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 87
- chevron_right
Nu nav jēgas no tiem 200Ls. Ja nerunā par kkādas skaļākas burķšķēšanas iegūšanu, tad pēc kvalitātes kritērijiem, ja salīdzinās stock sistēmu ar dzīviem skaļruņiem + to pašu sistēmu ar ieliktiem tajā 200Ls starpības nebūs nekādas prakstiski, tad jēga terēt tos 200Ls? Nu vienīgais var mēģināt atvēlēt to naudu kārtīgai suba instalācijai, līdz ar ko noņemot slodzi no priekšējiem skaļruņiem (atskaņojot zemo galu ar subu), bet to visu nofiltrēt ar stock s*da maģiem atkal nesanāks.. Līdz ar ko atkal nav jēga.. utt. utt.
P.S. Piedāvāju piektdien priebraukt uz Plazu, visiem kas vēlas varēšu pastāstīt dzīvē ko cik nu jēdzu, kā arī būs iespēja paklausīties dzīvē nu kaut vai vismaz manu autiņu un tad saprast, vajag Tev to visu, vai tomēr nē...
P.S. Piedāvāju piektdien priebraukt uz Plazu, visiem kas vēlas varēšu pastāstīt dzīvē ko cik nu jēdzu, kā arī būs iespēja paklausīties dzīvē nu kaut vai vismaz manu autiņu un tad saprast, vajag Tev to visu, vai tomēr nē...
d[-_-]b
Viss skaidrs, vajag lielāku budžetu, paldies!
Nu var jau investēt pa daļām! Es ar kkad iesāku ar vnk suba būvēšana home audio sistēmai (kur netaisījos investēt vairāk apr 50Ls), tgd Car, PRO un Home Audio sistēmās kopumā ir iegrūsts jau laikam pāri 3k Ls
d[-_-]b
Grūti speciālistiem saprast parastos cilvēkus :)
Neticu, ka pa 200Ls nevar uztaisīt ko labāku par čarkstošu stocku.
Neticu, ka pa 200Ls nevar uztaisīt ko labāku par čarkstošu stocku.
Ja paveicās un esi īstajā laikā/vietā, lietotu audio tehniku var dabūt par labu cenu, ja pats(!) dara 200ls priekš fronta - var iekļauties.
Te tiek runāts par tiešām ko kvalitatīvu, bet parastam cilvēkam tas galīgi nav vajadzīgs.
Tad komponentes priekša un elipses plauktā.
Nē, tik traki arī nē, sabūferu vajag, lai izbaudītu basus, bet ne jau 800ls idkienas auto priekš parasta cilvēka.
Tas nebija kā sarkasms, bet nopietni - par ikdienas cilvēku. Subs, jā, to gan!
Bet tieši tas jau ir tas, ko te parasti cilvēki prasa. Neviens negrib izstādes cienīgu sistēmu, kuru vērtēs audio speciālisti.
Bet! Nav jau īsti nojausma, kas cilvēkam ir saprotams ar kvalitatīvu mūziku. Konkrētam jautājumam būtu konkrēta atbilde - tie kas ir prasījuši man, tie zin.
Konkrētāk būtu:
*negribu podiumus;
*gribu kaut ko ielikt OEM vietās;
*budžets x.
Konkrētāk būtu:
*negribu podiumus;
*gribu kaut ko ielikt OEM vietās;
*budžets x.
Man līdz īstam specialistam vēl tālu!
Nu es saku, ka ja ir čerktoša sistēma, ar nokautiem skaļruņiem, tad par tiem 200Ls var nomainīt tos (un te neredzu jēgu jautāt padomu šeit, vnk iepērc jaunus skaļruņus (ne kkādus citu, bet vislabāk tos pašus stock nu vai ja baigi gribās izslavētos HK), ieinstalē un aidā) un kaifo par stock salona izskatu!
Ja grib tiešām labāku skaņu (ar kaut cik jūtamu ieguvumu salīdzinot ar NENOKAUTU stock sistēmu), tad no mana skatupunkta ir tādi varianti:
1) Variants:
a) Jauns maģis (no kura barot priekšējos skaļruņus), ar iespēju salikt filtrus (šādā zemā budžeta variantā nofiltrēt zemo galu no midbasiem un augšējās frekvences subam (pīkstuļa un midbasa dalījums paliek pasīvo fitru ziņā) + pat laika aiztures katram kanālam un skaļuma līmeņus saregulēt kā nākas. Lētākais no variantiem (kurš arī ļoti labi manis pēc iederās salona interjērā) ir pieejams kenwood ražotājam pa 120Ls jaunu ar garantiju un LABU remonta servisu no oficiālā pārstāvja tepat Rīga (turpat pie viņiem arī labākās cenas), vai kkur varbūt sanāk dabūt lietotu lētāk.
b) Pastiprinātājs subam, kāds normāls monobloks par 70-100Ls lietots, nu varbū sanāk iegūt arī ko lētāku pa limonādi. Normāli klausoties, reizēm arī pietiekoši labi ierībinot pie pareizas suba isntalācijas 200-300W pietiek PILNĪGI!
c) Pats suba skaļrunis, te jau nāk varianti. Pirmkārt sedanam, un kupejai (hz kā tur vispār sanāk ar kabri un kompotu) subs JAINSTALĒ vainu pie slēpju lūkas vai nu plauktā (pie slēplju lūkas kko 12-15", plaktā 12" vai 2x10" pa malām (attiecīgi jāpagraiza bleķis, kārtīgi jāpako lai tas pkaukts negrab, un vispār nekas aizmugurē negrab, jāskrūvē klāt finieris utt utt). Iegūstam to, ka grabažnieks paliek tukšs + no skaņas kvalitātes viedokļa tas arī ir labākais noformējums. Skaļruni jāmeklē tādu, kas pēc saviem TS (Thiele/Small parameters) der freeair (kastes vietā viss grabažnieks) noformējumam. NEKĀDU suba kastes iemešanu hermētiski noslēgtā grabažniekā un palstamsu/aizmugurējā plaukta grabināšanu!!!
Universālī var arī kādu slēgto kasti izmantot vai Fi (fāzes invertora) noformējumu. Saprotu, ka te ir vēl daudz jautājumu, bet tos izskaidrotu, ja te tiktu kāds konkrēts instals būvēts. Summa ar kuru nāktos rēķināties jaunam suba skaļrunim (priekš freeair noformējuma) laikam varētu būt ap 100-150Ls diemžēl... Lētāks protams būtu lietots variants, bet 95% no tā ko tirgo SS'ā sadaļā auto audio nederēs.. Tur parasti ir smagi nemuzikāli, daudz juadas prasoši ekzemplāri, kas der mazām slēgtām kastēm vai iespējams Fi noformējumiem.
2 Variants:
Tas pats variants nr. 1., tikai punkta a) vietā var atstāt stock maģi, no kura tomēr prasīsies lineārā izeja vismaz viena (par kuru skaņas kvalitāti kā tādu es tomēr šaubos) pirkt klāt kādu 2 kanālu (labāk jau 4 kanālu pastiprinātāju priekšai), un no tā barot priekšējos skaļruņus (izmantojot pasīvos fitrus (sadalītajus un kā tik viņus vēl te nesauc) pietiks ar divknalu pastiprinātāju. Un ja atsakās no pasīvājiem filtirem, kas ir/būtu korektāk, tad būtībā smuki varēs sadalīt skaņas spektru izmantojot šo pastiprinatāju (tā iebūvētos fitrus) un barot katru prieksējo midbasu un pīkstuli no sava kanāla. Bet šājā varintā izpaliek iespēja pieregulēt laika aiztures, kas skaņas skatuvei dod DAUDZ ko, kā arī nav operatīvas iespējas kko pieregulēt sēžot vadītāja beņķī... katru reizi jāskrien uz grabažnieku. Šāda pastiprinātāja izmaksas ar varētu bū 100Ls robežās..
Punkti b) un c) šajā otrajā variantā paliek nemainīgi.
Nu tas tiešām ir minimums, ko varētu iesākt darīt. Cenas nosauktas praktiski minimālas bez nekādiem liekiem navarotiem!!! Ieguvums - būs daudz izteiksmīgāks zemais gals, ka arī vidējais diapazons, ko atskaņo midbasi, kuri šādā variantā netiktu mocīti ar zemo basu. Problēmas - kikbass no midbasiem tomēr izpaliktu (o varētu maskēt ar jano subu/subiem palaižot tos spēlēt augstāk), jo to noformējums ir vnk ņirgāšanās par akustikas likumiem (sliktāk tos ieinstalēt kā stokā prakstiski nevar pēc manām domām). Ar augšējo galu ar protams paliktu problēmas, jo izmantotie pīkstuļi un to novietojasm kā tāds arī manāmi bojā e36 audio sistēmas skaņu. Bet šo problēmu varētu labot turpmākajos apdeitos, kad tiktu izveikts vis iepriekš aprakstītais.
Paldies par uzmanību!
Nu es saku, ka ja ir čerktoša sistēma, ar nokautiem skaļruņiem, tad par tiem 200Ls var nomainīt tos (un te neredzu jēgu jautāt padomu šeit, vnk iepērc jaunus skaļruņus (ne kkādus citu, bet vislabāk tos pašus stock nu vai ja baigi gribās izslavētos HK), ieinstalē un aidā) un kaifo par stock salona izskatu!
Ja grib tiešām labāku skaņu (ar kaut cik jūtamu ieguvumu salīdzinot ar NENOKAUTU stock sistēmu), tad no mana skatupunkta ir tādi varianti:
1) Variants:
a) Jauns maģis (no kura barot priekšējos skaļruņus), ar iespēju salikt filtrus (šādā zemā budžeta variantā nofiltrēt zemo galu no midbasiem un augšējās frekvences subam (pīkstuļa un midbasa dalījums paliek pasīvo fitru ziņā) + pat laika aiztures katram kanālam un skaļuma līmeņus saregulēt kā nākas. Lētākais no variantiem (kurš arī ļoti labi manis pēc iederās salona interjērā) ir pieejams kenwood ražotājam pa 120Ls jaunu ar garantiju un LABU remonta servisu no oficiālā pārstāvja tepat Rīga (turpat pie viņiem arī labākās cenas), vai kkur varbūt sanāk dabūt lietotu lētāk.
b) Pastiprinātājs subam, kāds normāls monobloks par 70-100Ls lietots, nu varbū sanāk iegūt arī ko lētāku pa limonādi. Normāli klausoties, reizēm arī pietiekoši labi ierībinot pie pareizas suba isntalācijas 200-300W pietiek PILNĪGI!
c) Pats suba skaļrunis, te jau nāk varianti. Pirmkārt sedanam, un kupejai (hz kā tur vispār sanāk ar kabri un kompotu) subs JAINSTALĒ vainu pie slēpju lūkas vai nu plauktā (pie slēplju lūkas kko 12-15", plaktā 12" vai 2x10" pa malām (attiecīgi jāpagraiza bleķis, kārtīgi jāpako lai tas pkaukts negrab, un vispār nekas aizmugurē negrab, jāskrūvē klāt finieris utt utt). Iegūstam to, ka grabažnieks paliek tukšs + no skaņas kvalitātes viedokļa tas arī ir labākais noformējums. Skaļruni jāmeklē tādu, kas pēc saviem TS (Thiele/Small parameters) der freeair (kastes vietā viss grabažnieks) noformējumam. NEKĀDU suba kastes iemešanu hermētiski noslēgtā grabažniekā un palstamsu/aizmugurējā plaukta grabināšanu!!!
Universālī var arī kādu slēgto kasti izmantot vai Fi (fāzes invertora) noformējumu. Saprotu, ka te ir vēl daudz jautājumu, bet tos izskaidrotu, ja te tiktu kāds konkrēts instals būvēts. Summa ar kuru nāktos rēķināties jaunam suba skaļrunim (priekš freeair noformējuma) laikam varētu būt ap 100-150Ls diemžēl... Lētāks protams būtu lietots variants, bet 95% no tā ko tirgo SS'ā sadaļā auto audio nederēs.. Tur parasti ir smagi nemuzikāli, daudz juadas prasoši ekzemplāri, kas der mazām slēgtām kastēm vai iespējams Fi noformējumiem.
2 Variants:
Tas pats variants nr. 1., tikai punkta a) vietā var atstāt stock maģi, no kura tomēr prasīsies lineārā izeja vismaz viena (par kuru skaņas kvalitāti kā tādu es tomēr šaubos) pirkt klāt kādu 2 kanālu (labāk jau 4 kanālu pastiprinātāju priekšai), un no tā barot priekšējos skaļruņus (izmantojot pasīvos fitrus (sadalītajus un kā tik viņus vēl te nesauc) pietiks ar divknalu pastiprinātāju. Un ja atsakās no pasīvājiem filtirem, kas ir/būtu korektāk, tad būtībā smuki varēs sadalīt skaņas spektru izmantojot šo pastiprinatāju (tā iebūvētos fitrus) un barot katru prieksējo midbasu un pīkstuli no sava kanāla. Bet šājā varintā izpaliek iespēja pieregulēt laika aiztures, kas skaņas skatuvei dod DAUDZ ko, kā arī nav operatīvas iespējas kko pieregulēt sēžot vadītāja beņķī... katru reizi jāskrien uz grabažnieku. Šāda pastiprinātāja izmaksas ar varētu bū 100Ls robežās..
Punkti b) un c) šajā otrajā variantā paliek nemainīgi.
Nu tas tiešām ir minimums, ko varētu iesākt darīt. Cenas nosauktas praktiski minimālas bez nekādiem liekiem navarotiem!!! Ieguvums - būs daudz izteiksmīgāks zemais gals, ka arī vidējais diapazons, ko atskaņo midbasi, kuri šādā variantā netiktu mocīti ar zemo basu. Problēmas - kikbass no midbasiem tomēr izpaliktu (o varētu maskēt ar jano subu/subiem palaižot tos spēlēt augstāk), jo to noformējums ir vnk ņirgāšanās par akustikas likumiem (sliktāk tos ieinstalēt kā stokā prakstiski nevar pēc manām domām). Ar augšējo galu ar protams paliktu problēmas, jo izmantotie pīkstuļi un to novietojasm kā tāds arī manāmi bojā e36 audio sistēmas skaņu. Bet šo problēmu varētu labot turpmākajos apdeitos, kad tiktu izveikts vis iepriekš aprakstītais.
Paldies par uzmanību!
d[-_-]b
užas
Filtri vienoziimiigi jaalaizh caur pastuuzi-savaadaal no vinjiem nebuus nekaada jeega....es te meitenes zhurkai paaris gadi atpaklj vilki muuziku no nulles-rezultaataa sanaac ljoti labs skaneejums...
BMW_The Ultimate Repair Bill
Labi... Un ko vispār biji domājis, filtrēt aktīvi no ampa? Pēc tavām domām, kādēļ nav jēga?
Taadeelj ka peak ir pa mazu magi,
Pats meginaju tapewc ar raketu-neko no zila gaisa neizdomaaju-gribi(cherez zhopu)-sleedz klaat magim
Pats meginaju tapewc ar raketu-neko no zila gaisa neizdomaaju-gribi(cherez zhopu)-sleedz klaat magim
BMW_The Ultimate Repair Bill
Kāds peak?
Raketu?ramyrez rakstīja: Pats meginaju tapewc ar raketu-neko no zila gaisa neizdomaaju
Nevajag tēlot gudro, tur kur nevajag/tāds neesi un viss būs čikiniekā! pagaidam kko murgo diemžēl (pat laikam ne līdz galam izproti visas definīcijas) + iemestais projekts ar elipsēm jau tika paspriests šeit, tas ir sliktāks pat, ja tās elipses tupa plaukta iegrieztu!ramyrez rakstīja:Taadeelj ka peak ir pa mazu magi,
Pats meginaju tapewc ar raketu-neko no zila gaisa neizdomaaju-gribi(cherez zhopu)-sleedz klaat magim
d[-_-]b
A kā būtu, ja plauktā iegrieztu subi? Domāju skaņas kvalitātes ziņā.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Ja lasītu manus palagus, kas uzrakstīti augstāk, tad zinātu ka būtu zašibisj, tiks suba skaļrunis jāpiemeklē atbilstošs šādai instalācijai!
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 87
- chevron_right