Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 50
- chevron_right
1. kadu tu termostatu tur grud ieksha ka kaut kas neder ???Gropiks rakstīja:labas dienas , uzreiz jau atvainojos par jau izskaneto jautajumu kur šeit ir bijis 100% , bet man nav laiak parlasit gribu līdz tumsai visu salikt.
Tātad bmw kompakts 1.8 is
karoch ieliekot termostatu , tas kartīgi neieguļas un gar termostata korpusu rauj gaisu iekšā , līdz ar to veidojas spiediens .
izņēmu termostatu arā vispar , kad motors griežās pa atgaisošanas skrūvi nāk putas arā , iepriekš bija u'dens tagad tosols .
mufte griezhas labi difuzors virsu , atgaisoshanas skruvite jauna korķis jauns , bet momtors spiež arā šķidrumu , radiators ari jauns .
izplešanas trauks ir tīrs nav noverotas eļļas pazimes tosola .
purniņš uzcelts diezgan uz augšu lai atgaisošanas skrūvē būtu augstākasi punkts .
stulbi ir tas ,ka kabrim sanāca ar pirmo visu sagaisot pēc termostata maiņas , a kompaktam skuju , vai tiešām varētu būt blīve ,vai galva ?
2. ja nav papildus kaut kadas iekartas iejugtas tosola sistema tad visam ir jabut vienkarshi + tu pielieto sentevu metodes ka tagaisot bmw ta ka ,ka tik nebuss pieteikusies galvas blive
3.parbaudi termomufti is motoram patik lai vina strada perfekti
Ps: ar vienu is ari nemos ilgi lidz melnajiem bet izdevas atgaisot ari kalnins,auksts dzinejs ,atgaisoshanas skruve vispar izskruveta un lenam lejam tosolu,,lenam,, kamer maksi pilna sistema piedarbinam masinu kamer uzsilst lidz darba temperaturai ,, ka sak spiest ara tosolu ta slapejam nost un gaidam brinumu ,, var papumpet radiatora labo apaksejo trubu ,, kad termostats atveras un sak iet prom tosols tad lenam uzlejam atlikusho limeni
isti nav labi bet tas bija vienigais variants ka atgaisot to lamatu
ir vel gadijumi bijusi, ka lai ka tu spaiditu, darbinatu utt, uz vietas stavot termostas negrib verties vala, taja gadijuma iesaku panemt izbraukt gabalinu... ja temp daciks rada pareizi, atlauj parkapt pari vidum bij, baigi skaties, un ka kapj pari vidum met miera un mauc klat antifrizu.. ir bijusi gadijuma ka tas ir vienigais realais veids ka dabut visu gatavu.. vai ari otrs veids ir ieliec TDS radiatoru :)
Sveiki!
Radās problēma ar dzesēšanas šķidruma noplūdi. Mainīju uz ziemu dzesēšanas šķidrumu, taču diemžēl palika gaiss kkur sistēmā, nācās palikt 3 stundas uz ceļa, jo motors pārkarsa un viss atgasošanas process ieilga. Pēc visa šī, man no radiatora apakšas ar visai iespaidīgu strūklu sāka tecēt arā šķidrums. Zem radiatora ir tāda kā trubiņa un to trubiņu cik noprotu nobloķē skrūvīte tāda (skat 9. attēlā) Pašlaik netieku īsti skaidrā, kas par problēmu jo tā skrūvīte ir ieskruvēta līdz galam, bet šķidrums tāpat nāk arā. Kas par vainu, pārkarsējot esmu tur kko pārspiedis? Kas jamaina lai netecētu? Pagaidāmm braukāju ar koka puļķi iebāztu taja trubiņā, bet nav labākais variants, nedaudz pil Auto BMW 323ti 98 gada
http://realoem.com/bmw/diagrams/a/v/298.png
Radās problēma ar dzesēšanas šķidruma noplūdi. Mainīju uz ziemu dzesēšanas šķidrumu, taču diemžēl palika gaiss kkur sistēmā, nācās palikt 3 stundas uz ceļa, jo motors pārkarsa un viss atgasošanas process ieilga. Pēc visa šī, man no radiatora apakšas ar visai iespaidīgu strūklu sāka tecēt arā šķidrums. Zem radiatora ir tāda kā trubiņa un to trubiņu cik noprotu nobloķē skrūvīte tāda (skat 9. attēlā) Pašlaik netieku īsti skaidrā, kas par problēmu jo tā skrūvīte ir ieskruvēta līdz galam, bet šķidrums tāpat nāk arā. Kas par vainu, pārkarsējot esmu tur kko pārspiedis? Kas jamaina lai netecētu? Pagaidāmm braukāju ar koka puļķi iebāztu taja trubiņā, bet nav labākais variants, nedaudz pil Auto BMW 323ti 98 gada
http://realoem.com/bmw/diagrams/a/v/298.png
96 gada 2.5 TDS
ar dzesi viss kartiba , tikaj tada problema ka dzen tosolu ara pa parpludi , pagajušo gad parlasita galva , cirkulacija ir viss kartiba , ka man teica meistars tosola izsplešanas bačoka vaku nevajag skruvet ar speku lidz galam , bet gan aizskruvet viegli lidz galam un tad bišķiņ padot atpakalj , tam korķim ir tadas ka brivgaiens neliels
izdarot ka teica meistars , pie apgriezieniem 2.5k ++ dzen ara tosolu , saku skatities , pamaniju kad nav apakšejas blivites uz korķa (tur ir 2as viņas) nopirku jaunu to korķi bet tapat dzen ara , meģinaju likt blives uz veco korķi , bet nekas nemainas
pečka silda normali , motors silst normali (nakti nostavot , janobrauc kadi 7 km laj bultiņa paceltos vertikali) , cirkulacija ari normala , burbuli nenak no tas šlanciņas (no radiatora augšas uz izsplešanas trauku) un strukla ir normala un neraustas , palielinot apgriezienus , strukla ari pastiprinas
P.S. uz bačoka neatradu limeņa atzimi tapec pieleju pusi bačoka , kad paliek kada 1/3 bačoka , tosola noplude samazinas , bet pilniba nepazud
vieniga doma ka tosols caur to korķi (uz izsplešanas trauka) nepaspej iztecet bačoka un tad dzen ara pa parpludi
nezinu vaj mani saprata , bet negribas ka sarauj iekša gaisu , un liet klat visu lajku nav variants ( pieleju reiz 2-os menešos kadu pus litru)
ar dzesi viss kartiba , tikaj tada problema ka dzen tosolu ara pa parpludi , pagajušo gad parlasita galva , cirkulacija ir viss kartiba , ka man teica meistars tosola izsplešanas bačoka vaku nevajag skruvet ar speku lidz galam , bet gan aizskruvet viegli lidz galam un tad bišķiņ padot atpakalj , tam korķim ir tadas ka brivgaiens neliels
izdarot ka teica meistars , pie apgriezieniem 2.5k ++ dzen ara tosolu , saku skatities , pamaniju kad nav apakšejas blivites uz korķa (tur ir 2as viņas) nopirku jaunu to korķi bet tapat dzen ara , meģinaju likt blives uz veco korķi , bet nekas nemainas
pečka silda normali , motors silst normali (nakti nostavot , janobrauc kadi 7 km laj bultiņa paceltos vertikali) , cirkulacija ari normala , burbuli nenak no tas šlanciņas (no radiatora augšas uz izsplešanas trauku) un strukla ir normala un neraustas , palielinot apgriezienus , strukla ari pastiprinas
P.S. uz bačoka neatradu limeņa atzimi tapec pieleju pusi bačoka , kad paliek kada 1/3 bačoka , tosola noplude samazinas , bet pilniba nepazud
vieniga doma ka tosols caur to korķi (uz izsplešanas trauka) nepaspej iztecet bačoka un tad dzen ara pa parpludi
nezinu vaj mani saprata , bet negribas ka sarauj iekša gaisu , un liet klat visu lajku nav variants ( pieleju reiz 2-os menešos kadu pus litru)
Kāds varbūt zin paskaidrot kādēļ ir pieejami divu veidu termostati: 88 grādu un 92 grādu, kas no tā mainās?
Mainās no tā, pie cik grādiem termostats atver lielo loku.
Cik atminos, M50 dzinējiem paredzēts 88C grādu.. M52 92C. Ja domā sportot, tad labāk, lai ir 88C. Ja gribi labāku siltumu salonā, tad liec 92C.
Cik atminos, M50 dzinējiem paredzēts 88C grādu.. M52 92C. Ja domā sportot, tad labāk, lai ir 88C. Ja gribi labāku siltumu salonā, tad liec 92C.
Paldies par info
ir kādam atbilde kā var būt ka 2 termostati nomainīti un pēc kāda laika sāk karst un pēc tam nemaz neverās vaļā termostats ? vai iespējams ka termostatu ražotāj kkadi defekti... abi vienas un tās pašas firmas abi pēc laika neverās vaļā...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Sveiki. M43 motoriem zem izplūdes kolektora ir divi temparatūras dačiki. viens melnā krāsā (tuvāk mašīnas priekšgalam) un viens zilā krāsā (tuvak salonam) Vai varat pateikt kurš ir priekš temp dačika panelī un kurš ir tas kurš dod signālu uz kompi?
tātad turpinam bēdu ar parkaršanu... tgd izravēja nu ne tagad bet pirms paris nedeļām termostatu, atgaiso viss čikiniekā, pagāja tās pāris nedēļas un atkal uzvārijās jau bez termostata, kās vēl varētu būt pie vainas? ūdens sūknis ar tika mainīts... kkur piesūc gaisu sistēma, vai motors pārvārīts un galus dod ?
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Sveiki, vēlos noskaidrot iespējamo vainu!
Pēc "burnout" uzsprāga radiators, viss izstecēja un dabūju ar tādu braukt ~1km līdz sevisam! Nomainīju radiatoru, mēģināju kkā atgaisot(es īsti neesmu sapratis kā tas ir jādara), pierūcinu pabraucu un temperatūra augšā, paraugu radiatora patrabotku un gan augšējā gan apakšēja karsta. Tad nomainu termostatu un apakšēja auksta darba temperatūra, atkal braucu kādus 2-3km un atkal temperatūra augšā! + visu šo laiku salonā nav siltais gaiss!
KAS par vainu? Visiespējamāk tā ir galvas blīve?
Pēc "burnout" uzsprāga radiators, viss izstecēja un dabūju ar tādu braukt ~1km līdz sevisam! Nomainīju radiatoru, mēģināju kkā atgaisot(es īsti neesmu sapratis kā tas ir jādara), pierūcinu pabraucu un temperatūra augšā, paraugu radiatora patrabotku un gan augšējā gan apakšēja karsta. Tad nomainu termostatu un apakšēja auksta darba temperatūra, atkal braucu kādus 2-3km un atkal temperatūra augšā! + visu šo laiku salonā nav siltais gaiss!
KAS par vainu? Visiespējamāk tā ir galvas blīve?
Es tā skatos ka girtam tā pati vaina laikam!
Visdrīzāk jau, ka nav līdz galam atgaisots. Nezinu, kā tas teorētiski pareizi jādara, bet problēma ir tā, ka caurumiņi, kur izplūst gaisam, ir baigi mazie, līdz ar ko šķidrums jālej baigi lēni un nepielejot bačoku līdz augšai, jo tā tu aizvērsi to gaisa kanālu. Tika ieteikts arī mašīnas priekšgalu uzdzīt pēc iespējas augstāk. Šos punktus ievērojot, izdevās atgaisot ar pirmo reizi.22B rakstīja:Sveiki, vēlos noskaidrot iespējamo vainu!
Pēc "burnout" uzsprāga radiators, viss izstecēja un dabūju ar tādu braukt ~1km līdz sevisam! Nomainīju radiatoru, mēģināju kkā atgaisot(es īsti neesmu sapratis kā tas ir jādara), pierūcinu pabraucu un temperatūra augšā, paraugu radiatora patrabotku un gan augšējā gan apakšēja karsta. Tad nomainu termostatu un apakšēja auksta darba temperatūra, atkal braucu kādus 2-3km un atkal temperatūra augšā! + visu šo laiku salonā nav siltais gaiss!
KAS par vainu? Visiespējamāk tā ir galvas blīve?
No sākuma gan nenāca silts gaiss salonā, pečka kaut kā pati atgaisojās, nobraucot dažus km.
Lūdzu, moderiem šo ierāmēt.
1. veram korķi vaļā un izskrūvējam atgaisošanas skrūvi
2. lejam dzeses šķidrumu līdz pa atgaisošanas skrūves caurumu sāk dzīt ārā
3. ieskrūvējam atgaisošanas skrūvi un korķi
4. izspaidam dzeses šļaukas
5. akārtojam punktus 1-3.
6. šķiļam klāt un sildam dzinēju
7. kad dzinēja darba temp sasniegta (pārliecinamies ka termostats ir atvēries, temp devējs instrumentu panelī nav rādītājs) slēdzam pečku uz max karsto un max ātrumu
8. paturam kādu laiciņu (kādas 30sec) dzinējam 1.5-3rpm apgriezienu
9. slāpējam dzinēju, atdzesējam un pielejam līmeni (parasti kādus 0.2-0.3l vajag papildināt)
atgaisošanas procesā nekāda līšana pie atgaisošanas skrūves rūcošam dzinējam nav vajadzīga.
ja problēmas ar dzinēja temp vai karsto gaisu salonā nepazūd, tad meklējam cēloni (nehermētiska sistēma, aizaudzis radiators, beigts ūdenssūknis utt).
1. veram korķi vaļā un izskrūvējam atgaisošanas skrūvi
2. lejam dzeses šķidrumu līdz pa atgaisošanas skrūves caurumu sāk dzīt ārā
3. ieskrūvējam atgaisošanas skrūvi un korķi
4. izspaidam dzeses šļaukas
5. akārtojam punktus 1-3.
6. šķiļam klāt un sildam dzinēju
7. kad dzinēja darba temp sasniegta (pārliecinamies ka termostats ir atvēries, temp devējs instrumentu panelī nav rādītājs) slēdzam pečku uz max karsto un max ātrumu
8. paturam kādu laiciņu (kādas 30sec) dzinējam 1.5-3rpm apgriezienu
9. slāpējam dzinēju, atdzesējam un pielejam līmeni (parasti kādus 0.2-0.3l vajag papildināt)
atgaisošanas procesā nekāda līšana pie atgaisošanas skrūves rūcošam dzinējam nav vajadzīga.
ja problēmas ar dzinēja temp vai karsto gaisu salonā nepazūd, tad meklējam cēloni (nehermētiska sistēma, aizaudzis radiators, beigts ūdenssūknis utt).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tagad esmu dabujis tik tālu kad motors ir kaut cik atdzis, pišķčilu un pūš siltais gaiss salonā, kad darba temp tad atkal vēsais! Vismaz eju uz pareizo virzienu? Bet kaut kā nesanāk tā lai vajadzētu pieliet, jo baigi līmenis nemainās šķidrumam! Bet bails pabraukt ka atkal neuzkāpj tā temp.!
Hello visiem un piecīgu līgošanu!
Mans e36 323 ir pilnīgā pālī....
Karoča problēma tāda.
*Vienā dienā autiņam rūcot bija kaut kāda skaņa (klikšķis vai kas tamlīdzīgs) un parādījās tāda šņācoša skaņa pie ieplūdes kolektora kaut kur zem viņa. Bet apgriezieni turas normali, iet normāli - nekas itkā nemainas. (nez vai tur kaut kur rauj gaisu iekšā vai pūš garām un vai tas vispār saistīts ar dzeses problēmu un klimata....)
*Tad vel bija problēma ar klimatu (nepūta siltu gaisu) nomainīju klimata bloku - uz vietas stāvot tukšgaitā pūš siltu, bet braucot vai uz vietas turot apgriezienus ap 2000rpm salonā pūš remdenu vēsu gaisu.
*Zūd antifreez (ārā nekur netek)
*Pa pilsētu braukājot viss ok temperatūra turas uz 90° kad piestāj paskatīties līmeni tad līmenis nokrities, bet kad griež vaļā korķi līmenis ceļas (antifreez)
*taču kad mauc pa šoseju kādus 30-40km uz 90-100km/h tad gan temperatūra dzinējam sāk celties virs 90°
*ā un kad motors ir auksts tad līdz 90°temp viņš super ātri uzkāpj braucot apmēram 4min un ir 90°
*uz vietas rūcinot ~1h temperatūra turas 90° un el.ventilātors neslēdzas iekšā, bet nevāras arī....
*termostats darbojas un pa lielo loku arī palaiž
Kas tas ir par lāstu uzlikts šitai tačkai ar to dzesi?
Mans e36 323 ir pilnīgā pālī....
Karoča problēma tāda.
*Vienā dienā autiņam rūcot bija kaut kāda skaņa (klikšķis vai kas tamlīdzīgs) un parādījās tāda šņācoša skaņa pie ieplūdes kolektora kaut kur zem viņa. Bet apgriezieni turas normali, iet normāli - nekas itkā nemainas. (nez vai tur kaut kur rauj gaisu iekšā vai pūš garām un vai tas vispār saistīts ar dzeses problēmu un klimata....)
*Tad vel bija problēma ar klimatu (nepūta siltu gaisu) nomainīju klimata bloku - uz vietas stāvot tukšgaitā pūš siltu, bet braucot vai uz vietas turot apgriezienus ap 2000rpm salonā pūš remdenu vēsu gaisu.
*Zūd antifreez (ārā nekur netek)
*Pa pilsētu braukājot viss ok temperatūra turas uz 90° kad piestāj paskatīties līmeni tad līmenis nokrities, bet kad griež vaļā korķi līmenis ceļas (antifreez)
*taču kad mauc pa šoseju kādus 30-40km uz 90-100km/h tad gan temperatūra dzinējam sāk celties virs 90°
*ā un kad motors ir auksts tad līdz 90°temp viņš super ātri uzkāpj braucot apmēram 4min un ir 90°
*uz vietas rūcinot ~1h temperatūra turas 90° un el.ventilātors neslēdzas iekšā, bet nevāras arī....
*termostats darbojas un pa lielo loku arī palaiž
Kas tas ir par lāstu uzlikts šitai tačkai ar to dzesi?
Atvainojos, ja kautkut šajā topikā tas jau ir, bet es nespēju to visu lasīt....
Bet nu lieta ir tāda, kaman ir M52B25 motors un braucot pa pilsētu, sēžot korķos man sāk celties motora temperatūra,kā sāk braukt ātrak viss atkal ir OK... Kas tas varētu būt, un kā lai to novērš!
Bet nu lieta ir tāda, kaman ir M52B25 motors un braucot pa pilsētu, sēžot korķos man sāk celties motora temperatūra,kā sāk braukt ātrak viss atkal ir OK... Kas tas varētu būt, un kā lai to novērš!
Man bija tādi pati problēma. Vajag, vienkārši, sistēmu kārtīgi atgaisot.elvijs00 rakstīja:Atvainojos, ja kautkut šajā topikā tas jau ir, bet es nespēju to visu lasīt....
Bet nu lieta ir tāda, kaman ir M52B25 motors un braucot pa pilsētu, sēžot korķos man sāk celties motora temperatūra,kā sāk braukt ātrak viss atkal ir OK... Kas tas varētu būt, un kā lai to novērš!
Izdari sadi - priekshu augstak turam nekaa aizmguuri.
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
P.s So procesu turpinam tikmer kamer motors ir uzsilis lidz darba temperturai !! Aceramies nekadas gazešanas,braukašanas,utt gaisu izlaizam ,limeni apskatamies un pielejam tikai kad dzinejs ir noslapets,(nedarbojas)
Man sistēma pagājušovasar neilgi pirms tam tika atgaisota, aizbraucu no savas čuhņas uz Rīgu un arī sāka celties sastrēgumā temperatūra. Es esmu pārliecināts, ka man radiatora ventilatora sajūgs (termomufta?) ir izdilis un negriež to ventilatoru tā, kā vajadzētu, kamēr auto stāv. Pats gan ignorēju šo, jo manā pilsētā nekad nekas nav silis un Rīgā esmu 2 reiz gadā. Pečku salonā uz MAX karsto un aiziet
Ja es maldos, tad būs jāiet gaisot sistēmu.
Ja es maldos, tad būs jāiet gaisot sistēmu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 50
- chevron_right