dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- …
- 350
- chevron_right
Radās sekojoša problēma!
Lieku kopā M52B28 motoru no e39 kas atradīsies iekš e36
Liekot virsū karteri un šķupu no e36, neder eļļas uztvērējs un eļļas kloķvārpstas atsitēja plāksne (skat.attēlus) kas ir no e39
Tas ir normāli? Vajag abas daļas no e36 M52 motora? Der no jebkura M52 kas bijis iekš e36 vai tieši M52B28?
Lieku kopā M52B28 motoru no e39 kas atradīsies iekš e36
Liekot virsū karteri un šķupu no e36, neder eļļas uztvērējs un eļļas kloķvārpstas atsitēja plāksne (skat.attēlus) kas ir no e39
Tas ir normāli? Vajag abas daļas no e36 M52 motora? Der no jebkura M52 kas bijis iekš e36 vai tieši M52B28?
Ja tu liec E36 karteri tev vajag E36 ščupu un E36 uztvērēju. Ja nav kur dabūt, man ir - PM.
M52 B20/B25/B28 šīs lietas ir vienādas.
E39 arī termostata korpuss atšķiras. Par plāksni kkādu gan nezinu.
p.s. Neuzliec netīšām M52TU uztvērēju kā es.
M52 B20/B25/B28 šīs lietas ir vienādas.
E39 arī termostata korpuss atšķiras. Par plāksni kkādu gan nezinu.
p.s. Neuzliec netīšām M52TU uztvērēju kā es.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sajaucu bildes, man vajag eļļas uztvērēju un eļļas kloķvārpstas atsitēja plāksni (skat.attēlus)TomSkarsts rakstīja: ↑08 Dec 2018, 15:07 Ja tu liec E36 karteri tev vajag E36 ščupu un E36 uztvērēju. Ja nav kur dabūt, man ir - PM.
M52 B20/B25/B28 šīs lietas ir vienādas.
E39 arī termostata korpuss atšķiras. Par plāksni kkādu gan nezinu.
p.s. Neuzliec netīšām M52TU uztvērēju kā es.
Kalnz rakstīja: ↑08 Dec 2018, 16:56Sajaucu bildes, man vajag eļļas uztvērēju un eļļas kloķvārpstas atsitēja plāksni (skat.attēlus)TomSkarsts rakstīja: ↑08 Dec 2018, 15:07 Ja tu liec E36 karteri tev vajag E36 ščupu un E36 uztvērēju. Ja nav kur dabūt, man ir - PM.
M52 B20/B25/B28 šīs lietas ir vienādas.
E39 arī termostata korpuss atšķiras. Par plāksni kkādu gan nezinu.
p.s. Neuzliec netīšām M52TU uztvērēju kā es.
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sveiciens jaunajā gadā! Ir problēma ar m43b16, dabuju mašinu neejošu, ar nozaudētu aizdedzes atslēgu, dabuju citu ecu, Ews un čipu atslēgas.. Saliku visu, piešķīlu itka viss ok bet ilgāk padarbinot sāka lēkāt apgriezieni diezgan nevienmērīgi, atvienoju tukšgaitas regulatoru un tad palika vienmērīga raustīšanās no 1-1.5k rpm, samainīju regulatoru nekas nemainās, nomainīju gmm ari nekas nemainās.. Ir kādi ieteikumi? Itka te dzirdēju baumas kad mainot ecu un Ews iespējamība kad lēkās apgriezieni, bet vai šis ir tas gadījums? Paldies jau iepriekš par info
Heeelp, any ideas?Garajs rakstīja: ↑02 Jan 2019, 09:22 Sveiciens jaunajā gadā! Ir problēma ar m43b16, dabuju mašinu neejošu, ar nozaudētu aizdedzes atslēgu, dabuju citu ecu, Ews un čipu atslēgas.. Saliku visu, piešķīlu itka viss ok bet ilgāk padarbinot sāka lēkāt apgriezieni diezgan nevienmērīgi, atvienoju tukšgaitas regulatoru un tad palika vienmērīga raustīšanās no 1-1.5k rpm, samainīju regulatoru nekas nemainās, nomainīju gmm ari nekas nemainās.. Ir kādi ieteikumi? Itka te dzirdēju baumas kad mainot ecu un Ews iespējamība kad lēkās apgriezieni, bet vai šis ir tas gadījums? Paldies jau iepriekš par info
Lambda zonde
Sveiciens visiem, man čoms galīgi nomocija mazo M40B18 tā ka beigās norāva zobeni otrajā ātrumā, jautājums kas arī viņu un mani interesē vai šiem motoriem ir līdzīga uzbūve ar veco kadettu motoriem ? kam kad plīsa zobsiksna tad vārsti palika veseli. 92 gada žurka papiros vel 83kw
uzreiz varu teikt, tādu motoru nav jēgas labot(naudas izmaksu ziņā)
Tas ta saprotams jautājums par to vai vispār ir jālabo varbūt tikai zobene jāliek un jābrauc? Tapēc interese kāds zinos cilvēks par tiem vecajiem dzinējiem.
Neatceros nevienu BMW dzinēju, kam netiktu locīti vārsti.
Arī Opel c18/20ne bija jānospīd, lai nebūtu auzas.
Arī Opel c18/20ne bija jānospīd, lai nebūtu auzas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ideja ir vienkārša, ja ir virzulī izgrebumi vārsta formā tad liela iespēja ka pie maza cr vārstus nenolocīs, ja nav tad 100% ka vārsts tiks deformēts.JUMPRAVA_REMONTS rakstīja: ↑06 Jan 2019, 20:27 Tas ta saprotams jautājums par to vai vispār ir jālabo varbūt tikai zobene jāliek un jābrauc? Tapēc interese kāds zinos cilvēks par tiem vecajiem dzinējiem.
M40 ir tupa plakani virzuļi.... izdaram secinājumus, pietam tas motors lietots maksā tikpat cik zobene
Nē, ideja ir vēl vienkāršāka, nevajag gudroties, kam loka un kam neloka, vajag uztaisit leak down testu.
https://www.youtube.com/watch?v=svlwuhK0IIU
Ja ieplūdē vai izpūtējā šņāc - vārsti neblīvē
https://www.youtube.com/watch?v=svlwuhK0IIU
Ja ieplūdē vai izpūtējā šņāc - vārsti neblīvē
Kur vienot šīs trubas jeb nahrenizet vispar? Dzinējs 2.5tds
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Gāja runa par to vai iespēja ka nesalocītu, paskaidroju.seeingman rakstīja: ↑07 Jan 2019, 09:27 Nē, ideja ir vēl vienkāršāka, nevajag gudroties, kam loka un kam neloka, vajag uztaisit leak down testu.
https://www.youtube.com/watch?v=svlwuhK0IIU
Ja ieplūdē vai izpūtējā šņāc - vārsti neblīvē
Leak down tests ir forši tik retajam ir tāds aparāts, reālak ir uzlikt zobeni un veikt kompresijas pārbaudi viņa gadījumā.
Ar ko savā starpā atšķiras M52b20 un m52b28 galvas, neskaitot sadalenes?
Sadalenes vienadas, atskiras kanalu un varstu izmers
1.8tds dzinējam der starteris no 2.5tds?;)
kas varetu but pa vainu,ka spidometram mistiski nestrada tahometrs un dzineja temperaturas dečiks?
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- …
- 350
- chevron_right