Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 89
- chevron_right
Katalogā 5,3 , es sev pirms pāris dienām mainīju , sagāja 5,5l.
Pāldiestomaats rakstīja:Katalogā 5,3 , es sev pirms pāris dienām mainīju , sagāja 5,5l.
m51 der m41 kārba?
Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.
--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.
Gribās savest kārtībā. Paldies
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.
--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.
Gribās savest kārtībā. Paldies
Nezinu vai dēļ tām 3-4 sec atmaksāsies mainīt plunžeri. Ja būtu jāgriež 10sec, tad gan.
Laika jautājums, kad sāks griezt sliktāk vai tomēr nē?korsa rakstīja:Nezinu vai dēļ tām 3-4 sec atmaksāsies mainīt plunžeri. Ja būtu jāgriež 10sec, tad gan.
Uz kādu ciparu tas velk?
up!
Nav viedokļu vairāk ?
Nav viedokļu vairāk ?
man kkas lidzigs , auksts viss ok , silts bisku japagriez , sakas problema pus gadu atpakaļ , lidz tam no pus abarota gan auksts gan silts , patc nobrinijos ka tik atri izmaiņas , cik interesejos , tad pie vainas plunzeris , ja majnit OEM izmaksas narmaļna kadi 300€ varetu but , bet ja likt kadu ķinieti tad kadi 100€ , patc pa cenam neesu interesejes , pateicu tik to ko man pašam teica , un ta ir tikaj detaļas cena , vel + darbs , taka par tam 4-am sekundem es neiespringtu , ka jau čaļi teica ja butu 10 sec. tad cita lietasandzhus rakstīja:Laika jautājums, kad sāks griezt sliktāk vai tomēr nē?korsa rakstīja:Nezinu vai dēļ tām 3-4 sec atmaksāsies mainīt plunžeri. Ja būtu jāgriež 10sec, tad gan.
Uz kādu ciparu tas velk?
sandzhus rakstīja:Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.
--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.
Gribās savest kārtībā. Paldies
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... xmoxh.html
sis virietis pa letam naudam restaure, sazvani pajauta ciparu pats ari apmainis un vel kompresiju nomeris!
Sveiki,visiem. nezinu vai īstā vieta kur prasīt,bet nu nekas.
Gribēju uzzināt,cik liels čakars varētu būt kompotam ielikt 3.0d motoru no e46?
Gribēju uzzināt,cik liels čakars varētu būt kompotam ielikt 3.0d motoru no e46?
Baigā dīzeļproblēma, varbūt kāds saskāries? Dzinējs m41, problēma šāda: kad dod pilnu gāzi, dzinējs aiziet līdz 4500 - 4700 rpm, noraustās un tad pazūd viens pods, pēc kādām 30s - 1min kad padarbina tukšgaitā, viņš tur biš pakratās un patirinās uz 3 cil. viss atkal aiziet zirgā. Principā jau ikdienas braukšanai netraucē, tikai skatē atgāzu pārbaudi neizgāju - dzinējs nesasniedzot max rpm. Slēdzu pie diagnostikas, nevienas kļūdas. Kāds ir kko tādu redzējis?
Man vispār uz nerviem krīt, TA spīdzina mašīnu, laiž redlainā atgāzēs
Biš sirds iesāpējās, tas gan
kļūdas ta nebūs, bet dzīvie dati gan noteikti neatbilst bosch normām. ved vien pie dīzeļmaisteriem.ivars_e36 rakstīja:Baigā dīzeļproblēma, varbūt kāds saskāries? Dzinējs m41, problēma šāda: kad dod pilnu gāzi, dzinējs aiziet līdz 4500 - 4700 rpm, noraustās un tad pazūd viens pods, pēc kādām 30s - 1min kad padarbina tukšgaitā, viņš tur biš pakratās un patirinās uz 3 cil. viss atkal aiziet zirgā. Principā jau ikdienas braukšanai netraucē, tikai skatē atgāzu pārbaudi neizgāju - dzinējs nesasniedzot max rpm. Slēdzu pie diagnostikas, nevienas kļūdas. Kāds ir kko tādu redzējis?
Sveiki. Varbūt kāds zina cik lielai atstarpei jābūt no apgriezienu mērītāja līdz spararatam? Un vai nepareiza atstarpe var ietekmēt gaitu? Nomainiju to mērītāju atstarpi uzliku kādu pusotru mm. un liekas ka palicis gurdenāks. Vēl jautājums par dačiku kas atrodās ieplūdes kolektorā, ko viņš dod? Vai dēļ viņa arī var neiet ar pilnu jaudu?
Ieplūdes kolektorā varētu būt, ka tas dačiks mēra gaisa masas temperatūru un dēļ viņa arī jūdas zudums varētu būt.
nav jāiespringst par to,no rūpnīcas ir paredzēts kad šie dzinēji pielec līdz 7sekundēm!tas ir normāli!sandzhus rakstīja:Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.
--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.
Gribās savest kārtībā. Paldies
tdsam vienīgais vajadzīgais devējs ir maps,pārējiem var vadus apkniebtkrods rakstīja:nav jāiespringst par to,no rūpnīcas ir paredzēts kad šie dzinēji pielec līdz 7sekundēm!tas ir normāli!sandzhus rakstīja:Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.
--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.
Gribās savest kārtībā. Paldies
m41 raustaies kad brauc apmeram 60-70 uz 4-5 atrumu, raustas ljoti minimali bet nepatik,uz karsto raustaz maz, varbut tas aug.suknis ?
Kas varētu būt par problēmu 2.5tds dzinējam, kad uzsilst visu laiku raustās apgriezieni, amplitūde ir neliela, bet jūtama, mašīnai ir automātiskā kārba, ja stāv pie sarkanā un mašīna ir D tad viss auto raustās. Kāds ir ar kko tādu saskāries?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 89
- chevron_right