Melnā pērle
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 62
- chevron_right
Pastiprināti. Apmēram tāpat kā gāzes sprauslas.
Gāzes sprauslas neesmu dzirdējis!Armando rakstīja:kaa to saprast, sprauslu tiksjeshanu?
Man manu sprauslu tikšķēšana vairāk atgādināja beigtu kompensatoru skaņu tikai krietni klusāk!
Varēji dzirdēt tik, kad atvēra haubi!
P.S. vēl joprojām divi lieki sprauslu komplekti, ja nu kādam baigi ievajagās!
tas kautko reali mkainija auto uzvedibaa?erda rakstīja:Gāzes sprauslas neesmu dzirdējis!Armando rakstīja:kaa to saprast, sprauslu tiksjeshanu?
Man manu sprauslu tikšķēšana vairāk atgādināja beigtu kompensatoru skaņu tikai krietni klusāk!
Varēji dzirdēt tik, kad atvēra haubi!
P.S. vēl joprojām divi lieki sprauslu komplekti, ja nu kādam baigi ievajagās!
...
Armando rakstīja:tas kautko reali mkainija auto uzvedibaa?erda rakstīja:Gāzes sprauslas neesmu dzirdējis!Armando rakstīja:kaa to saprast, sprauslu tiksjeshanu?
Man manu sprauslu tikšķēšana vairāk atgādināja beigtu kompensatoru skaņu tikai krietni klusāk!
Varēji dzirdēt tik, kad atvēra haubi!
P.S. vēl joprojām divi lieki sprauslu komplekti, ja nu kādam baigi ievajagās!
Atgāzes un mazāk būtiskas patēriņa izmaiņas, kā arī pieslēdzot pie kompja redzamas nedaudz nepareizi kaut kādas mainīgās adaptācijas vērtības, kas iespējams arī ir dēļ sprauslām (sīkāk diemžēl nevarēšu pastāstīt , lai to dara spečuki)! Būtiski tas nejūtas, tik vien kā diagnostiķis pasaka, ka tā tam nav jābūt!
Protams, trakā tikšķēšana pazudusi!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tātad kā es pareizi sapratu sprauslu tikšķēšana ir atkarīga no sadalenes devēja, manam dzinējam arī sprauslas tikšķ :(
Laikam tomēr ne vienmēr, iespējams pietiek ar sprausu maiņu, jo kāda vienkārši aizsitusies!
Man palīdzēja sadalenes devēja maiņa!
Man palīdzēja sadalenes devēja maiņa!
Vel ir iespēja aizvest uz ultraskaņas tīrīšanu :) Maksā 20-30 ls
Man saka tirkshket jo parsvara braucu ar gazi, ari domaju ka bus jamaina, bet ieleju 98 ultimu + injector cleaneru, padrifteju un atkal viss klusi, skanja minimala
Stulbā disku pulēšana!
Moš baigi prasīgais esmu pret to, kādiem ir jāizskatās pulētiem diskiem (Image kvalitātē ), bet esmu iztērējis nedaduz piķi un DAUDZ pacietības un nervu, lai izkostu pareizo tehniku savu disku uzpulēšanā!
Finālā, diksi aizvesti pie image, lai pabeidz galējos darbus pie pulēšanas.
Jā zinu, izgāzos kā sēta, bet sapratu, ka gribu, lai izskatās max labi, ko paša spēkiem panāk nemācēju. Vienmēr esmu uzskatījis, ka konkrētie darbi ir jāveic tiem, kuri ir attiecīgo darbu lietpratēji, tomēr šoreiz gribēju apgāzt savu hipotēzi-tas neizdevās!
Tātad, sākumā likām uz virpas, bet tas tik vienreizēji sanāca. Tik tā lai noņemtu laku un krāsu.
Pirms tam biju diskus appindzelējis ar lakas/krās noņēmēju, bet tas mēsls vairāk radīja defektu nekā efektu.
Sapratu, ka lai kārtīgi dabūtu nost apdares mat. jāņem kas rupjš, ņēmu P60 smilšpapīru un visu smuki notīrīju no apdares.
Tad protams sāku pakāpeniski slīpēt ar visiem smilšpapīriem (P60;P80;P120;P240 un tad P1200 un P2000). Nu tik domāju, ka būs pulēšanas darbu sākums, sapirku filca ripu, goiju, tomēr nekā, uzpulēju, spīd smuki, tik viss alumīnijs vienās dziļās strīpās, kuras labāk man bija saskatāmas tieši uzpulējot ar pastu, jo ar roku abrazivitāti uz alumīnija nejūt!
Tad braucu pakaļ P400; P600; P800; un atkal ar P1200 un P2000+ vēl 3M pasta, kas no rupjākas pārvēršas smalkākā, pulējot! Sapirku visu un nu jau domāju, ka nevar neizdoties!
Tomēr atkal fails ! Labāk ir, bet ne tā kā spogulis-gluds! Jā, spīdums ir, bet alumīnija kvalitātes nav!
Tad nu rezumē: esmu :shura: kurš nerubī uzpulēt sev st5!
Vizualizācijai!
Sākums:
Beigas:
Moš baigi prasīgais esmu pret to, kādiem ir jāizskatās pulētiem diskiem (Image kvalitātē ), bet esmu iztērējis nedaduz piķi un DAUDZ pacietības un nervu, lai izkostu pareizo tehniku savu disku uzpulēšanā!
Finālā, diksi aizvesti pie image, lai pabeidz galējos darbus pie pulēšanas.
Jā zinu, izgāzos kā sēta, bet sapratu, ka gribu, lai izskatās max labi, ko paša spēkiem panāk nemācēju. Vienmēr esmu uzskatījis, ka konkrētie darbi ir jāveic tiem, kuri ir attiecīgo darbu lietpratēji, tomēr šoreiz gribēju apgāzt savu hipotēzi-tas neizdevās!
Tātad, sākumā likām uz virpas, bet tas tik vienreizēji sanāca. Tik tā lai noņemtu laku un krāsu.
Pirms tam biju diskus appindzelējis ar lakas/krās noņēmēju, bet tas mēsls vairāk radīja defektu nekā efektu.
Sapratu, ka lai kārtīgi dabūtu nost apdares mat. jāņem kas rupjš, ņēmu P60 smilšpapīru un visu smuki notīrīju no apdares.
Tad protams sāku pakāpeniski slīpēt ar visiem smilšpapīriem (P60;P80;P120;P240 un tad P1200 un P2000). Nu tik domāju, ka būs pulēšanas darbu sākums, sapirku filca ripu, goiju, tomēr nekā, uzpulēju, spīd smuki, tik viss alumīnijs vienās dziļās strīpās, kuras labāk man bija saskatāmas tieši uzpulējot ar pastu, jo ar roku abrazivitāti uz alumīnija nejūt!
Tad braucu pakaļ P400; P600; P800; un atkal ar P1200 un P2000+ vēl 3M pasta, kas no rupjākas pārvēršas smalkākā, pulējot! Sapirku visu un nu jau domāju, ka nevar neizdoties!
Tomēr atkal fails ! Labāk ir, bet ne tā kā spogulis-gluds! Jā, spīdums ir, bet alumīnija kvalitātes nav!
Tad nu rezumē: esmu :shura: kurš nerubī uzpulēt sev st5!
Vizualizācijai!
Sākums:
Beigas:
Nu ar tām rievām ir tā kā ir, ar katru no smilšpapīriem jamočī pēc iespējas ilgāk, lai tas matējums paliek maksimāli viendabīgs pēc katra raupjuma smišpapīra un pulējot ar ūdeni, tas visu laiku ir japievieno klāt, lai izmazgā liekus netīrumus, kas var pagadīties uz diska virsmas un saskrāpēt to, kad vilksi pāri ar smilšpapīru). Ja atrēķina vecās krāsas noņemšanas laiku (ņēmu ar to pašu krāsas noņēmēju, kas man manāmi atviegloja darbu, + kasīju ar nazīti), griežot disku uz mašīnas 2-3 robā un pulējot ar kādu P180/400/800/1200/2000 smilšpapīru + goja aizgāja kādas stundas 4 (uz vienu disku)! Rezultāts it kā ir norm. No tā ideālā (tiešām ideālā) spoguļa ar varbūt nav jegas, jo tas max efekts zudīs jau pēc nedēļas-divām.
Lielākā problēma bija ar jau senāk pulētajiem diskiem, kur pēc iegādes pat uzreiz nesapratu, ka viņi ir bijuši pulēti, jo tur oksidācija ir ieēduies ļoti dziļi, pat reāli stundu močījot ar P120 smilšpapīru, putekļiem lidojot vien, nesanāca ārā tos traipiņus izdabūt (močītu ilgāk, bet jau palika bail diskā caurumu izberst ), spīdums protams ir no malas skatoties, bet spogulis tomēr īsti nav.
P.S. Pie tam, kad diski ir ar riepām un iemontētiem ventīļiem, pirksti tiek apdauzīti nereāli!!!
Lielākā problēma bija ar jau senāk pulētajiem diskiem, kur pēc iegādes pat uzreiz nesapratu, ka viņi ir bijuši pulēti, jo tur oksidācija ir ieēduies ļoti dziļi, pat reāli stundu močījot ar P120 smilšpapīru, putekļiem lidojot vien, nesanāca ārā tos traipiņus izdabūt (močītu ilgāk, bet jau palika bail diskā caurumu izberst ), spīdums protams ir no malas skatoties, bet spogulis tomēr īsti nav.
P.S. Pie tam, kad diski ir ar riepām un iemontētiem ventīļiem, pirksti tiek apdauzīti nereāli!!!
d[-_-]b
tas taka otraja video irgalareuzltats pie image vai ne - jo ir loti labi..
nevis tas pec tavam domaam, kas nebija veel kartigs spogulis?
nevis tas pec tavam domaam, kas nebija veel kartigs spogulis?
325 BMW rakstīja:Nu ar tām rievām ir tā kā ir, ar katru no smilšpapīriem jamočī pēc iespējas ilgāk, lai tas matējums paliek maksimāli viendabīgs pēc katra raupjuma smišpapīra un pulējot ar ūdeni, tas visu laiku ir japievieno klāt, lai izmazgā liekus netīrumus, kas var pagadīties uz diska virsmas un saskrāpēt to, kad vilksi pāri ar smilšpapīru). Ja atrēķina vecās krāsas noņemšanas laiku (ņēmu ar to pašu krāsas noņēmēju, kas man manāmi atviegloja darbu, + kasīju ar nazīti), griežot disku uz mašīnas 2-3 robā un pulējot ar kādu P180/400/800/1200/2000 smilšpapīru + goja aizgāja kādas stundas 4 (uz vienu disku)! Rezultāts it kā ir norm. No tā ideālā (tiešām ideālā) spoguļa ar varbūt nav jegas, jo tas max efekts zudīs jau pēc nedēļas-divām.
Lielākā problēma bija ar jau senāk pulētajiem diskiem, kur pēc iegādes pat uzreiz nesapratu, ka viņi ir bijuši pulēti, jo tur oksidācija ir ieēduies ļoti dziļi, pat reāli stundu močījot ar P120 smilšpapīru, putekļiem lidojot vien, nesanāca ārā tos traipiņus izdabūt (močītu ilgāk, bet jau palika bail diskā caurumu izberst ), spīdums protams ir no malas skatoties, bet spogulis tomēr īsti nav.
P.S. Pie tam, kad diski ir ar riepām un iemontētiem ventīļiem, pirksti tiek apdauzīti nereāli!!!
Katram savi kritēriji par to, kādam ir jābūt galarez.!
Nepiekrītu par to, ka tie diski šā vai tā pēc pāris ned. paliks kakaini, runāju ar image, teica, ka ar attiecīgo kosmētisko pastu (kura pagādāta) viņus spogulī var saglabāt ilgtermiņā, tikai jāseko līdz un ik pa laikam ar lupatiņu jāatsvaidzina/jāpatīra!
Nē, tas ir mans rezultāts, man nepatika!možais rakstīja:tas taka otraja video irgalareuzltats pie image vai ne - jo ir loti labi..
nevis tas pec tavam domaam, kas nebija veel kartigs spogulis?
Pa gabalu baigi labi, bet tuvumā-švīkas no smilšpapīra!
Patiesībā, šitais viss ar smilšpapīriem ir tāds iesācēju eksperiments, jo tomēr tam visam ir speciālas ripas, pastas un citas uzpariktes, lai nav pie viena diska pulēšanas jāsēž 4h!
skaidrs..
no maniem borbetiem ne pusspidumu nevar dabut no taa kas tew izdevas pasam no saviem st5
no maniem borbetiem ne pusspidumu nevar dabut no taa kas tew izdevas pasam no saviem st5
možais rakstīja:skaidrs..
no maniem borbetiem ne pusspidumu nevar dabut no taa kas tew izdevas pasam no saviem st5
cik sapratu tas tāpēc, ka atšķirīgiem ražotājiem atšķiras alumīnijs. Laikam cietāku varēja pulēt spogulī, bet mīkstāks alumīnijs atkal nepadodas spogulim!
Kaut kā tā, cik nu spēju izvilināt info!
325 BMW rakstīja:Kas par kosmētisko pastu?
pieļauju, ka Belgom ALU pasta
p.s. erda - jā atšķiras ražotāji un borbeti nepadodas tadai dresūrai, lai būtu spoguļa spīdums... bet to kompensēju ar iznesumu un plauktu, kas nedaudz parsniedz bbs parametrus...
Nu redz cik labi, ka arī šeit to iesaka, jo divas pudelītes jau arī ceļo no ebay'a! :)
Nu tad man tiešām ir citas prasības, jo man ar ir tie mīkstie Borbeti!
Nu tad man tiešām ir citas prasības, jo man ar ir tie mīkstie Borbeti!
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 62
- chevron_right