Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

credolv
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 22 Jūl 2015, 17:40
Braucu ar: 2.0l kompaktu
man ir problēma, laikam, ka termostats, jo mašīna uzsilst ļooooti lēnām un kad izbraucu uz šosejas temperatūra krītas. Bet jautājums kādu termostatu ņemt prieks m50b20 motora? jo ir dažādas atvēršanās temperatūras viņiem.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
credolv rakstīja:man ir problēma, laikam, ka termostats, jo mašīna uzsilst ļooooti lēnām un kad izbraucu uz šosejas temperatūra krītas. Bet jautājums kādu termostatu ņemt prieks m50b20 motora? jo ir dažādas atvēršanās temperatūras viņiem.
Atkarīgs, kam gribi mašīnu. Ja gribi vasarā pasportot, labāk ar zemāku, lai vairāk lielais loks vaļā.
Uz ziemu jau būtu labāk ar augstāku, lai salonā siltāk.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
credolv rakstīja:man ir problēma, laikam, ka termostats, jo mašīna uzsilst ļooooti lēnām un kad izbraucu uz šosejas temperatūra krītas. Bet jautājums kādu termostatu ņemt prieks m50b20 motora? jo ir dažādas atvēršanās temperatūras viņiem.
ja m50 bez vanosa tad 88c ja ar vanosu tad 92c
...
credolv
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 22 Jūl 2015, 17:40
Braucu ar: 2.0l kompaktu
skaidrs, paldies par atbildēm. :super:
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Ar paceltu priekšu ~20cm nesanāca atgaisot, pa skrūvi nāk burbuļi un vislaik vajag pieliet šķidrumu
, bet vienā līmenī viss izdevās, kāpēc varētu būt tā?
esibrivs
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 06 Dec 2015, 10:23
Gropiks rakstīja:1.iedarbinam auto
2.uzdzenam auto slīpumā lai purns ir gaisā (atgaisošanas skrūve augstākais punkts )
3. Uzsildam motoru līdz darba temperaturai lai atveras termostats.
4.ieslēdzam salonā silto gaisu max.
5. Atskruvejam vaļā atgaisošanas skrūvi un lejam uzpildes caurumu iekšā dzesēšanas ščidrumu, tik ilgi kamēr sāk nākt viebmerīva plusma no atgaisošanas cauruma bez burbuļiem , skruvejam ciet atgaisošanas skrūvi .

Ja vēl ir provlēmas ar siltumu , vai temperaturas kāpšanu , nomainam korķi , jo tie bieži vien noklžjas , un nemaksā viņi kosmosu.
Ja tad vēl ir problēmas , tad nomainam ūdens sūkni .
Ja tad ir problēma tad pamainam vai iztiram pečkas raģiku .
Ja tad ir problēma tad sākam štukot par plaisām galvā .

Ceru ka kautkas palīdzēs.
Paldies par padomu, bet viens jautājums. Pie auksta dzinēja antifrīza līmenis rādas max, bet izbraucot līkumu, dzesēšanas sistēmas trubas nedaudz uzpūšas un līmenis nokrītas (vai bmw tas ir normāli, ka viņas pūšas?) apmēram pa 4. iedaļām. Dzinējs 2.0.

Šim visam sāku pievērst uzmanību, jo kamēr dzinējs nav sasniedzis darba tempratūru, salonā neienāk siltais gaiss. Ceru ka var saprast manu domu.
esibrivs
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 06 Dec 2015, 10:23
Vai pastāv iespēja izņemt (likvidēt) heating valve un braukt bez viņa? Jo cik saprotu, tas ir tas, kas tagad nepadod siltumu uz salonu!
Attēls
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Tehniski jā, bet vislaik pūtīs karstu :lol:
esibrivs
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 06 Dec 2015, 10:23
kasp1js rakstīja:Tehniski jā, bet vislaik pūtīs karstu :lol:
varēs regulēt tikai ātrumu?
sorry, bet pēdējos rītus sēdēt aukstā mašīnā arī nav galīgi patīkami.
Attēls
Profila bilde
mikinsh36
Ziņojumi: 132
Pievienojies: 26 Nov 2013, 21:19
Braucu ar: pirkstu pa karti
Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Varbūt kādam ir gadījies
No auksta uzsilst- dačiks rāda kā vajag. Kādus 30km rāda viss normāli. Un tad pēkšņi nokrītās uz zilo jeb 40 grādi un pēc brīža pats lēnām uzkāpj atpakaļ uz 90 grādiem(pa vidu). Un tad reizēm minūtēm stāv uz tiem 40 grādiem un tad pats izdomā uzkāpt atpakaļ uz 90 grādi.

Devējs galvā ?
Burbuls sistēmā ?

Pečka dod karstu jobani rot roku nevar noturēt. Silst ātri ~ 3km jau logi vaļā ziemā(līdz 2000rpm kamēr silst).
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
termostats
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Uzstādot m50 radiatoru no tds, trubu, kas ir zem iepludes kolektora laiž uz izplešanās trauku?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
nu jā, tas bačoks blakus parastajam raģikam jau arī ir izplešanās trauks. :lol:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Kapteinis rakstīja:Uzstādot m50 radiatoru no tds, trubu, kas ir zem iepludes kolektora laiž uz izplešanās trauku?
Profila bilde
EdgarsFB
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 02 Mar 2014, 21:19
Džeki,steidzami vajag šito te figņu,nezinu kā īsti sauc,bet karoče nāk pie gaisa filtra un divas šļaukas vēl pievienojās.Cik noprotu,tad uzsilda kaut kādu gaisu vai hz,bet karoče man vajag tādu TAGAD uz sitienu.

Attēls


Attēls
Pilnīgs haoss!
Profila bilde
EdgarsFB
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 02 Mar 2014, 21:19
Nu saprotams,ka šļaukām antifrīzs močī,tas tā lai vieglāk saprast. Ja kādam ir,varat zvanī piedāvāt. 29342884 Rīgā!
Pilnīgs haoss!
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
mikinsh36 rakstīja:Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
Jāiet viss atgaisošanas process, viss drīzāk tev bija tik zems līmens ka sagāja gaiss, un vnk pielejot klāt viņš nāks ārā, noliec mašīnu ar purnu augstāk, un ar kādu piltuvi un švunku lej klāt lai gaiss iziet.
- ikey07
Profila bilde
EdgarsFB
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 02 Mar 2014, 21:19
ikey07 rakstīja:
mikinsh36 rakstīja:Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
Jāiet viss atgaisošanas process, viss drīzāk tev bija tik zems līmens ka sagāja gaiss, un vnk pielejot klāt viņš nāks ārā, noliec mašīnu ar purnu augstāk, un ar kādu piltuvi un švunku lej klāt lai gaiss iziet.
Man nolūza tas sūds,uz kā šļauka maucās virsū,bildē ir redzams,tāpēc man vajag jaunu.
Pilnīgs haoss!
Profila bilde
EdgarsFB
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 02 Mar 2014, 21:19
EdgarsFB rakstīja:
ikey07 rakstīja:
mikinsh36 rakstīja:Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
Jāiet viss atgaisošanas process, viss drīzāk tev bija tik zems līmens ka sagāja gaiss, un vnk pielejot klāt viņš nāks ārā, noliec mašīnu ar purnu augstāk, un ar kādu piltuvi un švunku lej klāt lai gaiss iziet.
Man nolūza tas sūds,uz kā šļauka maucās virsū,bildē ir redzams,tāpēc man vajag jaunu.
Tur,kur ir redzama atsperīte,tur ir jābūt ķip plastmasa sūdam,uz kura tā šļauka maucās virsū,ceru ka saprati!
Pilnīgs haoss!