Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- …
- 451
- chevron_right
Nu tad tev tur viss bij slikti zem krāsojuma.... tā pat vien auto nerùsēZzevsS rakstīja:Man pēc 3 mēnešu stāvēšanas vasaras laikā ārā laukos bembim parādījās rūsa uz visām arkām un sliekšņiem. Nezinu vai vaina bija tajā ka stāvēja uz grants, vai kā bet fakts paliek fakts.Inferno rakstīja:Kopš kura laika auto pūst no stāvēšanas ārā? Man šķiet, ka tas ir viens no vislabākajiem auto glabāšanas veidiem, ja vien nestāv purvā vai ar sāli nokaisītā ceļmalā Ar tām garāžām arī ir kā ir, ja ir slikta ventilācija un bedrē/pagrabā ir ūdens, tad tur viss ir vēl sliktāk nekā ārā zem atklātas debess. Īsāk sakot, priekš manis garāžas glabāšana var izrādīties ļoti liels mīnuss, ja tā garāža man nepatiks.
ElvijsR rakstīja:Bija oriģinālais krāsojums un auto stāvoklis bija diezgan labs. Runāju šeit par virspusēju rūsu kura ir radusies no ārējās ietekmes ne jau ka rūsa nāk no iekšpuses.ZzevsS rakstīja:Man pēc 3 mēnešu stāvēšanas vasaras laikā ārā laukos bembim parādījās rūsa uz visām arkām un sliekšņiem. Nezinu vai vaina bija tajā ka stāvēja uz grants, vai kā bet fakts paliek fakts.Inferno rakstīja:Kopš kura laika auto pūst no stāvēšanas ārā? Man šķiet, ka tas ir viens no vislabākajiem auto glabāšanas veidiem, ja vien nestāv purvā vai ar sāli nokaisītā ceļmalā Ar tām garāžām arī ir kā ir, ja ir slikta ventilācija un bedrē/pagrabā ir ūdens, tad tur viss ir vēl sliktāk nekā ārā zem atklātas debess. Īsāk sakot, priekš manis garāžas glabāšana var izrādīties ļoti liels mīnuss, ja tā garāža man nepatiks.
Nu tad tev tur viss bij slikti zem krāsojuma.... tā pat vien auto nerùsē
Tu pats tici tam, ka vesela krāsas un lakas kārta pati no sevis izlaidīs cauri mitrumu un sāks rūsēt? It īpaši vasarā.... Man tagad pat pa ziemu braucot rūsa nekur nav izlīdusi ārā, tikai rūsē tur, kur jau bija sarūsējis, a Tev vasarā pati no sevis izlien...nu ok, katram savs.
Pēdējais labojis Inferno - 09 Feb 2017, 12:01, kopā labots 1 reizi.
Jā, jo notīrot virspusējo rūsu apakšā bija labs, dzīvs metālsInferno rakstīja:Tu pats tici tam, ka vesela krāsas un lakas kārta pati no sevis izlaidīs cauri mitrumu un sāks rūsēt?
Kas veicina koroziju? mitrums. Nu un sāls, bet ja jau auto pa ziemu stāv, tad tas nav aktuāli šobrīd. Ja auto stāv mitrā ietā, mitrums krājas. Ja auto neventilējas, mitrums krājas. Ja auto ir pakļauts straujam temperatūras maiņām - mitrums krājas. Imho vislabākie apstākļi auto glabāšanai ir vienmērīgi vēsa un labi vetilējama garaža. Vai nojume ar betonētu pamatu kur nekrājas mitrums.
Mitra, apkurināma garaža bez ventilācijas ir vislielākā žopa, tad jau labāk turēt zem klajas debess.
Mans vasaras auto glabājas zem nojumes ar daļēji noslēgtām sienām (gaisa apmaiņa notiek labi, bet nav pilnīgs caurvējš) uz bruģēta seguma, kuram pa virsu vēl uzklāta plēve. Un tie daži rūsas punkti kas uz manas 30 gaudus vecā lamatas ir, trīs gadu laikā nav progresējuši pat ne mazliet.
Mitra, apkurināma garaža bez ventilācijas ir vislielākā žopa, tad jau labāk turēt zem klajas debess.
Mans vasaras auto glabājas zem nojumes ar daļēji noslēgtām sienām (gaisa apmaiņa notiek labi, bet nav pilnīgs caurvējš) uz bruģēta seguma, kuram pa virsu vēl uzklāta plēve. Un tie daži rūsas punkti kas uz manas 30 gaudus vecā lamatas ir, trīs gadu laikā nav progresējuši pat ne mazliet.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
un vispār ar šo nevajag pārspīlēt. Ja jau auto tos 25-30 gadus ir izturējis bez sapūšanas, tad diez vai baigi ņems un nopūs vienas ziemas laikā, vēl jo vairāk ja pa ziemu nebrauc un sāli nedabon. Bet ja sapūs, tad bija lemts un tas būtu noticis jebkurā gadījumā un visdrīzāk vaina meklējama kur citur, nevis neparizos glabāšanas apstākļos.
Galvenais lai auto nestāv pastāvīgā peļķē. Un arī tad lielākie sūdi būs bremzēm, trubām, kontaktiem utt.
Galvenais lai auto nestāv pastāvīgā peļķē. Un arī tad lielākie sūdi būs bremzēm, trubām, kontaktiem utt.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Tad vai nu tur jau apakšā bija rūsa, vai nu krāsas kārta nebija nemaz tik laba. Man tourings jau gadu stāv neapkurināmā un ne ideāli sausā garāžā - neviena jauna rūsa nav uzradusies, vecā nav progresējusi, lai gan nometu ziemā, nenomazgātu, ar sāli pārklātu. Laikam es kaut ko daru nepareizi vai vienkārši paveicās.ZzevsS rakstīja:Jā, jo notīrot virspusējo rūsu apakšā bija labs, dzīvs metālsInferno rakstīja:Tu pats tici tam, ka vesela krāsas un lakas kārta pati no sevis izlaidīs cauri mitrumu un sāks rūsēt?
Kāds bija rupnīcas krāsojums tāds bija. Ch labi paskaidroja un kā jau es minēju, auto stāvēja uz grants seguma un kā zināms no zemes nāk mitrums, kā arī mitrums ir gaisā...mana vecā kompakta virsbūve arī jau 3.5 gadus mētājas uz betona seguma un vēl aizvien rūsa nav uzmetusies...Inferno rakstīja:Tad vai nu tur jau apakšā bija rūsa, vai nu krāsas kārta nebija nemaz tik laba. Man tourings jau gadu stāv neapkurināmā un ne ideāli sausā garāžā - neviena jauna rūsa nav uzradusies, vecā nav progresējusi, lai gan nometu ziemā, nenomazgātu, ar sāli pārklātu. Laikam es kaut ko daru nepareizi vai vienkārši paveicās.ZzevsS rakstīja:Jā, jo notīrot virspusējo rūsu apakšā bija labs, dzīvs metālsInferno rakstīja:Tu pats tici tam, ka vesela krāsas un lakas kārta pati no sevis izlaidīs cauri mitrumu un sāks rūsēt?
Garāža man arī nav ideāli sausa + kā jau teicu, nometu apsnigušu un ar sāli noklātu, nekas nav progresējis. No zemes mitrums nāk, protams, bet ne jau tik traki, lai veselam krāsojumam tiktu cauri.
Ok, kkā pie dirsas man tas. Sen jau vairs nav tas auto un kad bija tad arī par to galīgi neiespringu. Domājat ko gribat, es tikai izklāstīju savu pieredzi. Kā arī to, ka manuprāt uzskatīt, ka auto no stāvēšanas nevar uzmesties rūsa ir stulbi...
Neviens jau nesaka, ka no stāvēšanas auto nerūsē, rūsē un kā vēl, bet viss ka vienmēr ir atkarīgs no apstākļiem. Paziņam arī katru ziemu E30 stāv laukos, zem nojumes, uz šķembām un rūsa jau gadus 10 nav. Vispār, es sākotnēji tikai teicu, ka glabāt svaigā gaisā auto mēdz būt labāk, nekā sūdīgā garāžā, tas arī viss, neiespringstiet, tāpat visas tās lamatas kādreiz norūsēs
Protams ka labāk svaigā gaisā nekā neventilējamā garāžā kurā var rasties kondensāts vai vēl sazin kā ienākt mitrums...Inferno rakstīja:Neviens jau nesaka, ka no stāvēšanas auto nerūsē, rūsē un kā vēl, bet viss ka vienmēr ir atkarīgs no apstākļiem. Paziņam arī katru ziemu E30 stāv laukos, zem nojumes, uz šķembām un rūsa jau gadus 10 nav. Vispār, es sākotnēji tikai teicu, ka glabāt svaigā gaisā auto mēdz būt labāk, nekā sūdīgā garāžā, tas arī viss, neiespringstiet, tāpat visas tās lamatas kādreiz norūsēs
Pēc idejas bleķi no ārpuses ir labi aizsargāti ar krāsu. Kamēr tas krāsas slānis netiek pārrauts, tikmēr viss pārvarā ir ok. Nu vai kamēr pie šprices netiek kāds meistars-krāsotājs
Visas arkas, spārni, kapoti, durvis, bagani, sliekšņi utt pārsvarā pūst no iekšpuses, kur nav tik labi apstrādāts. It sevišķi, ja kāds meistars tur kautko ir ņēmies. Un tās arī ir sekas tam, ka tur pastāvīgi ir mitrums, pārsvarā no gaisa kondensāta, kas netiek izvēdināts mašīnai stāvot.
Visas arkas, spārni, kapoti, durvis, bagani, sliekšņi utt pārsvarā pūst no iekšpuses, kur nav tik labi apstrādāts. It sevišķi, ja kāds meistars tur kautko ir ņēmies. Un tās arī ir sekas tam, ka tur pastāvīgi ir mitrums, pārsvarā no gaisa kondensāta, kas netiek izvēdināts mašīnai stāvot.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Kaut kā tā
Driiz ieliks kipeju ss.lv varesiet apspriest gagarinu
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Drīzāk diodesFashion rakstīja:Driiz ieliks kipeju ss.lv varesiet apspriest gagarinu
Cik esmu runājis ar auto restaurētājiem utt. Vislabākais esot koka šķūnis (ziemā), koks uzsūc mitrumu un šķūnis labi vedinās.
Piekrītu. Laukos ~ 10 gadus nostāvēja siena šķūnī Gaz 66. Ne rūsas pleķis jauns neparādījās, tikai pēc tam, kad izdzina no turienes ārā.Patins rakstīja:Cik esmu runājis ar auto restaurētājiem utt. Vislabākais esot koka šķūnis (ziemā), koks uzsūc mitrumu un šķūnis labi vedinās.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
jā un vēlams ozolkoka Teikšu tā- ja autiņš nav sist, locīts + špaktelēts un savlaicīgi nomazgāts ziemā, tad var stāvēt da jebkur.
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Ja runājam par pašiem labākajiem variantiem, tad pats labākais variants ir sausa, labi ventilējama un apsildāma piemājas garāža, kā alternatīva - piemājas auto nojume ar betona segumu apakšā, viss. Koka šķūnī jātur siens, nevis nākotnes klasika.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- …
- 451
- chevron_right